IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Op zoek naar de actualiteit [nieuwstopic II] Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2008 13:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Wat zijn marokkanen toch een leuk volk...

Moeder haalt bedreigde dochter van school

Een Rotterdamse moeder heeft haar 16-jarige dochter van school gehaald nadat ze bedreigd werd door mede-leerlingen van Marokkaanse komaf. Dat gebeurde woensdagmiddag toen ze de dader aanwees van de diefstal van haar mobiele telefoon.

Moeder Greet hekelt in het AD de lakse houding die het schoolbestuur van ROC Zadkine aan het Hofplein aannam na het gebeuren. Pas na hevig aandringen mocht het slachtoffer van de diefstal de dievegge en de jongen die de diefstal op touw zette, aanwijzen. Daarna liep het uit de hand. Moeder Greet: ''Ze had mij gebeld en ik heb de politie erbij gehaald. Binnen gekomen zag ik een groepje Marokkanen die haar aan het opwachten waren. Gelijk kreeg ik allerlei verwensingen van die jongeren naar het hoofd, in aanwezigheid van agenten en beveiliging van Zadkine. Uiteindelijk is dat meisje van de diefstal opgepakt. Onder begeleiding van de politie zijn we meegegaan naar het hoofdbureau. Gelukkig, want we vonden het heel angstig.''

Volgens de 16-jarige leerlinge past de diefstal in de terreur van haar door een groepje scholieren, omdat ze één van de weinige blanken is. ''Ik werd uitgemaakt voor kankerhoer omdat ik mijn mobieltje terug wilde. Zo word ik vaak aangesproken als ik de school binnen kom door die groep. Ook bedreigden leerlingen me met de dood omdat ik werk maakte van de diefstal.''

De leiding van het ROC bevestigt het incident. De school zegt dat het er af en toe met de duizenden leerlingen bij Zadkine heftig aan toe kan gaan, maar waarschuwt voorbarige conclusies over dit specifieke geval te trekken. Volgens de school zijn nadere gesprekken en onderzoek nodig. De politie heeft proces-verbaal opgemaakt van het gebeuren.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-01-2008 13:15 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Aandachtshoer Johan Vlemmix hoort er nu helemaal bij. Zo scoorde hij deze week na 54 flops zijn eerste top tien hit met de single 'Een bussie vol met Polen' en nu heeft hij ook zijn eerste doodsbedreigingen te pakken. Die komen vooral uit Polen waar zijn carnavalsnummer discriminerend wordt bevonden.

Ondanks het feit dat je zonder doodsbedreiging feitelijk niet meetelt in de huidige maatschappij, is Vlemmix er niet blij mee. Hij overweegt aangifte te doen bij de politie.

Eerder deze week bleek ook dat Poolse leerlingen van het Nova College in Den Haag niet blij zijn met de hit van Vlemmix. Ze vinden dat ze belachelijk worden gemaakt. De scholieren waren zelfs zo van slag, dat de school speciaal voor hen een bijeenkomst had georganiseerd met coördinator Mustafa Okcuoglu voor nieuwkomers. Het PvdA-raadslid legde uit dat het om een carnavalshit gaat, die niet discriminerend is bedoeld.


http://www.youtube.com/watch?v=UdG-zeyhTJk




Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2008 13:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach, als het liedje "Een Busje vol met Moslims" had geheten hadden we dikke heibel in ons landje ...

De Polen werken tenminste nog ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2008 13:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 januari 2008 13:13 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat zijn marokkanen toch een leuk volk...

Moeder haalt bedreigde dochter van school

Een Rotterdamse moeder heeft haar 16-jarige dochter van school gehaald nadat ze bedreigd werd door mede-leerlingen van Marokkaanse komaf. Dat gebeurde woensdagmiddag toen ze de dader aanwees van de diefstal van haar mobiele telefoon.


De 16 jarige dochter is gewoon niet voldoende geïntegreerd in een ROC omgeving. Het is haar schuld!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2008 13:19 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 januari 2008 13:16 schreef Jenje het volgende:
Ach, als het liedje "Een Busje vol met Moslims" had geheten hadden we dikke heibel in ons landje ...

De Polen werken tenminste nog ..


quote:
Op 19 januari 2008 13:45 schreef Chelman het volgende:
Hehe goeie shit. Het zou gelijk een liedje voor in de Kuip kunnen worden.

Een bussie vol met joden.


Maar dat zal vast niet mogen wegens antisemitisme.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-01-2008 13:20 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Het lelijke daaraan is dat er gekeken wordt of ze de opleiding ergens anders kan afmaken.

EEM NORMOAL JA?! Laat dat tuig hun "opleiding" maar ergens anders afmaken. Bij voorkeur in Noord-Afrika.


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2008 13:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2008 13:20 schreef Lainedil het volgende:
Het lelijke daaraan is dat er gekeken wordt of ze de opleiding ergens anders kan afmaken.

EEM NORMOAL JA?! Laat dat tuig hun "opleiding" maar ergens anders afmaken. Bij voorkeur in Noord-Afrika.
hoe kun je dat nu zeggen. die arme marokkantjes zijn toch het slachtoffer omdat ze gewongen worden te leven in een brute, rascistische omgeving!!!! Verder krijgen ze, en onrechte, geen respect!!!en je weet het, zo een meisje is echt wel een hoer!!!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-01-2008 13:24]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2008 13:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ooeeee jij nazi jij!
jaij disriemieneer doen!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-01-2008 13:26 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

En ik zeg het gewoon: oprotten met die marokkanen...


spelfout weggehaald...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-01-2008 13:29 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 25 januari 2008 13:16 schreef Jenje het volgende:
Ach, als het liedje "Een Busje vol met Moslims" had geheten hadden we dikke heibel in ons landje ...

De Polen werken tenminste nog ..


Een vliegtuig, een vliegtuig, een vliegtuig vol met moslims

hahaha


Against God and Government


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-01-2008 13:30 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 januari 2008 13:26 schreef varanus het volgende:
En ik zeg het gewoon: oprotten met die marokkanen...


PLUS EEN!


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2008 13:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

als dat toch eesn zou kunnen, dan was het waarschijnlijk allang gebeurt. maar helaas, heeft een groot deel een Nederlands paspoort en zijn het dus ook "Nederlanders". en dan gaat dat niet (gebaseerd op mijn gebrekkige wettelijke kennis).er moet gewoon een tuchthuis of iets van dien aard worden opgericht voor zulk gespuis.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-01-2008 13:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 januari 2008 13:13 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat zijn marokkanen toch een leuk volk...

Moeder haalt bedreigde dochter van school

Een Rotterdamse moeder heeft haar 16-jarige dochter van school gehaald nadat ze bedreigd werd door mede-leerlingen van Marokkaanse komaf. Dat gebeurde woensdagmiddag toen ze de dader aanwees van de diefstal van haar mobiele telefoon.

Moeder Greet hekelt in het AD de lakse houding die het schoolbestuur van ROC Zadkine aan het Hofplein aannam na het gebeuren. Pas na hevig aandringen mocht het slachtoffer van de diefstal de dievegge en de jongen die de diefstal op touw zette, aanwijzen. Daarna liep het uit de hand. Moeder Greet: ''Ze had mij gebeld en ik heb de politie erbij gehaald. Binnen gekomen zag ik een groepje Marokkanen die haar aan het opwachten waren. Gelijk kreeg ik allerlei verwensingen van die jongeren naar het hoofd, in aanwezigheid van agenten en beveiliging van Zadkine. Uiteindelijk is dat meisje van de diefstal opgepakt. Onder begeleiding van de politie zijn we meegegaan naar het hoofdbureau. Gelukkig, want we vonden het heel angstig.''

Volgens de 16-jarige leerlinge past de diefstal in de terreur van haar door een groepje scholieren, omdat ze één van de weinige blanken is. ''Ik werd uitgemaakt voor kankerhoer omdat ik mijn mobieltje terug wilde. Zo word ik vaak aangesproken als ik de school binnen kom door die groep. Ook bedreigden leerlingen me met de dood omdat ik werk maakte van de diefstal.''

De leiding van het ROC bevestigt het incident. De school zegt dat het er af en toe met de duizenden leerlingen bij Zadkine heftig aan toe kan gaan, maar waarschuwt voorbarige conclusies over dit specifieke geval te trekken. Volgens de school zijn nadere gesprekken en onderzoek nodig. De politie heeft proces-verbaal opgemaakt van het gebeuren.
Terecht, opdonderen die lui die zich niet willen aanpassen.



En ook ik ben het met deze school eens; het enige wat hier nog helpt zijn gesprekken en onderzoek!

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-01-2008 13:36]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-01-2008 13:35 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Misschien een apparte marokaan colonie maken, schiermonikoog bijvoorbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 25-01-2008 13:35]


Against God and Government


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-01-2008 13:36 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ze hebben al een kolonie in Noord-Afrika, lijkt me voldoende...


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2008 13:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zo! Wat een extreem nationalistisch bolwerkje hier!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-01-2008 13:39 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ik ga m´n kop kaalscheren en 14/88 roepen


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2008 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja, als ik iemand begroet ziet dat er nu IETS anders



HALLO

*KLOP!*


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-01-2008 13:42 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Herr Jenje Flick


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2008 13:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

was ik maar zo skin-ny


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2008 16:00 by Mark Profiel van Mark

Wilders 'doodgeschoten' op YouTube

RIJSWIJK - Op YouTube heeft vrijdag een filmpje gestaan waarin Geert Wilders, afgebeeld op een poster, met vijf pistoolschoten wordt doorboord.



Op de poster staat de tekst Allahu Akbar (Allah is de grootste). Het filmpje is verwijderd. Het filmpje, dat 1 minuut en 12 seconden duurt, staat nog wel op GeenStijl.nl. Het is geplaatst door ’Allahu2008’.

-----

[edit]Het plaatje is geen filmpje overigens.


[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-01-2008 16:01]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-01-2008 16:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Het wachten is op commetaar van de Iranese ambassade.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-01-2008 16:27 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

'Drie biggetjes te beledigend voor moslims'

De tekenfilm 'De wolf en de drie biggetjes' is volgens een Britse commissie van wijze mannen mogelijk beledigend voor islamitische medeburgers. Biggetjes zijn namelijk jonge varkens en volgens het islamitische (en joodse) geloof onrein.

De tekenfilm behoort op Britse scholen tot de lesstof. De wolf krijgt het stenen huis van het hardst werkende biggetje namelijk niet omgeblazen. Die van de twee andere biggetjes, die uit luiheid een huis van stro en hout maken, wel. Hard werken loont, is de onderliggende boodschap van het sprookje.

De Britse semi-overheidsinstelling Becta pleit vanwege het mogelijke beledigende effect op een verbod van de cartoon. In een nieuw te maken digitale versie zouden de biggetjes moeten worden vervangen door bouwvakkers, menen sommigen. Maar een meerderheid van Becta voorziet ook daarbij problemen. De bouwsector zou zo in een kwaad daglicht kunnen worden gesteld. ''Bouwvakkers moeten juist een rolmodel zijn voor kinderen.''

In het verleden heeft Engeland wel eens meer kinderverhalen gecensureerd omdat het andere culturen 'pijn' zou doen. Zo is het zwarte schaap veranderd in het regenboog schaap, om raciale geschillen te voorkomen. De zeven dwergen van Sneeuwwitje zijn beledigend voor de kleinere medemens. En Humpty Dumpty uit Alice in Wonderland moest weg vanwege overgevoelige kindjes die wel eens bang kunnen worden voor het grote ei.

De politiek-correcte Britse commissie handelt overigens niet op voordracht van moslims. De media citeerde althans Britse moslims die de uitspraak bekritiseerden en juist aangaven er geen enkel probleem mee te hebben als het sprookje over de wolf en de drie biggetjes op openbare scholen wordt vertoond. Tahir Alam, directeur van een Engelse moslimschool: ''We voelen ons er helemaal niet door beledigd.'





*Zucht...*


Iedereen heeft recht op mijn mening.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2008 16:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

het moet toch niet veel gekker worden


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-01-2008 16:29 by XXL Profiel van XXL

Goedzo. Gewoon verbieden dat boek.
En laten we gelijk de Koran in brand steken.

quote:
Op 25 januari 2008 16:27 schreef Leviathanica het volgende:
'Drie biggetjes te beledigend voor moslims'


quote:
Hard werken loont, is de onderliggende boodschap van het sprookje.




Ah, daar komt de ware reden al tevoorschijn.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-01-2008 16:31]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen