IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Napalm Death Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2002 13:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

meningen???

ik vind eigenlijk alleen het oude werk erg goed (zeg maar de periode voor en met bill steer).
daarna is het te glad geworden naar mijn mening.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-09-2011 19:35]


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-02-2002 13:15 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Uiterst bruut!
Persoonlijk vind ik Utopia Banished een erg gave cd


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-02-2002 13:15 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik ken alleen 'Utopia Banished' en die cd is wel retestrak vind ik.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2002 13:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wat ik eigenlijk ook jammer vind is dat terrorizer en righteous pigs mede door napalm death uit elkaar zijn aangezien de gitaristen nu in N.P. zitten. Beide bands waren VEEl beter dan de huidige napalm death.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2002 13:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2002 13:15 schreef Claw het volgende:
Ik ken alleen 'Utopia Banished' en die cd is wel retestrak vind ik.


probeer het oudere spul maar eens. dat zijn pas echte klassiekers.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 24-02-2002 13:18 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ik heb Diatribes en die vindt ik best wel goed klinken.
Heb ze ook al een paar keer live gezien ook zeker de moeite waard.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-02-2002 13:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind eigenlijk alleen de Napalm Death met Justin Broadrick ècht goed. 'Scum' dus. Het is ook duidelijk aan de eerste platen van Godflesh te horen dat Broadrick z'n inspiratie daar naartoe mee had genomen.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-02-2002 13:45 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik heb zelf alleen de plaat "Harmony Corruption". Op zich wel lekker, alhoewel het meer "Death" is dan zijn voorgangers. Ik heb ook wat nummers van Scum, best geinig, alleen na 3 nummers is het wel weer leuk geweest....


Ik, Wil Schuurman


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-02-2002 14:32 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Napalm deat is vet


Trieste gast


Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 24-02-2002 14:51 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

Ik zag napalm death live op tatoo the planet, maar ik vond het helemaal niets. Ook de cd`s vindt ik troep.


We`re not dead we`ve never lived


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 24-02-2002 14:54 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik vind al het werk van die doordauwers goed. OK, halverwege de jaren 90 zakte het wel iets in natuurlijk, maar luister eens naar die laatste plaat zeg. Die is zo hard en vet als maar kan! Beresterk!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2002 15:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2002 14:32 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Napalm deat is vet


vooral de bassist!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-02-2002 16:01 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik ga mij even heel geliefd maken door te zeggen dat ik Barnie een ongelovelijke bout zanger vind!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 24-02-2002 16:08 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Maak jij zulke geluiden op de wc dan?
Ik vind die zang van hem wel lekker klinken eigenlijk. Niet geniaal, maar wel aanvaardbaar. Ach, smaken verschillen.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-02-2002 17:36 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Mijn eerste was de "Peel Sessions" van ND, dat was weer een schop onder mijn kont om m'n grijs-gedraaide Slayer tapes rust te geven.

24 liedjes (geweldsexplosies), crystal-clear geluid(!) in 20 minuten.
Wow.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-02-2002 17:51 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ben ff de naam kwijt, 2 seconder duurtie ofzo

drum: UAH!

geniaal.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 24-02-2002 17:55 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2002 17:51 schreef aerodis het volgende:
ik ben ff de naam kwijt, 2 seconder duurtie ofzo

drum: UAH!

geniaal.


DEAD? oh nee duurt 5 seconden.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-02-2002 18:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ja ook goed!
thanks


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 24-02-2002 18:10 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Wat vinden jullie trouwens van het eerste nummer van "From Enslavement To Obliteration"(hoe heet-ie ook weer? Ik heb die cd nog ergens op een tape, en die staan niet opo volgorde dus zoeken heeft weinig zin)?
Dat is echt wel een erg on-Napalm Death nummer.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-02-2002 18:11 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2002 17:51 schreef aerodis het volgende:


ik ben ff de naam kwijt, 2 seconder duurtie ofzo







drum: UAH!







geniaal.










You Suffer Pt.2 ??


Men speelt nog GEEN seconde lang.


Omschrijving: Lee schreewt:"Dlalalahhhh....."


Michael Drumt precies 3 tellen en in mijn versie galmt deze eruptie nog 10 seconden na alsof ze in een gigantisch groot leegstaand opslagplaats staan.




[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-02-2002 18:12]


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 24-02-2002 18:18 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

Ja, ik heb ze ook op Tattoo the Planet gezien en ik vond ze eigenlijk wel lekker klinken toen. Niet veel speciaals, maar toch, ging er zeker wel goed mee door. Heb daarna ook wat van ze gebrand en draai het sindsdien best vaak.


*etiket*


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-02-2002 18:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ben benieuwd wat je gebrandt hebt...?
Ze zijn nl. sinds de jaren 80 wel ERG veel veranderd doch nog altijd extreem en niet-commercieel. Gasten met integriteit.

Zit trouwens op de IRC # nu.



[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-02-2002 18:24]


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 24-02-2002 18:38 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

Ik was te lam om een playlist op te zoeken, dat ben ik zeker van plan om nog eens te gaan doen, maar druk-druk-druk, dus dat resulteerde in een lijsje dat ik als eerste de beste op Kazaa tegen kwam. Zou me God niet weten uit welke tijd die allemaal stammen.


*etiket*


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2002 20:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2002 16:01 schreef XnegativeX het volgende:
Ik ga mij even heel geliefd maken door te zeggen dat ik Barnie een ongelovelijke bout zanger vind!


ben ik met je eens. de eerst was veel beter.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-02-2002 20:44 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 februari 2002 18:10 schreef McDoom het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het eerste nummer van "From Enslavement To Obliteration"(hoe heet-ie ook weer? Ik heb die cd nog ergens op een tape, en die staan niet opo volgorde dus zoeken heeft weinig zin)?
Dat is echt wel een erg on-Napalm Death nummer.


"evolved as one" bedoel je. volgens mij moet je dit gewoon als een soort intro'tje zie.
daarna is het gewoon raggen.
kent iemand hier ook nog defecation, daar zat de drummer van ND en de gitarist van righteous pigs in, weeeerelds! ik kan er alleen nie zo veul op het net erover vinden.
oja, purity dilution ofzo heet die lp.
trouwens, barney sucks, lee dorian rulez.


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-02-2002 22:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 februari 2002 20:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ben ik met je eens. de eerst was veel beter.


Lee Dorrian: vertrokken naar Cathedral.

WAT een strot!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen