IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Vraag over live concerten Vorige pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-02-2008 21:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2008 21:50 schreef Major het volgende:
Het gros van de metalvrouwen ook niet, meeste zijn dik, oud of graatmager, en als je denkt dat het meezit zijn ze oliedom.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-02-2008 21:51 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Zo waar!


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 13-02-2008 21:52 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 13 februari 2008 21:50 schreef Major het volgende:
Het gros van de metalvrouwen ook niet, meeste zijn dik, oud of graatmager, en als je denkt dat het meezit zijn ze oliedom.




Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-02-2008 21:56 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik let vooral op de drummer en op diegene die 't meest denkt dat de pit ZIJN terrein is. Om hem vervolgens te laten merken dat dat niet het geval is. En dat doe ik uiteraard op een uiterst "sportieve" manier

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 13-02-2008 21:57]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-02-2008 21:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nou dit komt een beetje agressief op mij over.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-02-2008 22:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2008 21:56 schreef Count Steel het volgende:
Ik let vooral op de drummer en op diegene die 't meest denkt dat de pit ZIJN terrein is. Om hem vervolgens te laten merken dat dat niet het geval is. En dat doe ik uiteraard op een uiterst "sportieve" manier




Hagal
Usericon van Hagal
Posted 13-02-2008 22:06 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2008 21:50 schreef Major het volgende:
Het gros van de metalvrouwen ook niet, meeste zijn dik, oud of graatmager, en als je denkt dat het meezit zijn ze oliedom.


haha voelde je je aangesproken?


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-02-2008 22:09 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Dat snap ik. Het is ook niet zo dat ik er gelijk op los begin te meppen ofzo. Dat is een beetje vuur met vuur bestrijden. Maar ik haat 't wanneer iemand als een TBS'er om zich heen loopt te meppen om maar zoveel mogelijk mensen te raken. Vandaar.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-02-2008 22:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2008 18:23 schreef Cadaveria het volgende:
indeed.


Ik wist het!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-02-2008 22:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2008 22:09 schreef Count Steel het volgende:
Dat snap ik. Het is ook niet zo dat ik er gelijk op los begin te meppen ofzo. Dat is een beetje vuur met vuur bestrijden. Maar ik haat 't wanneer iemand als een TBS'er om zich heen loopt te meppen om maar zoveel mogelijk mensen te raken. Vandaar.


Mjoh, doe mij maar gewoon een koud drankje, een goede band op het podium, goed geluid, niet teveel hitte en een gezellige sfeer.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-02-2008 22:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2008 22:09 schreef Count Steel het volgende:
Dat snap ik. Het is ook niet zo dat ik er gelijk op los begin te meppen ofzo. Dat is een beetje vuur met vuur bestrijden. Maar ik haat 't wanneer iemand als een TBS'er om zich heen loopt te meppen om maar zoveel mogelijk mensen te raken. Vandaar.


Hehe, ik snap het.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-02-2008 22:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-02-2008 22:24 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 13 februari 2008 22:09 schreef Count Steel het volgende:
Dat snap ik. Het is ook niet zo dat ik er gelijk op los begin te meppen ofzo. Dat is een beetje vuur met vuur bestrijden. Maar ik haat 't wanneer iemand als een TBS'er om zich heen loopt te meppen om maar zoveel mogelijk mensen te raken. Vandaar.


+1


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 13-02-2008 22:40 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 13 februari 2008 10:02 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik let erop waar de bar staat.


+1

En na een een uurtje of wat let ik er op dat ik niet val oid.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-02-2008 22:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-02-2008 23:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hm, ik let het meest op het totaal plaatje. maar meestal is er wel wat wat het net een stapje minder dan goed maakt, dan let ik vaak op de 'beste' muzikant, kan zijn een enorm vet gitaargeluid of een strakke drummer. en is het allemaal kut, dan op de chicks. en die zijn er meestal niet dus zit ik elders in een kroeg lol te hebben


Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-02-2008 23:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Er zijn inderdaad uitzonderingen. Ik heb Infinity een paar keer gezien, en de eerste keer zocht ik naarstig naar een zangert. Toen ik zag dat dat de drummert was heb ik bijna geobsedeerd gekeken.

Damn, wat is dat gaaf.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-02-2008 23:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vond je? ik vond ze één keer gaaf, op een mini podiumpje in grunn maar de keren daarna was het erg veel van hetzelfde... een band die het van de muzikanten moet hebben en niet van de nummers zelf vind ik...


Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-02-2008 23:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dat zie je goed, dat doet niets af aan het feit dat het tamelijk opmerkelijk is zowel te drummen als te zingen.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen