IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-02-2008 14:13 by XXL Profiel van XXL

Niet om het één of ander maaruh...

Het is toch al heel lang zo dat, wanneer je niet wil werken of er geen moeite voor doet werk te krijgen, je gekort wordt op je uitkering?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-02-2008 14:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

schijnbaar niet zo effectief als in Rotterdam


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-02-2008 14:15 by XXL Profiel van XXL

Ze houden zich dus nu gewoon iets beter aan de regeltjes die ze jarenlang verwaarloosd hebben.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-02-2008 14:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 17 februari 2008 14:13 schreef XXL het volgende:
Niet om het één of ander maaruh...

Het is toch al heel lang zo dat, wanneer je niet wil werken of er geen moeite voor doet werk te krijgen, je gekort wordt op je uitkering?


Je krijgt eerst nog zo'n honderdduizend waarschuwingen en dreigementen over het korten van je uitkering, ipv dat ze gewoon direct hatseflatsehh de boel korten.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-02-2008 14:20 by XXL Profiel van XXL

Ah, misschien had ik toch een uitkering aan moeten vragen toen ik mijn baan 2 jaar geleden verloor.

Ik wist niet dat het zo makkelijk was.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-02-2008 14:23 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 17 februari 2008 14:20 schreef XXL het volgende:
Ah, misschien had ik toch een uitkering aan moeten vragen toen ik mijn baan 2 jaar geleden verloor.

Ik wist niet dat het zo makkelijk was.


Nou he, voor de volgende keer dan maar


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-02-2008 17:03 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Jonge brandweermannen verdacht van brandstichting
Uitgegeven: 18 februari 2008 16:58

SLIEDRECHT - De politie heeft zaterdag drie jongens aangehouden op verdenking van diverse brandstichtingen. Het gaat om twee jongens van 15 en 16 jaar uit Sliedrecht en een 15-jarige jongen uit Hardinxveld-Giessendam.

De twee jongens uit Sliedrecht zijn lid van de jeugdbrandweer. Dat maakte de politie maandag bekend. De drie verdachten worden verantwoordelijk gehouden voor een grote brand in een opslagloods in hun woonplaats eind november, een brand in een leegstaande boerderij en een grote brand in een loods begin januari.

Bij de laatste brand moesten twaalf woningen worden ontruimd vanwege de rookontwikkeling.

Container

Het drietal heeft ook verklaard op 26 januari brand te hebben gesticht in een container aan de Rivierdijk. Deze brand sloeg over naar een loods, waarna een deel van het naastgelegen verzorgingstehuis tijdelijk moest worden ontruimd.

(c) ANP


Rotzak zijn carriere bij de brandweer was toch van start gegaan?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 18-02-2008 17:11 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Die jongens hebben de juiste mentaliteit. Ze gaan niet zitten lanterfanten wanneer er geen werk voor handen is, ze creëren werk!



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 18-02-2008 17:28 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 18 februari 2008 17:11 schreef Kramy het volgende:
Die jongens hebben de juiste mentaliteit. Ze gaan niet zitten lanterfanten wanneer er geen werk voor handen is, ze creëren werk!





varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-02-2008 18:43 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Heel interessant!



Kadavers en aaseters op de webcam lees voor
Uitgegeven: 18 februari 2008 13:29
Laatst gewijzigd: 18 februari 2008 13:58

OOIJ - Kadavers van aangereden reeën en de aaseters die zich daaraan tegoed doen, figureren vanaf dinsdag op een webcam van Staatsbosbeheer en ARK Natuurontwikkeling in de Ooijpolder.
ANP

De beelden zijn vanaf dinsdag te zien op de website www.dooddoetleven.nl

Gewenning

Nederlanders zijn nog steeds niet gewend aan dode dieren in de natuur, terwijl het een volstrekt natuurlijk verschijnsel is, zegt Johan Bekhuis van ARK Natuurontwikkeling. "Gevonden kadavers worden vaak naar de verbranding gebracht. Kadavers bevatten echter belangrijke bouwstoffen voor aaseters, schimmels en bacteriën."

De kadavers liggen in de natuur en zijn dus toegankelijk voor het publiek. Gevaar voor verspreiding van ziekten is er niet, aldus de initiatiefnemers. "Het gaat om gezonde reeën die geen ziekten meedragen. We raden mensen wel aan het kadaver niet aan te raken, maar gewoon van een afstandje toe te kijken."

Proef

Bij wijze van proef is vanaf oktober al een kadaver gefilmd. De camera betrapte onder meer steenmarters, vossen, kraaien en een buizerd. De gegevens worden voor wetenschappelijk doeleinden genoteerd.

Voorlopig gaat het om steeds één kadaver op een vaste plek in de dunbevolkte Ooijpolder. Omwonenden zijn geïnformeerd en hebben positief en belangstellend gereageerd, aldus Staatsbosbeheer. In de toekomst worden mogelijk op meer plekken in het gebied dode reeën neergelegd, wederom met camera's die het geheel filmen.

Bekhuis hoopt dat dode dieren vaker in de natuur worden achtergelaten voor aaseters. Het zou de kansen op de terugkeer van gieren en zeearenden in Nederland vergroten.

Beelden

Een vergelijkbare situatie deed zich volgens Bekhuis voor in de jaren zeventig. "Dood hout in de bossen werd toen gezien als een bron van ziekten. Nu blijkt dat juist in de gezondste bossen veel dood hout is te vinden."

Een selectie van de opgenomen beelden zal worden getoond omdat dat volgens een woordvoerster van Staatsbosbeheer technisch makkelijker was en "omdat er het meest van de tijd niets gebeurt bij de kadavers."
(c) ANP/NU.nl


spelfout weggehaald...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-02-2008 18:45 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 februari 2008 18:43 schreef varanus het volgende:
Nederlanders zijn nog steeds niet gewend aan dode dieren in de natuur


Nog steeds? Niet meer is correcter medunkt.

Kip = gele bakje
Rund = groene bakje
Varken = roze bakje

Wat? Komt vlees van dieren?!?!?!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-02-2008 18:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 februari 2008 18:45 schreef Chelman het volgende:
Nog steeds? Niet meer is correcter medunkt.

Kip = gele bakje
Rund = groene bakje
Varken = roze bakje

Wat? Komt vlees van dieren?!?!?!
Ja en nee. Het is in Nederland ongebruikelijk om kadavers te laten liggen. Men is dit echter weer gaan doen. Vandaar 'nog steeds niet'.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 18-02-2008 18:50 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 18 februari 2008 18:48 schreef kwelgeest het volgende:
Ja en nee. Het is in Nederland ongebruikelijk om kadavers te laten liggen. Men is dit echter weer gaan doen. Vandaar 'nog steeds niet'.


Zijn er ook postieve indirecte gevolgen hiervan? Zoals een daling van het aantal verkrachttingen in bosrijke gebieden?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-02-2008 19:02 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 februari 2008 18:50 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Zijn er ook postieve indirecte gevolgen hiervan? Zoals een daling van het aantal verkrachttingen in bosrijke gebieden?




Tom Green trekt zich daar niets van aan!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-02-2008 19:06 by XXL Profiel van XXL



Politie schiet hond op snelweg dood
Uitgegeven: 18 februari 2008 17:34

DEIL - De politie heeft maandagochtend een hond doodgeschoten op de snelweg A15 bij het Gelderse Deil. De grote hond liep op de middenberm bij het kruispunt van de A2 en de A15 en vormde daardoor een groot gevaar voor het drukke ochtendverkeer, aldus de politie.
NU.nl

Het dier was niet benaderbaar en dreigde ervandoor te gaan. Het dier was eerder op de dag weggelopen uit een auto die betrokken was geweest bij een ongeval.
(c) ANP



Dat had niet met een verdovingspijltje gekund?

Van mij mogen ze die agent ook ter plekke een nekschot geven.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-02-2008 19:07 by Chelman Profiel van Chelman

Het is in die zin raar dat ik ze nog nooit heb zien schieten op eenden en zwanen op de snelweg en dat komt ook regelmatig voor.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-02-2008 19:09 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Honden zijn iets bewegelijker denk ik. Alhoewel ik een hond nooit heb zien vliegen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-02-2008 19:11 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-02-2008 19:12 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Tegenfilm Wilders beleeft internetpremière lees voor
Uitgegeven: 18 februari 2008 18:03
Laatst gewijzigd: 18 februari 2008 18:08

AMSTERDAM - Televisiemakers Ersin Kiris (moslim) en Vincent van der Lem (atheïst) hebben een film gemaakt over de drijfveren van Geert Wilders.
Novum Nieuws

De rolprent kreeg de naam De Tegenfilm en is vanaf dinsdag te zien op www.mtnl.nl en op Youtube, meldde een woordvoerster van producent Mtnl (Multiculturele Televisie Nederland) maandag.

De Tegenfilm zoekt naar de grenzen van vrijheid van meningsuiting en dient Wilders van repliek, aldus de makers. Ersin Kiris is een Turkse Nederlander en noemt zich tevreden eigenaar van twee paspoorten. Hagenees Vincent van der Lem werkte voorheen als beleidsmedewerker van de SP in de Tweede Kamer. De naam De tegenfilm hebben zij gekozen als reactie op de film van politicus Geert Wilders, die overigens nog niet uit is.

Venlo

In Venlo gaan zij op zoek naar hoe de jonge Wilders daar geleefd moet hebben. "Dit vanuit het idee dat er toch echt iets gebeurd moet zijn in Geertjes vroege jeugd waardoor hij zo volledig Islamofoob is geworden. Ze gaan op zoek naar zijn moeder, wellicht dat een corrigerende tik wonderen zou kunnen doen. Of is psychotherapie een uitkomst?", vraagt de Mtnl-woordvoerster zich af.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 18-02-2008 19:14]


Suck my piss


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-02-2008 19:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Denk dat een hoooooop Moslims een corrigerende tik kunnen gebruiken, en psycho-therapie voor allen.
Leuk, een film over Wilders maken en je eigen verleden projecteren.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-02-2008 19:32 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 18 februari 2008 19:09 schreef Psychonaut het volgende:
Honden zijn iets bewegelijker denk ik. Alhoewel ik een hond nooit heb zien vliegen.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Vleerhonden


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-02-2008 4:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 februari 2008 19:06 schreef XXL het volgende:


Politie schiet hond op snelweg dood
Uitgegeven: 18 februari 2008 17:34

DEIL - De politie heeft maandagochtend een hond doodgeschoten op de snelweg A15 bij het Gelderse Deil. De grote hond liep op de middenberm bij het kruispunt van de A2 en de A15 en vormde daardoor een groot gevaar voor het drukke ochtendverkeer, aldus de politie.
NU.nl

Het dier was niet benaderbaar en dreigde ervandoor te gaan. Het dier was eerder op de dag weggelopen uit een auto die betrokken was geweest bij een ongeval.
(c) ANP



Dat had niet met een verdovingspijltje gekund?

Van mij mogen ze die agent ook ter plekke een nekschot geven.


daarvoor heb je weer een speciaal iemand nodig die wel in de buurt moet zijn, dan is een verdoving nog steeds een groot risico zeker als je niet weet hoeveel hij weegt. En raak schieten is een behoorlijke kunst met zo;n pijltje.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-02-2008 4:56 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 18 februari 2008 19:32 schreef XXL het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vleerhonden
Ja die beesten zijn gaaf!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-02-2008 10:00 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Fidel Castro houdt er mee op
Uitgegeven: 19 februari 2008 08:28
Laatst gewijzigd: 19 februari 2008 09:17

HAVANA - Fidel Castro is dinsdag afgetreden. Hij is niet herkiesbaar voor de functie van president van Cuba. Dit is door officiële media bekendgemaakt. Castro is sinds de zomer van 2006 niet meer in het openbaar verschenen.

Fidel Castro houdt er mee op

De sinds 1959 heersende Castro was al anderhalf jaar uit de roulatie. Zijn broer Raúl nam de zaken voor de 81-jarige communistische leider Castro waar. Fidel Castro was sinds 1976 president van het eiland.

Het Cubaanse parlement moet 24 februari een nieuw staatshoofd kiezen. Het is niet bekend of Raúl de opvolger van zijn broer wordt of dat iemand van een jongere generatie aan de macht komt.

Beste landgenoten

De president liet via een gepubliceerde verklaring op de website van de staatskrant Granma weten dat hij niet herkiesbaar is. "Bericht van de opperbevelhebber" stond boven het stuk.

"Beste landgenoten: ik had jullie 15 februari al beloofd dat ik in de volgende boodschap een belangrijk onderwerp zou aansnijden." "Ik zal er niet meer naar streven de positie van president en legerleider te vervullen, ook zal ik haar niet meer accepteren", luidde de uitgebreide tekst aan zijn onderdanen.

ZIE OOK: 10/02/2008 Cubaans parlement kiest president
20/01/2008 Cuba besluit in februari over toekomst Fidel Castro


(c) ANP/NU.nl


Leuk. Ik vraag me af wat er met/in/op Cuba gaat gebeuren wanneer Castro onder de zoden ligt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-02-2008 10:04 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 19 februari 2008 10:00 schreef kwelgeest het volgende:
Fidel Castro houdt er mee op
Uitgegeven: 19 februari 2008 08:28
Laatst gewijzigd: 19 februari 2008 09:17

HAVANA - Fidel Castro is dinsdag afgetreden. Hij is niet herkiesbaar voor de functie van president van Cuba. Dit is door officiële media bekendgemaakt. Castro is sinds de zomer van 2006 niet meer in het openbaar verschenen.

Fidel Castro houdt er mee op

De sinds 1959 heersende Castro was al anderhalf jaar uit de roulatie. Zijn broer Raúl nam de zaken voor de 81-jarige communistische leider Castro waar. Fidel Castro was sinds 1976 president van het eiland.

Het Cubaanse parlement moet 24 februari een nieuw staatshoofd kiezen. Het is niet bekend of Raúl de opvolger van zijn broer wordt of dat iemand van een jongere generatie aan de macht komt.

Beste landgenoten

De president liet via een gepubliceerde verklaring op de website van de staatskrant Granma weten dat hij niet herkiesbaar is. "Bericht van de opperbevelhebber" stond boven het stuk.

"Beste landgenoten: ik had jullie 15 februari al beloofd dat ik in de volgende boodschap een belangrijk onderwerp zou aansnijden." "Ik zal er niet meer naar streven de positie van president en legerleider te vervullen, ook zal ik haar niet meer accepteren", luidde de uitgebreide tekst aan zijn onderdanen.

ZIE OOK: 10/02/2008 Cubaans parlement kiest president
20/01/2008 Cuba besluit in februari over toekomst Fidel Castro


(c) ANP/NU.nl


Leuk. Ik vraag me af wat er met/in/op Cuba gaat gebeuren wanneer Castro onder de zoden ligt.

Ik leef in ieder geval niet met de illusie dat de situatie daar met zijn dood iets zal veranderen. Ik denk dat in ieder geval een Castro aan de macht zal blijven daar.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen