IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Serious Request 3FM Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-12-2007 0:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2007 23:34 schreef ratje het volgende:
Gun die mensen toch wat schoon drinkwater heeeeeee




Waarom? Zodat ze ipv op hun zeg 30e sterven in een uitzichtloze siutuatie, op hun 40e sterven in een, euhm, uitzichtloze situatie? Dat noem ik geen leven..


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-12-2007 0:04 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 december 2007 0:02 schreef Snaack het volgende:
Waarom? Zodat ze ipv op hun zeg 30e sterven in een uitzichtloze siutuatie, op hun 40e sterven in een, euhm, uitzichtloze situatie? Dat noem ik geen leven..
Ik noem het een structureel begin. Nu schoondrinkwater, volgend jaar de wapens weg, het jaar daarna meer scholen en dan iedereen een ADSL aansluiting



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-12-2007 0:05 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2007 0:04 schreef Judge M. het volgende:
Ik noem het een structureel begin. Nu schoondrinkwater, volgend jaar de wapens weg, het jaar daarna meer scholen en dan iedereen een ADSL aansluiting


Dromen is fijn...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-12-2007 0:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 december 2007 0:05 schreef Lionheart het volgende:
Dromen is fijn...
Uiteraard maar het zal toch ergens mee moeten beginnen



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-12-2007 0:09 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Dat wel, je kunt ze beter leren om vis te vangen ipv vis aan ze te geven.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-12-2007 0:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2007 0:04 schreef Judge M. het volgende:
Ik noem het een structureel begin. Nu schoondrinkwater, volgend jaar de wapens weg, het jaar daarna meer scholen en dan iedereen een ADSL aansluiting


Sja, het lijkt een lichtpunt en het moet ergens beginnen. Dan ben ik maar van de "oude school" die Afrika nog steeds als "verloren continent" beschouwt.

De "ontwikkelingshulp" waar de overheden aan doen zou je ook het schaamrood van op de kaken moeten krijgen aangezien die steun voor zover ik weet NIET onvoorwaardelijk is.

"Jullie krijgen dan wel X miljoen van ons, in ruil kopen jullie [goed X] ter waarde van X miljoen van ons."

Dat geld vloeit dus OF linea recta terug naar de staatskas, of verdwijnt in de lokale corrupte ambtenarij.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-12-2007 0:10]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-12-2007 0:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 december 2007 0:09 schreef Snaack het volgende:
Dat geld vloeit dus OF linea recta terug naar de staatskas, of verdwijnt in de lokale corrupte ambtenarij.
Tsja.. Waarom lui als Mugabe nog steeds vrij hun gang kunnen gaan is mij ook een raadsel. Wat mij betreft worden "onze jongens ()" daar op af gestuurd in plaats van naar Afghanistan.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-12-2007 0:16 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2007 0:12 schreef Judge M. het volgende:
Tsja.. Waarom lui als Mugabe nog steeds vrij hun gang kunnen gaan is mij ook een raadsel. Wat mij betreft worden "onze jongens ()" daar op af gestuurd in plaats van naar Afghanistan.


Een land als Zimbabwe is financieel gezien niet interessant genoeg om aan te pakken?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-12-2007 0:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2007 0:12 schreef Judge M. het volgende:
Tsja.. Waarom lui als Mugabe nog steeds vrij hun gang kunnen gaan is mij ook een raadsel. Wat mij betreft worden "onze jongens ()" daar op af gestuurd in plaats van naar Afghanistan.


Dat vraag ik me ook af, als de intenties van de "vredesmissies" zuiver zouden zijn..

quote:
Op 25 december 2007 0:16 schreef Lionheart het volgende:
Een land als Zimbabwe is financieel gezien niet interessant genoeg om aan te pakken?


Maar dat is de vermoedelijke oorzaak.

Geen olie of andere interessante shit om te pakken nadat het bewind omver geworpen is.

Mugabe is trouwens een echte boef zeg, jezus christus..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-12-2007 0:20]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-12-2007 0:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2007 0:19 schreef Snaack het volgende:
Mugabe is trouwens een echte boef zeg, jezus christus..


inderdaad, bij hem mogen ze van mij met een "tractor" over zijn hoofd rijden.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-12-2009 21:30 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Meer dan 7 miljoen, kelere!

Niemand gekeken? Hier wel, vooral snachts op 101tv. Was weer zeer vermakelijk.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 24-12-2009 21:58 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2007 16:48 schreef Daops het volgende:
Probleem is en blijft dat je alleen nummers kunt aanvragen die in hun playlist staan. Metal (buiten Metallica en Another Day van Dream Theater) kun je dus vergeten.

Corrupt, maar ook wel logisch.. men wil natuurlijk geen Cannibal Corpse draaien agv een afgesproken fan-aktie.
Toen er in het eerste jaar, dat ze deze actie hadden, 150 euro voor een Slayer nummer werd geboden en dit niet gedraaid werd ben ik afgehaakt. Staat niet in de playlist blabla, alsof 150 euro niet genoeg is om op het knopje "nummer toevoegen" te drukken.



JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 24-12-2009 22:34 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2009 21:58 schreef bokaj het volgende:
Toen er in het eerste jaar, dat ze deze actie hadden, 150 euro voor een Slayer nummer werd geboden en dit niet gedraaid werd ben ik afgehaakt. Staat niet in de playlist blabla, alsof 150 euro niet genoeg is om op het knopje "nummer toevoegen" te drukken.




Het sowieso allemaal absurd! Waarom is er zo'n aktie nodig om geld in te zamelen. Als mensen geld willen geven aan goede doelen, kan dat altijd. De actie wordt vooral door bedrijven en de politiek gebruikt om te laten zien hoe geweldig ze zijn. Fijn voor de mensen die hier baat bij hebben natuurlijk, maar ik vind het maar wanstaltig allemaal.


Op je knie en pijp voor genade!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-12-2009 22:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2009 22:34 schreef JuronymouS het volgende:
Het sowieso allemaal absurd! Waarom is er zo'n aktie nodig om geld in te zamelen. Als mensen geld willen geven aan goede doelen, kan dat altijd. De actie wordt vooral door bedrijven en de politiek gebruikt om te laten zien hoe geweldig ze zijn. Fijn voor de mensen die hier baat bij hebben natuurlijk, maar ik vind het maar wanstaltig allemaal.

Daarom heb ik een hekel aan Kerst. Iedereen probeert het geweten te zuiveren, b.v. door goede doelen of op de valreep naar de kerk gaan. Ik draag liever het hele jaar door structureel iets bij, b.v. door mijn werk, als opvanggezin af en toe en door vrijwilligerswerk wat ik doe. Heb trouwens wel 3fm-kerstzegels gekocht, maar da's omdat de gewone op waren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 24-12-2009 22:43 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2009 22:39 schreef bastianus het volgende:
Daarom heb ik een hekel aan Kerst. Iedereen probeert het geweten te zuiveren, b.v. door goede doelen of op de valreep naar de kerk gaan. Ik draag liever het hele jaar door structureel iets bij, b.v. door mijn werk, als opvanggezin af en toe en door vrijwilligerswerk wat ik doe. Heb trouwens wel 3fm-kerstzegels gekocht, maar da's omdat de gewone op waren.




Op je knie en pijp voor genade!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-12-2009 23:12 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Och, we hebben hier 3 keer een sms verstuurd. Daar gaat het me ook helemaal niet om, we vonden het hier gewoon leuke tv om naar te kijken. De gedachte erachter geloof ik wel.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-12-2009 10:29 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 24 december 2009 23:12 schreef De Tegenpartij het volgende:
Och, we hebben hier 3 keer een sms verstuurd. Daar gaat het me ook helemaal niet om, we vonden het hier gewoon leuke tv om naar te kijken. De gedachte erachter geloof ik wel.


+1! Wat het precies is weet ik niet, maar blijft leuk om te zien.. Net als de 1e Big Brother, je weet niet wat het is, maar je blijft kijken Zelfs op kantoor fungeerde 1 van mijn 3 schermen als Serious Request scherm


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-12-2009 14:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Van mij mogen ze allemaal sterven aan de malaria.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-12-2010 22:02 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 december 2009 21:30 schreef De Tegenpartij het volgende:
Meer dan 7 miljoen, kelere!

Niemand gekeken? Hier wel, vooral snachts op 101tv. Was weer zeer vermakelijk.


En weer. Maar dit keer zonder verdubbeling door de overheid. En toch zo veel. Wat nou crisis.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-12-2010 22:36 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Een signaal aan de overheid dat ze nog wat harder kunnen knijpen?


 


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-12-2010 22:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik kijk erna als ik terug kom van avonddients. De mzuiek doet me niet zoveel ,maar petj eaf voor doe gasten

Edit: Euh, bier enzo


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-12-2010 22:41 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

een edit zonder edit, doe je goed


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-12-2010 22:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 december 2010 22:36 schreef Forever After het volgende:
Een signaal aan de overheid dat ze nog wat harder kunnen knijpen?


Zo kan je het ook bekijken. Ik bekeek het andersom.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 27-12-2010 17:04 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Radio is een linkse hobby, jeweettoch?


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-12-2010 18:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 december 2010 22:02 schreef De Tegenpartij het volgende:
En weer. Maar dit keer zonder verdubbeling door de overheid. En toch zo veel. Wat nou crisis.


Mooi, geen belastinggeld in die bodemloze put.


Je moeder.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen