IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Op zoek naar de actualiteit [nieuwstopic II] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 04-02-2008 14:16 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Leuke vermakelijke uitzending, maar misschien kan er ook net zo goed een docu gemaakt worden die pleit voor z'n onschuld.
Ik hoop gewoon dat de waarheid eens boven water komt.



Daops
Usericon van Daops
Posted 04-02-2008 14:43 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 4 februari 2008 13:30 schreef Schaffelaer het volgende:
Wat is er stoer aan dat je vertelt dat je een meisje waarvan je niet weet of ze dood is in zee dumpt?
In sommige kringen is dat zowat het stoerste wat je kan vertellen aan je maten.. triest, maar waar.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-02-2008 14:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja, het is een rijke whiteboi op een tropisch eiland met ene machtige pappa .. dan heb je niet een al te beste kijk op de realiteit.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 04-02-2008 14:57 by Kimmey Profiel van Kimmey

Die lul zit nu ondergedoken...


Het is de lichtinval ;')


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-02-2008 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

in een donker holletje hihihih


Daops
Usericon van Daops
Posted 04-02-2008 15:46 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 4 februari 2008 14:48 schreef Jenje het volgende:
Tja, het is een rijke whiteboi op een tropisch eiland met ene machtige pappa .. dan heb je niet een al te beste kijk op de realiteit.
Voeg daaraan toe dat het meisken ook blank en rijk was en ineens doet haar vermissing ertoe -> entertainment.

Het is allemaal erg, maar was het een arm zwart arubaans meisje geweest had het niemand een reet kunnen schelen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-02-2008 15:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Daarom, voeg daar de dramatiek van de moeder en de amerikanen bij.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-02-2008 16:03 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 februari 2008 14:16 schreef een docu gemaakt worden die pleit voor z'n onschuld.
Ik hoop gewoon dat de waarheid eens boven water komt.
Of Nathalee.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 04-02-2008 16:18 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 3 februari 2008 21:33 schreef XXL het volgende:
Toch maar ff Peter R. en joran kijken op sbs6

http://www.youtube.com/watch?v=NxhWy2gNm5o Heb het net opgezocht. Echt een raar verhaal.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-02-2008 16:19 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 februari 2008 16:03 schreef spectre het volgende:
Of Nathalee.


Damn, wat slecht.


Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-02-2008 16:31 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 februari 2008 11:36 schreef Daops het volgende:
Ben het eens met de analyse van XXL. Leuke sensatie allemaal, maar ik heb 2 uur zitten wachten op de echte ontknoping die de Vries tot de uitzending verborgen hield, maar dus niet kwam.

Die Joran is een verwend gewetenloos kutkind wat vooral zichzelf erg tof vind, maar of ie nou de waarheid sprak in de auto.. hij heeft al zo vaak dingen bekend die later leugens bleken te zijn. Leek me vooral stoer doen om in de gratie te blijven bij iemand waar hij tegenop keek.

Hopelijk wordt de zaak wel opgelost hierdoor. Enige zekerheid is nu dat het manneke serieus hulp nodig heeft..


Dat hij wederom de waarheid niet helemaal sprak blijkt al uit het feit dat zijn "hulpje" in nederland zat.
Er slordig van Peter R. dat hij dat niet verder heeft onderzocht maar dat dit gegeven pas na de uitzending bekend werd.

Verder denk ik dat deze zaak nooit zal worden opgelost als er geen tastbaar bewijs boven tafel komt ( Of een lijk boven water}.

Dat laatste gaat volgens mij al helemaal niet gebeuren.
Als die Joran maar half zo slim is als ik denk zou ik wel weten hoe dat "lijk" voorgoed van de aardbodem verdwijnt.

Misschien heb ik nu een wat zieke geest maar ik zou zorgen dat ze wat bloedt, haar overboord gooien en de haaien het werk laten opknappen. (Joran gaf in zijn verhaal tenslotte al aan dat ze graag naar de haaien wilde kijken. )


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-02-2008 18:09 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Ik hoorde vandaag van me ma dat Joran een tijdje is opgenomen omdat hij zo verschrikkelijk veel liegt (ook buiten de zaak om) als je dit hoort wordt het verhaal wat hij bij de verborgen camera heeft verteld gelijk een stuk ongeloofwaardiger.

sowieso klopt het verhaal over die Daury niet helemaal, hij had het over een persoon die veel ouder was, een persoon die 25 was, en hij blijkt 21 te zijn (1 jaar ouder dan Joran)
Bovendien claimt Daury op dat moment in Nederland te zijn geweest, en zegt hij geen boot te hebben. ik weet niet of ik hem moet geloven, maar ik vertrouw hem op dit moment wat meer dan die Joran.

Een andere mogelijke (maar wellicht erg vergezochte) verklaring kan zijn dat Joran wist van de rol die Patrick speelde. en dat hij vervolgend een eigen verhaal heeft verzonnen, waardoor hij geen of een minieme straf zou krijgen. waarschijnlijk wist hij al wel dat hij nooit volkomen onschuldig zal blijken. dus dan maar een mooi en vaag verhaaltje liegen, waar hij geen zware misdrijven pleegt. Hij zou hiervoor alleen kunnen worden berecht als medeplichtige voor het wegmaken van het lijk. (wat uit zal komen op enkele maanden celstraf)
Ik denk dat dit wat vergezocht is, maar die gast is best slim. en het zou me niet eens zo heel veel verbazen als hij weer een tactisch opgezet lulverhaal ten gehore bracht.


[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 04-02-2008 18:09]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 04-02-2008 18:16 by Jolijn Profiel van Jolijn

t kan 2 kanten op he:

- vuil klotejong dat eengrietje vermoord en der in zee dumpt

- kapot geschrokken knul omdat er ineens iemand voor zijn snufferd een epileptische aanval krijgt en weg raakt (dood of in coma) die een verkeerde keuze maakte.

Dattie er stoer over doet is overigens een antiliaanse mentaliteit, daar wordt verwacht dat je als man alstijd stoer en de geweldige ben, zwakte wordt ook onderling niet getolereerd.

maar het blijft toch verschrikkelijk.

Vooral hoe Peter R.op die moeder inpraatte. Om van te kotsen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-02-2008 18:20 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 februari 2008 18:09 schreef GrindMaster het volgende:
Ik hoorde vandaag van me ma dat Joran een tijdje is opgenomen omdat hij zo verschrikkelijk veel liegt (ook buiten de zaak om) als je dit hoort wordt het verhaal wat hij bij de verborgen camera heeft verteld gelijk een stuk ongeloofwaardiger.



Typisch. Gisteren speelde ik ook met de gedachte dat die gast wel erg veel weg heeft van een pathologisch leugenaar.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-02-2008 18:22 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

pathologisch leugenaar dat was wat ik zocht!
daarvoor is hij dus opgenomen....


Why doesn't my music get me all the chicks?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-02-2008 18:22 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 februari 2008 18:09 schreef GrindMaster het volgende:
Ik hoorde vandaag van me ma dat Joran een tijdje is opgenomen omdat hij zo verschrikkelijk veel liegt (ook buiten de zaak om) als je dit hoort wordt het verhaal wat hij bij de verborgen camera heeft verteld gelijk een stuk ongeloofwaardiger.




Klopt, stond ook in de krant vandaag.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-02-2008 18:27 by Snaack Profiel van Snaack

Godverdomme, wat vind iedereen het verdomd interessant om Cluedo te spelen zeg.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-02-2008 18:29 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 februari 2008 18:22 schreef Burzum het volgende:
Klopt, stond ook in de krant vandaag.


En hoppa.
Daar gaat meneer zich op beroepen en gaat wederom vrijuit onder het motto: "Ja, maar ik heb een verklaring van mijn huisarts".


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-02-2008 18:33 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 4 februari 2008 18:27 schreef Snaack het volgende:
Godverdomme, wat vind iedereen het verdomd interessant om Cluedo te spelen zeg.


Is toch weer eens wat leuks, heeft iedereen wat om over na te denken, en om over te discussieren. het heeft wel wat


Why doesn't my music get me all the chicks?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-02-2008 19:51 by Snaack Profiel van Snaack

*hats!* ik doe mee aan de hype:

quote:
OM verdenkt Joran nu formeel van moord

Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba verdenkt Joran van der Sloot nu formeel van moord op de verdwenen Amerikaanse Natalee Holloway. Dat liet justitie vanavond weten. Het OM kondigde ook aan dat Joran zal worden gearresteerd als hij voet op Arubaanse bodem zet. Vanavond liet het OM al huiszoekingen doen.

Justitie verwacht deze week nog een uitspraak over het hoger beroep dat is ingesteld tegen de beslissing van de onderzoeksrechter dat Joran van de Sloot niet in voorarrest mag worden genomen. Het OM benadrukte verder dat het politieonderzoek naar de verdwijning van Natalee nooit is stopgezet, ook al werd de vervolging van Joran geseponeerd. Zo hebben in de tussentijd duikers in de zee gespeurd naar sporen van het Amerikaanse meisje en andere aanwijzingen die met de zaak te maken hebben.

De Arubaanse justitie liet verder weten dat 80 procent van de informatie die naar voren kwam in de geheim opgenomen gesprekken met Joran van der Sloot, overeenkomt met de resultaten uit het onderzoek van het OM naar de verdwijning van Natalee Holloway.


Dus.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-02-2008 20:00 by Mark Profiel van Mark

Ik heb de hele heisa niet echt meegekregen, ik weet alleen dat ik Peter R. de Vries een enorme mediageile kwijlerd vind.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 04-02-2008 20:01 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 4 februari 2008 20:00 schreef Mark het volgende:
Ik heb de hele heisa niet echt meegekregen, ik weet alleen dat ik Peter R. de Vries een enorme mediageile kwijlerd vind.


Hij heeft wel als enige die bekentenis eruit gekregen of het nou met verborgencamera is of niet.


Het is de lichtinval ;')


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-02-2008 20:01 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 4 februari 2008 20:00 schreef Mark het volgende:
Ik heb de hele heisa niet echt meegekregen, ik weet alleen dat ik Peter R. de Vries een enorme mediageile kwijlerd vind.


+1, ik hoop dat het net zoals met maurice de hond af loopt


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-02-2008 20:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 februari 2008 20:01 schreef Kimmey het volgende:
Hij heeft wel als enige die bekentenis eruit gekregen of het nou met verborgencamera is of niet.

nouja peter.....


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-02-2008 20:04 by mental Profiel van mental

quote:
Op 4 februari 2008 18:27 schreef Snaack het volgende:
Godverdomme, wat vind iedereen het verdomd interessant om Cluedo te spelen zeg.
Anders lees je deze shit toch niet ? scheelt weer een irritatie, knul.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen