IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Carnivore Volgende pagina
GutFuck
Male supremacy
Usericon van GutFuck
Posted 26-02-2002 16:49 by GutFuck Profiel van GutFuck

Het valt me op dat hier veel Carnivore-quotes langskomen. Heeft er iemand nog exclusieve opnamen ofzo? Zou wel regeren! Ik heb nog een vreselijk slecht opgenomen live CD, met een demo van het nummer "The Subhuman" (niet "Der Untermensch" van Type O), en nog wat meuk. Anderen?


The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-02-2002 17:07 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hmz... lijkt erg veel op me naam (toeval btw, nooit bij stil gestaan...)


Je moeder.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-02-2002 17:38 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Heb alleen een gerucht gehoord dat Peter weer in Amerika zou gaan optreden...
Nee, geen korrel maar een pot zout nemen.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 26-02-2002 19:40 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

op mijn Carnivore-Carnivore staa enkele demo versies van Carnivore nummers (USA for USA, SMD en sex and violence)



Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 26-02-2002 20:11 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik heb alleen de 2 cd's, en dan nog wel in van die "nice price" nep-hoesjes! grrrrr

verder kan ik melden dat Carnivore nog geregeld (nou ja... "geregeld"... dat zal ook wel weer loslopen) optredens doet in Brooklyn...



If you can't eat it or fuck it, then kill it...


GutFuck
Male supremacy
Usericon van GutFuck
Posted 28-02-2002 16:09 by GutFuck Profiel van GutFuck

Tja... als je fatsoenlijke hoezen wilt moet je de re-releases kopen (fijn voor Roadrunner ). Kost maar 20 treuro ofzo... Of je koopt de LP's! Heersend!


The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-02-2002 20:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

carnivore is gewoon verplichte kost voor IEDEREEN dus ook voor jou. in een carnivore riff zit meer energie en kracht dan in vijf type o negative albums bij elkaar. en dan zijn zij ook nog eens de kampioen in het maken van botte lompe teksten (vergeet S.O.D. maar)


nog_een_gutfucker
Usericon van nog_een_gutfucker
Posted 04-03-2002 14:16 by nog_een_gutfucker Profiel van nog_een_gutfucker

whoeha hallo ik ben er ook. ik dacht al toen ik carnivore zag staan dat dat het werk van gutfuck moest zijn. goed bezig. PSV nummer 1 en mzzl. gay


nessa nessa assasap


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 05-03-2002 8:21 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 4 maart 2002 14:16 schreef nog_een_gutfucker het volgende:
whoeha hallo ik ben er ook. ik dacht al toen ik carnivore zag staan dat dat het werk van gutfuck moest zijn. goed bezig. PSV nummer 1 en mzzl. gay



wat the hell is gutfuck...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-03-2002 13:15 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 februari 2002 19:40 schreef 1i1ith het volgende:
op mijn Carnivore-Carnivore staa enkele demo versies van Carnivore nummers (USA for USA, SMD en sex and violence)



Zou je die willen uploaden naar het FTP van Rajackar? (Mail em ff als je er nog niet in kan)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-03-2002 13:18]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 05-03-2002 15:04 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

Sorry,ik kan helaas niet communiceren met mijn cd-rom (d'r is een conflict in mijn computer ) Dus uploaden zit er niet in...



RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 05-03-2002 20:52 by RdP Profiel van RdP

Ik als grote Type O Negative fan heb natuurlijk ook het een en het ander van Carnivore. "Masturbating in rage... I like to eat pussy" maar goed, op de "Type O Negative - Live, Rare and Hard" release van PMS staan ook 5 Carnivore nummers. Als je ze moet hebben, laat het maar even weten. Stuur ik ze wel via ICQ/MSN/PalTalk.


Hakkuh


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-03-2002 22:46 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

ik heb nog een live bandje op zolder liggen, ik dacht '84 ofzo, als weird fact weet ik nog dat er een nr op stond als cry wolf(ofzo) en dat het nr's van de eerste lp waren, alleen een stukkk trager. maar wel vooral gaafffh. als iemand geïntresserd is, via rajackar valt wel wat te regelen.. (moet ik ff de zolder checken, staan véél teepjes, kwas in '85/'87 fanatiek tapetrader)


Oud Vuil.


GutFuck
Male supremacy
Usericon van GutFuck
Posted 06-03-2002 19:02 by GutFuck Profiel van GutFuck

quote:
Op 5 maart 2002 8:21 schreef Sarjenka het volgende:
wat the hell is gutfuck...


onze band!


The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-03-2002 0:33 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 maart 2002 19:02 schreef GutFuck het volgende:
onze band!


Opvolger van Gutwrench?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2002 14:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Carnivore is lekker lomp.
Ik vind die Jimi bewerking wel erg tof.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-03-2002 14:45 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Carnivore vind ik lache om naar te luisteren (ik ken 'Retaliation'). Wel een beetje kinderachtig af en toe, maar Peter Steele heeft daar wel een coole stem, wow!

Niet verkeerd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2002 14:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik vind alleen die nazi beschuldigingen nergens op slaan.
Type O heeft ooit in Atak moeten optreden, maar dat is afgeblazen wegens bommeldingen (jaaaaaaren terug trouwens, in de periode van hun 1e cd)


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-03-2002 14:54 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Ik vind die beschuldigingen idd nergens op slaan maar nogsteeds zijn er vrienden van me die geloven dat Peter (en Carnivore dus) Nazi's waren.
Alhoewel; die foto's in "retaliation" waar ze staan te pronken met speld-buttons met het symbool van de Zuid-Afrikaanse Nasionale Party (Een drie-potige variant van de hakenkruis) helpt dat imago niet weggaan.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-03-2002 15:08 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Pure provocatie, als je het mij vraagt. Daar hielden ze wel van; lekker schoppen, zeiken en zieken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2002 15:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Oh ja echt wel, op Bloody Kisses staan ook een paar heerlijk ziek nummers (We hate everyone en nog één, ik ben slecht in namen onthouden)


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-03-2002 15:31 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Ik heb de Amerikaanse digipak-versie, staat er niet op
Lekker nummer, die "We Hate Everyone". Klinkt errug Carnivore-achtig.

Volgens mijn buurman staat er wel eentje op die niet op de andere staat: Suspended in Dusk


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-03-2002 21:08 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

ik lees alleen maar over de tweede lp van carnivore op dit forum. wel gave plaat, hoor lekker cross over enzo, maar de eerste is in mijn ogen een stuk beter, beetje heavy metal achtig, en check de stem van peter daar maar eens, ontzettend hard in de mix gepletterd en enorm brute texten, niet over WO II, maar juist meer over WO III IV en V, dus over na de nucleaire bommen etc. beetje mad max krijg ik voor ogen. ontzettend gave plaat !!! de kleding rulede ook, check deze page maar eens op ouwe pics: http://listen.to/carnivore


Oud Vuil.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 08-03-2002 22:25 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 28 februari 2002 16:09 schreef GutFuck het volgende:
Tja... als je fatsoenlijke hoezen wilt moet je de re-releases kopen (fijn voor Roadrunner ). Kost maar 20 treuro ofzo... Of je koopt de LP's! Heersend!


lp's passen niet in mijn cd-wall...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2005 16:10 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2005 17:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 maart 2002 21:08 schreef webblaster wim het volgende:
ik lees alleen maar over de tweede lp van carnivore op dit forum.


helaas lezen we niks (en waarschijnlijk zal dat ook niet komen) over een 3e carnivore cd.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen