IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : kiss!
Jade
Usericon van Jade
Posted 25-02-2002 9:08 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Iemand gisteren Kiss gezien bij de afsluitingsceremonie vannacht? Gore plateauzolen maar wel vermakelijk.


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 25-02-2002 9:15 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ikm heb ze vanacht gezien.het past wel bij kiss zoiets lekker commercieel zijn.ik vind kiss vroeger best wel goed totdat ze i was made for loving you uitbrachten.de kissfanclub zakte in leden aantal van 1800 leden naar bijna minder als 20,jammer maar helaas was dat ook het einde voor de fanclub


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Jade
Usericon van Jade
Posted 25-02-2002 9:16 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Ik zou er nooit een CD van kopen; echt zo'n band die vermakelijk is omdat het zo slecht is!


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 25-02-2002 9:29 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

nu zou ik er ook geen cd van kopen nee.zoals je misschien wel begreep was de kissfanclub toen onder mijn beheer.het deed me best pijn om de fanclub op te moeten heffen


welcome to hell,fuckin, hell yeah


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-02-2002 12:08 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ben ook nog wel eens op een kiss concert geweest, was een echt goed concert zowel het spelen als de show echt Fantastisch.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-02-2002 12:19 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Vroeger waren ze véél beter...tot ze die afgezaagde 'I was made...'uitbrachten...denk maar aan stevige nrs als 'Detroit Rock City'...nog altijd één van mijn favorieten


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-02-2002 14:51 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Kiss heeft z´n roem gehad, en door bij elkaar te komen hebben ze hun reputatie die ze hadden zwaar verpest.

Het geld was op, dus wat doen we dan ???


Wiegen Meister !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-02-2002 19:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Kiss heeft best vel vette nummers.
"doctor love" bijvoorbeeld vind ik steengoed


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-02-2002 19:16 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Of I was made for loving you...

I was made for loving you baby, you were made for loving me! etc, etc...



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2002 19:18 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

De eerste band met true-e texten!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-02-2002 0:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Carnavalsrock....

Wat is dan wel hun goede periode?

God of thunder (Gecovered door DEATH) is al heel anders..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 26-02-2002 8:44 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

hun goede periode was tot i was made..
toen waren ze ook helemaal niet commerciel ingestelt.wel mysterieus,want niemand wist wie achter de gesminkte gezichten zat.zelfs ik niet als fanclub leider.terwijl ik wel vaak telefonies contact had met gene simons.ik heb ook verscheidene keren een ontmoeting gehad met hun maar nooit zonder smink.wel heeft gene ooit toe gegeven een gesprek met mijn voor aanvang van een optreden met gehad te hebben over wat ik van kiss vond.hij gaf zich uit als een journalist.hij was benieuwd of ik hem aan zijn stem herkende,dus niet

[Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 26-02-2002 8:46]


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 26-02-2002 13:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2002 9:16 schreef Jade het volgende:
Ik zou er nooit een CD van kopen; echt zo'n band die vermakelijk is omdat het zo slecht is!

Ik ken mensen die je dit best kwalijk zouden nemen... (geen heel erg gevaarlijke mensen, overigens).


Touché, pussycat!


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 26-02-2002 16:34 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ja, ik had ze gezien: volgens mij playbackten ze daar bij die sluitings ceremonie.
Vroeger was ik er wel fan van (paar jaar geleden dan), maar toen kondigden ze aan er na de "Psycho Circus"-tour mee te stoppen. Wat bleek? Gaan ze toch gewoon nog door, en schoppen ze Peter Criss eruit (vervangen ze m door Eric Singer; geschminkt als Criss). Maak je jezelf als band nog ongeloofwaardiger door.
Maar ja, de show is gewoon goed!


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 19-10-2002 0:14 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Kiss-drummer naar Nederlandse fanclubdag
Gepubliceerd op vrijdag 18 oktober 2002 23:23




ZAANDAM (ANP) - Eric Singer, drummer van de Amerikaanse rockgroep Kiss, woont op 11 november de fanclubdag in Zaandam bij. Kiss bestaat dit jaar dertig jaar en is bezig met een afscheidstoernee. Maar die is zo succesvol, dat ze nog niet precies weten wanneer ze stoppen.
De toernee bracht de viermansformatie nog niet naar Europa. J. van Pelt, voorzitter van de Kiss-fanclub, hoopt dat de bandleden alsnog naar Nederland zullen komen voor een optreden. Op de fanclubdag in De Kade in Zaandam verwacht hij tussen de zeshonderd en duizend bezoekers, want in Nederland leeft de band nog steeds. De Nederlandse fanclub telt ongeveer zeshonderd leden.

In Amerika is de groep nog veel populairder. Volgens Van Pelt worden de leden daar beschouwd als iconen. De band kende een dipje, nadat de groepsleden in 1983 hadden besloten te stoppen met het schminken van hun gezicht. Daar is de groep juist van bekend. In 1996 trokken de leden de make-up weer uit de kast en sindsdien ging het weer bergopwaarts.

Kiss brak in de jaren zeventig wereldwijd door met extravagante shows. Gene Simmons en Paul Stanley zijn leden van het eerste uur. Eric Singer is relatief nieuw bij de groep. Niet alleen hij is aanwezig op 11 november, maar ook het creatieve brein achter de groep: Sean Delaney.

Copyright 2002 ANP


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen