IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : De mensheid? op sterven na dood? of een uiterst slimme diersoort? Volgende pagina
lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 23-02-2002 15:44 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

ik heb ff zin om te filosoferen, als u mij det toelaat.

Ik denk dat de mens een uiterst slimme diersoort is, maar tegelijkertijd ook de domste die er is, want door zijn slimheid verbrot de mens het mensendom.

Een mens is ook een sterk wezen, hij regeert over de aarde (zo denkt hij) maar in werkelijkheid is hij o zo kwetsbaar op allerllei vlakken: psychologisch; de mens kan iemand zodanig kraken dat hij het niet ziet zitten, fysisch; de mens kan gruwelijke dingen doen met de aarde (er zijn wel voorbeelden genoeg zou ik zo denken), op dominerend vlak; de mens denkt dat hij regeert over de aarde, maar kan dit gewoon niet realiseren omdat zij gewoon onderdanig is aan de natuur elementen.

Wat ik hierboven geschreven heb over natuurlijke elementen (natuurrampen) wil ik nog ff verder gaan, namelijk over zogenaamde "natuurbeschermers", of "natuurliefhebbers", zij "beschremen" enkel de natuur voor hun eigen nut, dan kunnen zij van de bomen genieten en in de "natuur" lopen, maar men denkt niet aan de dieren. Een voorbeeld: het regenwoud wordt beetje bij beetje kaalgekapt, maar men plaatst wel nieuwe bomen om toch nog het verlies te compenseren, dan denk ik dat het toch niet normaal is dat dan de dieren niet in zo kleine bomen kunnen leven, ook met de CO², die bomen vernieuwe onze zuurstof en als die er niet zijn dan....., dit is hetbeste voorbeeld van dat wij onszelf de das om doen.
Een echte natuurliefhebber zou werkelijk niks doen met de natuur, en de natuur zijn eigen gang laten doen, maar nee met moet de natuur helpen om zo gunstig mogelijk te zijn voor de mens, dit is ook net hetzelfde als met de dierenbescherming: alleen de dieren die een hoge aaibaarheids factor heeft worden beschermt, zoals de panda ; die heeft zo een lekker snoetje, dus die moet beschermt worden, maar als ooit bijvoorbeeld de spinnen zullen afsterven zal niemand er naar kraaien.

Correct me if I'm wrong.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


SQT
Usericon van SQT
Posted 23-02-2002 15:51 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Je had zin om te kankeren
Geintje je hebt voor een groot gedeelte gelijk, we helpen onzelf naar de klote en we vinden onszelf inderdaad het beste. Alleen met dat laatste stukje over het beschermen van dieren ben ik het niet helemaal met je eens. De gewone huis- tuin- en keukenmens heeft inderdaad een voorliefde vaan lieve, zachte beesten, maar als het om bescherming gaat worden er toch wel meer dieren beschermd. Spinnen is trouwens een heel erg slecht voorbeeld, want als alle spinnen weg zouden zijn zouden er steeds meer insecten komen omdat er een belangrijke natuurlijke vijand weg is en het natuurlijk evenwicht is verstoord. Als de mensen dat nou eens zouden begrijpen..


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 23-02-2002 15:59 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 15:51 schreef SQT het volgende:
Spinnen is trouwens een heel erg slecht voorbeeld, want als alle spinnen weg zouden zijn zouden er steeds meer insecten komen omdat er een belangrijke natuurlijke vijand weg is en het natuurlijk evenwicht is verstoord. Als de mensen dat nou eens zouden begrijpen..



Ok, het is idd een slecht voorbeeld, ik wou alleen maar vertellen dat ze geen aaibaarheids factor hebben en dus niet zo rap zullen beschermt worden

quote:
je hebt zin om te kankeren

daar had je ook gelijk in

[Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 23-02-2002 15:59]


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-02-2002 16:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Leuuukleukleukleuk!

Ik denk nl. dat de mens -in absolute zin- nog altijd zeer dom is. Alleen het bezit NET genoeg intelligentie om *zichzelf* als intelligent te verklaren.
(En dan vervolgens als blinde fucking schaap religies uit te gaan vinden )
Wij gebruiken errug weinig van onze breinen. We are fucking dumb by nature.

Ik heb nooit psychedelische drugs gedaan zoald LSD of paddo's -en zal ze nooit doen uit angst voor badtrips- maar ik denk dat men daardoor een soort mentale XTC inneemt en "Veel Meer(TM)" kan denken.

We zijn (nogmaals) slim genoeg om ons als dien te verklaren maar niet genoeg om ons van onze ondergang te redden.
"We all shall die"

Kijk; stel (1) wij overleven NUKES.
(2)Wij overleven ICE AGES (==nucleaire winter, alleen dan langer)
(3) Wij overleven miljarden jaren. Onze lichamen zullen sowieso drastisch veranderen als wijzelf er niks aan veranderen.
Dan NOG zullen we van de aarde WEG moeten vanwege een afstervende zon.
En dan?
Een Nieuw wereldje vinden?

Ik spreek in technologische termen maar het kan ook net zo zijn dat wij het allemaal verkeerd (en tevergeefs) zoeken in de technologie.

Misschien moet de mensheid juist BINNENIN de brein naar vooruitgang zoeken en de brein uitbreiden i.p.v. het weinige breinvermogen gebruiken om technologie te bedenken.

Ik denk dat wij zullen moeten "Transcenden" (weet het woord niet in het Nederlands) om eeuwig te leven en INDIEN het ueberhaupt mogelijk is.
Misschien moeten wij een energieoort worden ooit.
Transdimensional travel anyone?

Mmmm...koffie.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-02-2002 16:02 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Think : "BIIIIIG PICTURE"


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-02-2002 16:07 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 16:01 schreef MBMarduk het volgende:

Ik spreek in technologische termen maar het kan ook net zo zijn dat wij het allemaal verkeerd (en tevergeefs) zoeken in de technologie.





Misschien moet de mensheid juist BINNENIN de brein naar vooruitgang zoeken en de brein uitbreiden i.p.v. het weinige breinvermogen gebruiken om technologie te bedenken.







De mensheid -denk ik- zou dit trouwens veel minder als "vaag" verklaren indien wij door de eeuwen heen 99% VROUWEN als leiders hadden gehad.



Ja ja!



VROUWEN als leiders.

Think less war.

Think 1000s of years of spirituality and forgiveness.

Think nourishing of the inner intellect.



Oops.

Think no metal music.(?)

NOOOOooooo!



SQT
Usericon van SQT
Posted 23-02-2002 16:08 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 23 februari 2002 16:01 schreef MBMarduk het volgende:

Misschien moet de mensheid juist BINNENIN de brein naar vooruitgang zoeken en de brein uitbreiden i.p.v. het weinige breinvermogen gebruiken om technologie te bedenken.



Klinkt inderdaad wel als een goed idee ja..

quote:

Mmmm...koffie.





Styhn
Usericon van Styhn
Posted 23-02-2002 16:08 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

De mens is verwaand en vind zichzelf idd erg intelligent. Maarja, ook "intelligent" genoeg om deze aardkloot te verkrachten


11.45: restate my assumptions


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 23-02-2002 16:16 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

uiterst slimme diersoort? waar haal je dat vandaan?

Ik hou van dieren en vind mensen vaak beangstigend.

Dieren moorden om te overleven, om zich te voeden. Mensen moorden voor hun eigen ego.
Het uitsterven van diersoorten komt grotendeels door de mens.
Spinnen zijn cool, ik haal hun webjes in de zomer nooit weg want dat houd de fruitvliegjes weg.
Dieren bestaan langer maar toch denkt de mens dat ze de besten zijn omdat wij scholen hebben en huizen kunnen bouwen enzo MAAR wie zegt dat dieren niks leren? En dieren bouwen ook hun eigen huis! Hoeven ze niet eens een bedrijf voor in te huren!
Dieren doen gewoon alles op hun manier en mensen op hun manier maar wie zegt dat de manier van de mensen de juiste is?


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 23-02-2002 16:22 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

oja en die verneuking van de ozonlaag, dat hebben de dieren ook gedaan he want de dieren zijn dom

Tsja... wa doe je eraan?


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 23-02-2002 16:26 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Om maar even een op ZM nogal controversiële band te quoten:

People = Shit.


Dead things grow from deep inside...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-02-2002 16:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 15:44 schreef lord abortion het volgende:

Wat ik hierboven geschreven heb over natuurlijke elementen (natuurrampen) wil ik nog ff verder gaan, namelijk over zogenaamde "natuurbeschermers", of "natuurliefhebbers", zij "beschremen" enkel de natuur voor hun eigen nut

Correct me if I'm wrong.


ik kan het hier niet meer mee oneens zijn en voel me aangesproken aangezien ik ecoloog van beroep ben. de meeste natuurbeschermers beschermen soorten ongeacht hun voorkomen. voorbeeld hiervan is alle comotie die onlangs ontstond omtrend de zeggekorfboomslak. dit is een minsicuul, zeer zeldzaam beestje dat op europese schaal beschermd is. toch geen panda of een olijke hamster zou je zeggen. toch gaan mensen voor zo een soortje door het vuur. en niet te vergeten alle mensen die kikkers en padden helpen bij het overzetten van een snelweg naar hun broedgebied. al dit staat los van waarde oordeel voor een bepaalde soort. SOORTEN ZIJN ALLEMAAL EVEN VEEL WAARD EN HEBBEN ALLEMAAL HUN NUT EN PLAATS IN EEN ECOSYSTEEM! natuurbescherming doe je vooral uit fatsoen. alles wordt platgewalst voor die alsmaar groeiende economie en ik vind dat we ook voor onze medeschepselen het "recht" moeten geven om ongestoord hun levencysclus trachten te voltooien binnen onze landsgrenzen(eigenlijk wereldwijd) hoe "hippie-achtig"dit ook mag klinken. Ook moet gerealisseerd worden dat ZIJ de grootste prijs betalen voor onze luxe namelijk de vernietiging van hun leefgebied.



Natascha
Usericon van Natascha
Posted 23-02-2002 16:28 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

ik ben donateur van Greenpeace en het WNF


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 23-02-2002 16:29 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 16:16 schreef Natascha het volgende:
uiterst slimme diersoort? waar haal je dat vandaan?

De mens IS een diersoort, want hij doet alles wat een dier ook doet, hij plant zich voort, hij wil overleven (en dit is bij de mens ten koste van andere levende wezens), dus eigenlijk is de mens een diersoort, ook zijn de afstammelingen van de mens apen, nog maar eens een bewijs dat wij niks meer of minder zijn dan andere dieren, in theorie dan wel.

[quote[Ik hou van dieren en vind mensen vaak beangstigend.[/quote]
Mensen zijn idd zeer beangstigend.

quote:
Dieren moorden om te overleven, om zich te voeden. Mensen moorden voor hun eigen ego.
Het uitsterven van diersoorten komt grotendeels door de mens.
Spinnen zijn cool, ik haal hun webjes in de zomer nooit weg want dat houd de fruitvliegjes weg.
Dieren bestaan langer maar toch denkt de mens dat ze de besten zijn omdat wij scholen hebben en huizen kunnen bouwen enzo MAAR wie zegt dat dieren niks leren? En dieren bouwen ook hun eigen huis! Hoeven ze niet eens een bedrijf voor in te huren!

Mensen doden, eigenlijk ook om zich te voeden, maar, daar heb je gelijk in, grotendeels om hun ego hoog te houden, zo heb je dus die oorlogen om te tonen wie de beste is, wie de beste wapens heeft etc etc.
Ook hetzelfde met het gewone vechten, dan bedoel ik zonder wapens, dieren vechten om een vrouw, en ook voor hun territorium, maar weer drijft de mens dit in het belachlijke, zij willen altijd meer en zijn niet content met wat hun gegeven wordt, en dit zal onze ondergang betekenen.

quote:
dieren doen gewoon alles op hun manier en mensen op hun manier maar wie zegt dat de manier van de mensen de juiste is?


Wie zal het zeggen wat de juiste keuze zal zijn, dat zal de tijd uit moeten maken.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 23-02-2002 16:36 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

quote:
Op 23 februari 2002 16:29 schreef lord abortion het volgende:
De mens IS een diersoort...


dat weet ik wel, ik had het meer over 'het uiterst slimme'


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 23-02-2002 16:37 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 16:27 schreef attila_de_hun het volgende:
ik kan het hier niet meer mee oneens zijn en voel me aangesproken aangezien ik ecoloog van beroep ben.

Er zijn natuurlijk mensen die echt wel iets om de dieren en de natuur geven, dat weet ik ook, maar ik zie alleen (en dit zal ook mede de media zijn) dat de meeste dieren bescermt worden voor hun aaibaarheidsfactor. Sorry als je je aangevallen voelde, dit was absoluut niet mijn bedoeling.
quote:
de meeste natuurbeschermers beschermen soorten ongeacht hun voorkomen.

Niet alle natuurbeschermers hoor, alleen de minderheid.
quote:
voorbeeld hiervan is alle comotie die onlangs ontstond omtrend de zeggekorfboomslak. dit is een minsicuul, zeer zeldzaam beestje dat op europese schaal beschermd is. toch geen panda of een olijke hamster zou je zeggen. toch gaan mensen voor zo een soortje door het vuur. en niet te vergeten alle mensen die kikkers en padden helpen bij het overzetten van een snelweg naar hun broedgebied. al dit staat los van waarde oordeel voor een bepaalde soort.

Waarom MOETEN mensen dieren helpen, omdat zij het verkloot hebben voor anderen, en zo willen zij het goed maken, wat dus eigenlijk zeer laf is. Ze zouden niet de dieren moeten helpen, maar men zou de mens zelf moeten helpen.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 23-02-2002 16:39 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 16:36 schreef Natascha het volgende:
dat weet ik wel, ik had het meer over 'het uiterst slimme'


Technologie en al die shit, ik heb nog nooit een huismus met een ferrari zien rijden, als je begrijpt wat ik bedoel.
OK ik schreef wel uiterst slim, maar is dus daarmee ook uiterst dom (zie wat hierboven al allemaal gepost is)


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 23-02-2002 17:00 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

en wat is het nut van een ferrari?


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 23-02-2002 17:00 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

niks.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 23-02-2002 17:07 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl


da bedoel ik


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 23-02-2002 17:13 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

lach mij maar uit :p

Ik bedoel dus dat mensen denken dat ze slim zijn mar dat hun technologie eigenlijk voor niks goed dient, men kan perfect leven zonde auto, banen, computer. Nu lijkt het wel moeilijker om dit voor te stellen, maar toch kan men zonder enige luxe perfect in leven blijven (hoed deet men dit vroeger dan??)

[Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 23-02-2002 17:14]


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-02-2002 20:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 16:37 schreef lord abortion het volgende:
Ze zouden niet de dieren moeten helpen, maar men zou de mens zelf moeten helpen.



dat is uiteraard de ideale situatie. probleem nummer een van nu is de ongelooflijke bevolkingsdruk. mense lijken wel bacterien, die breiden zichzelf ook zo sterk uit. de overbevolking is een moeilijk probleem want als iemand eenmaal geboren is kun je hem/haar moeilijk dood maken. ook is het nog steeds geen punt in de politiek, zo een gevoelig onderwerp kost zeer veel stemmen.


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 23-02-2002 21:03 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

Weten jullie eignelijk wel dat wij bijna niet bestaan hadden. De Reptielen hebben ook op het punt gestaan om verder te ontwikkelen maar door al die ijstijden en dergelijke is ze dat niet gelukt. Hadden de reptielen wel verder ontwikkeld hadden de zoogdieren waarschijnlijk neit de tijd gehad om dit te doen. ivm vluchten voor reptielen en dergelijke. Het heeft echt heel weinig gescheelt.

Verder vind ik de mens een zwaar arrogant wezen. claimt land voor zichzelf, verkoopt het vervolgens. (alhoewel dieren ook een terretorium hebben) vooral het beslissen over leven is wat de mens zo arrogant maakt. alle dierproeven die uitgevoerd worden. vreselijk. Alleen om smink op onze harses te smeren en deo onder onze oksels te spuiten en dergelijke. Het ergste is dat ik er zelf net zo hard aan mee doen. Maar ja je moet wel anders heb je simpelweg geen leven. Het zal ook wel nodig zijn op 1 of ander manier. door al deze zooi die we maken werken we inderdaad onze eigen ondergang tegemoet. Hierdoor zal uiteindelijk of een gedeelte van de mensheid toch verder evolueren of een ander planten of diersoort.

tijd zal het leren.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 23-02-2002 21:15 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 15:44 schreef lord abortion het volgende:
ik heb ff zin om te filosoferen, als u mij det toelaat.

Ik denk dat de mens een uiterst slimme diersoort is, maar tegelijkertijd ook de domste die er is, want door zijn slimheid verbrot de mens het mensendom.

Een mens is ook een sterk wezen, hij regeert over de aarde (zo denkt hij) maar in werkelijkheid is hij o zo kwetsbaar op allerllei vlakken: psychologisch; de mens kan iemand zodanig kraken dat hij het niet ziet zitten, fysisch; de mens kan gruwelijke dingen doen met de aarde (er zijn wel voorbeelden genoeg zou ik zo denken), op dominerend vlak; de mens denkt dat hij regeert over de aarde, maar kan dit gewoon niet realiseren omdat zij gewoon onderdanig is aan de natuur elementen.

Wat ik hierboven geschreven heb over natuurlijke elementen (natuurrampen) wil ik nog ff verder gaan, namelijk over zogenaamde "natuurbeschermers", of "natuurliefhebbers", zij "beschremen" enkel de natuur voor hun eigen nut, dan kunnen zij van de bomen genieten en in de "natuur" lopen, maar men denkt niet aan de dieren. Een voorbeeld: het regenwoud wordt beetje bij beetje kaalgekapt, maar men plaatst wel nieuwe bomen om toch nog het verlies te compenseren, dan denk ik dat het toch niet normaal is dat dan de dieren niet in zo kleine bomen kunnen leven, ook met de CO², die bomen vernieuwe onze zuurstof en als die er niet zijn dan....., dit is hetbeste voorbeeld van dat wij onszelf de das om doen.
Een echte natuurliefhebber zou werkelijk niks doen met de natuur, en de natuur zijn eigen gang laten doen, maar nee met moet de natuur helpen om zo gunstig mogelijk te zijn voor de mens, dit is ook net hetzelfde als met de dierenbescherming: alleen de dieren die een hoge aaibaarheids factor heeft worden beschermt, zoals de panda ; die heeft zo een lekker snoetje, dus die moet beschermt worden, maar als ooit bijvoorbeeld de spinnen zullen afsterven zal niemand er naar kraaien.

Correct me if I'm wrong.


pfffffff dat je zit hebt om dat helemaal te typen zeg


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 23-02-2002 21:15 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 21:03 schreef Errorx het volgende:
Weten jullie eignelijk wel dat wij bijna niet bestaan hadden. De Reptielen hebben ook op het punt gestaan om verder te ontwikkelen maar door al die ijstijden en dergelijke is ze dat niet gelukt. Hadden de reptielen wel verder ontwikkeld hadden de zoogdieren waarschijnlijk neit de tijd gehad om dit te doen. ivm vluchten voor reptielen en dergelijke. Het heeft echt heel weinig gescheelt.

Als misschien de mens niet zou bestaan hebben zou de wereld er misschien ietsje beter eruitzien, maar daarover kan ik mij moeilijk uitspreken want dan waren er misschien andere wezens die het hier te bont maakten.

quote:
Verder vind ik de mens een zwaar arrogant wezen. claimt land voor zichzelf, verkoopt het vervolgens. (alhoewel dieren ook een terretorium hebben) vooral het beslissen over leven is wat de mens zo arrogant maakt. alle dierproeven die uitgevoerd worden. vreselijk. Alleen om smink op onze harses te smeren en deo onder onze oksels te spuiten en dergelijke. Het ergste is dat ik er zelf net zo hard aan mee doen. Maar ja je moet wel anders heb je simpelweg geen leven. Het zal ook wel nodig zijn op 1 of ander manier. door al deze zooi die we maken werken we inderdaad onze eigen ondergang tegemoet. Hierdoor zal uiteindelijk of een gedeelte van de mensheid toch verder evolueren of een ander planten of diersoort.

Dat is nou net het probleem, alle mensen doen mee aan dit gedoe en niemand durft het denk ik aan om er iets aan te doen. Er zijn al mensen geweest die iets probeerden te doen, maar telkens worden zij de kop ingedrukt door de rijken, zij zijn het die onze maatschappij regelen en zeggen hoe het zou moeten zijn, daarom heeft de kleinere man geen enkele (of bijna geen enkele) invloed op het dagelijks leven. Het is te hopen dat er een persoon met een grote invloed dat die zijn mond zal opendoen en er iets tegen zal beginnen doen, zodat de mens weer een leven kan leiden, want nu is het moto van de mens: "stress is goed, en geld nog beter"

quote:
tijd zal het leren.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-02-2002 21:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Het is te hopen dat er een persoon met een grote invloed dat die zijn mond zal opendoen en er iets tegen zal beginnen doen,


zolang er van die idioten worden gekozen die alleen maar spreekbuizen voor het bedrijfsleven zijn, zoals bush, jorritsma, berlusconi etc, zal er vanuit de politiek geen verbetering optreden.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen