IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-03-2008 18:45 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 maart 2008 17:57 schreef De Tegenpartij het volgende:
De Jumbo heeft een malsheidsgarantie! Kwam laatst bij een test, ik dacht bij kassa, beter uit de test als de keurslager.

Helaas hebben we hier ook geen jumbo.


Hmmmmmm, Jumbo is wel okay hier in Zwolle. Ik ben nog niet in de Lidl hier geweest omdat het betaald parkeren is daar. Ik ga vaak naar de Aldi, ook goed te doen. (maar voor bier en dergelijke dus wel naar de Jumbo)



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-03-2008 18:55 by MetalJan Profiel van MetalJan

Woedende Afghanen verbranden pop Wilders
vrijdag 21 maart 2008 16:34

Duizenden Afghanen zijn vrijdag de straat op gegaan in hoofdstad Kabul, om te demonstreren tegen Denemarken en Nederland. Daarbij werd een pop, die PVV-leider Geert Wilders moest voorstellen, in brand gestoken.

Afghanen staken vrijdag ook zelfgemaakte Nederlandse vlaggen in brand
Dat meldt Reuters. Zo’n vijfduizend Afghanen schreeuwden ‘dood aan Denemarken’, ‘dood aan Nederland’, ‘dood aan Amerika’ en ‘dood aan de joden’. Enkelen staken de zelfgemaakte pop in brand. Ook gingen zelfgemaakte Nederlandse en Deense vlaggen in vlammen op.





blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-03-2008 18:57 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Zal mij benieuwen door wie dit protest nu weer is geregiseerd.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2008 19:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

De vlaggenindustrie viert hoogtij ..


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-03-2008 19:05 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 maart 2008 19:03 schreef Jenje het volgende:
De vlaggenindustrie viert hoogtij ..


"zelfgemaakt" Jenje... dus ook nog eens broodroof van alle vlaggenproducerende bedrijven.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-03-2008 19:25 by Mark Profiel van Mark

De vlaggenwinkels waren waarschijnlijk uitverkocht, het lijkt verdorie wel of deze protesten daar elke week plaatsvinden. Nou ja, in elk geval weten ze in Afghanistan dat wij bestaan, want in Ameria geloven ze volgens mij dat denemarken de hoofdstad van de provincie Nederland in Duitsland is of zo


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-03-2008 19:27 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 21 maart 2008 19:25 schreef Mark het volgende:
de provincie Nederland in Duitsland


Dan zou mijn Bahncard wél mooi geldig zijn tot aan Groningen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-03-2008 19:32]


Bruce Banner


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-03-2008 19:29 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 maart 2008 19:25 schreef Mark het volgende:
De vlaggenwinkels waren waarschijnlijk uitverkocht, het lijkt verdorie wel of deze protesten daar elke week plaatsvinden. Nou ja, in elk geval weten ze in Afghanistan dat wij bestaan, want in Ameria geloven ze volgens mij dat denemarken de hoofdstad van de provincie Nederland in Duitsland is of zo


Hehehe, zo is het maar net!

Al moet er wel een dikke kanttekening bij het feit of afghanen weten of we bestaan, dit soort betogingen zegt totaal niets over de "gewone man", het is opgezet en geregisseerd door (waarschijnlijk) imams en dergelijke.

Al zie ik Wilders er zelf ook wel voor aan om een betoging als dit te "kopen".



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-03-2008 19:29 by Mark Profiel van Mark

News-flash: opnieuw onvrede geuit over uitslag '40-'45. Niet uit neo-nazi hoek ditmaal, maar van de gemotoriseerde elfjesbrigade

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 21-03-2008 19:29]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-03-2008 19:33 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 21 maart 2008 19:29 schreef Mark het volgende:
News-flash: opnieuw onvrede geuit over uitslag '40-'45. Niet uit neo-nazi hoek ditmaal, maar van de gemotoriseerde elfjesbrigade



Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2008 20:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 maart 2008 19:05 schreef blonde rockgod het volgende:
"zelfgemaakt" Jenje... dus ook nog eens broodroof van alle vlaggenproducerende bedrijven.
maar .... vlaggen maken is toch dom, slecht betaald werk? Dus doen moslims dat?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-03-2008 20:35 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nee, die werken allemaal bij de staat :').


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-03-2008 20:42 by MMayo Profiel van MMayo

'Mogelijk koudste paasdagen in ruim 40 jaar'
Uitgegeven: 21 maart 2008 16:16
Laatst gewijzigd: 21 maart 2008 16:51

DE BILT - Met windvlagen, sneeuwbuien, regen en vorst doet het weer aan de winter denken, terwijl toch echt de lente is begonnen. De paasdagen zijn dit jaar niet alleen erg vroeg, maar mogelijk ook de koudste paasdagen in ruim veertig jaar, stelt het KNMI vrijdag.

Volgens het weerinstituut neemt tijdens de paasdagen de kans op sneeuw toe. Op een aantal plaatsen kan het wit zijn en er is kans op gladheid. "Zeker in de nachtelijke uren, wanneer de temperatuur onder nul komt kan de sneeuw blijven liggen," aldus het KNMI.

Overdag was Pasen het koudst op 29 maart 1964 met in dat etmaal een 'hoogste' temperatuur van 3,9 graden. De komende paasdagen liggen de middagtemperaturen rond 5 graden en daarmee wordt het waarschijnlijk de koudste Pasen sinds ruim veertig jaar.

Vrijdag zijn er over heel het land al flink wat sneeuwbuien geweest. "Niet alleen in het noorden van het land, maar ook in bijvoorbeeld Zeeland", liet de woordvoerder weten.

"Zaterdag wordt het al kouder met een kans op droge sneeuw. Dan kan de sneeuw op sommige plaatsen blijven liggen", aldus de zegsman. "Iedereen moet er rekening mee houden dat het in het hele land glad kan worden. Het wordt een periode met weer eens wat sneeuw."




En daar staat mijn pa dan, met de caravan op de camping in Ommen .


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-03-2008 20:44 by MMayo Profiel van MMayo

Wateren rond Zuidpool vol enorme wezens
Uitgegeven: 21 maart 2008 18:26

WELLINGTON - Nieuw-Zeelandse en Amerikaanse onderzoekers hebben in de wateren bij de Zuidpool onverwacht veel groot leven aangetroffen.

De vorsers zijn vooral verbaasd over de omvang van sommige wezens, zoals kwallen met vier meter lange tentakels, enorme zeeslakken en grote, uitgestrekte velden vol zeelelies.

Het onderzoeksteam is ervan overtuigd dat er nieuwe diersoorten zitten in de totaal 30.000 monsters die uit de wateren zijn meegenomen.

Grootte

Volgens Nieuw-Zeelandse media deed het team onderzoek in de Rosszee, tot een diepte van 3500 meter. De grootte van de sommige dieren is mogelijk te verklaren uit de temperatuur en het hoge zuurstofgehalte van het water en de relatieve afwezigheid van grote roofdieren.

De wetenschappers zeggen nog jaren nodig te hebben om alle verzamelde informatie te ordenen en te bestuderen.


Toch wel nieuwsgierig naar de foto's!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-03-2008 22:49 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

+1!!

quote:
Op 21 maart 2008 20:42 schreef MMayo het volgende:
'Mogelijk koudste paasdagen in ruim 40 jaar'
Uitgegeven: 21 maart 2008 16:16
Laatst gewijzigd: 21 maart 2008 16:51

DE BILT - Met windvlagen, sneeuwbuien, regen en vorst doet het weer aan de winter denken, terwijl toch echt de lente is begonnen. De paasdagen zijn dit jaar niet alleen erg vroeg, maar mogelijk ook de koudste paasdagen in ruim veertig jaar, stelt het KNMI vrijdag.

Volgens het weerinstituut neemt tijdens de paasdagen de kans op sneeuw toe. Op een aantal plaatsen kan het wit zijn en er is kans op gladheid. "Zeker in de nachtelijke uren, wanneer de temperatuur onder nul komt kan de sneeuw blijven liggen," aldus het KNMI.

Overdag was Pasen het koudst op 29 maart 1964 met in dat etmaal een 'hoogste' temperatuur van 3,9 graden. De komende paasdagen liggen de middagtemperaturen rond 5 graden en daarmee wordt het waarschijnlijk de koudste Pasen sinds ruim veertig jaar.

Vrijdag zijn er over heel het land al flink wat sneeuwbuien geweest. "Niet alleen in het noorden van het land, maar ook in bijvoorbeeld Zeeland", liet de woordvoerder weten.

"Zaterdag wordt het al kouder met een kans op droge sneeuw. Dan kan de sneeuw op sommige plaatsen blijven liggen", aldus de zegsman. "Iedereen moet er rekening mee houden dat het in het hele land glad kan worden. Het wordt een periode met weer eens wat sneeuw."




En daar staat mijn pa dan, met de caravan op de camping in Ommen .


hehe stiekem heeft het wel wat vind ik, kamperen in de sneeuw


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2008 1:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
PVV-leider Geert Wilders heeft geen goed woord over voor VVD-politici als Hans Dijkstal, Ed Nijpels en Gijs de Vries die zich solidair verklaarden met de demonstratie van Nederland Bekent Kleur. "Henk Kamp kan schreeuwen wat hij wil; de VVD is pro-massa-immigratie en pro-islamisering. Niet Nederland bekende kleur, de VVD bekende kleur."


'Zwaar tegenvallende opkomst'

Wilders is verheugd over de 'zwaar tegenvallende opkomst' bij de manifestatie. Bij de demonstratie waren volgens de politie ruim 1300 mensen. Nederland Bekent Kleur beweert dat het er vijfduizend waren.

'Haat-manifestatie'

Wilders, die spreekt van een 'haat-manifestatie', denkt dat de bevolking zich heeft afgekeerd van het multiculturalisme. "En dat is vandaag weer eens duidelijk gebleken."


Laatste keer dat ik VVD stem dus.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-03-2008 1:11 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 21 maart 2008 20:42 schreef MMayo het volgende:
'Mogelijk koudste paasdagen in ruim 40 jaar'
Uitgegeven: 21 maart 2008 16:16
Laatst gewijzigd: 21 maart 2008 16:51

DE BILT - Met windvlagen, sneeuwbuien, regen en vorst doet het weer aan de winter denken, terwijl toch echt de lente is begonnen. De paasdagen zijn dit jaar niet alleen erg vroeg, maar mogelijk ook de koudste paasdagen in ruim veertig jaar, stelt het KNMI vrijdag.

Volgens het weerinstituut neemt tijdens de paasdagen de kans op sneeuw toe. Op een aantal plaatsen kan het wit zijn en er is kans op gladheid. "Zeker in de nachtelijke uren, wanneer de temperatuur onder nul komt kan de sneeuw blijven liggen," aldus het KNMI.

Overdag was Pasen het koudst op 29 maart 1964 met in dat etmaal een 'hoogste' temperatuur van 3,9 graden. De komende paasdagen liggen de middagtemperaturen rond 5 graden en daarmee wordt het waarschijnlijk de koudste Pasen sinds ruim veertig jaar.

Vrijdag zijn er over heel het land al flink wat sneeuwbuien geweest. "Niet alleen in het noorden van het land, maar ook in bijvoorbeeld Zeeland", liet de woordvoerder weten.

"Zaterdag wordt het al kouder met een kans op droge sneeuw. Dan kan de sneeuw op sommige plaatsen blijven liggen", aldus de zegsman. "Iedereen moet er rekening mee houden dat het in het hele land glad kan worden. Het wordt een periode met weer eens wat sneeuw."




En daar staat mijn pa dan, met de caravan op de camping in Ommen .


Is dat ook een gevolg van de opwarming van de aarde?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-03-2008 1:57 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 maart 2008 1:08 schreef Greycloak het volgende:
Laatste keer dat ik VVD stem dus.




yeah, dit is inderdaad weer erg jammer...


Je moeder.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 23-03-2008 7:02 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 23 maart 2008 1:08 schreef Greycloak het volgende:
Laatste keer dat ik VVD stem dus.




Heb ik dus nooit op gestemd!!
Maar om nou op Geert, dat Limburgs peerd te stemmen...


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Abrasax
Usericon van Abrasax
Posted 23-03-2008 8:09 by Abrasax Profiel van Abrasax

Bij de volgende verkiezingen kan je beter stemmen op de SPN.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-03-2008 11:47 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 23 maart 2008 1:08 schreef Greycloak het volgende:
Laatste keer dat ik VVD stem dus.




Haha, godver Wilders is echt een genie in het trekken van conclusies .

"Henk Kamp kan schreeuwen wat hij wil; de VVD is pro-massa-immigratie en pro-islamisering. Niet Nederland bekende kleur, de VVD bekende kleur."

:')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2008 11:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 maart 2008 11:47 schreef Gemene Lepel het volgende:
Haha, godver Wilders is echt een genie in het trekken van conclusies .

"Henk Kamp kan schreeuwen wat hij wil; de VVD is pro-massa-immigratie en pro-islamisering. Niet Nederland bekende kleur, de VVD bekende kleur."

:')
Wat doen VVD-topstukken volgens jou dan op zo'n dag?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-03-2008 11:57 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 maart 2008 11:47 schreef Gemene Lepel het volgende:
Haha, godver Wilders is echt een genie in het trekken van conclusies .

"Henk Kamp kan schreeuwen wat hij wil; de VVD is pro-massa-immigratie en pro-islamisering. Niet Nederland bekende kleur, de VVD bekende kleur."

:')
Mee eens. One-liners ftw



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-03-2008 11:57 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 maart 2008 1:11 schreef XXL het volgende:
Is dat ook een gevolg van de opwarming van de aarde?


Zou je aan Kimmey moeten vragen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-03-2008 12:04 by MMayo Profiel van MMayo

Meisje (6) leeggezogen door zwembadpomp

In Amerika is een 6-jarig meisje overleden nadat onlangs een zwembadpomp haar organen er gedeeltelijk uit had gezogen. Dat gebeurde tijdens een zwempartijtje in een zwembad van een golfclub in Minnesota.

Het slachtoffertje Abigail Taylor werd tijdens het zwemmen naar een sterk zuigende pomp werd getrokken. Ze kwam vast te zitten en werd letterlijk leeggezogen.

Toen men Abigail eindelijk losgetrokken had, bleken haar ingewanden zwaar beschadigd. Een eindeloze rij operaties en transplantaties aan onder meer darmen, lever en pancreas volgde. Bij één van die operaties ontstonden complicaties, waardoor ze deze week overleed.

ieeeh!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen