IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Op zoek naar de actualiteit [nieuwstopic II] Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-02-2008 20:05 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 4 februari 2008 20:04 schreef mental het volgende:
Anders lees je deze shit toch niet ? scheelt weer een irritatie, knul.


Ik irriteer me niet, ik observeer.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-02-2008 20:07 by mental Profiel van mental

Haha, zou wel gaaf zijn als die hulp van joran het ineens zat wordt, naar de Vries gaat en zegt : hey joh ik heb dat lijk niet in zee gedumpt, heb haar nog ergens daar en daar liggen. ga maar kijken.


Fuck the world and fuck you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-02-2008 20:09 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 februari 2008 20:00 schreef Mark het volgende:
Ik heb de hele heisa niet echt meegekregen, ik weet alleen dat ik Peter R. de Vries een enorme mediageile kwijlerd vind.


Het is zijn werk om de media te bespelen en dat doet hij meesterlijk, getuige 7 miljoen kijkers gisterenavond. Of hij persoonlijk mediageil is betwijfel ik, aangezien er niet veel over zijn priveleven bekend is. In zijn professionele rol is hij dat inderdaad wel, en zo hoort het.

Overigens volg ik de hele zaak niet. Er zijn veel ineteressantere dingen in de wereld dan een spelletje whodunnit met betrekking tot een onbeduidende zaak. De nakende dwang van de EU op de Serviërs om onterecht de onafhankelijkheid van de Kosovaren te erkennen, om maar wat te noemen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-02-2008 20:15 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Volgens mij is dit een samenzweringstheorie van De Cock en Vledder, dit is gewoon een enorme aflevering van Baantjer, en volgende week krijgen we dan een flashback te zien, waarin de vader waarschijnlijk het lijk dumpt, en daarna gaan ze bokbier drinken bij vrouwe Cock.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Botgruis
Spray down the death
Usericon van Botgruis
Posted 04-02-2008 20:20 by Botgruis Profiel van Botgruis

quote:
Op 4 februari 2008 20:00 schreef Mark het volgende:
Ik heb de hele heisa niet echt meegekregen, ik weet alleen dat ik Peter R. de Vries een enorme mediageile kwijlerd vind.



Dat programma vind ik ook vééls te dramatisch gemonteerd, met al die speelfilm achtige scénes erin. Reconstructie oké, maar dat van gisteren was echt een theater.

Over de mediageilheid van Peter de Vries, dat valt volgens mij ook wel mee hoor.... Hij kreeg talloze aanbiedingen (€€€) van CNN, FOX en consorten of zij de primeur mochten hebben... Tuurlijk zit hij met een contract van SBS, maar volgens mij waren die aanbiedingen niet niks, gaat vast over miljoenen.



I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 04-02-2008 20:29 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 4 februari 2008 18:27 schreef Snaack het volgende:
Godverdomme, wat vind iedereen het verdomd interessant om Cluedo te spelen zeg.


Gheghe, nu nog even wachten op de terugkeer van Heiden, want Peter R. de Vries heeft het ZOG-complot er nog niet bijgehaald.
Net wel een leuke video-grap met Joran en zijn leugens na De Wereld Draait Door...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-02-2008 20:38 by Lionheart Profiel van Lionheart

Hebben ze al in een sloot gezocht naar Natalee?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-02-2008 20:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 februari 2008 20:20 schreef Botgruis het volgende:
Dat programma vind ik ook vééls te dramatisch gemonteerd, met al die speelfilm achtige scénes erin. Reconstructie oké, maar dat van gisteren was echt een theater.

Over de mediageilheid van Peter de Vries, dat valt volgens mij ook wel mee hoor.... Hij kreeg talloze aanbiedingen (€€€) van CNN, FOX en consorten of zij de primeur mochten hebben... Tuurlijk zit hij met een contract van SBS, maar volgens mij waren die aanbiedingen niet niks, gaat vast over miljoenen.


volgens mij een miljoen van FOX

maar dat is echt niet de enige die wat betaald natuurlijk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 04-02-2008 23:20 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ik ben joranmoe, ik kán er nu echt niets meer over horen/zien


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 04-02-2008 23:41 by Reddy Profiel van Reddy

Vandaag toen ik op school kwam vroeg iedereen ook of ik dat programma van Peter R. de Vries had gezien. Ik wist niet eens dat hij een programma er over had.
Het kan me eerlijk gezegd vrij weinig schelen, die hele zaak. Ik zie af en toe op het nieuws of er vorderingen zijn en voor de rest houd ik me er helemaal niet mee bezig.
Ik moet zeggen dat het me wel bevalt, die rust.


dus


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-02-2008 11:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-02-2008 12:42 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 4 februari 2008 23:41 schreef Reddy het volgende:
Vandaag toen ik op school kwam vroeg iedereen ook of ik dat programma van Peter R. de Vries had gezien. Ik wist niet eens dat hij een programma er over had.
Het kan me eerlijk gezegd vrij weinig schelen, die hele zaak. Ik zie af en toe op het nieuws of er vorderingen zijn en voor de rest houd ik me er helemaal niet mee bezig.
Ik moet zeggen dat het me wel bevalt, die rust.
Nou, ik ben blij dat je dat even aan ons laat weten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 05-02-2008 13:39 by Arasazi Profiel van Arasazi

Verbied de vissenkom, en zestig andere moties

Den haag - Konijnen eenzaam in een hok? Daar moet een eind aan komen, vindt de Partij voor de Dieren (PvdD). Ook wil de diervriendelijke fractie onmiddellijk stoppen met de meerdaagse vluchten voor duiven. En partijleider Marianne Thieme vindt dat de overheid de vissenkom moet verbieden.

In een lange voorleessessie deed ze maandag tijdens het grote debat over dierenwelzijn het duizelingwekkende aantal van veertig voorstellen die het welbevinden van dieren in Nederland moeten verbeteren. Daarmee is ze er nog niet. Binnenkort zullen nog eens 21 moties worden ingediend, zei Thieme. Want al deze punten stonden volgens haar ook in het verkiezingsprogramma die de partij twee zetels opleverde.

De tientallen voorstellen die de PvdD er tijdens het debat doorheen werkte, stuitten op geprikkelde reacties bij de andere partijen. Want vorige week, toen ook een hele dag inhoudelijk over het onderwerp werd gedebatteerd, deed Thieme nauwelijks mee. Waarom neemt ze niet eens de moeite andere partijen van haar standpunten (als voorlichting over stress bij vissen voor beroepsvissers) te overtuigen? Dat vroeg de SP zich af.

In een persbericht geeft Thieme antwoord: omdat de Nota Dierenwelzijn van minister Verburg van Landbouw haar teleurstelde. Ze noemt de vijf speerpunten van de bewindsvrouw zelfs ‘een belediging’. ‘Zij neemt dierenwelzijn niet serieus en dieren worden weer jarenlang in de wacht gezet in hun uitzichtloze hokken.’

Door met een indrukwekkende stapel voorstellen te komen, hoopt ze haar verkiezingsprogramma erdoorheen te drukken en de dieren politiek weer even voldoende aandacht te geven.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article501385.ece/Verbied_de_vissenkom,_en_zestig_andere_moties?source=rss

Verbod op vissenkom?


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-02-2008 13:46 by Nix Profiel van Nix

Haha ja, dat las ik gister ook al.


Tja.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-02-2008 13:51 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Wanneer gaat dat irritante hippie-kutwijf zich een bezighouden met bijvoorbeeld een Partij voor de MENSEN! En daarbij ook meteen oog krijgt voor zaken die er toe doen.

Lage straffen voor zware criminelen, achterlijke regeltjes die nergens op slaan, onze cultuur en ons land worden steeds rapper omgetoverd tot iets waar we helemaal niet blij mee zijn, maar nee hoor! De fucking vissenkom doet er WEL toe...




Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-02-2008 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wil iedereen die op die kut gestemd heeft direct het land verlaten?

Op het strand liggen roeibootjes ..


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-02-2008 14:00 by spectre Profiel van spectre

Bel ik die vriend van Joran op


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-02-2008 14:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje





Paar keer liegen en het zit erop


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 05-02-2008 14:05 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 5 februari 2008 14:00 schreef spectre het volgende:
Bel ik die vriend van Joran op


Ik heb zijn nummer voor je
Edit: die van joran dan hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 05-02-2008 14:10]


Het is de lichtinval ;')


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2008 14:16 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-02-2008 14:23 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 februari 2008 13:51 schreef Lainedil het volgende:
Wanneer gaat dat irritante hippie-kutwijf zich een bezighouden met bijvoorbeeld een Partij voor de MENSEN! En daarbij ook meteen oog krijgt voor zaken die er toe doen.

Euhm, niet dat ik haar nou zo geweldig vind, maar is niet elke andere partij een partij voor de mensen? Natuurlijk een beetje suf als je gaat zeiken dat een partij voor de dieren zich bezighoudt met dieren.


Zenial


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 05-02-2008 14:36 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 5 februari 2008 14:16 schreef Greycloak het volgende:
joran_sloot@hotmail.com

Succes.


Voor lieftallige smsje naar joran:
0650592691
Succes!

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 05-02-2008 14:46]


Het is de lichtinval ;')


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 05-02-2008 14:43 by Arasazi Profiel van Arasazi

quote:
Op 5 februari 2008 14:23 schreef Zenial het volgende:
Euhm, niet dat ik haar nou zo geweldig vind, maar is niet elke andere partij een partij voor de mensen? Natuurlijk een beetje suf als je gaat zeiken dat een partij voor de dieren zich bezighoudt met dieren.


Een vissenkomverbod........ Noem je dat je bezighouden met dieren?


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-02-2008 14:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 februari 2008 14:43 schreef Arasazi het volgende:
Een vissenkomverbod........ Noem je dat je bezighouden met dieren?
Ik geloof begrepen te hebben dat zo'n kom echt niet fijn is voor zo'n vis, itt een 'gewone' rechthoekige bak. Mocht dat zo zijn dan lijkt een verbod mij wel op zijn plaats.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-02-2008 14:55 by Lionheart Profiel van Lionheart

Een vissenkom zie je tegenwoordig toch alleen maar in cartoons van Tweety & Sylvester?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen