IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Op zoek naar de actualiteit [nieuwstopic II] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2008 17:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 22 januari 2008 17:11 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ik geloof je direct Hypnos, ik vraag het me dan ook best wel af waarom er dan niet meer preventief onderzoek naar gedaan kan worden in bijv. onderwijs door schoolartsen. Misschien gebeurt het soms wel maar ik weet het me iig niet te herinneren.


Borderline heb je officieel (DSM-IV) maar na je 16 jaar , daarvoor komen de symptomen teveel overeen met "puberend gedrag". Ze kunnen dus nog geen echt onderscheid maken... of het gedrag moet zich al in extreme mate stellen (automutulatie, aantrekken-afstoten, metalfan zijn, ...)


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2008 9:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland/2008/01/pvdaster_dubbel_in_de_fout.html

Ja, lekker, een extremist in ed politiek. En dan ligt het niet aan haar

PvdA blijkt weer partij van de achterlijken


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-01-2008 9:57 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland/2008/01/wilders_ontvlucht_nederland.html

en dan die 1e reactie, hehehehehe.... maarja, laat hem maar wegblijven ook....



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-01-2008 10:45 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Als ik eerlijk mag zijn, ik vind het ronduit belachelijk dat Wilders nu al moet vluchten, want hij gaat echt niet weg voor een zonnige vakantie hoor. Het is hier toch echt Nederland, waar je mag zeggen wat je denkt. En als je bekijkt als die groot moeftie uit de sahara al begint te klagen, en die mafkees uit Iran met sancties dit, sancties dat. Ik denk dat menig Moslim Wilders zal omleggen als ie de kans krijgt.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2008 10:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Soms denk ik dat Wilder sdat wil, puur om te laten zien "kijk, moordlustig volkje .."


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 23-01-2008 10:55 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Tuurlijk, het is goede promotie voor zijn film.


Verrassend triviaal


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 23-01-2008 11:00 by Jällö Profiel van Jällö

"[...] Joustra heeft Geert Wilders verteld dat hij na het verschijnen van zijn Koran-film mogelijk even uit Nederland moet verdwijnen."

Komkommertijd?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-01-2008 11:01 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 januari 2008 10:50 schreef Jenje het volgende:
Soms denk ik dat Wilder sdat wil, puur om te laten zien "kijk, moordlustig volkje .."


Misschien wel, misschien niet. Maar dat neemt niet weg, dat die situatie er wel degelijk is naar mijn mening.


Against God and Government


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 23-01-2008 11:05 by Jällö Profiel van Jällö

"De situatie" is een eigen leven gaan leiden -in de media.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-01-2008 11:05 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 januari 2008 11:05 schreef Jällö het volgende:
"De situatie" is een eigen leven gaan leiden -in de media.


Misschien wel, maar naar mijn mening zit er wel een kern van waarheid in.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2008 11:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 januari 2008 11:01 schreef Rotzak het volgende:
Misschien wel, misschien niet. Maar dat neemt niet weg, dat die situatie er wel degelijk is naar mijn mening.
De dreiging van die situatie is er en die wordt niet weggenomen door onze leiders (regering) en dat is jammer cq slecht leiderschap.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 23-01-2008 11:22 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 23 januari 2008 11:05 schreef Rotzak het volgende:
Misschien wel, maar naar mijn mening zit er wel een kern van waarheid in.

Jazeker, maar er wordt tegenwoordig zoveel omheen geluld dat het onduidelijk is geworden wat "het probleem" nu eigenlijk is.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 23-01-2008 11:30 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Onderzoek: Bush voerde valse campagne over Irak
Uitgegeven op woensdag 23 januari 2008 om 08:53:37

(Novum/AP) - De Amerikaanse president George Bush en hoge functionarissen binnen zijn regering hebben in de twee jaar na de aanslagen van 11 september 2001 honderden keren onwaarheden verkondigd over de dreiging die Irak vormde voor de nationale veiligheid. Dat is de conclusie van een dinsdag gepubliceerd onderzoek van de journalistieke non-profitorganisaties Center for Public Integrity en de Fund for Independence in Journalism.

Volgens het onderzoek maakten deze honderden valse verklaringen deel uit van een zorgvuldig geregisseerde campagne, die de publieke opinie uiteindelijk voor zich wist te winnen en de Verenigde Staten onder valse voorwendselen een oorlog in leidde.

Een woordvoerder van het Witte Huis reageerde dinsdagavond op het onderzoek met de mededeling dat de rest van de wereld de Iraakse leider Saddam Hussein destijds ook als bedreiging beschouwde. De Amerikaanse invasie in Irak van 2003 was bovendien gebaseerd op het collectieve oordeel van inlichtingendiensten overal ter wereld, zei hij.

De onderzoekers telden 935 valse verklaringen over een periode van twee jaar. Bush en de zijnen zeiden tevens in 532 gevallen - in toespraken, persconferenties, interviews of anderszins - dat Irak in het bezit was van massavernietigingswapens, deze danwel trachtte te produceren of dat Irak banden onderhield met Al-Qaida.

"Het staat nu buiten kijf dat Irak geen massavernietigingswapens bezat of banden van enige betekenis onderhield met Al-Qaida", schrijven Charles Lewis en Mark Reading-Smith van de Fund for Independence in Journalism in een samenvatting van het onderzoek. "Kortom, de regering-Bush leidde het land een oorlog in op basis van onware informatie, die zij systematisch propageerde en die uitmondde in militaire actie tegen Irak op 19 maart 2003."

Behalve Bush maakten volgens het onderzoek ook vice-president Dick Cheney, veiligheidsadviseur Condoleezza Rice, minister van defensie Donald Rumsfeld, minister van buitenlandse zaken Colin Powell en onderminister van defensie Paul Wolfowitz zich schuldig aan deze valse verklaringen. Bush zelf voert echter de lijst aan met 259 valse verklaringen, waarvan 231 over massavernietigingswapens in Irak en 28 over Iraks veronderstelde relatie met Al-Qaida, zo concludeert de studie.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2008 11:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Was toch al bekend?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2008 12:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 januari 2008 9:48 schreef Jenje het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland/2008/01/pvdaster_dubbel_in_de_fout.html

Ja, lekker, een extremist in ed politiek. En dan ligt het niet aan haar

PvdA blijkt weer partij van de achterlijken
Partij van de Allochtonen, zoals ik al zei.

Goed bezig, hoeveel stemgerechtigde moslims zijn er? Strakke doordachte wervingscampagne van deze mooie partij!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-01-2008 12:13 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Oeps, foutje....

24 Doden bij Nederlands wetenschappelijk onderzoek

UTRECHT - Bij een Nederlands wetenschappelijk onderzoek naar de werking van probiotica op het remmen van een alvleesklierontsteking zijn in de periode 2004-2007 24 Nederlandse patiënten omgekomen.

Het Universitair Medisch Centrum Utrecht (UMC) heeft dat woensdag bekendgemaakt.

Volgens het ziekenhuis had een aantal van de overledenen waarschijnlijk nog geleefd als ze de probiotica niet toegediend hadden gekregen. Het ziekenhuis kan niet aangeven om hoeveel mensen het daarbij gaat.

Bacteriën

Probiotica zijn goede darmbacteriën die de groei van schadelijke bacteriën tegengaan. Aan het onderzoek namen in totaal 296 patiënten deel. Ze werden behandeld in vijftien Nederlandse ziekenhuizen waaronder alle acht de Universitaire Medische Centra.

Aangeslagen

De nabestaanden zijn dinsdag ingelicht over het dramatisch verlopen onderzoek. Volgens het UMC zijn de onderzoekers zeer aangeslagen. Op basis van kleinschalige onderzoeken in het buitenland hadden ze juist verwacht dat de probiotica de ontsteking juist zou verminderen.

Schadevergoeding

Een woordvoerster van het UMC kon woensdag niet zeggen of de nabestaanden in aanmerking komen voor een schadevergoeding.

Alle patiënten die aan het onderzoek hebben deelgenomen hebben vantevoren een contract ondertekend. Op zich is er volgens haar bij het onderzoek niets misgegaan. "Alleen de uitkomst is dramatisch anders dan was verwacht."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2008 12:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

tja best ingewikkeld die darmecologie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 23-01-2008 13:03 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Mmmmm dat moet haast wel een moslimterroristencomplot zijn



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-01-2008 13:23 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 23 januari 2008 11:07 schreef Jenje het volgende:
De dreiging van die situatie is er en die wordt niet weggenomen door onze leiders (regering) en dat is jammer cq slecht leiderschap.

wat moeten ze doen dan volgens jou?


Dear dirty delightful old drunken old days


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-01-2008 13:24 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 januari 2008 13:03 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Mmmmm dat moet haast wel een moslimterroristencomplot zijn


Wat een totaal nutteloze en kwetsende opmerking. Er zijn wel 24 mensen dood hoor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2008 13:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2008 13:03 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Mmmmm dat moet haast wel een moslimterroristencomplot zijn


met hun massavernietigingswapens@#$


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-01-2008 17:33 by Nix Profiel van Nix

Lompe Frans schaadt imago Twente’
Door EDDY VAN DER LEY

DE LUTTE - In Twente is een brede maatschappelijke discussie losgebarsten over het gedrag van boer Frans in het populaire tv-programma ‘Boer zoekt Vrouw’.

Boer Frans
Volgens criticasters schaadt de 27-jarig veehouder uit De Lutte met zijn lompe houding het imago van de regio Twente én de boerensector.

In de aflevering van afgelopen zondag merkte boer Frans op onwillige koeien soms een ‘trap te verkopen’ en omschreef hij één van zijn vrouwelijke logés als ‘hoge poten boven de pisbak’. Ook crosste hij met zijn motor illegaal door het natuurgebied Lutterzand. ,,Dit is slechte reclame voor de streek Twente,’’ zegt Jeroen Enkelaar, directeur van het Twents bureau voor Toerisme. ,,Wij doen er met reclamecampagnes alles aan om Twente in den lande te promoten als een modern, innovatief gebied. Maar door de lompe uitspraken van zo’n boer Frans worden juist alle stereotiepen en clichés over onze regio bevestigd. Waardeloos.’’

Ook onder de Twentse boeren is de kritiek op hun vakgenoot Frans niet mals. Met zijn uitspraken zou hij de goede naam van de sector geweld aandoen. Agrariër Bennie Goselink uit Haaksbergen: ,,Als ik hem hoor zeggen dat hij koeien bij het scheren soms een trap verkoopt, denk ik: nou, dat is wel erg grof, moet dat nou? Dat gedrag zit in de persoon zelf, denk ik. Zo is Frans. Hij wil stoer doen, maar heeft zichzelf ermee. Niet voor niets is één van zijn vrouwen weggelopen.’’

Jeroen Enkelaar: „Ik kijk normaal gesproken nooit, maar ga dat nu wel doen. Ik hoop dat boer Frans zich inhoudt. Het zal veel energie en tijd kosten om het imago van Twente weer bij te stellen.’’






----

Gut, ik vond het nog wel zo'n guitig boertje.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-01-2008 22:33 by XXL Profiel van XXL



Man pleegt ontucht met keeshondjes
Uitgegeven: 23 januari 2008 17:15

AMSTERDAM - Een 68-jarige man heeft zich voor de politierechter moeten verantwoorden voor de seksuele handelingen die hij uitvoerde met de twee keeshondjes van zijn buurvrouw. B.K. uit Arkel bekende zijn daad onmiddellijk.

De Arkelnaar heeft afgelopen zomer de twee keeshondjes aan zijn geslachtsdeel laten likken. De eigenaresse van de honden eiste een schadevergoeding van tweeduizend euro. Zo valt te lezen in het Algemeen Dagblad.

De vrouw claimt dat ze door het voorval slecht kon slapen en daardoor niet in staat was haar werk uit te voeren. "Deze man moet gestraft worden, want hij heeft mijn leven vreselijk gemaakt", luidde haar verklaring.

Aantrekkelijk

De verdachte deed geen moeite zijn daad te ontkennen en liet bovendien op aangeven van de rechter blijken zijn buurvouw minstens zo aantrekkelijk te vinden als haar hondjes.

Hoewel reclassering vindt dat de man niet gestraft hoeft te worden omdat hij zich al erg schaamt, legde de rechter hem een geldboete op van tweehonderd euro. Het was de eerst boete die K. ooit kreeg. "Dit is echt één keer, maar nooit weer", zo reageerde hij.



Daarom heten die beesten ook KEEShondjes.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 23-01-2008 22:40 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Maar hoe kwam die vrouw daar achter?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-01-2008 23:00 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 23 januari 2008 22:33 schreef XXL het volgende:


Man pleegt ontucht met keeshondjes
Uitgegeven: 23 januari 2008 17:15

AMSTERDAM - Een 68-jarige man heeft zich voor de politierechter moeten verantwoorden voor de seksuele handelingen die hij uitvoerde met de twee keeshondjes van zijn buurvrouw. B.K. uit Arkel bekende zijn daad onmiddellijk.

...

De verdachte deed geen moeite zijn daad te ontkennen en liet bovendien op aangeven van de rechter blijken zijn buurvouw minstens zo aantrekkelijk te vinden als haar hondjes.


...



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen