IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Laat onze café's niet al om elf uur dichtgaan! Volgende pagina
Ginnungagap
Usericon van Ginnungagap
Posted 21-01-2008 2:40 by Ginnungagap Wijzig reactieProfiel van GinnungagapQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ginnungagap

Een stel rare moeders zijn een nieuwe "jongerenvriendelijke" actie begonnen... In plaats van dat ze hun dertienjarigen wat meer discipline aanleren willen ze de horeca eerder laten sluiten.
Behalve dat dit het plezier van genoeg andere mensen bederft werkt het niet, mensen gaan dan alleen sneller zuipen of thuis meer zuipen.

Teken daarom de petitie op Vrij Uitgaan en laat die stomme wijven die hun kinderen niet op kunnen voeden gewoon hun bek houden! Spread the word!





Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-01-2008 2:47 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht



iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2008 7:11 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

goh, lekker boeiend, als ze om elf uur dicht zijn ga je je toch lekker thuis verder bezatten ?


Fuck the world and fuck you


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-01-2008 7:19 by Kimmey Profiel van KimmeyQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 21-01-2008 7:34]


Het is de lichtinval ;')


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2008 7:20 by mental Profiel van mentalQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 21-01-2008 7:34]


Fuck the world and fuck you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-01-2008 7:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Flamen kan ook elders; hier gaat het om een petitie.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 21-01-2008 8:12 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

En getekend!



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-01-2008 10:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
* we kunnen dan eerder naar de kroeg / disco en zijn weer eerder thuis
* het aantal uren dat we daar doorbrengen met vrienden wordt niet verkort
* de tijd van indrinken verkort of verdwijnt
* minder alcohol: minder overlast / minder ongelukken
* voor de ouders is het beter te doen om de jongeren te brengen en te halen
* 's avonds kun je nog gebruik maken van openbaar vervoer
* er is meer sociale controle van mensen die nog op zijn
* dag- en nachtritme wordt minder verstoord
* betere school-, werk-, en sportprestaties
* stappers die het nu te laat vinden krijgen, dan ook de kans om uit te gaan
* komt de gezondheid ten goede op korte en langere termijn
* voorkomt veel stress en spanningen in de gezinnen


Nou en!

Dan ga je toch eerder op stap?

Het is wel héél kansloos om een petitie organiseren tegen een petitie die al zo kansloos is.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 21-01-2008 10:38 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Haha die laatste zin



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-01-2008 10:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Waar haal je in vredesnaam 11 uur vandaan?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-01-2008 10:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2008 2:40 schreef Ginnungagap het volgende:
Een stel rare moeders zijn een nieuwe "jongerenvriendelijke" actie begonnen... In plaats van dat ze hun dertienjarigen wat meer discipline aanleren willen ze de horeca eerder laten sluiten.
Behalve dat dit het plezier van genoeg andere mensen bederft werkt het niet, mensen gaan dan alleen sneller zuipen of thuis meer zuipen.

Teken daarom de petitie op Vrij Uitgaan en laat die stomme wijven die hun kinderen niet op kunnen voeden gewoon hun bek houden! Spread the word!





ik ben de band met het uitgaansleven helemaal kwijt maar als er nu 13-jarigen op regelmatige basis strondbezopen midden in de nacht thuiskomen is er iets mis op zowel de thuisbasis als in het toelaatingsbeleid vand de kroegen

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-01-2008 10:48]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-01-2008 10:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ook dat nog inderdaad. Twee uur, mafkees.

Edit: Trouwens, ik denk dat het véél meer problemen zou opleveren als de sluitingstijden van de horeca werden aangepast.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-01-2008 11:13]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-01-2008 11:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Hehe, ik denk dat als alle zuiplappen precies tegelijk om 2 uur hun kroeg worden uitgetrapt er op straat heel veel meer rotzooi gaat komen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2008 11:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2008 10:46 schreef attila_de_hun het volgende:
als er nu 13-jarigen op regelmatige basis strondbezopen midden in de nacht thuiskomen is er iets mis op zowel de thuisbasis als in het toelaatingsbeleid vand de kroegen


+1

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-01-2008 11:21]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-01-2008 11:40 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2008 8:12 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
En getekend!

+1


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 21-01-2008 11:59 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik weet wel zeker dat ze het nooit voor elkaar krijgen om de tijden te veranderen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-01-2008 12:05 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik vind het al klote dat je normaliter om 3 uur de kroeg wordt uitgetrapt.

EDIT: maar ik teken niet, want ze gaan toch nooit sluiten om 11 uur. En niet in de laatste plaats omdat petities voor homo's zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 21-01-2008 12:06]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-01-2008 12:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

De doelstelling van die petitie is dan ook twee uur, maar dat gaat ze nog steeds niet lukken. Sluitingstijd om drie uur vind ik ook wel erg vroeg trouwens.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-01-2008 12:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2008 10:46 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben de band met het uitgaansleven helemaal kwijt maar als er nu 13-jarigen op regelmatige basis strondbezopen midden in de nacht thuiskomen is er iets mis op zowel de thuisbasis als in het toelaatingsbeleid vand de kroegen
Maar dat is toch de schuld van alles behalve de ouders?


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 21-01-2008 12:34 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

Lang leve de betutteling en de vertrutting! Ik ga helemaal nix tekenen, want dat zou betekenen dat ik deze onzin serieus neem


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 21-01-2008 12:35 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Wat ik me wel afvraag is wat die ouders denken op te schieten met een uur eerder dicht... Als genoemde jongeren zich gaan bezatten, zijn ze dat om 2 uur ook al wel.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-01-2008 12:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

LOL

Ja, nog ff doorzuipen jongens! De kroeg gaat een uur eerder dicht en ik wil wél zat thuis komen!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-01-2008 12:49 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Verschrikkelijk trouwens, die reacties op de handtekeningenlijst.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-01-2008 12:54]


Ginnungagap
Usericon van Ginnungagap
Posted 21-01-2008 15:42 by Ginnungagap Wijzig reactieProfiel van GinnungagapQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ginnungagap

quote:
Op 21 januari 2008 10:45 schreef altx het volgende:
Waar haal je in vredesnaam 11 uur vandaan?


Ik heb het bericht letterlijk over genomen van en vriend van me. Ik vond het wat dramatischer klinken en dacht dan kijken er vast meer mensen naar.

Daarbij als je een stel geflipte ouders een vinger geeft en ze merken dat ze een hand kunnen pakken, dan is zo je arm weg.

@ iedereen die het onzin vind. Het gaat mij om het feit dat er veel te veel kinderen uitgaan. Misschien ben ik de enige, maar ik ben het zat om over kinderlichaampjes te struikelen tijdens het uitgaan of uit te glijden over hun braaksels.

[Dit bericht is gewijzigd door Ginnungagap op 21-01-2008 15:44]



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-01-2008 15:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ginnunpoep: dan zou ik es ergens anders uitgaan denk ik.....


En gelukkig heb ik m´n eigen kroeg, en bepaal ik zelf wanneer ik dichtga


spelfout weggehaald...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 21-01-2008 15:51 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Kroegen om 11 uur dicht? Dat zou een hoop geld schelen...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen