IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : ku klux klan Vorige pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2002 15:10 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht




Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 25-05-2002 6:13 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Zou KKK een soort sekte zijn met een nogal groots opgezet zelfmoordplan?

Als ze zo graag een oorlog tussen rassen willen, hebben "wij blanken" meteen een grote overmacht tegen, aangezien het blanke ras maar 5% van de totale wereld-bevolking beslaat (dit is inclusief semitische volken als joden en arabieren).

Idioten...


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 25-05-2002 12:23 by KoRaX Wijzig reactieProfiel van KoRaXQuote dit bericht

forrest gump


GFT-BAK
container crustie
Usericon van GFT-BAK
Posted 14-06-2002 20:10 by GFT-BAK Wijzig reactieProfiel van GFT-BAKQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/frameset1024.php?id=36159

omdat ze geen hersens hebben zal hun klan wel de enige manier voor hun zijn om zich te kunnen bewijzen, samen stoer doen met zn allen de negers belachelijk maken...


sukkel


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 14-06-2002 20:16 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 20:10 schreef GFT-BAK het volgende:
omdat ze geen hersens hebben zal hun klan wel de enige manier voor hun zijn om zich te kunnen bewijzen, samen stoer doen met zn allen de negers belachelijk maken...


negers belachelijk maken heb ik niks op tegen, maar de KKK zijn gewoon een stel domme idioten met een mijter op hun kop


Don't touch me. I'm evil.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 14-06-2002 20:33 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

De KKK gebruikt het woord 'nigger' met evenveel enthousiasme voor blanken die niet denken zoals zij..

Illustratie van het argumentatieniveau van de KKK:
"Races shouldn't mix. They shoudn't. Didn't you read the bible, you nigger? It says so in the bible! Yes it does! Yes. Yes it does, nigger. The bible says so."


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 19-06-2002 23:10 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Ik ben geen racist, ik heb alleen een pleurishekel aan moslims. En aan christenen. En wat dies meer zij.
Ik vind het wel nogal triest dat de populairste jongensnaam in Rotterdam (voor nieuwgeborenen) Mohammed is... 50% daar is niet Nederlands van afkomst. Dat gaat gewoon te ver.
In Engeland gaat het beter; ik wou dat ik wist hoe ze dat deden. Daar zie je geen intimiderend samengegroepeerde Marokaanse jongeren die op de straathoek staan te roken. Die zijn ècht geïntegreerd. aan de Engelsen; aan de Amerikanen en aan de moslims.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 19-06-2002 23:13 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Ik bin et hielendâl mei dei îens!


sebinsagoil


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-06-2002 23:20 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 23:10 schreef Paulien.broeren het volgende:
...
50% daar is niet Nederlands van afkomst. Dat gaat gewoon te ver.
...


50%?? Ik denk toch wel 70%!!!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-06-2002 23:34 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 19 juni 2002 23:10 schreef Paulien.broeren het volgende:
In Engeland gaat het beter; ik wou dat ik wist hoe ze dat deden. Daar zie je geen intimiderend samengegroepeerde Marokaanse jongeren die op de straathoek staan te roken. Die zijn ècht geïntegreerd.

Die staan indd niet op de straathoek, maar zijn misschien wel met ergere dingen bezig. In Londen wonen namelijk 300000 moslim fundamentalisten.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 20-06-2002 14:11 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ik ben het er mee eens, of intergreren en iets betekenen voor de samenleving, of terug naar je land met een laarsafdruk op hun reet.........

jah ik irriteer me ook aan die samenscholingen.....


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-06-2002 14:18 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:11 schreef elmar het volgende:
(...) jah ik irriteer me ook aan die samenscholingen.....


Ik snap eerlijk gezegd niet wat jullie probleem is.

Wat denk je dat zij van ons vinden: al die blanken bij elkaar???


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 20-06-2002 14:25 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:11 schreef elmar het volgende:
Ik ben het er mee eens, of intergreren en iets betekenen voor de samenleving, of terug naar je land met een laarsafdruk op hun reet.........

jah ik irriteer me ook aan die samenscholingen.....


Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan moslims, door die zelfmoord aanslagen enzo. En die imaams(spelling?) die zeggen dat er afgerekent moet worden met allah's vijanden

ps. ze spelen gewoon een soort schaak spel, ze nemen al hun plaatsen in in elk land. En als de tijd rijp is vallen ze aan...


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 20-06-2002 14:25 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:18 schreef altx het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat jullie probleem is.

Wat denk je dat zij van ons vinden: al die blanken bij elkaar???


Tot nu toe zitten we wel in ons EIGEN land...


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 20-06-2002 14:26 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:


ps. ze spelen gewoon een soort schaak spel, ze nemen al hun plaatsen in in elk land. En als de tijd rijp is vallen ze aan...


Mijn pa heeft oorlogstrauma, en jij zegt presies wat hij zegt maar dan over Afrikanen!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 20-06-2002 14:37 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Je Pa heeft Oorlogstrauma, waarvandaan als ik vragen mag?

Ik denk dat moslim fundamentalisten veel gevaarlijker zijn dan kkkers of neo naties, ten eerste omdat ze meer aanslagen plegen en ten 2de omdat ze numeriek veel groter zijn.
Alleen wil de nederlandse politiek er nog niet aan wat de grijse wolven en dat soort organisaties mogen hier nog gewoon vergaderen en kantoren hebben.



[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 20-06-2002 14:38]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-06-2002 14:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:25 schreef Heosphoros het volgende:
Tot nu toe zitten we wel in ons EIGEN land...


Ja, en?

Dus als jij naar een ander land verhuist, hebben ze daar het recht jou met de nek aan te kijken???


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 20-06-2002 14:55 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:50 schreef altx het volgende:
Ja, en?

Dus als jij naar een ander land verhuist, hebben ze daar het recht jou met de nek aan te kijken???


Ja


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-06-2002 14:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:50 schreef altx het volgende:
Ja, en?

Dus als jij naar een ander land verhuist, hebben ze daar het recht jou met de nek aan te kijken???


quote:
Op 20 juni 2002 14:55 schreef Heosphoros het volgende:
Ja


Waarom krijg ik het gevoel dat je discriminatie loopt te rechtvaardigen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2002 14:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neem even in ogenschouw dat je met Panda praat.

(Kijk Panda, je hoeft niet te emigreren!)


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen