IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zo zo, maar dat is belangrijk (nieuwstopic) Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2008 10:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

EN verder


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-03-2008 10:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

laten we dan beginnen met kutnieuws

Tientallen doden bij strijd in Kut

In de Iraakse stad Kut zijn donderdag bij gevechten tussen sjiitische militieleden en Iraakse en Amerikaanse militairen zeker 44 doden gevallen. Dat zei de politiechef van de stad.

"De veiligheidstroepen begonnen rond middernacht een operatie om gebieden in handen van sjiitsche strijders terug te veroveren", aldus politiechef Abdul Hanin al-Amara. "Zeker veertig strijders en vier agenten werden gedood. Ongeveer 75 mensen raakten gewond. De politie heeft nu volledige controle over deze wijken."

Het is in verscheidene steden in het zuiden van Irak onrustig nadat regeringstroepen dinsdag in de Zuid-Iraakse stad Basra een offensief waren begonnen tegen milities en gewapende bendes.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-03-2008 10:56]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-03-2008 16:39 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Wilders vraagt geld om kosten film te dekken
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders heeft zijn achterban woensdag opgeroepen geld te doneren aan zijn partij. Op zijn weblog zegt hij aan te kijken tegen enorme kosten die zijn gemoeid met zijn anti-Koranfilm Fitna ,,en de naweeën''.

Wilders wijst erop dat de PVV geen subsidie wil en daarom is aangewezen op mensen die de partij willen steunen. Hij doet de oproep zowel in het Nederlands als in het Engels.

Wanneer Wilders zijn film op internet zet, is nog niet bekend. Zijn Amerikaanse provider heeft afgelopen weekeinde de website uit de lucht gehaald die hij daarvoor wilde gebruiken. De politicus stelde daarop bezig te zijn met andere mogelijkheden om de film via internet te verspreiden.


Hehehe, nou ZM, kom op! Trekt den geldbuidel!



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-03-2008 16:43 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

!!! Word donateur !!!
Bankrekeningnr: 67.04.72.344
t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag
VOLLEDIG FISCAAL AFTREKBAAR


Oh, gelukkig! :')


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-03-2008 19:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795

hierop is (waarschijnlijk) fitna te zien (gevonden via rtl-nieuwssite)



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-03-2008 19:21]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-03-2008 19:23 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 maart 2008 19:12 schreef attila_de_hun het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795

hierop is (waarschijnlijk) fitna te zien (gevonden via rtl-nieuwssite)




What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 27-03-2008 19:27 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Nou...


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-03-2008 19:31 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 27 maart 2008 19:27 schreef Dypfrys het volgende:
Nou...


O.


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-03-2008 19:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 maart 2008 19:23 schreef Greycloak het volgende:



halverwege ging het zo traag dat ik er maar mee ben opgehouden. wat ik tot nu toe gezien heb was nu niet echt verheffend eerlijk gezegd. Ik had er meer van verwacht. maar goed, zoals gezegd, ik, heb het laatse deel niet gezien en wie weet is dat deel beter.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-03-2008 19:32]


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 27-03-2008 19:38 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

quote:
Op 27 maart 2008 19:32 schreef attila_de_hun het volgende:
halverwege ging het zo traag dat ik er maar mee ben opgehouden. wat ik tot nu toe gezien heb was nu niet echt verheffend eerlijk gezegd. Ik had er meer van verwacht. maar goed, zoals gezegd, ik, heb het laatse deel niet gezien en wie weet is dat deel beter.

Tsja ligt eraan wat je onder beter verstaat... Hij legt in het laatste gedeelte de link naar Nederland. Mohammed B enzo


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-03-2008 19:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 27 maart 2008 19:31 schreef Lainedil het volgende:
O.


Jij zat natuurlijk de dagen af te tellen he? :')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-03-2008 11:26 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Niet overal in Europa gaan de klokken en horloges een uur vooruit naar zomertijd. De leden van de Belgische Vereniging tegen het Zomeruur (BVTZ) blijven na zaterdag hardnekkig de wintertijd hanteren.

Dat uurtje verschil bespaart amper energie, beweert Ann Ceusters uit de Antwerpse deelgemeente Merksplas. Energiebesparing was ooit de reden voor de Europese Unie om de zomertijd in te voeren.

''Ik vind het raar dat daar na dertig jaar niet meer resultaten van beschikbaar zijn'', zegt ze in de Vlaamse krant Het Nieuwsblad. Ze ziet juist nadelen: ''Ik heb de eerste dagen net als veel andere personen last van dat uurtje verchil.''

Ceusters houdt haar klok en horloge op wintertijd. ''Tot mijn kinderen protest aantekenen'', zegt ze. ''Ik kijk al uit naar het laatste weekeinde van oktober.''






Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-03-2008 11:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe je moet wel erg in een vast ritme zitten wil je het ervaren, ik vind zomertijd wel relaxed omdat je savonds nog wat langer buiten kan zitten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 29-03-2008 15:50 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

lol, net telefoon van onze bassist @ jurkjesjatverhaal wendy v dijk van zn vriendin marcha. Mediahype'je, goed bezig. (niet dat het daarom gaat natuurlijk)

hier

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-03-2008 16:03]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-03-2008 2:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

FIA baas gefilmd tijdens seks met hoertjes


De voorzitter van de Internationale Federatie voor de Autosport (FIA) Max Mosley is gefilmd in zijn huis in Londen toen hij met prostituees bezig was. Het blijkt dat de man nogal sadomasochistische trekjes heeft. De vijf prostituees gingen verkleed als nazi’s en concentratiekampgevangenen.

Mosley gaf de hoertjes bevelen in het Duits, liet zich op luizen onderzoeken en liet zich slaan met een zweep, zo schreef het Britse tabloid News of the World. De orgie duurde ruim vijf uur. De vader van Mosley, Oswald, was een Britse fascistenleider tijdens de Tweede Wereldoorlog.


haha normaal geef ik niet om roddel nieuws maar dit is wel een vet verhaal


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-03-2008 4:46 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 29 maart 2008 11:26 schreef Rotzak het volgende:
Niet overal in Europa gaan de klokken en horloges een uur vooruit naar zomertijd. De leden van de Belgische Vereniging tegen het Zomeruur (BVTZ) blijven na zaterdag hardnekkig de wintertijd hanteren.

Dat uurtje verschil bespaart amper energie, beweert Ann Ceusters uit de Antwerpse deelgemeente Merksplas. Energiebesparing was ooit de reden voor de Europese Unie om de zomertijd in te voeren.

''Ik vind het raar dat daar na dertig jaar niet meer resultaten van beschikbaar zijn'', zegt ze in de Vlaamse krant Het Nieuwsblad. Ze ziet juist nadelen: ''Ik heb de eerste dagen net als veel andere personen last van dat uurtje verchil.''

Ceusters houdt haar klok en horloge op wintertijd. ''Tot mijn kinderen protest aantekenen'', zegt ze. ''Ik kijk al uit naar het laatste weekeinde van oktober.''







Zouden ze alleen de klok niet verzetten of dit ook daadwerkelijk in het dagelijks leven doorvoeren?

Lijkt me best lastig om bijvoorbeeld je baas te overtuigen dat je diensttijd toch echt een uur afwijkt van die van je collega's.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 31-03-2008 10:43 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 29 maart 2008 15:50 schreef FRNK het volgende:
lol, net telefoon van onze bassist @ jurkjesjatverhaal wendy v dijk van zn vriendin marcha. Mediahype'je, goed bezig. (niet dat het daarom gaat natuurlijk)

hier


Hehehehehehe


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 31-03-2008 19:42 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 31 maart 2008 4:46 schreef XXL het volgende:
Zouden ze alleen de klok niet verzetten of dit ook daadwerkelijk in het dagelijks leven doorvoeren?

Lijkt me best lastig om bijvoorbeeld je baas te overtuigen dat je diensttijd toch echt een uur afwijkt van die van je collega's.

Ik hoop het eerste, het is immers een protestactie. Wel gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 31-03-2008 19:43]


Verrassend triviaal


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-03-2008 19:44 by mental Profiel van mental

Mental heeft weer internet !!!!!

Best belangrijk nieuws he.


Fuck the world and fuck you


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-04-2008 12:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Lucia de B. tijdelijk op vrije voeten

De Haagse verpleegkundige Lucia de B. komt tijdelijk op vrije voeten. Dat hebben minister Ernst Hirsch Ballin en staatsecretaris Nebahat Albayrak van Justitie besloten. De straf van De B. wordt met ingang van vandaag tijdelijk onderbroken.

De advocaat-generaal bij de Hoge Raad pleit voor een herziening van de zaak-Lucia de B. Hij vindt dat de door het gerechtshof afgegeven bewijsconstructie van digoxinevergiftiging van patiënten geen stand kan houden.

De Haagse verpleegkundige kreeg in 2006 levenslang voor zeven moorden op ziekenhuispatiënten en drie pogingen daartoe. Ze had eerder tevergeefs om onderbreking van haar straf gevraagd omdat nog onderzoek werd gedaan voor een eventuele herziening van haar zaak. Bovendien werd ze getroffen door een herseninfarct. In de gevangenis is ze daarvan slecht hersteld en ze zou buiten gevangenschap moeten kunnen revalideren, stelden haar advocaten. Albayrak wees dat verzoek toen nog af.

er worden eindelijk wat mensen wakker?

edit: berekeningen gedaan door echte statistici hebben gezegt dat de echte kans dat ze onschuldig is niet 1 op 342 miljoen is maar goede berekeningen komen meer uit op 1/9 en een andere op 1/50.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-04-2008 12:48]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-04-2008 13:49 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 31 maart 2008 19:44 schreef mental het volgende:
Mental heeft weer internet !!!!!

Best belangrijk nieuws he.


Ik ga vast maar weer zandzakjes stapelen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-04-2008 9:13 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Robbie Muntz heeft exclusief interview met Wilders
Uitgegeven: 2 april 2008 23:23
Laatst gewijzigd: 2 april 2008 23:43

AMSTERDAM - Programmamaker Robbie Muntz heeft begin volgende week een drie uur durend exclusief interview met PVV-politicus Geert Wilders.
ANP

Dat is de conclusie van overleg dat beide mannen woensdag hadden naar aanleiding van Wilders film Fitna. Muntz heeft dat woensdag laten weten.

Theo van Gogh

Het overleg kwam voort uit onvrede van Muntz omdat Wilders in zijn film Fitna zonder contact of toestemming een audiofragment heeft gebruikt van Muntz die Theo van Gogh interviewde.

Muntz was daar boos over. Maandag hebben Wilders en de programmamaker daarover gesproken.

Schadeclaim

"Ik laat mijn schadeclaim vallen. Zo'n interview is natuurlijk geweldig. We gaan nog kijken wie het interview wil kopen. We gaan uit van de hoogste bieder, maar het kan best zijn dat niemand het wil hebben wegens censuur enzo."

Volgens Muntz hebben hij en Wilders woensdag anderhalf uur zitten babbelen en was de politicus, een dag na het Tweede Kamerdebat, in een opperbest humeur.

"Hij wil trouwens heel graag in contact komen met de Deense illustrator die ook boos is wegens het gebruik van diens cartoon in de film."

Paul Jan van de Wint

Muntz doet het interview samen met zijn compagnon Paul Jan van de Wint. Hij roept een ieder op die vragen heeft aan Geert Wilders, die te mailen aan info@muntzvandewint.com.


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2008 9:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

He, wat boeiend ..


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-04-2008 9:25 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Exit Bertie

wo 02/04/08 - De Ierse premier Bertie Ahern zal op 6 mei opstappen. Ahern stond onder druk nadat was bekend geraakt dat hij in de jaren 90 meer dan 100.000 euro had gekregen van zakenmensen.
"Ik weet in het diepste van mijn hart dat ik niets fout heb gedaan", zei Ahern op een druk bijgewoonde persconferentie.

"Maar ik wil ook niet dat het werk van mijn collega's verstoord wordt door de aandacht voor mijn proces. Daarom zal ik zelf op 6 mei mijn ontslag aanbieden aan president McAleese."

Ahern kwam in september voor het eerst in opspraak toen hij werd opgeroepen als getuige op een fraudeproces.

Intussen werd hij al verschillende keren opnieuw opgeroepen om meer uitleg te geven over een aantal verdachte betalingen. In de jaren 90 zou hij grote bedragen hebben ontvangen van vrienden en zakenmensen.

Ahern is al 11 jaar premier in Ierland. Hij wilde nog doorgaan tot 2012. Hij was een van de drijvende krachten achter het vredesakkoord in Noord-Ierland.

bron

Laat nu maar een een premier met wat meer aandacht en respect voor het erfgoed van Ierland starten.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 03-04-2008 10:20 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 3 april 2008 9:25 schreef Beli Mawr het volgende:
Exit Bertie

wo 02/04/08 - De Ierse premier Bertie Ahern zal op 6 mei opstappen. Ahern stond onder druk nadat was bekend geraakt dat hij in de jaren 90 meer dan 100.000 euro had gekregen van zakenmensen.
"Ik weet in het diepste van mijn hart dat ik niets fout heb gedaan", zei Ahern op een druk bijgewoonde persconferentie.

"Maar ik wil ook niet dat het werk van mijn collega's verstoord wordt door de aandacht voor mijn proces. Daarom zal ik zelf op 6 mei mijn ontslag aanbieden aan president McAleese."

Ahern kwam in september voor het eerst in opspraak toen hij werd opgeroepen als getuige op een fraudeproces.

Intussen werd hij al verschillende keren opnieuw opgeroepen om meer uitleg te geven over een aantal verdachte betalingen. In de jaren 90 zou hij grote bedragen hebben ontvangen van vrienden en zakenmensen.

Ahern is al 11 jaar premier in Ierland. Hij wilde nog doorgaan tot 2012. Hij was een van de drijvende krachten achter het vredesakkoord in Noord-Ierland.

bron

Laat nu maar een een premier met wat meer aandacht en respect voor het erfgoed van Ierland starten.



Iets voor Bono? Alles best zolang hij maar niet zingt.


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2008 13:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het bewijs, amerikanen zijn domme rukkers:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2008/04/waarschuwing_we_worden_kanniba.html

Ted Turner zegt dat we elkaar gaan opvreten omdat de wereld te heet wordt ...

Domme idioot


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen