IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Drinkhoorns Vorige pagina | Volgende pagina
Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 20-12-2007 11:01 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Hmh, je kunt ook even langs de heide lopen en zo'n hoorn van een rot karkas trekken. Even uitkoken en proost.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-12-2007 11:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 11:01 schreef Brujo het volgende:
Hmh, je kunt ook even langs de heide lopen en zo'n hoorn van een rot karkas trekken. Even uitkoken en proost.


Ha, ik loop regelmatig over de hei, maar ik heb nog nooit een rottend karkas aangetroffen hoor, tenminste niet iets met hoorns...


spelfout weggehaald...


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 20-12-2007 11:22 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Op de Rheder hei heeft een tijdlang een compleet karkas gelegen. Mooi gezicht was dat wel. Coordinaten 198, 451,6


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 20-12-2007 11:27 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

Uit hoorns drinken met een kilt aan... Das al he-le-maal fout! Hoons en kilten horen niet bij elkaar.. Ik vind dat alleen dikke grote mannen met roodharige lange baarden en suedeleren broeken met bondlappen die op zee oorlog voeren uit hoons mogen drinken, echte vickings dus! Maarja... Menig mensch die nu nog uit hoorns drinkt drinkt gewoon uit plastic bekertjes.... Ik snap de meerwaarde er niet van... Uit de fles! Das veel stoerder!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-12-2007 11:52 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 11:27 schreef LLphotograph het volgende:
Hoons en kilten horen niet bij elkaar..


De Schotten vonden blijkbaar van wel.

quote:
"All of the Northern European nations formerly drank out of horns, which were commonly those of the urus or European buffalo. These horns were carefully dressed up and their edges lipped all round with silver. One of these immense horns, at least, an ox-horn of prodigious size is still preserved in Dunvegan Castle on the Isle of Skye in Scotland. It was only produced before guests, and the drinker in using it, twisted his arms round its spines, and turning his mouth towards the right shoulder, was expected to drain it off." (Dwelly’s [Scottish] Gaelic Dictionary: Còrn)


Dwelly’s [Scottish] Gaelic Dictionary: Còrn

EDIT: er even vanuit gaande dat natuurlijk alle Schotten een kilt dragen. Maar dat is ook zo natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 20-12-2007 11:54]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-12-2007 12:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 9:25 schreef Vikingblood het volgende:
Dat is iets voor echte mannen...dat begrijpen minderjarige niet.


Volgens mij is het gewoon zoiets als oude mensen die 's avonds stiekem met speelgoed spelen omdat ze dat vroeger nooit hadden. Er is niets mis mee om je gebrek aan verkleedpartijtjes op latere leeftijd te compenseren hoor, maar doe dan niet alsof je het doet omdat het zo stoer en mannelijk is.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 20-12-2007 12:23 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 10:38 schreef Kramy het volgende:
Waarom nu weer zeiken over mensen die zeiken over personen die drinkhoorns gebruiken.

Ik vind drinkhoorns ook niks aan, maar ik kan me prima voorstellen dat iemand het gaaf vindt. Waar ik wèl problemen mee heb, zijn bemoeierige mensen en hun bijdehande opmerkingen.
Vandaar.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


R.
Usericon van R.
Posted 20-12-2007 12:24 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 12:23 schreef Jällö het volgende:
Ik vind drinkhoorns ook niks aan, maar ik kan me prima voorstellen dat iemand het gaaf vindt. Waar ik wèl problemen mee heb, zijn bemoeierige mensen en hun bijdehande opmerkingen.
Vandaar.


Waarom bemoei jij jezelf met bemoeizuchtige mensen? Wat een bemoeizuchtigheid hebben die import finnen toch!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 20-12-2007 12:29 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Laaaat maaaar.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-12-2007 12:30 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Drinkhoorns gebruik je toch juist om aandacht te krijgen?

Of is er nog een ander doel aan verbonden?

Als niemand zich er mee zou bemoeien dan zou er niets aan zijn, lijkt me.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-12-2007 12:35 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 december 2007 12:30 schreef Schaep het volgende:
Drinkhoorns gebruik je toch juist om aandacht te krijgen?

Of is er nog een ander doel aan verbonden?

Als niemand zich er mee zou bemoeien dan zou er niets aan zijn, lijkt me.


Spijker ---------> Kop



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-12-2007 12:38 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 12:24 schreef R. het volgende:
Waarom bemoei jij jezelf met bemoeizuchtige mensen? Wat een bemoeizuchtigheid hebben die import finnen toch!


Waarom bemoei jij jezelf met mensen die iets zeggen van bemoeizuchtige mensen die zich bemoeien met drinkhoorns.

Ok, wie maakt het volgende verwijt?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 20-12-2007 12:46 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 12:30 schreef Schaep het volgende:
Drinkhoorns gebruik je toch juist om aandacht te krijgen?

Of is er nog een ander doel aan verbonden?

Zeker wel, een drinkhoorn kan worden gebruikt om transcedent in contact te treden met je voorvaderen om vervolgens ongeremd en familiaal je oerinstincten te botvieren.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-12-2007 12:48 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik kan ook ongeremd en familiaal je oerinstincten te botvieren door heelveel bier en whiskey tedrinken, heb ik geen drinkhoorn voor nodig hehe


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-12-2007 12:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 12:46 schreef Jällö het volgende:
Zeker wel, een drinkhoorn kan worden gebruikt om transcedent in contact te treden met je voorvaderen om vervolgens ongeremd en familiaal je oerinstincten te botvieren.


Ach, met een beetje inlevingsvermogen kan je zonder drinkhoorn ook wel holbewonertje spelen, lijkt me.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 20-12-2007 13:00 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Dat kan, maar een fles of een glas kun je niet even in de grond steken als je bij een kampvuur zit. Bovendien is elke hoorn uniek, waardoor je eigen altijd terug kunt vinden en geen infecties oploopt als er schoon water noch zeep voorhanden is.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-12-2007 13:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Oeh, goed punt (hoewel je ook gewoon een tafel kan meenemen, je fles kan ingraven, een uniek glas kan gebruiken of een sticker op de fles kan plakken, maar dan kan ik vanmiddag helemaal niets anders meer doen).


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-12-2007 13:06 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik ben overtuigd! Zodra het koude weer is verdwenen ga ik een intieme band opbouwen met mijn voorvaderen, de vikingen, door naar de Xenos te fietsen en een drinkhoorn te kopen.



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-12-2007 13:08 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik laat intussen een baard staan.
Maargoed, ik ben fries.. mijn link naar de echte viking voorouders is al groot genoeg


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-12-2007 13:17 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 20 december 2007 13:08 schreef jbassist het volgende:
Ik laat intussen een baard staan.
Maargoed, ik ben fries.. mijn link naar de echte viking voorouders is al groot genoeg


Wat is de bijzondere link tussen de Vikingen en de Friezen dan? Dat de Friezen net als vele andere volken weleens ooit plundertochten van Vikingen te verduren hebben gekregen? Dat beide volken samen met zeker honderd andere volken onder de noemer 'Germanen' geschaard kunnen worden?

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 20-12-2007 13:17]



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-12-2007 13:18 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Jb's overoveroveroverover grootmoeder is geraped door een viking!!`@1

EDIT: de familienaam van mijn moeders kant (Marrewijk) wordt teruggevoerd naar Normandië en Schotland, als zijnde niet een naam van de plaatselijke bevolking aldaar, maar van de Noorse veroveraars. Nu ga ik mediteren om contact te zoeken met mijn overleden voorvaderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 20-12-2007 13:23]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-12-2007 13:22 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 13:17 schreef Kramy het volgende:
Wat is de bijzondere link tussen de Vikingen en de Friezen dan? Dat de Friezen net als vele andere volken weleens ooit plundertochten van Vikingen te verduren hebben gekregen? Dat beide volken samen met zeker honderd andere volken onder de noemer 'Germanen' geschaard kunnen worden?


Het enigste wat ik ook op het moment kan verzinnen is dat de telwoorden op het noorse lijken :')


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-12-2007 13:23 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Volgens mij lijkt het Duits nog meer op Noors qua telwoorden .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-12-2007 13:24 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

JB is een Duitser!!1!11!!



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-12-2007 13:30 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Duitsland/denemarken was het toch?
Laten we er maar vanuit gaan dat MIJN voorouders uit Denemarken kwamen


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen