IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Metalmania Nijverdal stopt ermee Volgende pagina
Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 12-01-2008 12:29 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Ja metalheads, de geruchten kloppen;
Metalzone Nijverdal gaat stoppen!

Jammer maar helaas, we hebben last van metaalmoeheid,
het kan er gewoon niet meer uit in deze moderne downloadtijd!
Daarom houden we een grote opheffingsopruiming vanaf vandaag,
dus wees er als de kippen bij en wees niet al te traag!
Hoge kassakortingen en weggeefprijzen,
de moeite waard om ervoor naar Nijverdal te reizen!
Onze deuren zullen eind februari definitief sluiten,
dus geen stickers meer van Metalzone op de ruiten.
Jammer maar helaas, het zijn 8 coole jaren geweest,
gezellig zeuren over metal mis ik straks het meest!
Ik bedank u allen en dit is zeker niet om te slijmen,
nu kap ik er maar eens mee, hier valt toch niets op te rijmen!
OP=OP!
Greetz,
Dennuz

http://www.metalzonenijverdal.nl/



verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 12-01-2008 12:32 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Das niet zo mooi maar toch weer wel, word over een half uurtje opgehaald om naar Nijverdal te gaan ghegheghe


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-01-2008 12:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Vooral ook de schuld geven aan downloaders.
Alsof die prijzen daar onder het gemiddelde lagen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-01-2008 12:45 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2008 12:42 schreef XXL het volgende:
Vooral ook de schuld geven aan downloaders.
Alsof die prijzen daar onder het gemiddelde lagen.

+1.
Als ik op een metalmarket 10 euro betaal voor een cd en bij hem 16. Tja, dan is de keuze snel gemaakt.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-01-2008 12:49 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 januari 2008 12:45 schreef Dentz het volgende:
+1.
Als ik op een metalmarket 10 euro betaal voor een cd en bij hem 16. Tja, dan is de keuze snel gemaakt.


Daar heb je wel gelijk in, maar hij had dan wel een zeer uitgebreid assortiment, terwijl bij de Mediamarkt het "heavy" gedeelte qua cd / dvd steeds kleiner wordt.

Ik vind het jammer, heb er wel zeer speciale en leuke cd's vandaan gehaald



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-01-2008 12:52 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2008 12:42 schreef XXL het volgende:
Vooral ook de schuld geven aan downloaders.
Alsof die prijzen daar onder het gemiddelde lagen.


+2


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 12-01-2008 12:53 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Bij binnenkomst gelijk de uitverkoopbakken maar eens indukken, och............dat zijn ze allemaal


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-01-2008 12:58 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Nooit van gehoord. Is dat untrue?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2008 13:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2008 12:42 schreef XXL het volgende:
Vooral ook de schuld geven aan downloaders.
Alsof die prijzen daar onder het gemiddelde lagen.
Eigenlijk wel ja.

Edit: Van de week ook nog ff langs dan. Paar weken geleden daar heerschend spul weggehaald.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 12-01-2008 13:05]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2008 13:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Jammer


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-01-2008 17:06 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Jammer ja
Was er meestal wel een keer per week te vinden, even bijkletsen met Dennis, shaggie roken en als de financien het toelieten was moois meenemen.
RIP Metalzone Nijverdal


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-01-2008 17:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hm, ook niet handig om zoiets in een dorp als nijverdal te doen, pak dan een grotere plaats


Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-01-2008 17:37 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 januari 2008 12:42 schreef XXL het volgende:
Vooral ook de schuld geven aan downloaders.
Alsof die prijzen daar onder het gemiddelde lagen.
Ook mee eens. Moet wel zeggen dat hij sinds de fusie met Metalzone wel goedkoper geworden is maar de downloaders de schuld geven is wel erg lame.

Toch jammer want ik vond het een erg leuke winkel



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-01-2008 17:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 17:37 schreef Judge M. het volgende:
Ook mee eens. Moet wel zeggen dat hij sinds de fusie met Metalzone wel goedkoper geworden is maar de downloaders de schuld geven is wel erg lame.

Toch jammer want ik vond het een erg leuke winkel
dus hij was nog duurder???jezus.


Fuck the world and fuck you


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-01-2008 17:47 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

wat is duur, er wordt hierboven een prijs van 16 euro per cd genoemd... das toch heel schappelijk?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-01-2008 17:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

valt nog wel mee ja. maar metalheads zijn over het algemeen geen cariere mensen met geld dus als het elders goedkoper te krijgen is, krijgen ze vrouwelijke trekjes

anyway, 100x langs gereden in de loop der tijd maar nooit hoeven kijken omdat ik mn cd's elders wel vond hehe

edit: het verbaast me trouwens dat het al zolang open was...

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-01-2008 17:57]


Je moeder.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-01-2008 17:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 17:47 schreef Aaaarco het volgende:
wat is duur, er wordt hierboven een prijs van 16 euro per cd genoemd... das toch heel schappelijk?
16 euro is nog wel te doen.daar liggen ze bij de FRS ook voor in de bakken. maar ik begreep uit de post van judge dat ie daarvoor veel duurder was.


Fuck the world and fuck you


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-01-2008 18:06 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

16 euro is niet de standaard prijs voor cd's bij de free record shop meneer mental...

wat lul je vandaag weer heerlijk met mensen mee..


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-01-2008 18:09 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 18:06 schreef Aaaarco het volgende:
16 euro is niet de standaard prijs voor cd's bij de free record shop meneer mental...

wat lul je vandaag weer heerlijk met mensen mee..
Ik lul helemaal niet mee, meneer Aaaarco... ik kom er wel eens en zie ze daar voor die prijs liggen...maar leg jij me dan maar eens uit wat de standaard prijzen daar zijn , aangezien jij nooit met iedereen meelult en het zo goed weet....

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-01-2008 18:09]


Fuck the world and fuck you


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-01-2008 18:17 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik was er toevallig deze week nog en daar daar een opeth voor 20 euro, een as i lay dying voor 19, een whitesnake voor 21, een tulus voor 17, een nile voor 19.. oke ze hebben er zat oudere releases voor 9.99 tot 16 euro maar nieuwere dingen zijn bij de frs echt niet 'lekker' geprijsd. dat ben je toch wel met me eens.


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-01-2008 18:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2008 12:42 schreef XXL het volgende:
Vooral ook de schuld geven aan downloaders.
Alsof die prijzen daar onder het gemiddelde lagen.


Dat staat er niet eens.
Of kun je nu plotseling wel tussen de regeltjes doorlezen?

quote:
Jammer maar helaas, we hebben last van metaalmoeheid,
het kan er gewoon niet meer uit in deze moderne downloadtijd!


Dat het nu moeilijker gaat dan voorheen is toch hartstikke logisch, gezien het gemak waarmee men tegenwoordig kan downloaden. Er staat dat het er niet meer uit kan, niet dat het puur aan die downloaders ligt. De tekst komt op mij niet over alsof hij met een wijzend vingertje staat te wijzen, eerder dat hij zegt het gewoon niet meer te trekken tegenwoordig.


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-01-2008 18:22]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-01-2008 18:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik zeg toch ook niet dat je ongelijk hebt..ik wil mijn ongelijk best toegeven hoor...


Fuck the world and fuck you


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-01-2008 18:19 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

dat staat er wel


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-01-2008 18:20 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 18:18 schreef mental het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat je ongelijk hebt..ik wil mijn ongelijk best toegeven hoor...


dat hoeft niet, ik ben nooit in die knakker zn winkel geweest, maar als ik iets over een cd prijs van 16 euo ligt heb ik ook eerder t idee dat je in nijverdal niet zo strategisch zit en dat je daar misschien meer onder te lijden hebt


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-01-2008 18:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

best wel vaag dan dat de nieuwe radiohead er voor 15.99 ligt....dat is dan toch best wel weer schappelijk...

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-01-2008 18:21]


Fuck the world and fuck you


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 20-01-2008 1:44 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Stop nou maar met hier posten Mental. Je zet jezelf alleen maar meer voor lul.

Jammer dat zo'n zaak ten onder is gegaan...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen