IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen II Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-10-2008 0:34 by Mark Profiel van Mark

Dat lijkt me echt een drama, krijg je allemaal van die ranzige gladjakkers over de vloer die op je dochter lopen te geilen. Dan nog liever een goth.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


nomad
Usericon van nomad
Posted 17-10-2008 11:51 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 16 oktober 2008 0:31 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ik wil graag een 16 jarig donders lekker wijf als dochter

Zodat zij kan zien wat een ontzettend lelijke vader ze heeft.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-10-2008 13:57 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 oktober 2008 0:31 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ik wil graag een 16 jarig donders lekker wijf als dochter
Adopteer een Oekraïense?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-10-2008 14:02 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 17 oktober 2008 13:57 schreef Greycloak het volgende:
Adopteer een Oekraïense?


Die hebben vaak een baard....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-10-2008 14:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Niet op die leeftijd.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-10-2008 14:07 by Staalman Profiel van Staalman

Oekraïense vrouwen hebben al een baard voor ze kunnen lopen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-10-2008 14:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Dan weten ze dat verdomde goed te maskeren.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2008 14:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 oktober 2008 0:34 schreef Mark het volgende:
Dat lijkt me echt een drama, krijg je allemaal van die ranzige gladjakkers over de vloer die op je dochter lopen te geilen. Dan nog liever een goth.
De Oostenrijkse methode gebruiken


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-10-2008 14:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 oktober 2008 14:10 schreef ZelThoR het volgende:
Dan weten ze dat verdomde goed te maskeren.

Of ze laten ze gewoon primair van hun goede kant zien:



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-03-2009 8:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-03-2009 10:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 oktober 2008 10:07 schreef Cadaveria het volgende:
ik heb nog nooit een kinderwens gehad, en nu ik zo'n 6 maanden aupair ben, is me toch ook nóg duidelijker geworden dat kinderen gewoon helemaal niet handig zijn. En vooral ook gewoon helemaal niet nuttig. Je bent continu aan het opruimen, wassen, kinderen van school naar sport, werken om ze te kunnen onderhouden, aan het corrigeren, sávonds nergens heen kunnen omdat de kids liggen te slapen ect. Het doel van het hebben van kinderen ontgaat mij toch echt volledig.


Cool dat je Au Pair bent, zit er aan te denken om na de studie misschien ook ergens te gan au pairen. Ligt er een beetje aan of het lukt een 'studie gerelateerde'baan te vinden in deze tijden.
Ben nu "gast ouder" ofwel vaste opppas van een jongetje van 10 maanden voor 1 dag in de week. Nu ben ik iemand die opzich wel een kinderwens heeft, maar het oppassen benadrukt nog maar eens hoe zwaar het is, en hoeveel tijd je moet inleveren. En dan heb ik hem alleen tussen 7.30 en 17.30. De enige tijd die je voor jezelf hebt is tussen de middag als hij slaapt. Met een beetje gelukt slaapt hij tussen de 2 en 3 uur en kun je daadwerkelijk iets voor jezelf doen. Met een beetje pech slaapt hij maar 1 uur en heb je net tijd genoeg om een boterham te eten en een beetje bij te komen.
Kinderen kosten veel energie, en daarom weet ik nu echt zeker dat ik er niet aan wil beginnen voordat ik voldoende financiele middelen heb om wat tijd van andere mensen in te kunnen kopen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-03-2009 10:44 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 19 maart 2009 10:40 schreef ghoulliette het volgende:
Met een beetje gelukt slaapt hij tussen de 2 en 3 uur en kun je daadwerkelijk iets voor jezelf doen. Met een beetje pech slaapt hij maar 1 uur en heb je net tijd genoeg om een boterham te eten en een beetje bij te komen.



Je hebt de wondere wereld van de slaappillen nog niet ontdekt? Geluk en pech creeer je zelf (chemisch).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-03-2009 10:46 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik denk dat er een kans is dat de baby niet meer wakker wordt als je dat doet.
Daarnaast wil je een kind zo goed mogelijk, en dus ook zo gezond mogelijk opvoeden. Daar horen suiker, zout en slaappillen niet bij


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-03-2009 15:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



mijn zoontje was ziek




eigenlijk wel grappig


signature


Puppeh-Of-Doom
Usericon van Puppeh-Of-Doom
Posted 19-03-2009 17:00 by Puppeh-Of-Doom Profiel van Puppeh-Of-Doom

quote:
Op 19 maart 2009 15:08 schreef Hypnos het volgende:


mijn zoontje was ziek




eigenlijk wel grappig


Dan is hij ziek en in plaats van een knuffel te geven, ga je met zo'n verdoemde camera voor zijn neus hangen. Zielig jochie toch, hoop dat hij weer wat beter is!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-03-2009 17:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

w<o>w

natuurlijk is hij beter

alsof wij niet knuffelen, tis mijn liefste knuffelvriend!

knuf en kusjemusjes in overvloed



het is een flinke baas, hij had al even koorts maar was absoluut niet aan het wenen, alleen heeel moe, maar hij wou persé Pingu en Plop kijken
je ziet hoe onverstoorbaar hij is

waarom moet ik mij trouwens verantwoorden? filmpje duurt 3 minuten, daarna hebben we hem nog es flink ertussen genomen en veel warmte gegeven


en ondertussen is er weer geen houden meer aan! springen dansen en rondcrossen op zijn automobiel


signature


Puppeh-Of-Doom
Usericon van Puppeh-Of-Doom
Posted 19-03-2009 19:53 by Puppeh-Of-Doom Profiel van Puppeh-Of-Doom

quote:
Op 19 maart 2009 17:15 schreef Hypnos het volgende:
w<o>w

natuurlijk is hij beter

alsof wij niet knuffelen, tis mijn liefste knuffelvriend!

knuf en kusjemusjes in overvloed



het is een flinke baas, hij had al even koorts maar was absoluut niet aan het wenen, alleen heeel moe, maar hij wou persé Pingu en Plop kijken
je ziet hoe onverstoorbaar hij is

waarom moet ik mij trouwens verantwoorden? filmpje duurt 3 minuten, daarna hebben we hem nog es flink ertussen genomen en veel warmte gegeven


en ondertussen is er weer geen houden meer aan! springen dansen en rondcrossen op zijn automobiel


Sorry wil je niet beledigen ofzo maar ik ben zoiets niet gewend en vind het een beetje raar. Misschien komt het door mijn ongevoelige moeder. Als ik ziek was en ik spugde niet dan moest ik toch naar school om vervolgens door de leraren weer terug gestuurd te worden.

Pingu en Plop, jee ik begin oud te worden. Vroeger alleen de smurfen voor mij.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-03-2009 19:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2009 21:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 24 februari 2009 20:25 schreef Puppeh-Of-Doom het volgende:
Woonplaats: Ik mag dat niet van mijn mama vertellen. Maar omdat ik mijn moeder al een paar maanden niet meer heb gezien.

Thee of koffie: Nou omdat ik geen suiker van mijn lieve mama in de koffie mag omdat ik anders dik word (snoep van alles en ben 1,70 cm en 55 kilo en kom niks aan) drink ik nu heel vaak thee met zo'n 3 schepjes suiker.



quote:
Op 24 februari 2009 20:59 schreef Puppeh-Of-Doom het volgende:
hier en ik denk niet dat ik om 1 uur in de fietsenstalling kan zijn. En als ik nog bij mijn moeder zou wonen zou ik zo haar toestemming hebben. Ze wil liever dat ik verkracht word dan dat ik een gelukkig leven krijg.


quote:
Op 19 maart 2009 19:53 schreef Puppeh-Of-Doom het volgende:
Misschien komt het door mijn ongevoelige moeder. Als ik ziek was en ik spugde niet dan moest ik toch naar school om vervolgens door de leraren weer terug gestuurd te worden.



Awwwwwww, aah ziewuuugg! Aaaaahwwww. Welke psychische aandoening heb jij er aan overgehouden? Is dit de reden dat je naar metal bent gaan luisteren?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-03-2009 21:31]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-03-2009 21:17 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2009 21:28 by MMayo Profiel van MMayo

Ja kan toch, een goede start voor metalmuziek.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-03-2009 21:37]


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 19-03-2009 21:42 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 19 maart 2009 21:06 schreef MMayo het volgende:
Awwwwwww, aah ziewuuugg! Aaaaahwwww. Welke psychische aandoening heb jij er aan overgehouden? Is dit de reden dat je naar metal bent gaan luisteren?


Ja, zie 'interesses' in haar profiel.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2009 21:50 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 maart 2009 21:42 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ja, zie 'interesses' in haar profiel.


Rebelse meid, respect!

Overigens over kinderen gesproken, had wel een leuke op het werk. Eentje van net zeven jaar die me op mijn smoel wilde timmeren omdat hij van mij niet met zijn voeten op tafel mocht. Stond ie voor me te zwaaien met z'n mini vuistjes en te gillen, schijnt bij hem normaal wel te werken om zo zijn zin te krijgen. Prachtig!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-03-2009 21:53]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2009 22:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 maart 2009 21:50 schreef MMayo het volgende:
Rebelse meid, respect!

Overigens over kinderen gesproken, had wel een leuke op het werk. Eentje van net zeven jaar die me op mijn smoel wilde timmeren omdat hij van mij niet met zijn voeten op tafel mocht. Stond ie voor me te zwaaien met z'n mini vuistjes en te gillen, schijnt bij hem normaal wel te werken om zo zijn zin te krijgen. Prachtig!

Nu nog wel ja. Ik heb er één van 24 op het werk die dit nog steeds doet, en dan vind ik het alleen maar irritant. Van de week de moeder voor het eerst gezien, maar nu snap ik het wel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 19-03-2009 22:01 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 19 maart 2009 21:50 schreef MMayo het volgende:
Rebelse meid, respect!

Overigens over kinderen gesproken, had wel een leuke op het werk. Eentje van net zeven jaar die me op mijn smoel wilde timmeren omdat hij van mij niet met zijn voeten op tafel mocht. Stond ie voor me te zwaaien met z'n mini vuistjes en te gillen, schijnt bij hem normaal wel te werken om zo zijn zin te krijgen. Prachtig!


Wellicht hangt dat knaapje nu ook op de kermis rond.. :')


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen