IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Last van deja-vu's Vorige pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-07-2006 16:51 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

On-topic, zonnetjes van me.

Anders word ik verdrietig en moet ik gaan moddereten.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Supay
Usericon van Supay
Posted 11-07-2006 21:48 by Supay Wijzig reactieProfiel van SupayQuote dit bericht

jammer dat sommige mensen zo reageren, het kan mij toch verdomme ook niks schelen hoe jullie eruit zien, als ik er zo wil bijlopen laat dat lekker dan, ik ben hier gewoon voor de gezelligheid hoor! dat jullie dat moeten verpesten is erg jammer.


if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-07-2006 22:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ontopic dan maar betekent dat toch? Illusione had volgens mij de volgende vraag aan Cupay Supay:
quote:
Op 11 juli 2006 15:09 schreef Illusione het volgende:
.. ehm..

En WAT begrijp je dan precies .. ?

Enneh, mijn nieuwsgierigheid is ook wel gewekt moet ik zeggen. Al was het alleen maar omdat ook ik momenteel last heb van een vreselijke deja-vu


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen