IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Lords of chaos gaat verfilmd worden? Vorige pagina | Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-01-2018 18:32 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

't Is waarschijnlijk onnozel om te hopen dat ze niet te veel de kaart van de sensatie trekken?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 21-01-2018 21:05 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

dat het ding nog steeds niet uit is


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-01-2018 23:13 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 21 januari 2018 18:32 schreef PandroidJack het volgende:
't Is waarschijnlijk onnozel om te hopen dat ze niet te veel de kaart van de sensatie trekken?


Ik hoop in 4D!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 21-01-2018 23:15 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2018 23:13 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik hoop in 4D!




tegen die tijd is het in 666D ouwe


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 22-01-2018 0:23 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 21 januari 2018 21:05 schreef Doodskop het volgende:
dat het ding nog steeds niet uit is


Zal een geldkwestie zijn.
Een film gefinancierd krijgen is pittig. Geen idee of het CV van de crew voor goede hoop zorgt of dat ze de cameraploeg van de Immortal-video's hebben geritseld :p



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-01-2018 10:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Kennelijk gaat ie morgen in premiere op Sundance:

23 January 2018 (Sundance Film Festival)


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


cynic
Usericon van cynic
Posted 22-01-2018 10:47 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

Is er eigenlijk nog wel een beetje een blackmetal-scene over tegenwoordig?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-01-2018 11:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2018 10:47 schreef cynic het volgende:
Is er eigenlijk nog wel een beetje een blackmetal-scene over tegenwoordig?


We zijn nog met drie geloof ik.

Maar serieus, er komen nog massa's schitterende (underground) releases uit. Alleen qua gigs is het maar een mager beestje helaas.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-01-2018 11:20 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zekers in Californië, zoals ik dit weekend mocht vaststellen:

De 'Black Twilight Circle' uit Zuid-Californië; een muzikaal collectief van een aantal artiesten die bij elkaar in bands spelen en een gedeelde ideologie hebben die veel steunt op hun gedeelde Azteekse voorouders.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-01-2018 11:25 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 januari 2018 10:47 schreef cynic het volgende:
Is er eigenlijk nog wel een beetje een blackmetal-scene over tegenwoordig?


Beetje verder kijken dan je neus lang is


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 22-01-2018 14:13 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 22 januari 2018 10:19 schreef Count Usher het volgende:
Kennelijk gaat ie morgen in premiere op Sundance:

23 January 2018 (Sundance Film Festival)


Dat is wel 1 van de topfestivals waar je moeilijk door de selectie komt.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-01-2018 14:30 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Dan is er nog hoop. Wat ik me vooral afvraag is welke muziek we gaan horen in de film. Darkthrone, Mayhem én Burzum hebben hun medewerking immers geweigerd. Lijkt me toch redelijk moeilijk om dat te omzeilen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-01-2018 14:33 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik las ergens anders dat er geen black metal in de film valt te horen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-01-2018 14:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Wut?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 22-01-2018 14:38 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Metallica met ManUNkind anderhalf uur lang :p

Ik gok dat het vooral om het 'drama' en het 'spektakel' gaat en niet om het noot voor noot reproduceren van de muziek.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-01-2018 14:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Dat het geen concertfilm moet worden akkoord, maar er zullen toch wel passages met gigs of rehearsels in zitten, neem ik aan. Hoe kunnen ze anders die sfeer scheppen?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-01-2018 15:03 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Sigur Ros speelt de muziek.
quote:
Op 22 januari 2018 14:13 schreef White Tree het volgende:
Dat is wel 1 van de topfestivals waar je moeilijk door de selectie komt.
Mwah, altijd plaats voor hipster/hypedingen ook toch?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-01-2018 15:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2018 15:03 schreef bokkie666 het volgende:
Sigur Ros speelt de muziek.





When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 22-01-2018 15:07 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 22 januari 2018 15:03 schreef bokkie666 het volgende:
Sigur Ros speelt de muziek.
Mwah, altijd plaats voor hipster/hypedingen ook toch?


Sigur Ros kan wel voor goede sfeer zorgen, al is het niet zo vuig als black metal toen.

Plaats voor hypedingen?
De vraag is: programmeren ze het omdat een hype wordt, of andersom?
Het gaat jaarlijks om meer dan 1000 inzendingen (een hoop kansloze korte films ook), dus je moet er wel bovenuit steken (of de juiste connecties hebben, die je pluggen).



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-01-2018 15:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2018 15:07 schreef White Tree het volgende:
connecties hebben


Die heeft ie wel natuurlijk.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-01-2018 15:20 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik ben via via benaderd om de rol te spelen van een geinterviewde christen.


When your people matter, menstrual health matters


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-01-2018 15:22 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2018 15:07 schreef White Tree
Plaats voor hypedingen?
De vraag is: programmeren ze het omdat een hype wordt, of andersom?
Het gaat jaarlijks om meer dan 1000 inzendingen (een hoop kansloze korte films ook), dus je moet er wel bovenuit steken (of de juiste connecties hebben, die je pluggen).

Beide. En dat de film mede geproduceerd is door Vice zal ook wel helpen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 22-01-2018 15:23]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-01-2018 15:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2018 15:20 schreef Fusion het volgende:
Ik ben via via benaderd om de rol te spelen van een geinterviewde christen.


Is "via via" slang voor "ik heb wat bijbelteksten vrij geïnterpreteerd"?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-01-2018 15:54 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ge-ni-aal en messcherp. En grappig!


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-01-2018 17:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2018 10:47 schreef cynic het volgende:
Is er eigenlijk nog wel een beetje een blackmetal-scene over tegenwoordig?
Living Colour schijnt weer op te treden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen