IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Onderhanden Leesmateriaal [wat leest u nu topic] Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-03-2010 19:10 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 25 March 2010 19:07 schreef Morridin het volgende:
Sprookjesboeken dus




bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-04-2010 23:31 by bastianus Profiel van bastianus


Mooi boek. Even doorbijten af en toe, het verhaal wordt vanuit heel veel perspectieven verteld, en er komt nogal wat spirituele informatie en passant voorbij. Maar daar houd ik wel van.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 19-04-2010 23:53 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Zoals in het Lovecraft/Nietsche topic al gezegd: teveel momenteel
- The Dark Tower 4 - Stephen King
- Ilias - Homerus
- The Host - Stephanie Meyer
- Over leven en schrijven - Stephen King (het enigste nederlandstalige boek dat ik in jaren heb gekocht)
- Our Dreaming Mind - Robert vd Castle

Beetje random allemaal, heb behoorlijk wat interesses vrees ik en ben vrij snel afgeleid.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 20-04-2010 0:41 by Yirroth Profiel van Yirroth



quote:
Grahame-Smith began with the original text of Austen's novel, adding zombie and ninja elements while developing an overall plot line for the new material; "you kill somebody off in Chapter 7, it has repercussions in Chapter 56". According to the author, the original text of the novel was well-suited for use as a zombie horror story:

"You have this fiercely independent heroine, you have this dashing heroic gentleman, you have a militia camped out for seemingly no reason whatsoever nearby, and people are always walking here and there and taking carriage rides here and there . . . It was just ripe for gore and senseless violence. From my perspective anyway."


[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 20-04-2010 0:46]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


R.
Usericon van R.
Posted 20-04-2010 1:16 by R. Profiel van R.

edgar allen poe - poems and essays on poetry


Nix
Usericon van Nix
Posted 20-04-2010 13:59 by Nix Profiel van Nix

De mythe van het kunstenaarschap - Camiel van Winkel
Mythologieën - Roland Barthes.



Yay.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


watery black
Usericon van watery black
Posted 04-05-2010 8:34 by watery black Profiel van watery black

stephen king - from a buick 8

pas begonnen, ben benieuwd


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-05-2010 8:38 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 mei 2010 8:34 schreef watery black het volgende:
stephen king - from a buick 8

pas begonnen, ben benieuwd


Die was wel aardig.


Boeiender


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 04-05-2010 8:46 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

Stenders - Leesvermaak
Geeft een aardig beeld van het wel en wee als radioDJ.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-05-2010 9:04 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Arthur C. Clarke & Frederick Pohl - The Last Theorem

Net iets te wiskundig allemaal voor me, maar zeker niet slecht.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-05-2010 9:31 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 25 maart 2010 18:41 schreef Crypt_666 het volgende:
Lees nu vooral grimoires om demonen en summerische goden op te roepen die mij EN een lekker wijf EN meer geld EN een baan EN mij een goede nachtrust EN al mijn vijanden hier op aarde een pijnvolle dood kunnen bezorgen.



Magie (spirituele entiteiten dwingen jou te dienen) is het domein van demonen, tot (Sumerische) goden moet je bidden (dus: vanuit afhankelijke positie) om een gunst te verkrijgen.

Essentieel verschil tussen religie en magie. Onthoud dit goed, voor je het weet benader je machten op een verkeerde manier en ben jij het die een pijnlijke dood sterft :O.

EDIT: waarom schrijf ik ook pijnvolle? Het is pijnlijke :').

Ontopic:





[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 04-05-2010 9:33]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


FullMetalFloris
Usericon van FullMetalFloris
Posted 04-05-2010 12:25 by FullMetalFloris Profiel van FullMetalFloris

quote:
Op 25 maart 2010 19:08 schreef MR. N het volgende:
En als je die uit hebt mag je aan een handleiding "Hoe kan ik ook volwassen worden" beginnen.




Die heb ik ook gelezen! Helaas is het een nogal theoretische verhandeling en ben ik toch een hoop avonden thuis gebleven om de handleiding volledig door te nemen.
Ik wacht nu tot de praktijkcursus wordt thuisbezorgd.


Sli-Sla-Slayer!


watery black
Usericon van watery black
Posted 05-05-2010 5:39 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 4 mei 2010 8:38 schreef MR. N het volgende:
Die was wel aardig.


tot nu toe vind ik het best een leuk boek. ik had een soort christine kopie verwacht eigenlijk, maar ik geloof dat dat heel erg meevalt.

ben nu op het stuk waar sandy het verhaal van de buick verteld.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


R.
Usericon van R.
Posted 05-05-2010 13:54 by R. Profiel van R.

Les Fleurs du mal van Baudelaire.


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-05-2010 14:01 by Nix Profiel van Nix

Die heb ik ook gelezen.

Lang geleden alweer, geloof ik


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 05-05-2010 14:23 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

KL Auschwitz, as seen by the SS.
Met daarin o.a. de memoires van Rudolf Höss, de kampcommandant die Auschwitz heeft opgebouwd.
Verder veel Suske en Wiskes en Natasjas.


Here kitty kitty kitty!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-05-2010 20:11 by Dentz Profiel van Dentz

Zojuist uitgelezen, Animal Farm van Orwell.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-05-2010 20:12 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 mei 2010 20:11 schreef Dentz het volgende:
Zojuist uitgelezen, Animal Farm van Orwell.
De boerderij der dieren. Voor de engelse lijst?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-05-2010 20:20 by Dentz Profiel van Dentz

Nee, gewoon omdat het kan.
1984 ligt hier ook nog, alleen de Nederlandse vertaling.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-05-2010 0:33 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Apocalypse Culture

In het begin dacht ik wow...maar ik ben nu toch een beetje teleurgesteld. Wel een gestoord interview met peter sotos in, die gast mag van mij echt een nekschot krijgen. Het artikel over the process church of final judgement is wel goed evenals conspiracy theories. Verder vooral veel smakeloze body art(mensen die haken door hun enkels slaan, omdat ze het geil vinden lichaamsdelen afzetten, zichzelf castreren etc.) een interview met een necrofiel, een artikel over gg allen, Mel Lyman en nog wat lui ook een aantal schizofrene teksten waar ik weinig van begrijp.


Evil Dick


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 15-05-2010 11:48 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein



quote:
Was ist das stärkste Heer gegen den Hass einer Frau? Eine tödliche Gefahr bedroht Wessex: Harald Bluthaar. Nur Uhtred erkennt den Schwachpunkt des mächtigen Feindes. Es ist eine Frau, Skade, die Hure und Zauberin, der der Dänenherrscher gänzlich verfallen ist. Als Uhtred sie in seiner Gewalt hat, ist eine der großen Schlachten der englischen Geschichte schon gewonnen. Skade verflucht ihn, doch Uhtred fühlt sich unbesiegbar. Bis ihn die Nachricht ereilt, dass seine geliebte Frau Gisela im Kindbett gestorben ist. Und über das Land zieht wieder Rauch von brennenden Dörfern . . .


Gave serie en een gaaf boek.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 24-06-2010 1:25 by bokaj Profiel van bokaj

Nu bezig in New Spring van Robert Jordan in afwachting van de paperbackversie van Wheel of Time deel 12. Leest een stuk vlotter weg dit.


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 24-06-2010 8:57 by Svartekunst Profiel van Svartekunst

quote:
Op 4 mei 2010 9:31 schreef Gemene Lepel het volgende:


Is dit wat? Mijn docent Moderne geschiedenis raadde dit ook al aan om te gaan lezen namelijk, dus ik ben benieuwd wat andere mensen van het boek vinden.

Ontopic:



Voor den studie.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 24-06-2010 9:01 by Brujo Profiel van Brujo

De gekwelde man, van Henning Mankell. Lees eigenlijk nooit detectives, maar dit kan me toch wel boeien.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 24-06-2010 9:48 by Svartekunst Profiel van Svartekunst

quote:
Op 24 juni 2010 9:01 schreef Brujo het volgende:
De gekwelde man, van Henning Mankell. Lees eigenlijk nooit detectives, maar dit kan me toch wel boeien.


Aardig boek. Volgens mij de laatste uit de Wallander serie. Die verkopen we bij de boekenzaak waar ik werk aan de lopende band, hehe.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen