IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : ZM Jaarlijst 2007 Vorige pagina
Kramy
Usericon van Kramy
Posted 09-01-2008 18:19 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

CHD moet wel blut zijn nu met die 29e plaats

Gave lijst! Deathspell Omega (en ook Mayhem) hoger dan Alcest

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 09-01-2008 18:20]



suul
Usericon van suul
Posted 09-01-2008 18:34 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

Onbegrijpelijk dat Collision van C-187 pas op plaats 228 is terug te vinden. Dat onder andere Korpiklaani (de Finse Rowen Heze), de gimmick van TLP en de herhalingsoefening van Paradise Lost er boven staan zegt genoeg over metal op dit moment. Met pure kwaliteit schop je het niet ver kennelijk. Misschien moeten de heren een cursus marketing volgen bij Legion of the Damned. En dat ze C-187 bij Lords of Metal HELEMAAL over het hoofd hebben gezien is al net zo vreemd trouwens.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-01-2008 18:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Of er is gewoon geen zak aan.. kan ook! Ik ben het trouwens helemaal niet met je eens. Er staat héél véél kwaliteit in de toplijst.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 09-01-2008 18:41 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 januari 2008 18:34 schreef suul het volgende:
Onbegrijpelijk dat Collision van C-187 pas op plaats 228 is terug te vinden. Dat onder andere Korpiklaani (de Finse Rowen Heze), de gimmick van TLP en de herhalingsoefening van Paradise Lost er boven staan zegt genoeg over metal op dit moment. Met pure kwaliteit schop je het niet ver kennelijk. Misschien moeten de heren een cursus marketing volgen bij Legion of the Damned. En dat ze C-187 bij Lords of Metal HELEMAAL over het hoofd hebben gezien is al net zo vreemd trouwens.


Helemaal met je eens wat betreft C-187, dat was een geweldige gedurfde plaat. Vele malen beter dan veel van die op safe plaatjes als van bv. Dream Theater, Helloween, Machine Head, ach go zo maar door.
Maar ja geen death metal in het straatje van pestilence/cynic hè? Daardoor waren veel mensen pissig had ik het idee. Maar godzijdank zijn er nog steeds muzikanten als de heer Mameli die gewoon lak aan alles hebben en hun eigen grensverleggende ding doen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-01-2008 18:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb er een aantal tracks van beluisterd maar ik vond het alles behalve grensverleggend eerlijk gezegd.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2008 18:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo gedurft vond ik dat C-187 helemaal niet, is een type muziek die al jaren gemaakt werd, maar misschien dan wat technischer uitgevoerd.

Maar goed, dat is toch persoonlijk. Vind het wel mooi om te zien dat er geen mojo-lijstje uit is komen rollen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 09-01-2008 18:47]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-01-2008 19:48 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2008 18:46 schreef Jenje het volgende:
Zo gedurft vond ik dat C-187 helemaal niet, is een type muziek die al jaren gemaakt werd, maar misschien dan wat technischer uitgevoerd.

Maar goed, dat is toch persoonlijk. Vind het wel mooi om te zien dat er geen mojo-lijstje uit is komen rollen.


een Nuclear Blast/Metal Blade lijstje bedoel je?

en idd die plaat van C-187 is niet zo interessant als alle verhalen vooraf deden vermoeden.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-01-2008 22:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Mijn dank gaat uit naar de mensen die voor Lunar Aurora's 'Andacht' hebben gestemd.

Ik kende de band nog niet maar de hoge notering maakte me nieuwsgierig en ik moet zeggen dat ik dit wel heel erg gaaf vind.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-01-2008 22:40 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Graag gedaan.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-01-2008 10:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2008 18:41 schreef Marcel H. het volgende:
Helemaal met je eens wat betreft C-187, dat was een geweldige gedurfde plaat. Vele malen beter dan veel van die op safe plaatjes als van bv. Dream Theater, Helloween, Machine Head, ach go zo maar door.
Maar ja geen death metal in het straatje van pestilence/cynic hè? Daardoor waren veel mensen pissig had ik het idee. Maar godzijdank zijn er nog steeds muzikanten als de heer Mameli die gewoon lak aan alles hebben en hun eigen grensverleggende ding doen.



Helloween safe

ik vind hem gedurfd
C-187 smaak ik niet echt, niet my cup of tea








gimmick van TLP

wat is dat??? osdorp posse?





[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-01-2008 11:01]


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-01-2008 11:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

The Lucifer Principle


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 10-01-2008 11:20 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2008 23:23 schreef Zenial het volgende:
Tering ik ben gewoon de enige die Moonspell - Under Satanae erin had staan :S


Nee hoor, die had ik er ook in staan. Maar die werd toch niet meegeteld omdat het een re-release was?!
Verder wel een lijst waarin ik me kan vinden. Had Amorphis wel graag wat hoger gezien maar ok. En Primordial vind ik qua muziek ok, maar ik kan echt niks met die stem van hem. Brrrrrr.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-01-2008 11:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 11:09 schreef NecRobert het volgende:
The Lucifer Principle


Heersplaat!


spelfout weggehaald...


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-01-2008 20:15 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 11:20 schreef DecomposingBitch het volgende:
Nee hoor, die had ik er ook in staan. Maar die werd toch niet meegeteld omdat het een re-release was?!
Verder wel een lijst waarin ik me kan vinden. Had Amorphis wel graag wat hoger gezien maar ok. En Primordial vind ik qua muziek ok, maar ik kan echt niks met die stem van hem. Brrrrrr.


Under Satanæ is geen re-release, want alle songs zijn opnieuw opgenomen. Volgens mij mocht dat wel volgens de regeltjes...


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen