IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Kopen is gay (gemaakt topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-05-2009 11:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

het beslag gaat wel goed, wordt zoals het beschreven staat in het recept, alleen idd het zakt dan in in de oven en worden keiharde platte koekjes.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-05-2009 11:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2009 11:24 schreef Cadaveria het volgende:
het beslag gaat wel goed, wordt zoals het beschreven staat in het recept, alleen idd het zakt dan in in de oven en worden keiharde platte koekjes.

Dan kan de baktemperatuur nog te hoog zijn geweest of de baktijd te kort. Elke oven die ik had daar moest ik mee experimenteren voor de juiste baktijd of temperatuur, het was nooit precies zoals in het recept in ieder geval. En onder het bakken altijd de oven dichtlaten, heeft mijn moeder me geleerd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 26-05-2009 15:07 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2009 10:59 schreef Cadaveria het volgende:
gaaf. ik moet ook nog wat bouwen voor mijn speakers. mijn laptop staat nu op mijn basspeaker. misschien dat ik er een tafeltje overheenmaak waar mijn laptop op kan staan zodat die hooggenoeg staat om vanuit bed films te kijken. Ook moet ik nog ff wat bedenken tegen de trillingen. Misschien iets met tennisballen ofzo.

Je hebt van die metalen puntjes die je onder speakers kunt monteren he. Ik weet niet precies waar het goed voor is maar het staat wel hi-fi en ze kosten geen donder.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2009 15:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

tijdmachine


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-05-2009 15:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Als ik denk aan al die dagen, dat ik mij zo heb misdragen...


renYek
Usericon van renYek
Posted 26-05-2009 15:16 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2009 15:07 schreef Jällö het volgende:
Je hebt van die metalen puntjes die je onder speakers kunt monteren he. Ik weet niet precies waar het goed voor is maar het staat wel hi-fi en ze kosten geen donder.


Trillingen maar ook ongewenst meeresoneren van andere zaken dan de speaker, zodat het geluid puurder is dat uit je speakers komt.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 26-05-2009 15:17 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Dat vermoeden had ik ja... m'n speaker staan nu op een laagje schuimspul. Dat zou toch ongeveer hetzelfde effect moeten hebben, of niet?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


renYek
Usericon van renYek
Posted 26-05-2009 15:19 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Dat zal allicht minder trillingen doorgeven dan een houten tafel ja


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 06-07-2009 14:36 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Over houten tafels gesproken, hier enkele van de creaties die ik de afgelopen tijd gemaakt heb.

Tafel, voor:

Tafel, na:

Tafel, na + olie:


Werkbank, klaar:

Werkbank, frame

Werkbank, wigconstructie:

Mesje:

Barkruk, under construction

Kinderstoeltje (nog onafgewerkt):

Raster:

Schoenenrek:


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-07-2009 14:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gaaf!


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 06-07-2009 14:40 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Tanks!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-07-2009 18:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hout


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-07-2009 19:14 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Die is goed met hout.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-07-2009 19:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

damn, respect Jelle!

Wanneer komt je 1e zelfgebouwde drumstel


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 06-07-2009 19:59 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Thx dudes!
Een drumstel staat niet in de planning, een snaredrum wel.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 06-07-2009 20:21 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Wow, gaaf!


Verrassend triviaal


R.
Usericon van R.
Posted 07-07-2009 14:48 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht



Ontwerp op dit moment ook wat retro shirts van de volgende bands: Pink Floyd, The Doors, Necromandus en 13th floor elevators! Mocht er genoeg interesse voor zijn laat ik ze printen in een grote oplage.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 07-07-2009 15:25 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Waarom ontwerp je zelf niet wat mooie originele germaanse prints ofzo, ik blijf dit toch een beetje een slappe actie vinden. Sorryyyy...


R.
Usericon van R.
Posted 07-07-2009 15:37 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Euhm?


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 07-07-2009 15:43 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Ja, gebaseerd op Sluterman prents oid... je wordt doodgegooid met retro bandshirts tegenwoordig.


R.
Usericon van R.
Posted 07-07-2009 15:51 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ahh op die manier! Tsja, ik verwerk simpelweg iets wat ik zelf mooi vind tot een shirt! Heb vaak genoeg shirts nagemaakt die al jaren niet meer worden verkocht, met goede respons.

Maar ik snap je punt


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 07-07-2009 15:56 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Ah, ok. Je gaat maar lekker je gang. Het zijn ook niet de minste bands, tenslotte.
Black Widow Ken je Coven?


R.
Usericon van R.
Posted 07-07-2009 15:57 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Yup, maar de muziek kan mij niet echt boeien... ben sowieso meer into de wat oudere doom bands.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-07-2009 16:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Hoeveel kost dan nou, één zo'n shirtje?


Je moeder.


R.
Usericon van R.
Posted 07-07-2009 16:07 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Zal rond een 10tje worden.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen