IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Mode Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2008 23:20 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Nee, niet echt.


Maar persoonlijk vind ik Hugo Boss erg gave mannenmode (juist de pakken) hebben.

Laatst een grijs/zilvere (denk zilver zonder de shiny-effect) pak gezien met wit eronder.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 23:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hugo Boss doet 't altijd wel goed ja, maar dat is dan weer iets minder onderscheidend. Dat bedoel ik niet op de manier van 'afzetten tegen de maatschappij' (), maar meer dat ik wel enigszins een eigen stijl wil ontwikkelen. Dat gaat mijns inziens met Hugo Boss al wat minder goed.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2008 23:23 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Nou ja, je moet ergens beginnen toch? En plaatjes kijken


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 23:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Plaatjes kijken heerst ja, hehe.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2008 23:34 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik heb zelf een pak van Mexx. Juiste lengte (ik heb lengtemaat 36) en mooie pasvorm.


Wat ik er onder doe varieerd en heb ik uit andere winkels gehaald. Laatste keer een glanzend witte kleur met zwarte vertikale strepen.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 29-01-2008 23:34]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-01-2008 11:45 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:29 schreef WhiteRider het volgende:
In ieder geval één goed pak, haha. Ik wil in ieder geval een niet té somber pak, er mag best wel wat kleur in zitten. De collecties van dit seizoen bevatten ook veel oude, redelijk vale kleuren. Dat bevalt me op zich wel.


Kijk eens bij Setpoint, daar verkopen ze onder andere pakken van Stones en Van Gils. Ik heb mijn pak daar ook gekocht, je krijgt er altijd wel gedegen advies. Daarnasst ook een groot aanbod van wat meer casual kleding. Ik heb wel wat foto's van mijn pak, als je die wilt zien wat er te koop is?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-01-2008 11:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Mode is voor vrouwen. En bij vrouwen kan ik het meestal ook waarderen. Voor mannen is het echt onbeschrijvelijk gay.

Af+toe zijn er voor vrouwen ook vreselijke dingen in de mode trouwens. Zoals vorige zomer geloof ik, toen iedereen opeens in een heupbroek ging rondlopen. Zat ik daar opeens tegen al die bleke uitstekende lappen onderbuik en heupvet aan te kijken


Zenial


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 30-01-2008 13:41 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Is de term (en topic) "kleding" niet goed genoeg voor meneer?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-01-2008 14:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 22:23 schreef WhiteRider het volgende:
Laat ik even vooropstellen dat ik een metroseksuele flikker ben, dat scheelt misschien reacties.

Nee dat scheelt geen reacties.

Ik vind de suggestie dat je metro (én homo, blijkbaar) moet zijn om je met je kleren bezig te houden achterlijk. Als je dat alleen hebt gezegd zodat anderen het alsnog niet zouden zeggen had je beter gewoon kunnen zeggen waarom het nergens op slaat om jou "een metroseksuele flikker" te noemen. Dit is domweg laf, getuigt van weinig zelfovertuiging en derhalve; je bent een metroseksuele flikker.

quote:
Op 29 januari 2008 22:42 schreef WhiteRider het volgende:
Het zal de rest niet ontgaan dat ik bezig ben met het stelselmatig onbeantwoord laten van alle enigszins onserieuze reacties.

Waarom zeg je het dan?

Schakel gewoon de mods in als je er last van hebt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-01-2008 14:48 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Vergeef het hem ZelThoR, Robin is nog maar een tiener en nog heel makkelijk beïnvloedbaar.

Hij moet nog gisten als jonge wijn.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-01-2008 14:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2008 14:48 schreef Lionheart het volgende:
...heel makkelijk beïnvloedbaar.

Laten we het hopen

En uiteraard ben ik, als incarnatie van Jezus, zeer vergevingsgezind!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-12-2008 20:47 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Nog gelukt een pak te vinden WR?


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-12-2008 20:58 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik heb er in het voorjaar eentje op maat laten maken.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2008 21:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 23:34 schreef Nix het volgende:
Ik heb zelf een pak van Mexx. Juiste lengte (ik heb lengtemaat 36) en mooie pasvorm.


Wat ik er onder doe varieerd en heb ik uit andere winkels gehaald. Laatste keer een glanzend witte kleur met zwarte vertikale strepen.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-12-2008 21:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2008 20:47 schreef Nimbus het volgende:
Nog gelukt een pak te vinden WR?


Yeah, ik was in Milaan deze lente, en kwam daar een geniaal mooi zilver-/grijskleurig pak tegen. Klinkt spandexer dan het is overigens. Had toen niet genoeg cash bij me om het te halen, maar het was gelukkig bij de Zara, die ook hier te vinden is.

Ben naar Rotterdam gegaan, maar daar was ie net uitverkocht. Vervolgens wel hetzelfde pak gekocht, maar dan meer grijsbeige. Beetje lastig te omschrijven, het is in ieder geval niet zo'n stoffig VVD-pak.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 09-12-2008 21:20 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Misschien kom je het vriendje van Ghaal nog wel tegen. Vraag je gelijk aan hem of ie een kek pakkie voor je wil maken.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 25-09-2009 9:04 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Ik heb een nieuwe modeterm ontdekt: "Lumberjack chic". Prachtig.



Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 25-09-2009 10:42 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

haha

Deze winter is de rock/gothic stijl helemaal in
Ik zag gisteren zo'n vreselijke huppeltrut er als een halve rocker bij lopen, zag er wel een beetje uit als een faal

Voordeel is dat ik nu heel makkelijk super gave laarsjes heb gevonden



necrowizard
Django
Usericon van necrowizard
Posted 25-09-2009 10:57 by necrowizard Wijzig reactieProfiel van necrowizardQuote dit bericht

K ben totaal mode-onbewust. tch wou ik dat ik uitvinder was van een bekend merk:D wat mensen daar wel niet voor neerleggen. 120 euro voor een broek. terwijl de kwaliteit gelijk is aan die van de zeeman


Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 25-09-2009 11:05 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Winter? Hier is het nog herfst. In andere woorden: Straten gevuld met vrouwen in hoge zwarte laarzen!

Ouwe rock is al een tijdje hip geloof ik, het schijnt dat dure boutiques dan afgeragde Mötley Crue shirts verkopen, gescheurde spijkerbroeken enzo.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 25-09-2009 11:09 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 10:57 schreef necrowizard het volgende:
K ben totaal mode-onbewust. tch wou ik dat ik uitvinder was van een bekend merk:D wat mensen daar wel niet voor neerleggen. 120 euro voor een broek. terwijl de kwaliteit gelijk is aan die van de zeeman
Klopt


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2009 11:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 10:57 schreef necrowizard het volgende:
K ben totaal mode-onbewust. tch wou ik dat ik uitvinder was van een bekend merk:D wat mensen daar wel niet voor neerleggen. 120 euro voor een broek. terwijl de kwaliteit gelijk is aan die van de zeeman


Kwaliteit hetzelfde?





:')


necrowizard
Django
Usericon van necrowizard
Posted 25-09-2009 11:16 by necrowizard Wijzig reactieProfiel van necrowizardQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 11:11 schreef WhiteRider het volgende:
Kwaliteit hetzelfde?





:')


Yes, de g-star broeken van mn broer gaan evengoed kapot als mijn C&A broeken. Het blijven toch gewoon spijkerbroeken.


Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2009 11:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 11:16 schreef necrowizard het volgende:
Yes, de g-star broeken van mn broer gaan evengoed kapot als mijn C&A broeken. Het blijven toch gewoon spijkerbroeken.


Ik draag bijna alleen maar goede broeken, en die slijten toch véél minder snel dan de goedkopere broeken die ik heb. Daarnaast zien ze er ook nog eens een stuk beter uit.


R.
Usericon van R.
Posted 25-09-2009 11:21 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik ben enorm blij met de hedendaagse mode... gezien betere broekenmerken nu overal bootcuts hebben liggen


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen