IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Op zoek naar de actualiteit [nieuwstopic II] Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-01-2008 16:32 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 januari 2008 16:27 schreef Leviathanica het volgende:
'Drie biggetjes te beledigend voor moslims'

De tekenfilm 'De wolf en de drie biggetjes' is volgens een Britse commissie van wijze mannen mogelijk beledigend voor islamitische medeburgers. Biggetjes zijn namelijk jonge varkens en volgens het islamitische (en joodse) geloof onrein.

De tekenfilm behoort op Britse scholen tot de lesstof. De wolf krijgt het stenen huis van het hardst werkende biggetje namelijk niet omgeblazen. Die van de twee andere biggetjes, die uit luiheid een huis van stro en hout maken, wel. Hard werken loont, is de onderliggende boodschap van het sprookje.

De Britse semi-overheidsinstelling Becta pleit vanwege het mogelijke beledigende effect op een verbod van de cartoon. In een nieuw te maken digitale versie zouden de biggetjes moeten worden vervangen door bouwvakkers, menen sommigen. Maar een meerderheid van Becta voorziet ook daarbij problemen. De bouwsector zou zo in een kwaad daglicht kunnen worden gesteld. ''Bouwvakkers moeten juist een rolmodel zijn voor kinderen.''

In het verleden heeft Engeland wel eens meer kinderverhalen gecensureerd omdat het andere culturen 'pijn' zou doen. Zo is het zwarte schaap veranderd in het regenboog schaap, om raciale geschillen te voorkomen. De zeven dwergen van Sneeuwwitje zijn beledigend voor de kleinere medemens. En Humpty Dumpty uit Alice in Wonderland moest weg vanwege overgevoelige kindjes die wel eens bang kunnen worden voor het grote ei.

De politiek-correcte Britse commissie handelt overigens niet op voordracht van moslims. De media citeerde althans Britse moslims die de uitspraak bekritiseerden en juist aangaven er geen enkel probleem mee te hebben als het sprookje over de wolf en de drie biggetjes op openbare scholen wordt vertoond. Tahir Alam, directeur van een Engelse moslimschool: ''We voelen ons er helemaal niet door beledigd.'





*Zucht...*


damn, sommige mensen mieten even keihard deaud

en de moslims die aan het woord komen, boeit het niet eens...


Je moeder.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2008 16:32 by Mark Profiel van Mark

Ja echt, als je dacht dat Nederland PC was moet je hier eens komen rondlopen

Je kunt merken dat ze hier nog geen Fortuyn gehad hebben. Als je soms de zondag-ochtend discussies op tv ziet, tragisch gewoon.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-01-2008 16:33 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

wat een kutland woon jij in zeg!


Je moeder.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-01-2008 16:35 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 25 januari 2008 16:32 schreef Mark het volgende:
Ja echt, als je dacht dat Nederland PC was moet je hier eens komen rondlopen

Je kunt merken dat ze hier nog geen Fortuyn gehad hebben. Als je soms de zondag-ochtend discussies op tv ziet, tragisch gewoon.

In welk land woon jij dan?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-01-2008 16:35 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

doe eens een gok


Je moeder.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2008 16:36 by Mark Profiel van Mark

Valt wel mee hoor, ik vond juist de algehele verharding in Nederland na Fortuyn best onplezierig op zijn tijd. Ik erger me soms dood aan de Engelse PC-heid, maar over het algemeen vind ik het hier wel een stuk lekkerder en socialer wonen dan in Nederland. Plus de UK betekent wereldwijd tenminste nog wat, Nederlandse politiek is echt heikneuterig


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-01-2008 16:37 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 januari 2008 16:36 schreef Mark het volgende:
Valt wel mee hoor, ik vond juist de algehele verharding in Nederland na Fortuyn best onplezierig op zijn tijd. Ik erger me soms dood aan de Engelse PC-heid, maar over het algemeen vind ik het hier wel een stuk lekkerder en socialer wonen dan in Nederland. Plus de UK betekent wereldwijd tenminste nog wat, Nederlandse politiek is echt heikneuterig


goed punt. en persoonlijk vind ik de uk ook mooier wonen, ook al heb je daar eigenlijk weinig aan verder hehe. welk onderdeel van de UK woon jij eigenlijk?


Je moeder.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2008 16:41 by Mark Profiel van Mark

Sheffield, South-Yorkshire. Het noorden dus. De north-south divide is trouwens nog altijd erg duidelijk zichtbaar, zelf ruim 20 jaar na Thatcher, al beginnen ze in het noorden langzaam aansluiting te vinden.

Wel veel socialer en vriendelijker overigens dan het zuiden. Vooral Londen is vreselijk aso om te wonen. Heb daar flink wat tijd doorgebracht omdat mijn vriendin daar zo'n drie jaar gewoond heeft, maar ik ben blij dat we naar het noorden verhuisd zijn. (goedkoper ook )

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-01-2008 16:41]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-01-2008 16:41 by XXL Profiel van XXL

Tijd voor echt belangrijk nieuws:



Historic "Metal" restaurant Kuma's Corner in Chicago, IL. has indicated that they will be adding a burger to their menu named TROUBLE.

The Trouble burger joins the following tribute sandwiches on the Kuma's Corner menu:

- TROUBLE - Burger w/Jalapeno, Scotch Bonnet and Thai Finger Chili
- BLACK SABBATH - Blackening Spice, Chili, Pepper Jack, Red Onion
- YOB - Smoked Gouda, Bacon, Roasted Red Peppers, Roasted Garlic Mayo
- IRON MAIDEN - Avocado, Cherry Peppers, Pepper Jack, Chipotle Mayo
- SLAYER - Pile of fries topped with a ½ lb. Burger, Chili, Cherry Peppers, Andouille, Onions, Jack Cheese, and Anger
- NEUROSIS - Cheddar, Swiss, Sauteed Mushrooms, Caramelized Onions, Horseradish Mayo
- METALLICA - Buffalo Sauce, Bacon, Bleu Cheese Dressing
- MELVINS - Fresh Basil, Prosciutto, Mozzarella, Tomato, Onion
- CLUTCH - Cheddar, Swiss, Jack, Smoked Gouda
- MASTODON - BBQ Sauce, Cheddar, Bacon, Frizzled Onions
- LED ZEPPELIN Pulled Pork, Bacon, Cheddar, Pickles
- JUDAS PRIEST - Bacon, Bleu Cheese Dressing with Apples, Walnuts, and dried cranberries
- MOTÖRHEAD - Goat Cheese, Kalamata Olives, Oregano, Tzatziki, Onion, Tomato
- MAYHEM - Sliced Jalapenos, Pancetta, Pepper Jack, Gardinera Mayo
- DARK THRONE - Chipotle Peppers, Goat Cheese, Fresh Pico de Gallo
- GOBLIN COCK - Bacon, Cheddar Cheese, ½ lb. Vienna Hot Dog, Tomatoes, Onion, Neon Green Relish, Sport Peppers, Pickles, Celery Salt Mustard
- MINSK - Pastrami, Swiss Cheese, Sauerkraut, Brown Mustard
- PANTERA BURGER - ½ pound burger served with Roasted Pablano Pepper, Bacon, Cheddar Cheese and Monetary Jack Cheese Ranchero Sauce and Tortilla Strips
- FU MANCHU BURGER - ½ pound burger served with Grilled Japanese Eggplant, Teriyaki sauce,
Wasabi Mayo, Frizzled Daikon Radish





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2008 16:46 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Wat een enorme domme sukkel is die Perito Moreno Gletsjer in Patagonië. Terwijl zowat al zijn soortgenoten wegens aanhoudende opwarming van de aarde smelten waar je bij staat, weigert de 250 km² ijsformatie ook maar een millimeter in te krimpen. Niet kapot te krijgen, die reuzen HäagenDazs. Sterker, het geval groeit met twee meter per dag. Goed, er lazeren af en toe met een dreun wat brokstukken in het water. Maar dat wordt weer gecompenseerd door sneeuwval op de top. En kan natuurlijk NOOIT de bedoeling zijn! Leest dat ding geen kranten? Is zijn internet stuk? Hebben ze hem nog nooit een film van Al Gore laten zien? Eindelijk is iedereen er achter dat de wereld op het punt staat naar de klote te gaan. En wat doet meneer ik-maak-zelf-wel-uit-of-ik-smelt? Die blijft gewoon ijzerenheinig in bevroren toestand mooi te liggen wezen. GADVER! Wat ben jij ziek bezig, blauwe klootzak! Totaal geen afspraken mee te maken, die gletsjers. Staat Ali B een beetje voor de kat zijn baarmoeder de milieumarokkaan uit hangen!


LOOL. Met afstand het leukst geschreven bericht op GS in maanden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-01-2008 17:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-01-2008 17:36 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Haha, goeie shit.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2008 19:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Prachtig.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2008 19:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 januari 2008 13:30 schreef attila_de_hun het volgende:
als dat toch eesn zou kunnen, dan was het waarschijnlijk allang gebeurt. maar helaas, heeft een groot deel een Nederlands paspoort en zijn het dus ook "Nederlanders". en dan gaat dat niet (gebaseerd op mijn gebrekkige wettelijke kennis).er moet gewoon een tuchthuis of iets van dien aard worden opgericht voor zulk gespuis.
Man mam man, wat een onzin. De politieke wil en durf is er niet, daarom gebeurd het niet, is het nog niet gebeurd en zal het ook niet gaan gebeuren. Ik kan me voorstellen dat je niet op de PVV wilt stemmen, maar de rest van Den Haag is gewoon te laf om echte maatregelen te nemen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-01-2008 20:43 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 januari 2008 16:46 schreef Chelman het volgende:
LOOL. Met afstand het leukst geschreven bericht op GS in maanden.




Je moeder.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 25-01-2008 20:47 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Hahaha, geweldig!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-01-2008 23:46 by Schaep Profiel van Schaep

Hahahahaha!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-01-2008 23:55 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 25 januari 2008 16:46 schreef Chelman het volgende:
LOOL. Met afstand het leukst geschreven bericht op GS in maanden.


quote:
Op 25 januari 2008 17:06 schreef ElitE het volgende:



quote:
Op 25 januari 2008 17:36 schreef WhiteRider het volgende:
Haha, goeie shit.


quote:
Op 25 januari 2008 20:43 schreef karnivoor het volgende:



quote:
Op 25 januari 2008 20:47 schreef Wansmaak het volgende:
Hahaha, geweldig!


quote:
Op 25 januari 2008 23:46 schreef Schaep het volgende:
Hahahahaha!


Ik moest ook wel (hard) lachen om dat bericht, maar om dat moment ook uit te drukken in een post zou nu wat afgezaagd overkomen.


TheWill2
Usericon van TheWill2
Posted 26-01-2008 14:10 by TheWill2 Profiel van TheWill2

Vier pogingen tot zelfmoord na chatsessies
Uitgegeven: 26 januari 2008 10:55
Laatst gewijzigd: 26 januari 2008 11:13

GENT - In Vlaanderen hebben vier jongeren geprobeerd zelfmoord te plegen nadat ze elkaar hadden opgejut tijden het chatten op internet.

"De chatvrienden spraken met elkaar over zelfmoord zoals over het veranderen van T-shirt", zegt de moeder van een 17-jarige Gentse jongen, die zich vier keer probeerde te verhangen. Alle pogingen mislukten.

De moeder legt de schuld bij het emo-circuit: "Een jeugdcultuur die sterk aan het opkomen is. Emo's kenmerken zich door emotionele en impulsieve buien. Zelfverminking zit in het basispakket", zei de moeder zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

Recent hebben in Bridgend in Wales zeven jongeren zichzelf verhangen. De jongeren kenden elkaar van chatsessies en vormden een soort 'zelfmoordclub.'


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-01-2008 14:12 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 26 januari 2008 14:10 schreef TheWill2 het volgende:


zegt de moeder van een 17-jarige Gentse jongen, die zich vier keer probeerde te verhangen. Alle pogingen mislukten.




Jezus, dan doe je ook niet echt je best he.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-01-2008 14:13 by mental Profiel van mental



Fuck the world and fuck you


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-01-2008 14:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hahahha alsof je emotionele en impulsieve buien krijgt van emo cultuur


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-01-2008 14:30 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 januari 2008 14:10 schreef TheWill2 het volgende:

De moeder legt de schuld bij het emo-circuit: "Een jeugdcultuur die sterk aan het opkomen is. Emo's kenmerken zich door emotionele en impulsieve buien. "Zelfverminking zit in het basispakket", zei de moeder zaterdag in de Vlaamse krant





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-01-2008 17:50 by Lionheart Profiel van Lionheart

Met 4 mislukte zelfmoordpogingen ben je pas echt sneu.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-01-2008 17:51 by mental Profiel van mental

aandachtshoer idd.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen