IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoos Vorige pagina | Volgende pagina
Rippin' Robin
NOU SORRY HOOR.. tsss..
Usericon van Rippin' Robin
Posted 27-05-2001 20:25 by Rippin' Robin Profiel van Rippin' Robin

Het is een stiekeme hint dattie eigenlijk graag een naaktfoto zou zien.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-05-2001 21:13 by Asherah Profiel van Asherah

Gelijk oversteken dan?


Rippin' Robin
NOU SORRY HOOR.. tsss..
Usericon van Rippin' Robin
Posted 27-05-2001 21:19 by Rippin' Robin Profiel van Rippin' Robin

Ik zie liever geen naaktfoto van die enge meneer op dit forum....


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 28-05-2001 8:34 by Mad Maikie Profiel van Mad Maikiehttp://www.ulysses-online.nl

He, cool. De nieuwe smilies online. Ik moet echt vaker posten!

En gewoon erop klikken, paul you're a f*cking genius. Over tattoos. Neem de cd "Streets a Rock Opera" van Savatage en bekijk de achterkant van het boekje. Een gitaar met een roos eromheen gekruld, later gebruikt als symbool tijdens de tribute voor de overleden gitarist.

Die heb ik dus, urrgh Gitaar = Muziek en Roos = Liefde. Poetisch niet?

Ik wil er een bij laten zetten voor mijn dochtertje Lisa. Ben aan het kijken of ik haar naam in Chinees, Japans, Maorish of whatever kan laten schrijven. Tips anyone?


Mad Maikie


Rippin' Robin
NOU SORRY HOOR.. tsss..
Usericon van Rippin' Robin
Posted 28-05-2001 12:52 by Rippin' Robin Profiel van Rippin' Robin

.

[Dit bericht is gewijzigd door Rippin' Robin op 28-05-2001 22:27]


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-05-2001 13:55 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

't Mot er toch ook een beetje leuk uitzien?! Japanse tekens zijn best gaaf vinnik... en Nederlands zuigt.


Dead things grow from deep inside...


Rippin' Robin
NOU SORRY HOOR.. tsss..
Usericon van Rippin' Robin
Posted 28-05-2001 14:04 by Rippin' Robin Profiel van Rippin' Robin

.

[Dit bericht is gewijzigd door Rippin' Robin op 28-05-2001 22:28]


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-05-2001 14:05 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

Hahaha, misschien, bedoel je daar iets mee te zeggen?



Dead things grow from deep inside...


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 28-05-2001 14:44 by Mad Maikie Profiel van Mad Maikiehttp://www.ulysses-online.nl

Het heeft er natuurlijk geen fuck mee te maken dat ik Nederlands een kuttaal vindt. "zucht" Ik wordt altijd zo moe als mensen meteen beginnen met schreeuwen en schelden.

Ik houdt gewoon van symboliek en poezie. Zoals je uit mijn verhaaltje over de roos en de gitaar had kunnen opmaken. Ook van Nederlandse poezie.

Heb je zelf wel een tattoo, anders moet je niet gaan schreeuwen dat ik een pussy bent. Want dat ben je dan toch eigelijk wel een beetje zelf.


Mad Maikie


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-05-2001 14:53 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

Ik heb enkel gezegd dat IK Nederlands een kuttaal vind.



Dead things grow from deep inside...


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 28-05-2001 16:27 by Yirroth Profiel van Yirroth

Je zou het ook gewoon in het nederlands kunnen opschrijven, maar versierd/geïntegreerd met een tribal of zo.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Rippin' Robin
NOU SORRY HOOR.. tsss..
Usericon van Rippin' Robin
Posted 28-05-2001 19:44 by Rippin' Robin Profiel van Rippin' Robin

.

[Dit bericht is gewijzigd door Rippin' Robin op 28-05-2001 23:17]


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-05-2001 19:47 by Asherah Profiel van Asherah

Heej, niet roepen op mijn topic!!!


Rippin' Robin
NOU SORRY HOOR.. tsss..
Usericon van Rippin' Robin
Posted 28-05-2001 20:03 by Rippin' Robin Profiel van Rippin' Robin

.

[Dit bericht is gewijzigd door Rippin' Robin op 28-05-2001 23:18]


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 28-05-2001 21:39 by Amarantha Profiel van Amarantha

Het maakt natuurlijk niet uit of hij de naam van z'n dochter nu in Chinees, Japans of wat mij betreft Russisch op z'n lijf zet. Het gaat er toch om wat zo'n tattoo voor je zelf betekent en niet voor een ander, of die het nu kan lezen of niet.
Een tattoo zet je toch zeker niet voor een ander maar voor jezelf!


No regrets and no remorse...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-05-2001 18:38 by Asherah Profiel van Asherah

Jaah, da's heel waar, en ik vind dat het iets mag betekenen ook... eigenlijk. Een tattoo hoeft trouwens ook totaal niet op een opzichtige plaats te staan, als het goed is voel je zelf aan waar hij moet komen.


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 29-05-2001 21:25 by ro=zizboos Profiel van ro=zizboos

high Ashera

je vroeg erom (berichtje) dus nu zal je het krijgen ook....

over tatoos... ik houd wel van tatoos, maar ik ben er absoluut niet zeker van wat ik zou willen, piercings zijn dan wat makkelijker te kiezen enzo.. (ik heb een neuspiercing) als ik iets zou willen zou ik waarschijnlijk een oog op mn hand willen....

maareuhm.. mn pa zeikt nog steeds verder.. ik ga ff een sjekkie roken (pretsjekkie wellicht)

cya en euhmz,.. nog suc6 met dat ene geval wat je moest maken (wat was het??? die naam was ook zoooo saai...)

xxx


Ik vergiet als zeef hebben


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 29-05-2001 21:49 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 29 mei 2001 21:25 schreef ro=zizboos het volgende:
high Ashera

je vroeg erom (berichtje) dus nu zal je het krijgen ook....

over tatoos... ik houd wel van tatoos, maar ik ben er absoluut niet zeker van wat ik zou willen, piercings zijn dan wat makkelijker te kiezen enzo.. (ik heb een neuspiercing) als ik iets zou willen zou ik waarschijnlijk een oog op mn hand willen....

maareuhm.. mn pa zeikt nog steeds verder.. ik ga ff een sjekkie roken (pretsjekkie wellicht)

cya en euhmz,.. nog suc6 met dat ene geval wat je moest maken (wat was het??? die naam was ook zoooo saai...)

xxx
Neem geen tattoos op plekken waar je met werk in de toekomst problemen kan krijgen. Een tattoo op je hand is dan dus niet echt slim. Op je arm kan je er nog altijd iets overheen dragen. (mits hij hoog genoeg zit natuurlijk.)

Denk er nog maar eens goed over na zou ik zeggen.


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 30-05-2001 7:52 by Mad Maikie Profiel van Mad Maikiehttp://www.ulysses-online.nl

Mijn tattoo zit boven op mijn schouder, niemand die hem ziet. Maar al zou die op mijn kop zitten, dan zou ik dat lekker zelf uitmaken en kan dat nooit van enig invloed zijn op mijn werk.

Waarschijnlijk denk je er exact zo over, maar ik vindt het echt nog om te huilen dat dit soort ideeen nog bestaan vandaag de dag.

Pakken cultuur bestaat nog, het is echt te erg. Ik werk gelukkig in een branche en bedrijf waar ze dat allemaal wel tolereren. (Er werkt er hier een met twee piercings door zijn wenkbrauwen en wel twee heel aparte).

Het kan dus wel, alleen is wederom 80% van de mensheid bezield met de gave "het vooroordeel".

Zo ik heb me weer eens lekker boo sgemaakt, hi hi


Mad Maikie


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 30-05-2001 8:09 by suzanne (Bestuurslid stichting) Profiel van suzanne

Ik zou er ook voor zijn dat de mensheid toleranter is, maar helaas is het bij veel bedrijven nog zo dat ze tattoo's niet 'representatief' vinden.....Ik vind tattoos vaak erg mooi, en ik zou ook graag hebben dat het geaccepteerder was.....toch zou ik over tattoos op plaatsen als handen extra goed nadenken.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-05-2001 13:15 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

In het werk wat ik nu doe is het niet erg van belang hoe ik er uit zie... ik heb drie piercings in mun gezicht, maar geen zichtbare tattoos. Heel bewust en inderdaad gebaseerd op de bekende bevooroordeelde maatschappij. Piercings kun je er nog gewoon uit halen als het de moeite waard is, maar met een tattoo wordt dat toch al een stuk moeilijker... Uiteraard kom ik ook hier de bekende blikken tegen, maar eerlijk gezegd geniet ik daar van, naast het feit dat ik het zelf erg mooi vind geeft dat een extra dimensie aan er zng. extreem uitzien Zou het nog leuk zijn als iedereen het de normaalste zaak van de wereld vond dat mensen rondlopen met overal ringetjes en tattoos, zwarte kleding etc.?! Het is toch juist de bedoeling anders te zijn dan de kudde?!!!


Dead things grow from deep inside...


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 01-06-2001 19:35 by Lon Profiel van Lonhttp://www.vesania.of.pl

quote:
Op 25 mei 2001 13:23 schreef VUIG het volgende:
SxPx - "You got a tribal pentagram(You're gay)"


Jullie snap het niet. Ik wou eigenlijk pentagram schrijven maar ik was te vaag en daardoor typte ik tribal....



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 05-06-2001 16:33 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

quote:
Op 30 mei 2001 13:15 schreef SheRa het volgende:
Zou het nog leuk zijn als iedereen het de normaalste zaak van de wereld vond dat mensen rondlopen met overal ringetjes en tattoos, zwarte kleding etc.?! Het is toch juist de bedoeling anders te zijn dan de kudde?!!!


Hier ben ik het helemaal mee eens. Ouders en leraren enzo lopen je allemaal te vertellen dat het niet erg is als je anders dan anderen bent en dat je ejzelf moet zijn. Er worden zelfs tentoonstellingen georganiseerd over de zogenaamde jongeren culturen en dan staan al die gevestigde sukkels zich te vermaken en halen ze nostalgische herinneringen op van toen ze zelf nog jong waren. Zelf heb ik lang zwart geverfd haar , een neus- en een lippiercing, verder zie ik er redelijk normaal uit. Maar bij mijn stage als jeugdpsychologe werd me tijdens het kennismakeingsgesprek gevraagd
of ik ook van plan was om drugs te gaan dealen........!??!!??......... Ik vind zoiets eigenlijk ronduit schandalig en volgens mij is het een vorm van discriminatie. Mijn ideaal beeld van de maatschappij is een soort van 'Storm'maatschappij(als in die futuristische strip met Roodhaar enzo). daar lopen allerlei freaks rond en is het verre van saai. Terwijl ik nu soms mensen bijna niet zie omdat ze zo freaking veel op elkaar lijken.



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-06-2001 18:22 by Asherah Profiel van Asherah

Had ik het al over die punker die ik onlangs tegengekomen ben? Nu, geen slecht woord over punkers, maarre...deze was iets anders. Zoals gewoonlijk bij die types, zwart-geel gestreepte pyamabroek, knalroze haartjes, allemaal niks ergs, zelfs die nest piercings in z'n gezicht, dat ie maar doet, maar over z'n hele voorhoofd stond in van die stoere gothiclettertjes getatoeerd: "SATAN".


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-06-2001 3:21 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

quote:
Op 5 juni 2001 16:33 schreef 1i1ith het volgende:
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ouders en leraren enzo lopen je allemaal te vertellen dat het niet erg is als je anders dan anderen bent en dat je ejzelf moet zijn. Er worden zelfs tentoonstellingen georganiseerd over de zogenaamde jongeren culturen en dan staan al die gevestigde sukkels zich te vermaken en halen ze nostalgische herinneringen op van toen ze zelf nog jong waren. Zelf heb ik lang zwart geverfd haar , een neus- en een lippiercing, verder zie ik er redelijk normaal uit. Maar bij mijn stage als jeugdpsychologe werd me tijdens het kennismakeingsgesprek gevraagd
of ik ook van plan was om drugs te gaan dealen........!??!!??......... Ik vind zoiets eigenlijk ronduit schandalig en volgens mij is het een vorm van discriminatie. Mijn ideaal beeld van de maatschappij is een soort van 'Storm'maatschappij(als in die futuristische strip met Roodhaar enzo). daar lopen allerlei freaks rond en is het verre van saai. Terwijl ik nu soms mensen bijna niet zie omdat ze zo freaking veel op elkaar lijken.


Het is ook een vorm van discriminatie... en inderdaad lijkt bijna iedereen tegenwoordig enorm op elkaar, iedereen probeert hetzelfde te zijn als de mensen die ze om zich heen zien, om zo maar niet uit de toon te vallen en buitengesloten te worden. Van mij mogen ze, geen probleem, zoals ik al zei, als het erop neer zou komen dat iedereen maar open zou staan voor rare dingen zou ik het niet leuk meer vinden, en mij er tegen afzetten omdat ik juist wil provoceren. Laat mensen maar denken dat ik een asociale bitch ben, ik weet wel beter, en het feit dat men zo denkt bewijst eens te meer de kortzichtigheid van "de maatschappij".


Dead things grow from deep inside...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen