IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-03-2008 12:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 maart 2008 1:11 schreef XXL het volgende:
Is dat ook een gevolg van de opwarming van de aarde?

Simpel gezegd: ja, dat kan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-03-2008 12:32 by XXL Profiel van XXL



Voor mijn gevoel staat dat lijnrecht tegenover elkaar.

Edit:

Lange leve Wiki.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Opwarming_van_de_Aarde#Verwachte_effecten

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-03-2008 12:36]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2008 12:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 maart 2008 12:27 schreef ZelThoR het volgende:
Simpel gezegd: ja, dat kan.
Kan, maar het weerbeeld is niet vreemd voor ons klimaat. Alleen als je een Amerikaanse president zonder hobbies bent is dit een bewijs.

Of Thiemme ..


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-03-2008 13:08 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 23 maart 2008 11:56 schreef Greycloak het volgende:
Wat doen VVD-topstukken volgens jou dan op zo'n dag?


Godver, je bent het er toch niet serieus mee eens dat de VVD een partij is die pro-imigratie en pro-Islam is?

Iedereen die Wilders een mongool vindt is opeens een 'pro-Islam'?

Damn, het lijken wel Antifa praktijken . Doe die oogkleppen af en ontdek dat er een heel scala van denkbeelden is tussen die van (extremistische) moslim-sympatisanten en de denkbeelden van Wilders.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-03-2008 13:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Och, Dijkstal is allang geen VVD'er meer.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2008 14:07 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 maart 2008 13:08 schreef Gemene Lepel het volgende:
Godver, je bent het er toch niet serieus mee eens dat de VVD een partij is die pro-imigratie en pro-Islam is?

Iedereen die Wilders een mongool vindt is opeens een 'pro-Islam'?

Damn, het lijken wel Antifa praktijken . Doe die oogkleppen af en ontdek dat er een heel scala van denkbeelden is tussen die van (extremistische) moslim-sympatisanten en de denkbeelden van Wilders.
Zelfs de SP en Groen Links verrekten het te komen. En wanneer was ook alweer de laatste keer dat de VVD zich kritisch over de Islam uitliet?

Bovendien brengt Wilders zover ik heb gelezen geen anti-islam film uit, maar een film over de Quran.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2008 14:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hebben die mensen de film al gezien dan?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-03-2008 14:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 maart 2008 14:10 schreef Jenje het volgende:
Hebben die mensen de film al gezien dan?
Wilders


signature


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 23-03-2008 14:13 by Jolijn Profiel van Jolijn

Mooiste zou natuurlijk zijn als er nou toch helemaal geen film komt. Wat een grap.

@ jenje wanneer die film wel uitkomt zul je altijd zien dat iedereen daar ook weer anders over denkt: hij spreekt de waarheid, nee hij totaal niet, hij is opbectief/subjectief/racist/discriminerend/de beste regisseur ooit. enzo.

je kent dat wel


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2008 14:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik vind het zo knap dat iedereen nu al weet dat die film zo discriminerend is terwijl er volgens mij nog geen beeld van te zien is geweest.

Noemt men reageren zonder de feiten te kennen niet iets van discriminatie?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2008 14:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 maart 2008 14:17 schreef Jenje het volgende:
discriminatie?
Dat woord is voorbehouden aan biculturelen. Als inheemse kan je niet worden gediscrimineerd. Wettelijk vastgelegd.
(Of was het nou dat je je er niet op kon beroepen, kan ook nog.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-03-2008 14:34 by Schaep Profiel van Schaep

Lijkt me wel toch?

Shoarmazaken die weigeren mensen zonder armen binnen te laten moeten toch ook worden aangepakt.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-03-2008 14:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

"1 Nederlander gaat een film maken over de Koran: alle Nederlanders moeten dood!"

autochtone discriminatie = generalisatie



signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-03-2008 15:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 maart 2008 14:17 schreef Jenje het volgende:
Noemt men reageren zonder de feiten te kennen niet iets van discriminatie?


nee, niet per se, maar dom is het wel.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-03-2008 17:37 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 23 maart 2008 14:22 schreef Greycloak het volgende:
Dat woord is voorbehouden aan biculturelen. Als inheemse kan je niet worden gediscrimineerd. Wettelijk vastgelegd.
(Of was het nou dat je je er niet op kon beroepen, kan ook nog.)


Dus als je iemand anders behandeld omdat hij bijvoorbeeld homosexueel of vrouw is of een ander geloof heeft ( nee dat hoeft niet per definitie de Islam te zijn) is dat geen discriminatie?

Ik zou het voor de zekerheid nog eens nakijken als ik jou was.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-03-2008 17:38]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 23-03-2008 17:42 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 23 maart 2008 14:22 schreef Greycloak het volgende:
Dat woord is voorbehouden aan biculturelen. Als inheemse kan je niet worden gediscrimineerd. Wettelijk vastgelegd.
(Of was het nou dat je je er niet op kon beroepen, kan ook nog.)


Huh???

JE kan discrimineren op ras, geloof, sexe, sexuele overtuiging, etc etc.
Dus als inheemse kan ik best gediscrimineerd worden.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-03-2008 17:57 by Mark Profiel van Mark

Waarschijnlijk is Grey even in de war met racisme. Lange dag vandaag?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-03-2008 18:01 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nou, het is wel zijn gebruikelijke niveau hoor!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-03-2008 18:26 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Bejaarde vrouw slaat man dood met wandelstok


UKKEL - Een bejaarde vrouw in het Belgische Ukkel heeft zondagmorgen haar 88-jarige echtgenoot gedood met een wandelstok. De vrouw kon het niet meer aanzien dat haar man sterk aftakelde. Dat berichtte de Belgische omroep VRT.


Volgens de 80-jarige vrouw lag haar man al enkele uren op de grond en had hij de kracht niet meer om op te staan. Ze kon het lijden van de man niet meer aan en sloeg hem daarom tientallen keren met een wandelstok. Daarna ging ze slapen.

Toen ze opstond, trof ze naar eigen zeggen haar echtgenoot aan in een plas bloed. De vrouw is gearresteerd.

Echte liefde!

*pinkt een traantje van emotie weg.*


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-03-2008 11:26 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 maart 2008 12:32 schreef XXL het volgende:


Voor mijn gevoel staat dat lijnrecht tegenover elkaar.

Edit:

Lange leve Wiki.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Opwarming_van_de_Aarde#Verwachte_effecten

Precies, daar staan zat dingen die je 1-2-3 niet verwacht.
quote:
Op 23 maart 2008 12:41 schreef Jenje het volgende:
Kan, maar het weerbeeld is niet vreemd voor ons klimaat. Alleen als je een Amerikaanse president zonder hobbies bent is dit een bewijs.

Of Thiemme ..

En of deze Paas-omstandigheid daadwerkelijk door de opwarming van de aarde komt is inderdaad niet per direct bewezen.

Wat wel een bewijs kan zijn is dat dit soort omstandigheden vaker voorkomen dan voorheen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-03-2008 11:33 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Kan zijn, ja.


Heerlijk allemaal. Ik geloof er alleen geen flikker van, hehehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-03-2008 11:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Waar niet van?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-03-2008 11:42 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dat geneuzel over de opwarming van de aarde en dat het onze schuld is en etcetera.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-03-2008 11:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 maart 2008 11:42 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dat geneuzel over de opwarming van de aarde en dat het onze schuld is en etcetera.

Nou ja, dat de aarde aan het opwarmen is en dat nog een tijdje blijft doen, is wel vrij waarschijnlijk. In hoeverre en of het onze schuld is heel wat minder duidelijk.

Als het grotendeels onze schuld is gaan we het in ieder geval niet meer bij kunnen stellen tot over een paar honderd jaar. En anders kunnen we het sowieso niet bijstellen, hehe.

Gelukkig zijn er daarnaast ook zat argumenten om veel dingen wat schoner en zuiniger in te richten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 24-03-2008 11:44 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 24 maart 2008 11:26 schreef ZelThoR het volgende:
En of deze Paas-omstandigheid daadwerkelijk door de opwarming van de aarde komt is inderdaad niet per direct bewezen.



Vroeger leerden wij nog van die spreekwoorden/gezegden:

Maart roert zijn staart
April doet wat hij wil

Deze weersomstandigheden zijn dus helemaal niet zo raar...Alleen valt pasen gewoon erg vroeg dit jaar.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen