IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Cursed
Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 03-02-2008 1:37 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Iemand bekend met deze vette band? Lompe rockende hardcore metal. Beetje Entombed (ttv Uprising) meets Converge. Vette shit! En 11 mei spelen ze ook nog eens in Vera!!!


Reflections will be releasing CURSED - III: Architects of Troubled Sleep" on both CD and LP for the European territory! With their debut "I" released on Deathwish, their somophore 'II" and their last EP "Black Out On Sunrise" on Goodfellow Records, combined with their thunderous live perfomances all over the globe, CURSED has set a solid name for themselves and has become a well-known name within hardcore.

CURSED just finished recording "III" for the third chapter in their shock and awe program and will be touring Europe in the spring of 2008. WRAITH, recently signed to Reflections, will be joining them on some of the dates. If you'd like to do a show, contact sam at amsterdam-underground.com

CURSED -- III. CD/LP will be available everywhere March 11, 2008. Keep an eye out for pre-orders coming up in January!

CURSED EUROPEAN TOUR

24/4 Tilburg, Netherlands @ 013
25/4 Brighton, U.K. @ The Engine Room
26/4 Newport, U.K. @ Le Pub
27/4 Newcastle, U.K. @ The Cooperage
29/4 Leeds, U.K. @ Brudenell Social Club
30/4 Birmingham, U.K.@ The Factory Club/Custard Factory
01/5 London, U.K. @ The Underworld
03/5 Lyon, France @ Grrrnd Zero
04/5 Milan, Italy @ The Garage
05/5 Vienna, Austria @ Arena
06/5 Prague, Czech @ 007
07/5 Nurnberg, Germany @ K4/Zentralcafe
08/5 Dornbirn, Austria @ Schlachthaus
11/5 Groningen, Netherlands @ Vera
12/5 Hamburg, Germany @ Hafenklang
19/5 Amsterdam, Netherlands @ Bitterzoet

Visit the band's official site at
www.your-funeral.com
Visit the band's MySpace site at www.myspace.com/cursedhardcore








JWurm
Usericon van JWurm
Posted 03-02-2008 8:16 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

present in 013


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 03-02-2008 11:20 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2008 8:16 schreef JWurm het volgende:
present in 013


Lijkt me een goed besluit. Ik heb ze nog nooit live gezien, maar ik denk dat Cursed live helemaal tot z'n recht komt.



Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 03-02-2008 14:53 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Net de nwe Cursed beluisterd, verdomme, wederom een vette plaat! Duister sfeertje, lompe songs en een ongepolijste sound. Nice! Even halen als ze in vera spelen.



DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 04-02-2008 13:37 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Geniale band!
Live ook mega hard, gezien in de goudvishal paar jaar terug, litteken aan over gehouden, zeer de moeite waard!
nieuwe plaat is ook weer te gek al blijft I hier favoriet.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-01-2011 23:41 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Deze band blijft te geniaal voor woorden, tragisch einde, maar II is mijn favo.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


gatecrasher
Usericon van gatecrasher
Posted 13-01-2011 15:17 by gatecrasher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van gatecrasherQuote dit bericht

Supergave band natuurlijk. Check ook de nieuwe band van zanger Chris Collohan, Burning Love: www.myspace.com/burninglovers.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-01-2011 15:43 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 3 februari 2008 14:53 schreef Judas Spritz het volgende:
Net de nwe Cursed beluisterd, verdomme, wederom een vette plaat! Duister sfeertje, lompe songs en een ongepolijste sound. Nice! Even halen als ze in vera spelen.





Niet alleen een plaat gekocht

[Dit bericht is gewijzigd door Henke op 13-01-2011 16:45]



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-01-2011 15:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik kan de foto niet zien . Anyway, deze band verdient meer hype


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-01-2011 16:45 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Oeps, nu wel



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 13-01-2011 18:01 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

haha, dat vest heb ik ook!



F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 13-01-2011 19:08 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2011 15:56 schreef iPim het volgende:
Anyway, deze band verdient meer hype
twitter erover, wie weet


gatecrasher
Usericon van gatecrasher
Posted 13-01-2011 20:01 by gatecrasher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van gatecrasherQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2011 15:56 schreef iPim het volgende:
Ik kan de foto niet zien . Anyway, deze band verdient meer hype


Die band verdiende meer hype toen ze nog bestonden.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-01-2011 20:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2011 20:01 schreef gatecrasher het volgende:
Die band verdiende meer hype toen ze nog bestonden.


Dan is hun muziek nog steeds goed toch?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


gatecrasher
Usericon van gatecrasher
Posted 13-01-2011 21:15 by gatecrasher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van gatecrasherQuote dit bericht

Uiteraard.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-03-2017 10:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Na veel te lange tijd toch maar eens aan deze band gewaagd. I is fantastisch. Wow. Vette sound, laat duidelijk horen dat tientallen bands ze gekopieerd hebben én maakt die bands in een klap overbodig. Vet! Met de tragere nummers heb ik minder, maar als de gas er vol op gaat, sta ik te watertanden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-03-2017 11:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2011 23:41 schreef iPim het volgende:
Deze band blijft te geniaal voor woorden, tragisch einde, maar II is mijn favo.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-03-2017 13:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 22-03-2017 19:10 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Fuck is dat al bijna 9 jaar geleden? Al hun albums inmiddels ook op vinyl in huis met die vette heruitgaves!



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-03-2017 19:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2017 10:52 schreef BenKnuckles het volgende:
Na veel te lange tijd toch maar eens aan deze band gewaagd. I is fantastisch. Wow. Vette sound, laat duidelijk horen dat tientallen bands ze gekopieerd hebben én maakt die bands in een klap overbodig. Vet! Met de tragere nummers heb ik minder, maar als de gas er vol op gaat, sta ik te watertanden.

Precies voor mij ook zo.

De nummers waar vaart in zit zijn echt tof, die trage sludgy stukken gaan helemaal nergens over. Ik vind eigenlijk dat een band over de hele linie interessant moet zijn dus het blijft een beetje moeilijk verhaal, dit gezelschap.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-09-2017 15:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Even laten liggen doet wonderen. Er lijken ook zo gigantisch veel bands te zijn die proberen te doen wat Cursed zo goed doet. Vette shit! Liever Eén dan Twee, maar dat kan nog veranderen. Drie moet nog passeren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-09-2017 16:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat Rotten Things To Say van Burning Love ook echt een toffe plaat is. Niet zo tof als die platen van Cursed, maar toch.

Oh, en even verplicht:

quote:
Op 12 januari 2011 23:41 schreef iPim het volgende:
Deze band blijft te geniaal voor woorden, tragisch einde, maar II is mijn favo.


[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 12-09-2017 16:08]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen