IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ga iets doen wat je wél kunt (kutste cd allertijden) Volgende pagina
Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 16-02-2008 21:23 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Novembers Doom - The Pale Haunt Departure... Sorry hoor maar dit kan ik dus echt niet aanhoren


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-02-2008 21:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2008 21:23 schreef Dypfrys het volgende:
Novembers Doom - The Pale Haunt Departure... Sorry hoor maar dit kan ik dus echt niet aanhoren


En waarom dan wel niet?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 16-02-2008 21:28 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2008 21:24 schreef altx het volgende:
En waarom dan wel niet?

Kwestie van smaak ik vind het irritant klinken.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-02-2008 21:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2008 21:28 schreef Dypfrys het volgende:
Kwestie van smaak ik vind het irritant klinken.


Wat vind je er irritant aan klinken dan? Wees eens wat specifieker.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-02-2008 21:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

De Grease soundtrack CD.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 16-02-2008 21:35 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2008 21:29 schreef altx het volgende:
Wat vind je er irritant aan klinken dan? Wees eens wat specifieker.


De stem van Paul Kuhr zowel de grunt als de cleane zang
De snaredrums.
Intro's vol gepingel.
Ik vind de composities ronduit saai.
En daarbij ben ik zowieso niet echt een doom/death liefhebber.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-02-2008 21:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2008 21:23 schreef Dypfrys het volgende:
Novembers Doom - The Pale Haunt Departure... Sorry hoor maar dit kan ik dus echt niet aanhoren





Dikke - 1


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 16-02-2008 21:49 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2008 21:45 schreef XXL het volgende:


Dikke - 1


Ja ik weet het... Iedereen boos op mij nu.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-02-2008 21:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 februari 2008 21:35 schreef Dypfrys het volgende:
En daarbij ben ik zowieso niet echt een doom/death liefhebber.


Om die reden vind ik ook alle jumpstyle cd's de kutste cd's allertijden



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 16-02-2008 22:03 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2008 21:56 schreef Judge M. het volgende:


Om die reden vind ik ook alle jumpstyle cd's de kutste cd's allertijden


Ja dat was nou weer niet helemaal de kern van mijn verhaal want ik vind doom/death over het algemeen goed te pruimen alleen omdat het niet mijn favoriete genre is draagt het misschien bij aan mijn beeldvorming. En ik dacht we houden het een beetje in de metalsfeer. Maar negeer mijn posts maar even anders krijgen we zo'n eeuwige discussie.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-02-2008 22:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 februari 2008 22:03 schreef Dypfrys het volgende:
Slotje!



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-02-2008 1:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Geen zin om over St. Anger en consoorten te beginnen voor de 1000ste keer?

1 van de cd's die me het meest heeft teleurgesteld de laatste tijd is Slaughter & Apparatus van Aborted. Daar had ik enorm veel van verwacht, maar wat is me dat toch voor een saaie, platte plaat geworden seg.


Faustian Spirit of the Earth


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-02-2008 15:26 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

St. Anger is gewoon een goede cd, dat de gemiddelde platte metal boer het niks vind, wil niet zeggen dat het een bout cd is.


Against God and Government


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-02-2008 15:31 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 16 februari 2008 21:45 schreef XXL het volgende:


Dikke - 1
~

+1


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-02-2008 15:32 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 16 februari 2008 21:49 schreef Dypfrys het volgende:
Ja ik weet het... Iedereen boos op mij nu.


Nee hoor, ik heb de band 1 keer live gezien, wat een kwelling...

@ Rotzak, er staan wel een paar composities op die nog wel gaan, maar ik vind de meeste nummers erg langdradig, en vooral veel te veel in herhaling vallen.



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-02-2008 15:39 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

De kutste cd áller tijden wil ik het niet noemen (die bestaat namelijk niet, net zoals er geen beste cd aller tijden bestaat) maar In Sorte Diaboli is de allerslechtste aankoop die ik ooit gedaan heb.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-02-2008 15:40 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Als ik een track niet tof vind luister ik er al niet naar tot het eind, laat staan een album. Ik luister al niet graag naar kutmuziek en ik praat er al helemaal niet graag over.

Wat een fucking debiel topic, net als het "Wat maakt een metal band nou echt slecht voor jou.". Er is genoeg toffe muziek te ontdekken, ga wat doen of zo. Dood, bijvoorbeeld.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-02-2008 15:41 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-02-2008 15:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Die ene van Misty Mourning.

Slotje


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-02-2008 15:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2008 15:26 schreef Rotzak het volgende:
de gemiddelde platte metal boer
lol.. en dat uit jouw mond


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-02-2008 15:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2008 15:26 schreef Rotzak het volgende:
St. Anger is gewoon een kut cd, dat de gemiddelde platte metal boer het fantastisch vindt, wil niet zeggen dat het een goede cd is.




Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-02-2008 16:19 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

st anger nog niet gehoord, ik luister altijd pas een metallica cd als de volgende uit is.. op die manier valt t altijd erg mee...

kutste metalcd: das moeilijk... misschien mein weg van bethlehem

werkelijk niets van de geweldige platen ervoor vind ik hierin terug.. kompleet kut

grootste teleurstelling: mother earth van within tempatation

ik heb m al jaren en onlangs voor t eerst beluisterd maar oef.. vooral de snauwende zang van sharon den adel zit me niet lekker...

ik merk dat ik vaak juist op zang afhaak... de laatste decapitated is ook zo'n heerlijk voorbeeld...



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-02-2008 16:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2008 16:19 schreef Aaaarco het volgende:
ik merk dat ik vaak juist op zang afhaak...

Hhm, ja, dat heb ik ook vaak. Trek vooral ongevarieerde zang erg slecht (qua soort, dictie, klankkleur, etc.), dus bijvoorbeeld de hele tijd diezelfde grunt op dezelfde midden-lage hoogte... Erg erg storend. Met bvb. het gitaargeluid heb ik dat weer helemaal niet, terwijl toch ongeveer een zelfde factor is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-02-2008 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2008 15:44 schreef spectre het volgende:
Die ene van Misty Mourning.

Slotje
Was toch geen metal maar crossoverhardcoreschlagerrock?


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-02-2008 16:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Moet het metal zijn dan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-02-2008 16:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd, staat NIET in de titel

Dan het volledige oeuvre van die tsjoe tsjoe kneus.
Mijn god wat een debiele muziek


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen