IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vrouwenseries Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-03-2008 18:48 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Omdat in het Grey's Anatomy topic ook over andere series gepraat word heb ik er maar even een aprt topic voor aangemaakt

Nou kom maar op wat kijken we voor 'vrouwen' series?


Het is de lichtinval ;')


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 11-03-2008 18:49 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

mclouds daughters


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 11-03-2008 18:49 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Net5



Nix
Usericon van Nix
Posted 11-03-2008 18:50 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Er is niets vrouwelijks aan series hoor.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-03-2008 18:50 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Mijn lijstje:

Ugly Betty, alleen jammer dat het gestopt is
Grey's Anatomy
Desperates Housewifes
Dirt (soms)
Gilmore Girls


Het is de lichtinval ;')


watery black
Usericon van watery black
Posted 11-03-2008 18:52 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

charmed!!!!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-03-2008 18:52 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2008 18:52 schreef watery black het volgende:
charmed!!!!


heb het nu opstaan haha
Hoelang speelt die serie nu al?

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 11-03-2008 18:53]


Het is de lichtinval ;')


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-03-2008 18:53 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik kijk alleen Grey's Anatomy. Voor de rest heb ik geen tijd hoor. Ook niet voor GA eigenlijk, dat moet ik opnemen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 11-03-2008 18:54 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 11 maart 2008 18:49 schreef she_devil het volgende:
mclouds daughters



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-03-2008 19:07 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Soms is het wel leuk..


Het is de lichtinval ;')


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 11-03-2008 19:08 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 11 maart 2008 19:07 schreef Kimmey het volgende:
Soms is het wel leuk..

Ja, de hoofdfiguren schijnen dood te gaan, maar daar ga ik niet op wachten.



watery black
Usericon van watery black
Posted 11-03-2008 19:08 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2008 18:52 schreef Kimmey het volgende:
heb het nu opstaan haha
Hoelang speelt die serie nu al?


das 2 weken geleden van voor af aan begonnen he maar volgens mij zijn er 7 seizoenen ofzo


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-03-2008 19:09 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2008 19:08 schreef watery black het volgende:
das 2 weken geleden van voor af aan begonnen he maar volgens mij zijn er 7 seizoenen ofzo


Wow...
Ik weet wel dat het Prue uit de serie weggegaan is vanwege ruzie met Phoebe omdat zij de producer is geloof ik..


Het is de lichtinval ;')


watery black
Usericon van watery black
Posted 11-03-2008 19:10 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ah t zijn zelfs 8 seizoenen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Charmed


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 11-03-2008 19:14 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Wanneer is een serie een vrouwenserie?



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 11-03-2008 19:15 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 11 maart 2008 19:14 schreef blastmaster het volgende:
Wanneer is een serie een vrouwenserie?
Als de hoofdfiguren problemen creëren die je mijlenver aan ziet komen en ze te kinderachtig zijn om het gewoon op een normale, eerlijke en totaal niet humoristische manier op te lossen(Mr. Bean is dus géén vrouwenserie).



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-03-2008 19:32 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2008 19:14 schreef blastmaster het volgende:
Wanneer is een serie een vrouwenserie?


Als heel vrouwelijk nederland ernaar kijkt?


Het is de lichtinval ;')


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-03-2008 19:33 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

LOL


ExtremeBitch
Usericon van ExtremeBitch
Posted 11-03-2008 19:46 by ExtremeBitch Wijzig reactieProfiel van ExtremeBitchQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2008 19:32 schreef Kimmey het volgende:
Als heel vrouwelijk nederland ernaar kijkt?


Dan roep ik bij deze dat er geen vrouwenseries bestaan, want ik kijk er geen. Conclusie; niet heel vrouwelijk Nederland kijkt naar een serie. Ik heb, even voor de duidelijkheid, wel een televisie en die heeft nog kleuren ook. Maar die is geconfisqueerd hier. Ik zit vaker achter mijn pc of aan een bar dan op de bank voor de televisie eigenlijk.


Extreem is een relatief begrip, net als bezopen.


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 11-03-2008 19:49 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 11 maart 2008 19:46 schreef ExtremeBitch het volgende:
Dan roep ik bij deze dat er geen vrouwenseries bestaan, want ik kijk er geen. Conclusie; niet heel vrouwelijk Nederland kijkt naar een serie. Ik heb, even voor de duidelijkheid, wel een televisie en die heeft nog kleuren ook. Maar die is geconfisqueerd hier. Ik zit vaker achter mijn pc of aan een bar dan op de bank voor de televisie eigenlijk.


+1!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-03-2008 19:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Alleen ATWT. verder kan ik niets ontvangen. Waar het ook niet dat ik een schijthekel heb aan sitcoms ed.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-03-2008 21:41 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2008 19:46 schreef ExtremeBitch het volgende:
Dan roep ik bij deze dat er geen vrouwenseries bestaan, want ik kijk er geen. Conclusie; niet heel vrouwelijk Nederland kijkt naar een serie. Ik heb, even voor de duidelijkheid, wel een televisie en die heeft nog kleuren ook. Maar die is geconfisqueerd hier. Ik zit vaker achter mijn pc of aan een bar dan op de bank voor de televisie eigenlijk.


Half vrouwelijk nederland dan hehe


Het is de lichtinval ;')


ShieldofThor
The dark clears
Usericon van ShieldofThor
Posted 11-03-2008 21:44 by ShieldofThor Wijzig reactieProfiel van ShieldofThorQuote dit berichthttp://www.shieldofthor.nl

Gilmore Girls rules


May the Shield of Thor keep fiends away!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-03-2008 21:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik ben blij dat ER die shit niet kijkt. :')


ExtremeBitch
Usericon van ExtremeBitch
Posted 11-03-2008 21:56 by ExtremeBitch Wijzig reactieProfiel van ExtremeBitchQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2008 21:41 schreef Kimmey het volgende:
Half vrouwelijk nederland dan hehe


Ik ben niet zo groot dat ik de half vrouwelijk nederland in beslag neem hoor.


Extreem is een relatief begrip, net als bezopen.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-03-2008 22:08 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2008 21:56 schreef ExtremeBitch het volgende:
Ik ben niet zo groot dat ik de half vrouwelijk nederland in beslag neem hoor.


Hehe

Ik ben voor meer vrouwenseries


Het is de lichtinval ;')


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen