IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2008 7:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Liefst met bling in je tanden, dat refelecteert nóg beter!
...daarom hebben ze die dure rommel in the first place, toch..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2008 16:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Frans Bauer stapt over twee maanden in het huwelijksbootje met zijn Mariska, maar hun liefdesgeluk wordt ruw verstoord door het Nederlandse magazine Story. Volgens het weekblad gaat de zanger vreemd.

Laura Lynn
Bauer (35) zou al enige tijd een geheime relatie onderhouden met de Belgische zangeres Laura Lynn (31). Ze hebben vorig jaar samen het duet 'Dans met mij' opgenomen, maar volgens het weekblad is er "veel meer tussen het paar dan alleen een collegiale band". Pikant detail: Bauers vriendin is de vaste visagiste van de zangeres.

"Zieke geest"
Bauer reageerde deze morgen op de Nederlandse radio. "Ik ga over twee maanden trouwen! Welke zieke geest doet dit? Ik ken Laura Lynn, omdat ik met haar zing. En toevallig staan we nu samen op nummer één in België. Ik weet van mezelf dat het niet waar is. Ik heb moeite om mij tegen dit soort ranzigheden te verdedigen." (telegraaf/bdr)


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-02-2008 19:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 februari 2008 12:59 schreef Greycloak het volgende:
Nog even speciaal voor jou dan. Meneer Windows loopt te blaten over dingen waar ie niets van weet en/of snapt, zoals al bleek uit 2 onjuiste aannames over Germaine C. Dit zet ik dus even snel recht, en het enige wat meneer dan doet is smijten met nóg meer dingen waar hij weinig tot niets vanaf weet.
Vervolgens kom ik met een klein stukje geschiedenis om meneer te laten zien dat hij een volgende keer met betere argumenten moet komen en even na moet denken over het gebruik van kreten aangaande politieke groeperingen etc etc.
Lang verhaal kort; als je niets van geschiedenis weet, begin er dan ook niet over.

Juist, dat snapte ik uiteraard. Go get 'm!

Je tegenargument was alleen niet zo sterk, omdat iets soortegelijks van zoveel mensen gezegd kan worden en zeker over Nederlanders. Gelukkig bakte SW er ook weinig van


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2008 19:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Suffe van mij is ook weer dat hij zegt dat die Germaine ook al eens achteruit schijnt te hebben gereden na het flitsen, óp de snelweg.
Ja, dat wist ik dus weer niet.
Dus eigenlijk hebben we elkaar voor ignoramus versleten.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-02-2008 20:44 by Lionheart Profiel van Lionheart

Politiek incorrecte mod?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2008 20:48 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 februari 2008 20:44 schreef Lionheart het volgende:
Politiek incorrecte mod?
Nee hoor. Ik heb hem alleen iets meer over Nazi's verteld zodat hij niet nog eens domme opmerkingen ging maken over dingen waar hij niet veel van wist en vice versa.
Maar ik blijf erbij, dat zelfs als Germaine ooit achteruit heeft gereden op de snelweg, ze een lintje mag voor het tot staan brengen van dit bontkraagje, en niet voor haar gehele oeuvre.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-02-2008 20:48]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-02-2008 20:52 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 27 februari 2008 20:48 schreef Greycloak het volgende:
Nee hoor. Ik heb hem alleen iets meer over Nazi's verteld zodat hij niet nog eens domme opmerkingen ging maken over dingen waar hij niet veel van wist en vice versa.
Maar ik blijf erbij, dat zelfs als Germaine ooit achteruit heeft gereden op de snelweg, ze een lintje mag voor het tot staan brengen van dit bontkraagje, en niet voor haar gehele oeuvre.




Begrijp me niet verkeerd, ik sta ook achter haar hoor.

Maar of dat zo verstandig is, ik weet het niet.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-02-2008 21:15 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Mensen die achteruitrijden op snelwegen moeten allemaal deaud, ik heb nu 2 keer meegemaakt dat mensen dat deden...



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2008 21:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 februari 2008 21:15 schreef blonde rockgod het volgende:
Mensen die achteruitrijden op snelwegen moeten allemaal deaud, ik heb nu 2 keer meegemaakt dat mensen dat deden...
Bekijk het zo. Russische militairen kregen in de Tweede Wereldoorlog een lintje voor het heldhaftig optreden tegen de vijand.
Níet voor het verkrachten van alle Duitse, Poolse etc etc vrouwen die ze tegenkwamen en het roven van alles wat los en vastzat.

Dat móet jou als vervent rode brildrager toch ook aanspreken?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-02-2008 21:38 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 februari 2008 21:35 schreef Greycloak het volgende:
Bekijk het zo. Russische militairen kregen in de Tweede Wereldoorlog een lintje voor het heldhaftig optreden tegen de vijand.
Níet voor het verkrachten van alle Duitse, Poolse etc etc vrouwen die ze tegenkwamen en het roven van alles wat los en vastzat.

Dat móet jou als vervent rode brildrager toch ook aanspreken?




Waar heb jij het nou weer over joh? Ik geef alleen aan dat iedereen die achtruitrijd op een snelweg een complete botmongool is, al was het Geert Wilders!

Dat wijf met dat kuttasje van haar reed toch niet op de snelweg achteruit? Dat gebeurde midden in 020 toch? (waar men overigens met grote tanks zoveel mogelijk achteruit mogen rijden van mij, maar niet op de snelweg! )



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 27-02-2008 21:43 by Helvete Profiel van Helvete

Waarom rijden mensen achteruit op de snelweg?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-02-2008 21:48 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 februari 2008 21:43 schreef Helvete het volgende:
Waarom rijden mensen achteruit op de snelweg?


Nou, ik heb 1 keer meegemaakt dat er een file stond, en een mongool over de vluchtstrook achteruit reed om een afslag die een kilometer achter ons lag af te gaan... en 1 keer (oh wacht, meerdere keren eigenlijk) dat mensen de verkeerde afslag namen en toen achteruit de snelweg weer op wilden...

En ik heb 1 keer gezien dat er bij de Ramspolbrug bij Kampen (100 km weg) een vrouw vertwijfeld in de berm stond, ze keek steeds of ze ook kon keren. Een half uur later hoorde ik op de radio dat de weg was afgesloten vanwege een dodelijk ongeval... In de krant stond een foto, en het was de auto van die vrouw



watery black
Usericon van watery black
Posted 27-02-2008 21:49 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 27 februari 2008 21:48 schreef blonde rockgod het volgende:
Nou, ik heb 1 keer meegemaakt dat er een file stond, en een mongool over de vluchtstrook achteruit reed om een afslag die een kilometer achter ons lag af te gaan... en 1 keer (oh wacht, meerdere keren eigenlijk) dat mensen de verkeerde afslag namen en toen achteruit de snelweg weer op wilden...

En ik heb 1 keer gezien dat er bij de Ramspolbrug bij Kampen (100 km weg) een vrouw vertwijfeld in de berm stond, ze keek steeds of ze ook kon keren. Een half uur later hoorde ik op de radio dat de weg was afgesloten vanwege een dodelijk ongeval... In de krant stond een foto, en het was de auto van die vrouw


*brrrrrr*


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-02-2008 21:54 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 februari 2008 21:49 schreef watery black het volgende:
*brrrrrr*


Naja, ze volgde mijn oordeel dat ik hierboven postte wel letterlijk op....



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2008 22:48 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 februari 2008 21:38 schreef blonde rockgod het volgende:
Waar heb jij het nou weer over joh?
Nou, volgens meneer Windows '98 reed Germaine ook al eens achteruit over de snelweg nadat ze was geflitst, wist ik dus ook niets van. Op basis daarvan wou Windows haar het door een aantal (...) Neerlanders aan haar prematuur toegekende lintje ontzeggen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-02-2008 23:47 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 februari 2008 22:48 schreef Greycloak het volgende:
Nou, volgens meneer Windows '98 reed Germaine ook al eens achteruit over de snelweg nadat ze was geflitst, wist ik dus ook niets van. Op basis daarvan wou Windows haar het door een aantal (...) Neerlanders aan haar prematuur toegekende lintje ontzeggen.

Ach so... nou, dat mag van mij dan ook, maar om andere redenen. Als je iemand doodrijd is het vaak een ongeluk, maar als je iemand expres ramt moet er wel een gerechterlijk onderzoek komen. Alleen als je leven bedreigt wordt kan ik me er wel wat bij voorstellen.

Of leer jij je leerlingen iets anders Grey?

Godverdomme trouwens: mij toetsenbord werkt niet mee... zo traag als dikke stront.



[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 27-02-2008 23:48]



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2008 23:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik leer ze snel en accuraat achteruit rijden. Wat ze er verder mee doen moeten ze zelf weten; iets met normen en waarden.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2008 9:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Miss België Alizée Poulicek (20) moet haar auto 35 dagen aan de kant laten. Op 15 oktober werd ze aangehouden nadat ze tegen 180 kilometer per uur op de Binnenring in Zaventem was opgemerkt. Miss België had volgens enkele kranten 0,78 promille alcohol in het bloed.

Een vriend die in een tweede auto reed, zelfs 1,81. Het rijbewijs van Poulicek werd toen al tien dagen ingetrokken. Gisterenmorgen moest het duo zich verantwoorden voor de politierechtbank van Vilvoorde.

Poulicek kreeg een boete van 660 euro en mag 35 dagen niet rijden. Haar kennis moet 1.100 euro boete betalen en kreeg een rijverbod van 45 dagen.





signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-02-2008 10:00 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

nou en homo


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2008 10:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wat bedoel je haakneussmegmaslurper?


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-02-2008 15:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Nu, ben benieuwd of Mugabe hier net zo ferm tegen op gaat treden als toendertijd, toen hij aan landjepik deed...

Kinderverkrachting Zimbabwe groeit 42%

Het aantal gerapporteerde gevallen van kinderverkrachting in Zimbabwe is tussen 2003 en 2006 met 42 procent gestegen, van 2192 gevallen in 2003 tot 3212 in 2006. Dit meldde The Zimbabwean Guardian vandaag op basis van politiestatistieken.

De slachtoffers van verkrachting zijn voornamelijk meisjes in de leeftijd tussen 9 en 16 jaar. Het jongste slachtoffertje in 2005 was slechts drie dagen oud. Directeur Betti Makoni van Girl Child Network wijt de stijging vooral aan het populaire bijgeloof onder hiv-positieve mannen, dat seks met een maagd helpt om aids te genezen.

Unicef in Zimbabwe noemt ook de rap verslechterende economische situatie als oorzaak. Er is geen geld meer voor voedsel, school en zorg. Volwassenen reageren hun frustratie af op de kinderen, waardoor huiselijk geweld en misbruik toeneemt.


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-02-2008 15:49]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2008 15:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

3 dagen???? help!


geen geld meer... voor prostitues zeker

sex met een maagd... HIV genezen????? wtf


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-02-2008 15:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 februari 2008 15:41 schreef Hypnos het volgende:
sex met een maagd... HIV genezen????? wtf


volgens sommige "alternatieve stromingen" is dat een probaat middel tegen AIDS!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-02-2008 15:52 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Unicef in Zimbabwe noemt ook de rap verslechterende economische situatie als oorzaak. Er is geen geld meer voor voedsel, school en zorg. Volwassenen reageren hun frustratie af op de kinderen, waardoor huiselijk geweld en misbruik toeneemt.

Kortom: schrappen die bijstand!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-02-2008 16:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 februari 2008 15:52 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Unicef in Zimbabwe noemt ook de rap verslechterende economische situatie als oorzaak. Er is geen geld meer voor voedsel, school en zorg. Volwassenen reageren hun frustratie af op de kinderen, waardoor huiselijk geweld en misbruik toeneemt.

Kortom: schrappen die bijstand!


Ook al heb ik geen stuiver, geen werk en weinig eten, dan nog denk ik niet (en waarcshijnlij iedereen hier): ik verkracht een kind (van drie dagen). Een deel van die mensen daar (en blijkbara een groot deel) heeft een moraal die te verwerpelijk voor woorden is. (zou het kunnen worden nagegaan hoeveel kinderverkrachtingen er plaats vonde tijdesn de hngerwinter hier? of noem maar een duistere periode op in west europa)


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen