IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Monolith Deathcult (NL extreme (death) metal for the masses) Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-03-2008 14:10 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 23 maart 2008 11:17 schreef verstikking het volgende:
Je kunt een plaat subjectief of objectief beoordelen, doe je het subjectief, dan help je alleen mensen met dezelfde smaak als jezelf ermee verder. Beoordeel je een plaat objectief, dan hebben meer mensen er wat aan, dit kan nog in een wat lagere beoordeling resulteren aangezien het echt niets voor jou is, maar je kunt nog altijd herkennen of iets goed in het genre is of gewoon bagger. Daarom zou een 5 inderdaad geschikter zijn dan een 3,5 bij deze plaat.

Zo zie ik het dan.


ben ik niet met je eens.. een ieder die meer dan 7,5 seconde door het almachtige aardschokblaadje heeft gezwoegd weet welke recensist het best met jou muzikale wansmaak overeenkomt. Als desbetreffende analfabeet -ik ga er gemakshalve even van uit dat de apen aldaar zelf niet kunnen lezen en schrijven- zijn relaas omtrent toebedeelde platen aan zijn of haar schild- en schandknaapje op een objectieve manier dicteert moet de lezer zometeen echt alles gaan lezen. De praktiserend metalfan zal in de paktijk praktisch nooit de tijd willen en kunnen nemen om de gehele aardschok te lezen. Een beetje subjectiviteit van de meningopleggers tegenover de doelgroep is dan een uitkomst. Dit antwoord zal de meeste al te lang zijn en zien liever een opmerking als "onno is een lul en dat lees ik niet, want hardcore is voor sukkels en ik ben een stoere detmettolfen"



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-03-2008 15:08 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Mooi verhaal, hehehe.

Ik val alweer buiten de groep, ik las altijd wel de gehele aardschok. Ik lees ook de hele leesmap. De hele? Nou ja, de tina laat ik links liggen maar verder wel, ja.

Maar goed dat ik geen abo op de aardschok meer heb, het moet allemaal wel ergens op slaan, hè.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 25-03-2008 22:13 by TMDC wordfuhrer Profiel van TMDC wordfuhrerhttp://www.monolith-deathcult.com

Ik lees ook de hele Aardschok en met name de hardcore interviews vind ik leuk om te lezen. Die lui werken(schijnbaar in tegenstelling tot andere muzikanten) allemaal keihard 12 uur per dag in de fabriek om hun gezinnen te kunnen onderhouden en hebben allemaal(schijnbaar in ook tegenstelling tot andere muzikanten) ongelooflijk veel shit meegemaakt.
Mooi man, stelletje jankerds. Echte vrienden bla bla, scene is verziekt bla bla, hardcore zit in het hart bla bla.

Ik ben en blijf van mening dat je goed kunt zien dat de meeste Aardschokredacteuren toch een gedegen journalistiek opleiding hebben genoten. Het is toch allemaal net iets beter geschreven dan een E-zine. Ook heeft een cijfer in de Aardschok toch veel meer inpact dan een cijfer van een Ezine.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-03-2008 22:52 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 maart 2008 22:13 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Ik lees ook de hele Aardschok en met name de hardcore interviews vind ik leuk om te lezen. Die lui werken(schijnbaar in tegenstelling tot andere muzikanten) allemaal keihard 12 uur per dag in de fabriek om hun gezinnen te kunnen onderhouden en hebben allemaal(schijnbaar in ook tegenstelling tot andere muzikanten) ongelooflijk veel shit meegemaakt.
Mooi man, stelletje jankerds. Echte vrienden bla bla, scene is verziekt bla bla, hardcore zit in het hart bla bla.


Goh, ik dacht dat ik de enige was die het opviel. Wat een zwaar leven hebben die mannen, geen wonder dat ze boze mannen muziek maken.




Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-03-2008 0:33 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 25 maart 2008 22:13 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Ik ben en blijf van mening dat je goed kunt zien dat de meeste Aardschokredacteuren toch een gedegen journalistiek opleiding hebben genoten. Het is toch allemaal net iets beter geschreven dan een E-zine. Ook heeft een cijfer in de Aardschok toch veel meer inpact dan een cijfer van een Ezine.


en waarom is de opmaak van het blad dan gedaan door een kleuter-in-afwachting-op-een-hersentransplantatie...

maar goed als de 3,5 z'n inpact heeft ben ik blij voor jullie...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 27-03-2008 8:35 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Herr TMDC Wordfuhrer op de praatstoel

Meer dan uitstekende album wat TMDC heeft uitgebracht. Binnen Nederland en Duitsland loopt de propaganda machine weer lekker...zijn er bijv. ook al reacties bekend van over de sloot?



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2008 10:57 by altx Profiel van altx

Wat een oeverloos geouwehoer over die 3,5 zeg... Ik heb een abonnement op de Aardschok en ik heb die hele bladzijde met cijfers eigenlijk nog nóóit bekeken.

Ben ik dan de enige die het totaal niet interesseert wat iemand van een cd vindt van wie ik vantevoren al weet dat diegene totaal geen affiniteit met het betreffende (sub)genre heeft?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-03-2008 11:39 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 27 maart 2008 8:35 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Herr TMDC Wordfuhrer op de praatstoel



"Well, the reason that we aren’t fond on maximum rates isn’t that we think there is room for improvement. We made the perfect extreme metal album with "Trivmvirate". People from the whole musical spectrum like it, from the most obstinate Hate Eternal fan to my 12 year old students."

Ik vind de nieuwe erg goed.
Produtie is super (drums zijn er echt op vooruit gegaan vind ik), zang is ook weer heerlijk om aan te horen.
Ik moest de eerste paar keer echter wel erg wennen aan de toegenomen electronica etc. Achteraf gezien voegt dit echt wat toe aan het geheel. Hulde daarvoor
Vette plaat geworden!



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-03-2008 18:34 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 maart 2008 11:39 schreef Metalhead22 het volgende:
"People from the whole musical spectrum like it, from the most obstinate Hate Eternal fan to my 12 year old students."

Die laatste vooral, ja, omdat ze meester zo graag "weer (willen) horen schreeuwen als in dat filmpje". Hehe.
quote:

Ik moest de eerste paar keer echter wel erg wennen aan de toegenomen electronica etc. Achteraf gezien voegt dit echt wat toe aan het geheel.

Achteraf? Dat was juist vooraf duidelijk, dat het daardoor wel goed zou(/kon) worden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-03-2008 18:41 by spectre Profiel van spectre

Wat een lullig verhaal omtrent die Mascot deal, wat een prutsers daar. Ze hadden eindelijk eens een goede band in de stal kunnen hebben


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-03-2008 18:41 by Mark Profiel van Mark

Terrorizer review is binnen, 7.5/10 (al zie ik eigenlijk nooit een 10, 7.5-9.5 wordt beschouwd als 'excellent').


Voor de geinteresseerden:

"Having scrapped a deal with Mascot in favour of Twilight, Dutch outfit The Monolith Deathcult do not give the impression of suffering fools gladly; their lyrical and philosophical approach alone finds them wishing to deviate and to set a higher standard than the norm and musically too, the band have an obvious desire to raise the bar by never letting one style take hold. Yes, they are as brutal and fast as the best of them, but 'Trivmvirate' is not an easy ride as the eight minutes that comprise opener 'Deus ex machina' aptly demonstrates with its Laibach-bookmarked juxtaposition of atmosphere and all out attack. From 'Roots'-style groove to industrial rhythm to razor-sharp brutality, on a base level TMD produce enough in the way of pummeling blasting to satisfy the most primal of death metal urges, yet for those who desire a wider palette of genre dissection, this is one to try out." -- Guy Strachan, Terrorizer

[edit]Disclaimer: eventuele typefouten zijn de schuld van mijn kromme vingers, niet van de Terrorizer.


[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-03-2008 18:44]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-03-2008 18:45 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 27 maart 2008 18:41 schreef Mark het volgende:
Terrorizer review is binnen, 7.5/10 (al zie ik eigenlijk nooit een 10, 7.5-9.5 wordt beschouwd als 'excellent').



Hoger komt voor:

TERRORIZER MAGAZINE #162 (printed - UK)

Both in Riffs and in electronic terms, this is a pioneering effort of post-black metal in line with groups such as Aborym.
The cinematic "Transpherium" may sound highly produced, but rather than appear contrive, it's a narcotic, almost psychedelic masterpiece.
CHD's effortless ability to interchange dark ambience with stellar riffs and metal vocals has given rise to a Phenomenal debut album that any self-respecting black metal aficionado should hear.

rate: 8,5/10

Maargoed, dan praat je ook over een heel ander kaliber band he

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-03-2008 18:48]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-03-2008 18:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Hij ziet nooit een 10!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-03-2008 18:47]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 27-03-2008 18:47 by TMDC wordfuhrer Profiel van TMDC wordfuhrerhttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Wat een lullig verhaal omtrent die Mascot deal, wat een prutsers daar. Ze hadden eindelijk eens een goede band in de stal kunnen hebben


naja ZEG het in ieder geval gewoon. Daarnaast heeft Mascor die Mameliband toch in de gelederen?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-03-2008 18:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Wil je daar mee geassocieerd worden dan?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 27-03-2008 18:49 by TMDC wordfuhrer Profiel van TMDC wordfuhrerhttp://www.monolith-deathcult.com

kwa gitaarspel wel



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2008 17:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-04-2008 17:45 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

op de cd beurs vorige week die demo op de kop getikt...

nu die white circumsatorium nog


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2008 17:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

TMDC maakt geen demo's , ze bereiden zich voor op een platencontract



TMDC heeft geen horloge, ze bepalen zelf hoe laat het is


signature


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-04-2008 17:52 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

straks ga je nog zeggen dat chuck norris een ipod heeft met alleen molonith daethclut en daardoor rondere en huizerige roundhousekicks geeft...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-04-2008 19:31 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 april 2008 17:36 schreef Hypnos het volgende:
http://www.zwaremetalen.com/interview/10354/The-Monolith-Deathcult.html


"Wij weten donders goed dat de mensen in de rij zullen staan om ons bij een misstap te fileren, maar dat houdt ons scherp."

"We waren echter vergeten dat onze labelbaas in de CC stond dus even later had ik hem smekend aan de telefoon of we alsjeblieft onze pijlen niet op Rockhard wilden richten."



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 13-04-2008 22:37 by TMDC wordfuhrer Profiel van TMDC wordfuhrerhttp://www.monolith-deathcult.com

Misschien had ik vergeten tussen aanhalingstekens moeten zetten



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-04-2008 22:39 by mental Profiel van mental

quote:
Op 25 maart 2008 22:13 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Ik lees ook de hele Aardschok en met name de hardcore interviews vind ik leuk om te lezen. Die lui werken(schijnbaar in tegenstelling tot andere muzikanten) allemaal keihard 12 uur per dag in de fabriek om hun gezinnen te kunnen onderhouden en hebben allemaal(schijnbaar in ook tegenstelling tot andere muzikanten) ongelooflijk veel shit meegemaakt.
Mooi man, stelletje jankerds. Echte vrienden bla bla, scene is verziekt bla bla, hardcore zit in het hart bla bla.

Ik ben en blijf van mening dat je goed kunt zien dat de meeste Aardschokredacteuren toch een gedegen journalistiek opleiding hebben genoten. Het is toch allemaal net iets beter geschreven dan een E-zine. Ook heeft een cijfer in de Aardschok toch veel meer inpact dan een cijfer van een Ezine.
Jij snapt het, man. ECHT!!! petje af, hoor!


Fuck the world and fuck you


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 13-04-2008 22:40 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

scherp @ wordfuhrer

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-04-2008 22:41]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-04-2008 23:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 april 2008 22:37 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Misschien had ik vergeten tussen aanhalingstekens moeten zetten


Dat lijkt me wel. Labelbaas in de stress, ik die het niet goed begreep. Wat een drama. Hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen