IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : ku klux klan Vorige pagina | Volgende pagina
Oebe
Usericon van Oebe
Posted 28-02-2002 17:45 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

De eensgezindheid is overweldigend. De eensluidende conclusie is dat mensen achter de KKK ideologie scharen omdat ze dom zijn. Een wel erg veilig standpunt naar mijn smaak. Zo hoef je deze gevaarlijke degeneratie bij jezelf niet te onderkennen, want jij weet immers beter!

Hoe raakt een mens verstrikt in een dergelijk web van haat en leugens? Zou een kiem niet kunnen liggen in angst, al dan niet gecultiveerd, al dan niet gemotiveerd, al dan niet verwoord en al dan niet realistisch? Waarom haat je mensen? Je bent niet gek, dus moeten die andere mensen wel zo slecht zijn dat ze je haat verdienen. Dat is in de psychologie een heel bekend verschijnsel.

Verreweg de meeste mensen herkennen dit niet in het beginstadium. Het lijkt heel onschuldig. Je durft je los te maken van je eigen beperkingen: je angsten al dan niet reel onder woorden te brengen en je vindt daarvoor uiteraard een oorzaak. Vaak gebruiken zwakkere mensen, minder intellectuele mensen hiervoor een rolmodel, een sterke man (of vrouw) die zegt waar het op staat. De mensen die zich zodoende vrijgemaakt weten uit een keurslijf laten hun ware aard spreken. En dat is goed! Zo worden we van tijd tot tijd gewezen op de kanker die in onze samenleving voortwoekert.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-03-2002 13:21 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

en toen werd het ineens heel stil...


Touché, pussycat!


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 05-03-2002 19:51 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Typisch..


Dood spoor
Usericon van Dood spoor
Posted 06-03-2002 20:26 by Dood spoor Wijzig reactieProfiel van Dood spoorQuote dit bericht

Hallo,

Laat ik mij eerst maar even voorstellen: ik ben Dood spoor (tja).

Op dit moment is het kankergezwel duidelijk zichtbaar en gek genoeg gaan de hoofden dan automatisch richting Amerika. Ik wil hier niet alle amerikanen "zwart" maken maar het is toch wel zeer opvallend. En wat doet de gemiddelde Nederlander hier mee????
Ach, we komen er vanzelf wel achter!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2002 20:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ok .. en wat wil je nou ?
Ik kan hier namelijk niks van maken.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-03-2002 20:27 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 6 maart 2002 20:26 schreef Dood spoor het volgende:
Hallo,

Laat ik mij eerst maar even voorstellen: ik ben Dood spoor (tja).

Op dit moment is het kankergezwel duidelijk zichtbaar en gek genoeg gaan de hoofden dan automatisch richting Amerika. Ik wil hier niet alle amerikanen "zwart" maken maar het is toch wel zeer opvallend. En wat doet de gemiddelde Nederlander hier mee????
Ach, we komen er vanzelf wel achter!

Ga naar topic "introduceer jezelf" en introduceer je daar, maar toch welkom hoor


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 06-03-2002 21:18 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

marlboro lights zijn trouwens ku kux klan vriendelijk.... *bah*


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 06-03-2002 21:43 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Ik zie de KKK zoals Matt Stone en Trey Parker.
Gewoon een stelletje domme rednecks die niks anders doen dan negers haten, "cake raffle" spelen en "who can do the silliest dance".
Ik respecteer hun mening wel. Zegt niet dat ik ermee eens ben...


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 07-03-2002 9:57 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Aangezien het "blanke ras" (dat houdt dus ook in marokkanen, turken en die arabische volken) maar iets van 5 procent van de wereld bevolking uit maken wens ik hun veel succes met hun zelfmoord-oorlog.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 07-03-2002 17:03 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Bedankt, ik zal mijn best doen!


Dood spoor
Usericon van Dood spoor
Posted 08-03-2002 19:49 by Dood spoor Wijzig reactieProfiel van Dood spoorQuote dit bericht

Tja, ik dacht dat het niveau nog redelijk normaal zou zijn op dit forum maar schijnbaar heb ik me vergist.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 08-03-2002 20:07 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Steek eerst die poot maar in eigen boezem, vriend! Je bent zo wazig omdat je eigenlijk geen idee hebt waar je je het over hebt of je bent opzettelijk wazig om interessant over te komen. De kans is vrijwel nihil dat je speciale informatie hebt dat in het publieke domein hoort te circuleren, dus ik zou zeggen alsjeblieft 'proof me wrong!"


Dood spoor
Usericon van Dood spoor
Posted 09-03-2002 14:02 by Dood spoor Wijzig reactieProfiel van Dood spoorQuote dit bericht

Okee heer Oebe,
Ik probeer niet wazig over te komen maar ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat Amerika het grootste kankergezwel op aarde is.
Is dit land niet veroordeeld voor schendingen van de mensenrechten? Dit hebben ze vrolijk naast zich neergelegd.
Dit land lokt burgeroorlogen uit omdat ze bang zijn dat een bepaald land zichzelf kan redden.
Heeft Skull&Bones geen geld geleverd aan Nazi-Duitsland?
Maakt dhr. Bush geen deel uit van het genootschap Skull&Bones?

misschien was mijn reactie een beetje misplaatst dus ik wil me bij deze hiervoor mijn verontschuldigingen aanbieden.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-03-2002 11:47 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2002 21:43 schreef Muilkorfje het volgende:
Ik zie de KKK zoals Matt Stone en Trey Parker.
Gewoon een stelletje domme rednecks die niks anders doen dan negers haten, "cake raffle" spelen en "who can do the silliest dance".
Ik respecteer hun mening wel. Zegt niet dat ik ermee eens ben...


Dan respecteer je hun mening dus niet.


Touché, pussycat!


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 09-04-2002 19:07 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

haha de kluk kluk klup, een lachwekkende vorm van puntmutserij,met z'n allen het bos in fikkie stoken.
joden en negers opjagen,terwijl toch niet te ontkennen valt dat jezus de koning der joden was(als ik het grote sprookjesboek goed heb gelezen tenminste).



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-04-2002 19:09 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 9 april 2002 19:07 schreef the beast het volgende:
haha de kluk kluk klup, een lachwekkende vorm van puntmutserij
Zijn er ook niet-lachwekkende vormen van puntmutserij dan?



the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 09-04-2002 19:44 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

jazeker wel ik neem de kabouter cultuur erg serieus
met andere woorden je hebt gelijk, elke vorm van puntmutserij is om te lache


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-04-2002 22:00 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen




Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 12-04-2002 11:12 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

De Ku Klux Klan heeft inmiddels vele afsplitsingen in Europa die niet zo extreem Christelijk zijn. Wat de Amerikaanse versie betreft, het blijven Amerikanen, dus wat had je verwacht?


Tum podem extulit horridulum...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 12-04-2002 11:14 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2002 17:45 schreef Oebe het volgende:
De eensgezindheid is overweldigend. De eensluidende conclusie is dat mensen achter de KKK ideologie scharen omdat ze dom zijn. Een wel erg veilig standpunt naar mijn smaak. Zo hoef je deze gevaarlijke degeneratie bij jezelf niet te onderkennen, want jij weet immers beter!

Hoe raakt een mens verstrikt in een dergelijk web van haat en leugens? Zou een kiem niet kunnen liggen in angst, al dan niet gecultiveerd, al dan niet gemotiveerd, al dan niet verwoord en al dan niet realistisch? Waarom haat je mensen? Je bent niet gek, dus moeten die andere mensen wel zo slecht zijn dat ze je haat verdienen. Dat is in de psychologie een heel bekend verschijnsel.

Verreweg de meeste mensen herkennen dit niet in het beginstadium. Het lijkt heel onschuldig. Je durft je los te maken van je eigen beperkingen: je angsten al dan niet reel onder woorden te brengen en je vindt daarvoor uiteraard een oorzaak. Vaak gebruiken zwakkere mensen, minder intellectuele mensen hiervoor een rolmodel, een sterke man (of vrouw) die zegt waar het op staat. De mensen die zich zodoende vrijgemaakt weten uit een keurslijf laten hun ware aard spreken. En dat is goed! Zo worden we van tijd tot tijd gewezen op de kanker die in onze samenleving voortwoekert.


Natuurlijk, je hebt schapen en herders. Sommige herders bewapenen hun schapen echter al wat beter en hebben niet zo een vredelievende bedoelingen.


Tum podem extulit horridulum...


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-04-2002 11:36 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Een conclusie dus dat allen gelovige mensen behoorlijk dom zijn. Ze kunnen niet eens hun eign anwoorden bedenken. Als je hun iets vraagt wat je niet duidelijk is over hun geloof, dan wordt er gelijk het boek BIJBEL geopend en het anwoordt gezocht. dat zijn ook weer de mensen zonder mening en shit. Ook een raar volk is dat


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-04-2002 11:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Als dan nog eens die domme (zijn ze heus niet allemaal) christenen dan nog eens bij de kkk zitten zijn ze helemaal dom.
Het is altijd leuk om een interview te zien met kkk leden, ze kunnen niet veel verder komen dan dat 'zwarten' hun banen inpikken. . Maar die 'blanken' vergeten dat zij nooit naar school zijn geweest en dat ze toch eigelijk niets anders willen dan met een blikje bier, hand in de broek naar de tv willen kijken. Ze hebben een zonde bok nodig om te boeten voor hun eigen verklootte leven.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 12-04-2002 12:18 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Al die negers werken niet! En ze stelen ons werk!
Vrij banaal natuurlijk.


Tum podem extulit horridulum...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 12-04-2002 15:04 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik heb wel een keer moeten lachen om de kkk bij jerry springer. Komt er zo'n kkk-leider het podium op, zegt hij dat hij een kadootje voor Jerry heeft. Vervolgens trekt hij een touw met een strop eraan uit zijn tas

(Voor wie het niet begrijpt. Jerry Springer is joods.)

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 12-04-2002 15:04]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-04-2002 15:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

of nog dommer bij jerry springer dat een neger lid wil worden van de kkk.. Volgens mij snapte die vent niet precies wat de doelstelling is van die beweging.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen