IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Leona Lewis
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 14-01-2008 22:27 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Leona Louise Lewis, is een Engelse zangeres.
Bekendheid verwierf ze door het derde seizoen van de populaire show The X Factor te winnen.
Haar eerste single, A Moment Like This - een coverversie waarvan het origineel eerder werd opgenomen door Kelly Clarkson, brak alle records door binnen 30 minuten maar liefst 50.000 keer te worden gedownload.

Op 12 november 2007 werd haar debuutalbum Spirit uitgebracht in het Verenigd Koninkrijk.
De eerste single Bleeding Love behaalde onlangs #1 in de Britse charts. De zangeres wordt geinspireerd door o.a. Whitney Houston, Mariah Carey, Celine Dion, Minnie Riperton, Joni Mitchell en Oleta Adams.

Het mooie nummer Bleeding Love:
http://www.aimini.net/view/?fid=7IqgtU1RVQ9Cvjucv4lD


Het is de lichtinval ;')


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-01-2008 22:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

...

Dit meen je toch niet, hoop ik? Hier in de UK word je doodgegooid met dat wijf, 13-in-een-dozijn prut R&B.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 14-01-2008 22:34 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ze heeft wel een hele mooie stem!

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 14-01-2008 22:34]


Het is de lichtinval ;')


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-01-2008 22:36 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2008 22:33 schreef Mark het volgende:
...

Dit meen je toch niet, hoop ik? Hier in de UK word je doodgegooid met dat wijf, 13-in-een-dozijn prut R&B.

+1.
En qua stem is het een Celine Dion ripp off.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 14-01-2008 22:41 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

nou...

ben ik echt de enige die haar goed vind??


Het is de lichtinval ;')


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-01-2008 22:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2008 22:41 schreef Kimmey het volgende:
nou...

ben ik echt de enige die haar goed vind??

ja, maar dat is niet erg hoor. ze vinden hier ook zoveel geniale shit die ik luister niet goed, je went vanzelf aan de wansmaak van de meesten hier.


Fuck the world and fuck you


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 14-01-2008 22:42 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hm?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-01-2008 22:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

oh ja , jij zal het wel weer goed vinden he.

ik vind haar trouwens wel knap, maakt dat het minder erg dat ik haar muziek niet trek ?


Fuck the world and fuck you


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 15-01-2008 9:43 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

uhh welke vrouw vind je niet knap?


Het is de lichtinval ;')


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-01-2008 10:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2008 9:43 schreef Kimmey het volgende:
uhh welke vrouw vind je niet knap?
oh die zijn er genoeg hoor, met een beetje denkwerk weet jij zo ook wel wie ik bedoel.


Fuck the world and fuck you


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 15-01-2008 10:28 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2008 10:27 schreef mental het volgende:
oh die zijn er genoeg hoor, met een beetje denkwerk weet jij zo ook wel wie ik bedoel.


Hehehe, dat weet ik wel zeker haha


Het is de lichtinval ;')


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen