IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2008 12:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 maart 2008 12:14 schreef Gemene Lepel het volgende:
Dus: media geeft geen goed beeld . Zijn we toch met elkaar eens?

inderdaad maar vooral ten nadele van de neo's (en ik weet niet of we daar over eens zijn)


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-03-2008 12:21 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nouja, niet volgens Misantroop, want het beeld dat hij van de media krijgt pleit tegen de Mocro's .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-03-2008 12:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 maart 2008 11:25 schreef WhiteRider het volgende:
Gelukkig komt het nooit voor dat die nepnazi's een Marokkaan de vernieling in schoppen met z'n tienen.



Beide groepen zijn infantiel en behoren tot de vele rotte appels die deze samenleving rijk zijn.
Dat is een verwrongen beeld dat links het leven in heet geholpen. Zoals 'thropeje al postte komt het, in NL, zeer zelden (tot niet) voor dat tien kaalkopjes een hakbar (zonder duidelijke aanleiding) verrot schoppe.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-03-2008 12:25 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 maart 2008 11:57 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, alleen durf ik dat te betwijfelen. In mijn omgeving zaten wat van dat soort neo's, die toch met enige regelmaat aan het opscheppen waren als het ging om hun gewelddadige uitspattingen.
Mochten deze stoere daden al daadwerkelijk gebeurd zijn zoals ze verteld werden, dan is nog niet ieder geweldsdelicht van een kaalkopje eentje waarbij zij met hun tienen een zandnegert verrot schoppen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 12-03-2008 12:26 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 12 maart 2008 11:56 schreef Misanthrope het volgende:
Daar heb je zeker een punt. Feit wil simpelweg dat er meer mensen in elkaar gebeukt worden door Mocro's dan dat er mensen door neo's in elkaar worden gebeukt. Vrij logisch dat het dan rendabeler is om de Mocro's aan te pakken.


Nou laat die feiten maar eens zien dan.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-03-2008 12:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 maart 2008 12:26 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Nou laat die feiten maar eens zien dan.
Ik blijf me hier toch verbazen. Rapport na rapport waaruit blijkt dat het aantal geweldsmisdrijven door allochtone jeugd onevenredig hoog ligt en dan ga jij weer het pseudo-kritische knaapje uithangen door om de cijfers te vragen?
Zoek zelf maar es wat op.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-03-2008 12:32 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 12 maart 2008 12:23 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is een verwrongen beeld dat links het leven in heet geholpen. Zoals 'thropeje al postte komt het, in NL, zeer zelden (tot niet) voor dat tien kaalkopjes een hakbar (zonder duidelijke aanleiding) verrot schoppe.


Voor WR's 2e punt hoef je echt geen geindoctrineerde linksert te zijn, en ik denk dat jij het daar ook mee eens bent.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-03-2008 12:33 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 maart 2008 12:26 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Nou laat die feiten maar eens zien dan.


BLijven ontkennen en steeds dikkere oogkleppen opzetten is blijkbaar ook al een sport.


Bruce Banner


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-03-2008 12:36 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ahja, nu word ik ineens als linkse clown afgeschilderd.

Ik heb van niet één rapport gehoord waarin cijfers staan met betrekking tot groepsgeweld tussen neo's en Marokkanen. Je hoeft mij niet te overtuigen van het feit dat geweldsdelicten onder Marokkanen beter vertegenwoordigd is dan onder autochtonen, maar dat zegt niets over 10-tegen-1-geweld zoals op dat filmpje. Niets zegt me dat die 2 neo's geen onderdeel uitmaken van een groep van 20 skins die de week ervoor ene Mohammed het graf in hebben getrapt.

Ik probeer mijn mening in ieder geval niet te baseren op een suggestief stukje tekst bij één filmpje, als dat me een linkse rakkert maakt; het zij zo.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-03-2008 12:36 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 maart 2008 12:32 schreef Gemene Lepel het volgende:
Voor WR's 2e punt hoef je echt geen geindoctrineerde linksert te zijn, en ik denk dat jij het daar ook mee eens bent.
Ja en nee. Kaalkopjes zijn indd niet de messt intellectuele subcultuur en ze komen ook onevenredig vaak in aanraking met justitie, maar de meesten werken tenminste wel en meestal nog vrij hard ook. Toch komt het volgens mij veel mider vaak voor de 'neo-nazi's' overlast veroorzaken dan straatterorristjes (ook relatief gezien). Nee, sorry, ik vind zulk moslim tuig rotter dan kaalkopjes.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2008 12:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 maart 2008 12:32 schreef Gemene Lepel het volgende:
Voor WR's 2e punt hoef je echt geen geindoctrineerde linksert te zijn, en ik denk dat jij het daar ook mee eens bent.


dat kwelgeest dagelijks moet poepen steekt hij nog wel op links. neem die gast (helaas)niet (meer) serieus want die is een karikatuur geworden. jammer jammer...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-03-2008 12:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja Kwelgeest, door jouw stigmatisering stemt WR straks SP. Je maakt onze samenleving kapot!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 12-03-2008 12:37 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 12 maart 2008 12:33 schreef Lainedil het volgende:
BLijven ontkennen en steeds dikkere oogkleppen opzetten is blijkbaar ook al een sport.


Anders dan geef jij eens even aan waar mijn ontkenning zit.

In "nou laat de feiten maar eens zien dan" zie ik niet veel ontkenning nog bevestiging.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-03-2008 12:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 12 maart 2008 12:25 schreef kwelgeest het volgende:
Mochten deze stoere daden al daadwerkelijk gebeurd zijn zoals ze verteld werden, dan is nog niet ieder geweldsdelicht van een kaalkopje eentje waarbij zij met hun tienen een zandnegert verrot schoppen.



In België is gebleken dat procentueel per groep de allochtonen hoger liggen dan autochtonen qua aantal jongeren die misdrijven pleegt, maar niet zo enorm veel meer

feit is gewoon dat Belgische jongeren het meestal bij 1 feit houden, en allochtone delinquenten doen gewoon 20 x meer crimineel. er staat geen rem op


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-03-2008 12:39 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 maart 2008 12:36 schreef WhiteRider het volgende:
Ahja, nu word ik ineens als linkse clown afgeschilderd.
Dat maak jij ervan.

quote:
Ik heb van niet één rapport gehoord waarin cijfers staan met betrekking tot groepsgeweld tussen neo's en Marokkanen. Je hoeft mij niet te overtuigen van het feit dat geweldsdelicten onder Marokkanen beter vertegenwoordigd is dan onder autochtonen, maar dat zegt niets over 10-tegen-1-geweld zoals op dat filmpje. Niets zegt me dat die 2 neo's geen onderdeel uitmaken van een groep van 20 skins die de week ervoor ene Mohammed het graf in hebben getrapt.

Ik probeer mijn mening in ieder geval niet te baseren op een suggestief stukje tekst bij één filmpje, als dat me een linkse rakkert maakt; het zij zo.
De Nederlandse media is niet bepaald pro-kaalkopjes. Mocht het indd, relatief gezien, net zo vaak voorkomen dat kaalkopjes dit flikken bij straatterroristjes als andersom geef mij dan eens een verklaring waarom dat zelden tot nooit het nieuwes haalt en andersom weer met de regelmaat van de klok.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-03-2008 12:40 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 12 maart 2008 12:36 schreef kwelgeest het volgende:
Ja en nee. Kaalkopjes zijn indd niet de messt intellectuele subcultuur en ze komen ook onevenredig vaak in aanraking met justitie, maar de meesten werken tenminste wel en meestal nog vrij hard ook. Toch komt het volgens mij veel mider vaak voor de 'neo-nazi's' overlast veroorzaken dan straatterorristjes (ook relatief gezien). Nee, sorry, ik vind zulk moslim tuig rotter dan kaalkopjes.

Ja, en hier trek je het weer compleet uit z'n verband.

Ik heb het over het groepsgeweld (of 10-tegen-1-geweld) tussen Marocs en neo's. Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik last heb gehad van neo's, en nooit last heb gehad van Marokkanen.

Sterker nog, ik heb nog nooit last gehad van neo's, en stoor me wel degelijk met enige regelmaat aan de 14-jarige straatterroristen van Noord-Afrikaanse afkomst.

Wat mij betreft krijgen die straatterroristen een voor een de kogel, maar dat heeft geen reet te maken met dat filmpje van Dumpert.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-03-2008 12:40 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 12 maart 2008 12:36 schreef kwelgeest het volgende:
Ja en nee. Kaalkopjes zijn indd niet de messt intellectuele subcultuur en ze komen ook onevenredig vaak in aanraking met justitie, maar de meesten werken tenminste wel en meestal nog vrij hard ook. Toch komt het volgens mij veel mider vaak voor de 'neo-nazi's' overlast veroorzaken dan straatterorristjes (ook relatief gezien). Nee, sorry, ik vind zulk moslim tuig rotter dan kaalkopjes.


Volgens mij valt het moslim gehalte onder Marokaanse reljeugd behoorlijk mee. Tenzij je cijfers kan geven trek ik deze uitspraak echt ernstig in twijfel, en zie ik het vooral als ondoordacht vooroordeel die in het verlengde van je haat tegenover moslims in het algemeen ligt.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-03-2008 12:42 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 12 maart 2008 12:39 schreef kwelgeest het volgende:
De Nederlandse media is niet bepaald pro-kaalkopjes. Mocht het indd, relatief gezien, net zo vaak voorkomen dat kaalkopjes dit flikken bij straatterroristjes als andersom geef mij dan eens een verklaring waarom dat zelden tot nooit het nieuwes haalt en andersom weer met de regelmaat van de klok.

Als je hiermee impliceert dat de media pro-Marokkaans is, vraag ik me af welke kranten jij leest. Met enige regelmaat staan er artikelen in de krant over geweldsdelicten onder extreem-rechts, net als die artikelen er zijn over Marokkanen.

Waar jij echter de fout in gaat, en ik me verre van probeer te houden, is proberen statistieke waarheid te baseren op het aantal krantenartikelen dat aan een onderwerp gewijd wordt.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-03-2008 12:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 maart 2008 12:40 schreef Gemene Lepel het volgende:
Volgens mij valt het moslim gehalte onder Marokaanse reljeugd behoorlijk mee. Tenzij je cijfers kan geven trek ik deze uitspraak echt ernstig in twijfel, en zie ik het vooral als ondoordacht vooroordeel die in het verlengde van je haat tegenover moslims in het algemeen ligt.

Wellicht was mijn post een tikje ongenuanceerd. Jong tuig met een islamitische achtergrond dan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2008 12:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 maart 2008 12:40 schreef WhiteRider het volgende:
Sterker nog, ik heb nog nooit last gehad van neo's, en stoor me wel degelijk met enige regelmaat aan de 14-jarige straatterroristen van Noord-Afrikaanse afkomst.

Wat mij betreft krijgen die straatterroristen een voor een de kogel, maar dat heeft geen reet te maken met dat filmpje van Dumpert.


nou, dat zie ik toch eerlijk gezeg niet waarom dat niets met lekaar te maken heeft??? hoe bedoel je dat dan??


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-03-2008 12:44 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 maart 2008 12:21 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nouja, niet volgens Misantroop, want het beeld dat hij van de media krijgt pleit tegen de Mocro's .
Dat heeft Tropie nergens gezegd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-03-2008 12:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Voor Noord-afrikaanse jongeren is Moslim zijn puur iets symbolisch, inhoudelijk doen ze er niets mee. Het is hun "alibi" om zich benadeeld te voelen.

In plaats van te zeggen dat ze zich hier niet thuis voelen, gaan ze zeggen dat Islam niet gewenst is.
Terwijl ze zelfs geen greintje praktiserend zijn.

Tja, weet je, ze sleuren Islam mee in hun val. Onterecht, maar mij niet gelaten. Ik vind het een goeie zaak. Maar dan heb je van die politici die verklaren dat probleemjeugd niets met Islam te maken heeft.
Kan best zijn, maar dat wil niet zeggen dat het ene slecht is en het andere goed!

als A=C en B=D dan betekent dat niet dat C en D niet dezelfde eigenschappen kunnen hebben


signature


Daops
Usericon van Daops
Posted 12-03-2008 12:46 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 12 maart 2008 12:42 schreef kwelgeest het volgende:
Wellicht was mijn post een tikje ongenuanceerd. Jong tuig met een islamitische achtergrond dan.
Jong tuig met een marokkaanse achtergrond. Da's een groot verschil.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-03-2008 12:46 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 12 maart 2008 12:43 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, dat zie ik toch eerlijk gezeg niet waarom dat niets met lekaar te maken heeft??? hoe bedoel je dat dan??

Nou, omdat straatterrorisme wat anders is dan het systematisch proberen te verbrijzelen van alle botten van je 'vijand', in dit geval de neo's of Marokkanen.

Ik heb niets te maken met het geweld tussen die groepen, noch heeft het algemene straatterrorisme iets te maken met die bende-achtige vetes.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-03-2008 12:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 maart 2008 12:42 schreef WhiteRider het volgende:
Als je hiermee impliceert dat de media pro-Marokkaans is, vraag ik me af welke kranten jij leest. Met enige regelmaat staan er artikelen in de krant over geweldsdelicten onder extreem-rechts, net als die artikelen er zijn over Marokkanen.

Waar jij echter de fout in gaat, en ik me verre van probeer te houden, is proberen statistieke waarheid te baseren op het aantal krantenartikelen dat aan een onderwerp gewijd wordt.
Die keren dat in de kranten die ik lees, en dat zijn er een paar, extreem-rechts genoemd wordt is als weer een van hun demonstraties gewelddadig is verstoord door allochtone jeugd en/of extreem-linke actievisten.



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen