IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-02-2008 9:31 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 februari 2008 9:16 schreef Gemene Lepel het volgende:
?

Volgens mij begrijpen wij elkaar niet.

Ik vind een Israël dat wordt bestuurd door extreem orthodoxe Joden zeer onwenselijk, net als ik een staat die bestuurd wordt door de fanatiek aanhangers van de Islam of het Christendom. Iets met scheiding tussen kerk en staat.
Altijd maar huilen tegenover christenen in Nederland die hun moraal aan de staat proberen op te leggen, zeg ik iets over ultra-orthodoxe Joden, moet gelijk de holocaust er weer bij komen . Mag ik je er op wijzen dat de slachtoffers van de holocaust niet op hun geloof maar op hun afkomst werden gekozen?


Sarcasme is niet jouw sterkste kant lijkt me zo

quote:
De Amerikaanse marine heeft afgelopen nacht met succes een spionagesatelliet vernietigd. Dat meldden Amerikaanse nieuwszenders.

Het ruimtevaartuig was buiten gebruik geraakt. Het was gevuld met giftige brandstof en het zou gevaarlijk geweest zijn als de satelliet op aarde was neergestort.

De marine vuurde daarom vanaf een schip in de Stille Oceaan een onderscheppingsraket af, die de satelliet in de ruimte vernietigde.

Test
Rusland en China hebben gezegd dat de operatie bedoeld was als test voor een raketschild in de ruimte, maar de Amerikanen ontkennen dat.


Hehehe, "giftige brandstof"... alle brandstof is giftig....



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-02-2008 9:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. hoeft niet ..
Iig niet per definitie


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-02-2008 9:38 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 februari 2008 9:35 schreef Jenje het volgende:
.. hoeft niet ..
Iig niet per definitie


Oh? Gas, benzines, dat is allemaal giftig. Electrisch mischien niet, maar dan zijn de accu's / batterijen weer giftig.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-02-2008 9:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 februari 2008 9:31 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, "giftige brandstof"... alle brandstof is giftig....


is alcohol ook niet als brandstof te gebruiken??

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-02-2008 9:44]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-02-2008 9:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 februari 2008 9:38 schreef blonde rockgod het volgende:
Oh? Gas, benzines, dat is allemaal giftig. Electrisch mischien niet, maar dan zijn de accu's / batterijen weer giftig.
Ik zeg ook niet dat veel het niet zijn, alleen dat ze niet per definitie giftig zijn.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-02-2008 9:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

[quote]Op 21 februari 2008 9:41 schreef attila_de_hun het volgende:


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-02-2008 9:43]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-02-2008 9:44 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 februari 2008 9:41 schreef Jenje het volgende:
Ik zeg ook niet dat veel het niet zijn, alleen dat ze niet per definitie giftig zijn.


Noem er eens 1 die niet giftig is en nu gebruikt wordt dan Jenje?

Het is net zoiets als berichtgeving over een brand... dat er dan geen schadelijke stoffen zijn vrijgekomen, terwijl dat per definitie wel gebeurd.



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 21-02-2008 9:44 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 21 februari 2008 9:31 schreef blonde rockgod het volgende:Hehehe, "giftige brandstof"... alle brandstof is giftig....

Je hebt gelijk, zelfs water is per definitie giftig.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-02-2008 9:44 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 21 februari 2008 9:31 schreef blonde rockgod het volgende:
Sarcasme is niet jouw sterkste kant lijkt me zo




Hoe kan ik het sarcasme hier nou missen , zeker vanwege het gebruik van het woordje 'NOT'. Het valt op meerdere manieren te interpreteren. Één daarvan is dat hij bedoeld dat ik de holocaust zou goedpraten door mijn afkeer van ultra-orthodox jodendom. Een andere is dat hij de post niet naar mij toe richt en dat hij gewoon even alle anti-semieten (zijn die er hier wel behalve Heiden?) wil belachelijk maken door te suggereren dat hun notie van een gerechtvaardigde holocaust onzin is (wat het in mijn ogen ook is, maar zoals ik al zei, wie op dit forum buiten Heiden en een paar vage mensen die nooit posten vind dit niet?).

Aangezien Heiden niet meer post zou de laatste optie onzin zijn, en aangezien ik DS wel vaker vage dingen zie posten in politiek gerelateerde topics ging ik voor uitleg 1!

Duidelijk?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-02-2008 9:47 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 februari 2008 9:44 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hoe kan ik het sarcasme hier nou missen , zeker vanwege het gebruik van het woordje 'NOT'. Het valt op meerdere manieren te interpreteren. Één daarvan is dat hij bedoeld dat ik de holocaust zou goedpraten door mijn afkeer van ultra-orthodox jodendom. Een andere is dat hij de post niet naar mij toe richt en dat hij gewoon even alle anti-semieten (zijn die er hier wel behalve Heiden?) wil belachelijk maken door te suggereren dat hun notie van een gerechtvaardigde holocaust onzin is (wat het in mijn ogen ook is, maar zoals ik al zei, wie op dit forum buiten Heiden en een paar vage mensen die nooit posten vind dit niet?).

Aangezien Heiden niet meer post zou de laatste optie onzin zijn, en aangezien ik DS wel vaker vage dingen zie posten in politiek gerelateerde topics ging ik voor uitleg 1!

Duidelijk?


Hehehe, duidelijkheid is dan weer niet zijn sterkste kant



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-02-2008 9:48 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 21 februari 2008 9:44 schreef Gemene Lepel het volgende:
(zijn die er hier wel behalve Heiden?)

Ja, ik.

En let niet op m'n avatar.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-02-2008 9:48 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Oh wacht, hij kon het ook richting R's achterlijke uitspraak hebben bedoeld, één post voor mij! We zullen het wel weten als DS terugkomt .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-02-2008 9:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 21 februari 2008 9:48 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, ik.

En let niet op m'n avatar.


Stoer.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-02-2008 9:51 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 21 februari 2008 9:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
Stoer.

Ja.

Huntelaar moet dood!1!1!

daarom


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 21-02-2008 9:57 by Jällö Profiel van Jällö

poem-pie-dom-pie-dom.

[Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 21-02-2008 10:31]


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 21-02-2008 10:12 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

"En de fanatici in Iran hebben aardbevingen vaak in de schoenen geschoven van Israelische kernproeven. Zelfs de tsunami zou het werk zijn geweest van een Israëlische kernbom. Wel een stuk geloofwaardiger dan homo's :'). "

Het ging mij om dit stukje waar ik om moest lachen.
En maakte gewoon een slechte grap.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-02-2008 11:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Noren zijn Homo's

Aardbeving in Noorwegen

Spitsbergen is vannacht getroffen door een aardbeving van 6,2 op de schaal van Richter, maakte het Noorse seismologisch instituut bekend. Het is de zwaarste aardbeving in de Noorse geschiedenis.

Het epicentrum van de beving lag in zee op ongeveer tien kilometer diepte. De schokken werden goed gevoeld in de hoofdstad van Spitsbergen, Longyearbyen.

Spitsbergen is een eilandengroep in de Noordelijke IJszee op ruim 700 kilometer noordwest van Noorwegen. Er wonen enkele duizenden mensen


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-02-2008 11:39 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 21 februari 2008 10:12 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
"En de fanatici in Iran hebben aardbevingen vaak in de schoenen geschoven van Israelische kernproeven. Zelfs de tsunami zou het werk zijn geweest van een Israëlische kernbom. Wel een stuk geloofwaardiger dan homo's :'). "

Het ging mij om dit stukje waar ik om moest lachen.
En maakte gewoon een slechte grap.


Ok .

@ Atilla, wat wil je dan, met die gaye BM scene!

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 21-02-2008 11:39]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-02-2008 11:43 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 21 februari 2008 9:44 schreef blonde rockgod het volgende:
Noem er eens 1 die niet giftig is en nu gebruikt wordt dan Jenje?

Het is net zoiets als berichtgeving over een brand... dat er dan geen schadelijke stoffen zijn vrijgekomen, terwijl dat per definitie wel gebeurd.


Ligt er ook aan wat je als giftig ziet, maar om maar wat te noemen: waterstof, deuterium, tritium, hout, suiker(s), (plantaardige)olieën en vetten.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-02-2008 12:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
* Nitrogen tetroxide (N2O4) and hydrazine (N2H4), MMH, or UDMH. Used in military, orbital and deep space rockets, because both liquids are storable for long periods at reasonable temperatures and pressures. This combination is hypergolic, making for attractively simple ignition sequences. The major inconvenience is that these propellants are highly toxic, hence they require careful handling. Hydrazine also decomposes energetically to nitrogen and hydrogen, making it a fairly good monopropellant



deze stofjes zijn nu net even veeeel meer giftig dan benzine enzo. een douchje met benzine kunnen we iig goed tegen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-02-2008 12:22 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 februari 2008 12:15 schreef ElitE het volgende:
deze stofjes zijn nu net even veeeel meer giftig dan benzine enzo. een douchje met benzine kunnen we iig goed tegen.


Ik weet niet wat voor huid jij hebt, maar als je douched met benzine krijg je veel kankerverwekkende stoffen via je huid binnen hoor. Tevens kan je een brand reactie op de huid krijgen.



[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 21-02-2008 12:28]



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-02-2008 12:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat is bij deze stoffen alleen veeeeeel ergeer, met benzine kan je nog proberen over te hevelen met een slangetje zonder daarbij dood te gaan als het in je mond komt en heb je oxidators dan heb je er nog een behoorlijk "blekend" effect bij. en ik neem aan dat je wel ziet dat benzine wat minder goed brand als raketbrandstof


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-02-2008 12:43 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 februari 2008 12:34 schreef ElitE het volgende:
dat is bij deze stoffen alleen veeeeeel ergeer, met benzine kan je nog proberen over te hevelen met een slangetje zonder daarbij dood te gaan als het in je mond komt en heb je oxidators dan heb je er nog een behoorlijk "blekend" effect bij. en ik neem aan dat je wel ziet dat benzine wat minder goed brand als raketbrandstof


Snap ik... Maar dood is dood toch?




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-02-2008 12:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

VS schiet spionagesatelliet uit de ruimte

De Amerikaanse marine heeft afgelopen nacht met succes een spionagesatelliet uit de ruimte geschoten. Het ruimtevaartuig was buiten gebruik geraakt. Er zat nog een volle tank hydrazine aan boord. De 450 kilogram giftige brandstof zou een gevaar voor de volksgezondheid kunnen opleveren.

De marine vuurde daarom vanaf een schip in de Stille Oceaan een onderscheppingsraket af, die de satelliet in de ruimte vernietigde.

Veel plezier heeft het Pentagon niet beleefd aan de US-193, zoals de satelliet heette. Al vlak na de lancering in december 2006 viel de besturing uit. Dik een jaar later werd duidelijk dat de satelliet onherroepelijk bezig was te dalen en neer zou storten op aarde.

Dat de VS er toe overgaat de satelliet neer te halen is opmerkelijk, omdat het China vorig jaar nog op de vingers tikte toen dat land een antisatellietsysteem testte. China schoot toen een eigen, verouderde weersatelliet uit de lucht met een bewapend ruimtevoertuig.


ah hydrazine dus, daarvan kunnen een paar spettertjes al echt kut zijn.

de TLV van hydrazine is 0,1 ppm en die van benzine is 300 ppm. toch een factor van 3000


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-02-2008 13:07 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

TLV is toch hetzelfde als MAC?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen