IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Arrow Classic Rock 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-06-2008 1:11 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 juni 2008 0:05 schreef XXL het volgende:

En wat een godvergeten gezeik weer dat de munten van vandaag morgen weer niet geldig zijn.



Tering, wat belachelijk!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-06-2008 11:09 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

op dit soort festivals kan je de munten die je overhoud aan t eind van de dag inleveren en krijg je je geld terug!




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-06-2008 13:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Als je dat dan nog snapt aan het eind van de avond, dan is dat wel handig, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-06-2008 23:29 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Zo, weer thuis. Was wel leuk, maar de bands vielen allemaal een beetje tegen. Whitesnake vond ik nog het best, en ook Journey en REO Speedwagon waren goed te doen.
Kiss maar half gezien, die misten het heilige vuur. Bovendien vond ik de setlist vrij zwak.


Bareuh...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-06-2008 23:32 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Blij dat ik niet meer gegaan ben dan. Bovendien was het ook nog eens klote weer.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 16-06-2008 1:31 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2008 23:29 schreef De Ulk het volgende:

Kiss maar half gezien, die misten het heilige vuur. Bovendien vond ik de setlist vrij zwak.


Dan had je toch even moeten blijven... Kiss speelde Alive zo'n beetje integraal, maar in de toegift zaten me een partij krakers en vuurwerk...

De rest van wat ik gezien heb viel me wat tegen, maar goed, dat was verder bijzaak. Ik was er voor Kiss en Motörhead en die waren beide dik in orde. Leuk dat Adje Vandenberg Here I Go Again meedeed bij Whitesnake trouwens...


We don't take it, we just fake it...


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 16-06-2008 2:43 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Was gezellieeeeee, maakte t bittere nasmaakje van vorig jaar weer goed!

Mijn hoogtepunten waren; Kiss, Twisted Sister en Journey... Laatstgenoemde band bezorgde me zelfs de nodige kippevel en emo momenten!!

Grtz,

Conrad



verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 16-06-2008 2:46 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

KISS heerscht, nooit gedacht dat ik dit eens zou typen ghegheghe


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-06-2008 7:59 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 1:31 schreef VivaHate het volgende:
Dan had je toch even moeten blijven... Kiss speelde Alive zo'n beetje integraal, maar in de toegift zaten me een partij krakers en vuurwerk...



Ach, ik kijk op Graspop het tweede deel wel.

Ze waren muzikaal wel beter dan in 1996 toen ik ze voor het eerst zag. Maar goed, Eric Singer en Tommy Thayer zijn dan ook veel betere muzikanten dan Peter Criss en Ace Frehley.


Bareuh...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-06-2008 8:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik vond het geheel geen 75 euro waard.

Twisted Sister, Motorhead en whitesnake konden me nog wel redelijk boeien hoewel ik motorhead wel eens met meer passie heb zien spelen en ik David Coverdale nou niet bepaald geweldig bij stem vond gisteren.
Kiss kon mij de Piss totaal niet lauw maken dus die heb ik halverwege voor gezien gehouden.

Al met al wel een goeie sfeer gisteren en afgezien van een paar buitjes een aangenaam weertje gehad.


Oja: Dood aan mensen die zodra je je bekertje laat vallen al voor je voeten duiken om met die beker 1/10 muntje te verdienen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-06-2008 8:47 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 8:45 schreef XXL het volgende:
Oja: Dood aan mensen die zodra je je bekertje laat vallen al voor je voeten duiken om met die beker 1/10 muntje te verdienen.




Dikke +1


Bareuh...


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 16-06-2008 10:28 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Was wel gaaf.

REO: Leuke band, wel vrijwel geheel in de rij voor de ingang gezien. Heb een best of-CD van ze en dit optreden was eigenlijk die hele CD, dus niks verrassends maar wel OK.
Gotthard: Goed spul. Alleen dat doorkwijlen à la Jorn als de nummers al afgelopen zijn hoeft voor mij niet zo nodig.
Journey: Niks op aan te merken. En met die nieuwe zanger klinkt ook nog precies 't zelfde. Fijne band.
Kansas: Ook goed. Geen band waarvoor ik speciaal naar een festival ga, maar wel kwaliteit.
Def Leppard: 'Jeugdsentiment', maar viel een beetje tegen. Te veel nieuw spul en 't miste power. Of misschien ben ik dat weke gedoe een beetje ontgroeid...
Twisted Sister: Lekker meeblèren op klassiekertjes.
Whitesnake: Die band staat nog steeds als een huis. Alleen jammer dat ze de minst interessante nummers rekken tot 10 minuten, hoeft voor mij niet zo nodig. In dezelfde tijd kun je ook 2 extra nummers spelen.
Motörhead: Heb ze eigenlijk al te vaak gezien denk ik. Altijd wel degelijk, maar kan er niet erg enthousiast van worden.
Kiss: Leuk om eens gezien te hebben. De show was natuurlijk erg over de top. Wel een paar zwakke repetitieve nummers in 't eerste uur.

Tjah de consumptieprijzen waren inderdaad absurd. Voor de rest niks te klagen. Behalve dan dat om 2 uur thuiskomen (waarom is er eigenlijk een A73 als ie toch nooit open is?) en om 5 uur weer richting Amsterdam kachelen toch wel vrij heftig is, maar jah... En dat ik bij strak blauwe lucht tevergeefs in een korte broek en mouwloos shirt vertrokken was, maar ook daar kan niemand wat aan doen.


runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 16-06-2008 10:40 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

Kiss was natuurlijk lekker over de top en de band speelde prima. Verder vond ik Twisted sister erg goed, wat een frontman die dee snider. Motorhead was gewoon Motorhead met als hoogte punt Snider die killed by death nog even fanatiek meeblerde.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 16-06-2008 10:59 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 7:59 schreef De Ulk het volgende:
Ach, ik kijk op Graspop het tweede deel wel.

Ze waren muzikaal wel beter dan in 1996 toen ik ze voor het eerst zag. Maar goed, Eric Singer en Tommy Thayer zijn dan ook veel betere muzikanten dan Peter Criss en Ace Frehley.


Ben ik deels met je eens. Singer is inderdaad een stuk beter dan Criss, maar Thayer? Goede gitarist natuurlijk, maar 't is geen Ace Frehley. Ik zag Frehley afgelopen donderdag in Tilburg en die liet even horen hoe Kiss-klassiekers horen te klinken. Rock'n'roll dus. Thayer is me iets te netjes.

Wat betreft '96... In Ahoy vond ik 't toen al geniaal al was de setlist naar mijn idee toch wat beter.


We don't take it, we just fake it...


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 16-06-2008 11:09 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Was leuk!

REO Speedwagon: leuk, ondanks de gaye zanger. Het plezier straalde er in ieder geval vanaf.

Gotthard: GAAF! Kende ze niet zo heel goed maar was erg onder de indruk!

Journey: niet mijn ding, dus maar bij de merch etc gaan kijken.

Kansas: dacht dat ik dit kut zou vinden maar de muziek was vrij anders dan ik verwacht had, lekker progressief!

Def Leppard gemist omdat ik vooraan wilde staan bij Twisted Sister, jammer maar het was het waard! Wat was Twisted Sister vet! Geweldig gevoel voor humor heeft die vent toch ook en tof om al die bekende nummers eens te horen. Wat een energie, band van de dag! Alleen jammer dat ze later begonnen en daardoor maar 45 minuten speelden.

Whitesnake: een band die duidelijk langer dan vandaag bestaat en die nog steeds erg goed speelt. Jammer dat het zo vol was dat ik alleen de schermen kon zien.

Motorhead: vond het eerst weer saai net zoals de andere keren dat ik ze heb gezien, maar later werd het een stuk beter. Zat in het begin eigenlijk de hele tijd te kijken naar Dee Snider die backstage los aan het gaan was. Erg tof toen hij een nummer met Motorhead mee ging zingen!!! Pit ging er ook lekker aan toe.

Kiss: niet mijn ding, wel grappig om te zien, zo'n spectaculaire show enzo. Na een uurtje had ik het wel gezien en ben ik maar vast richting huis gegaan.

Voor mij was het het dus wel waard, alleen Twisted Sister al. Enige echt irritante vond ik de enorme rij bij de ingang. Gewoon een uur en en kwartier wachten met de brandende zon in je gezicht, ben super verbrand nu hehe. Het weer werd daarna ook wel kut trouwens, maar het was goed te doen. Foto's komen nog!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-06-2008 12:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 11:09 schreef Sorceress het volgende:
Enige echt irritante vond ik de enorme rij bij de ingang. Gewoon een uur en en kwartier wachten met de brandende zon in je gezicht, ben super verbrand nu hehe. Het weer werd daarna ook wel kut trouwens, maar het was goed te doen. Foto's komen nog!

Toen ik om kwart voor elf aankwam kon ik zo doorlopen naar de hekken aan de ingang.

Daar de tijd doorgebracht in het gras met een blikje redbull en wat peuken.
Bij binnenkomst gelijk door naar de muntverkoop waar ik gelijk aan de beurt was en daarna maar aan de dichtsbijzijnde, toen nog lege bar, bier gaan halen.


Nee, dat gewacht tussen duizenden drukkende mensen gebeurt mij niet meer tegenwoordig.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 16-06-2008 13:09 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

Kep me wel vermaakt Lick it up ow ooww ow


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 16-06-2008 13:57 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 12:37 schreef XXL het volgende:
Toen ik om kwart voor elf aankwam kon ik zo doorlopen naar de hekken aan de ingang.

Daar de tijd doorgebracht in het gras met een blikje redbull en wat peuken.
Bij binnenkomst gelijk door naar de muntverkoop waar ik gelijk aan de beurt was en daarna maar aan de dichtsbijzijnde, toen nog lege bar, bier gaan halen.


Nee, dat gewacht tussen duizenden drukkende mensen gebeurt mij niet meer tegenwoordig.




Zo ga ik het voortaan ook maar doen ja... Half 12 daar zijn leek me vroeg genoeg, maar niet dus. Was om kwart voor 1 binnen, maarja, gelukkig niks gemist verder want REO Speedwagon begon net te spelen toen ik binnenkwam.


Eus
Usericon van Eus
Posted 16-06-2008 14:15 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

En de foto's van een geslaagde dag staan inmiddels ook weer online op mijn website : http://www.metal-experience.com onder Photos --> Festivals --> Arrow Rock festival 2008!!!

Journey


Twisted Sister


Whitesnake


Motorhead


Kiss







she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 16-06-2008 14:18 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

heb t zeker naar mn zin gehad gisteren had Kiss altijd al willen zien en vond het zeker niet tegenvallen!!! blij dat k ben gegaan


wait for me dragon, we'll meet in the sky


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 16-06-2008 15:08 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

WTF, Dee Snider zonder make up en spandex pak, das wel raar. Je zou hem bijna niet (her)kennen zo.


see you at occultfest!


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 16-06-2008 15:28 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Ja, hij had zich geloof ik verslapen en geen tijd meer om om te kleden, zei hij. "No time to eat, no time to change, no time to take a shit..."

Filmpje Twisted Sister - The Beast: http://www.youtube.com/watch?v=yS8uZmzarBw

En ook wat foto's van mij

REO Speedwagon:


Gotthard:


Kansas:


Twisted Sister :


Dee op het podium met Motorhead :


Kiss vanaf veraf


Drummert


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-06-2008 15:51 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 15:28 schreef Sorceress het volgende:
Ja, hij had zich geloof ik verslapen en geen tijd meer om om te kleden, zei hij.


Het zou me anders niks verbazen als Kiss ze het gebruik van make up verboden heeft...


Bareuh...


Litha
Usericon van Litha
Posted 16-06-2008 16:54 by Litha Wijzig reactieProfiel van LithaQuote dit berichthttp://www.lithadesign.nl

Ik vond t een super dag. Ook de grolschbar was erg lachen.
Twisted Sister, Motörhead en Kiss erg goed bevallen. De rest ook wel redelijk. Vooraan bij Twisted Sister en Motörhead was achteraf gezien niet zo'n goed plan, ben behoorlijk beurs Was wel heel gaaf. Ook wel lachen dat Dee Snider even meedeed met Motörhead.



Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 16-06-2008 18:50 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 15:51 schreef De Ulk het volgende:
Het zou me anders niks verbazen als Kiss ze het gebruik van make up verboden heeft...


Wat een Dio opmerking.

En de gitarist zei later nog: "not bad for someone who hasn't slept in 52 hours" dus dat net wakker zijn klopt dan ook niet helemaal.


dus


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen