IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zo zo, maar dat is belangrijk (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 24-04-2008 0:18 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 april 2008 18:09 schreef kwelgeest het volgende:
Ik geloof trouwens dat China bezig is met het ontwikkelen van methoden om zeewater drinkbaar te maken.


Die installaties bestaan al, voornamelijk in oliestaten in het midden oosten. Zijn wel peperdure installaties wat ik heb gehoord.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-04-2008 0:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

en dat kost aardig wat energie, je kan het natuurlijk op zonne energie doen, maar dan heb je een behoorlijk grote installatie nodig.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-04-2008 0:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ Sperende Dapwerper: cholera, die verdient wel wat doodstrafjes

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-04-2008 0:53]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-04-2008 9:18 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

'Joran van der Sloot in Thailand'
Uitgegeven: 24 april 2008 08:53
Laatst gewijzigd: 24 april 2008 09:09

AMSTERDAM - Joran van der Sloot is niet opgenomen in een psychiatrische kliniek, maar loopt vrij rond in Bangkok. Dat meldt De Telegraaf.
Novum2

Nederlandse toeristen maakten stiekem een foto van Van der Sloot.

Die zou op de vlucht zijn voor alle commotie rond de zaak-Natalee Holloway, na de geruchtmakende uitzending van Peter R. de Vries.

Van der Sloot zou gefotografeerd zijn op de atuchat markt in Bangkok. Volgens de krant werd hij vergezeld door een blonde jongen.





Ik denk dat hij daar met de boot van Daury is heengevaren...


spelfout weggehaald...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-04-2008 9:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik denk dat zijn ouders hem hebben leren liegen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-04-2008 10:01 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Grappiger was het nieuws dat hij een verliefde man heeft getild voor slechts zesduizend euro.
Maar die meneer laat wel een ingelijste foto van Joran aan de muur hangen.

Wie is het minst goed bij zijn hoofd...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 24-04-2008 10:48 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

wat een toestand.


Suck my piss


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-04-2008 17:28 by WMP Profiel van WMP

quote:
SGP wil popmuziek verbieden

AMSTERDAM - De SGP in de Provinciale Staten van Gelderland wil popmuziek verbieden, omdat deze zou aanzetten tot drank- en drugsgebruik. Dat meldt De Pers donderdag. "Popmuziek heeft de intentie de mens los te maken van God", aldus Statenlid Nelis Zondag.

De SGP wil dat de overheid alleen evenementen subsidieert die een educatieve waarde hebben. Popmuziek valt daar niet onder, zo zei Zondag tijdens een debat over subsidie voor Gelderse popcentra. "Bij popmuziek gaat het om opzwepen."

De politicus wuift het argument dat poppodia jongeren van de straat houdt, weg. "Na afloop kunnen ze ook vandalisme plegen." Verder wijst Zondag op het gebruik van drugs onder bezoekers van houseparty's. "Mensen gebruiken daar drugs en leven zich uit op de muziek", zo zegt hij op de website van de krant.

Verbod

De SGP'er zegt zelf te betwijfelen of het ooit tot een verbod zal komen. "We zijn maar een klein partijtje. Maar we kunnen wel onze beginselen uitdragen en de mensen laten nadenken."

Bron: Nu.nl


Shit, zijn het tóch die dekselse christenen.


[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 24-04-2008 17:28]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-04-2008 17:34 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Tis een schande, die popmuziek. Vooral dat draaien met die heupen van die "artiesten", weerzinwekkend!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-04-2008 17:35 by Dentz Profiel van Dentz

We zijn maar een klein partijtje. Maar we kunnen wel onze beginselen uitdragen en de mensen laten nadenken.

Flink nadenken over hoe bekrompen de SGP is. Zo wordt je "partijtje" natuurlijk nooit groter.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-04-2008 17:36 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
De SGP in de Provinciale Staten van Gelderland wil popmuziek verbieden, omdat het zou aanzetten tot drank- en drugsgebruik.

"Popmuziek heeft de intentie de mens los te maken van God. Vergeten wordt waartoe de mens op aarde is", zei Statenlid Nelis Zondag tijdens een debat over subsidie voor de popcentra Doornroosje in Nijmegen en Luxor Live in Arnhem.

De politicus wijst op het drugsgebruik onder bezoekers van houseparty's. "Mensen gebruiken daar drugs en leven zich uit op de muziek", zegt Zondag tegen DePers.nl.

De SGP wil dat de overheid alleen evenementen subsidieert die een 'educatieve waarde' hebben. "Popmuziek valt daar niet onder", zegt Zondag. "Popmuziek heeft zeker ook culturele waarde, maar wat ons betreft moet het als zodanig ook educatieve waarde hebben. Bij popmuziek gaat het om opzwepen. De Staatkundig Gereformeerde Partij bekijkt de zaken vanuit het perspectief van de Bijbel, en wij zouden graag zien dat muziek daaraan beantwoordt."

Het argument dat poppodia de jeugd van de straat houdt, wuift Zondag weg. "Als ze er na afloop vandaan komen kunnen ze ook vandalisme plegen."

Volgens Zondag heeft de overheid in het verleden vaker gesteld dat het subsidiëren van evenementen niet tot haar taken behoort. "Dit weekend was er hier in de Betuwe een bloesemtocht. Daar kwamen 40.000 mensen op af. Dat kostte geen geld, maar leverde juist geld op. Dat zijn goede dingen."

De SGP'er heeft niet de illusie dat gehoor wordt gegeven aan zijn oproep. "Wij zijn maar een klein partijtje. Maar we kunnen wel onze beginselen uitdragen en de mensen laten nadenken."


Volgens DePers.
En als de mensen niet willen luisteren gaan ze fucken met subsidie.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-04-2008 17:42 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 24 april 2008 17:34 schreef De Tegenpartij het volgende:
Tis een schande, die popmuziek. Vooral dat draaien met die heupen van die "artiesten", weerzinwekkend!


Doe de twist!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-04-2008 17:43 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 24 april 2008 17:42 schreef Gemene Lepel het volgende:
Doe de twist!


Jij satansgebroed!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-04-2008 17:45 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Shake it, baby, shake it!

[pieker]Zou een satanist eigenlijk dus in dat geval de satantwist doen?[/pieker]

edit: Hahahaha....

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-04-2008 17:45]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-04-2008 17:46 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Laat ze de muziek maar verbieden, dan worden de passieve muziekparasieten gescheiden van de echte muziekliefhebbers en valt de doelgroep van de tot drank en drugs aanzettende muziek weg. Forever Underground!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2008 17:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Sorry hoor, maar iemand die met zulke domme achterhaalde idee:en rondloopt, zou toch linea recta uit een politieke partij gezet moeten worden ...

Kut extremisten


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-04-2008 18:06 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 24 april 2008 17:47 schreef Jenje het volgende:
Sorry hoor, maar iemand die met zulke domme achterhaalde idee:en rondloopt, zou toch linea recta uit een politieke partij gezet moeten worden ...

Kut extremisten

Aangezien ik toch al gurristelijk bezig zijn te posten vandaag...

Je hebt helemaal gelijk, of op zijn minst voor een of andere conservatieve partij die niks te maken heeft met christendom. Deze ondoordachte opmerking staat verder van het christendom dan opmerkingen die alle andere partijen ooit zouden kunnen maken.

"Popmuziek heeft de intentie de mens los te maken van God. Vergeten wordt waartoe de mens op aarde is", zei Statenlid Nelis Zondag. Dit is vanuit de bijbel niet haalbaar, de leer is niet dat externe factoren de eigenschap hebben om de mens van God los te maken, maar dat niemand minder dan de mens zelf een ingebakken eigenschap heeft om zich naar het vlees, dat wil zeggen zijn eigen zondige menselijkheid te schikken en op deze manier zich van God los te maken. Popmuziek is geen oorzaak, maar slechts een manier.

Wanneer Zondag in zou zien zou hij ook moeten erkennen dat de enige verantwoordelijkheid die hij heeft is dat hij dit leert aan de christenen en niet zomaar lukraak voor alles en iedereen moet verbieden. Verbieden voor mensen met een eigen verantwoordelijkheid heeft niks te maken met de naastenliefde die de gulden regel uit de bijbel is. Als mensen los van God komen door popmuziek en dit niet hun bedoeling is, dan is het de verantwoordelijkheid van de heer Zondag als broeder in het Lichaam van Christus dat hij de ander probeert zijn punt te laten begrijpen in plaats van gewoonweeg te verbieden en de ander niet te veranderen in zijn denken.

Meer christenen zouden moeten beseffen dat het niet gaat om daden maar om het innerlijk, motivatie en denken. Dit is overduidelijk als je de bijbel niet van letter tot letter leest maar achter de gebeurtenissen in de verhalen de goddelijke (geïnspireerde) principes leest.

En ik vraag me af of muziek, los van de tekstuele inhoud, niet een van de rechten van een mens is? De meeste mensen kennen niks anders dan popmuziek en zijn onwetende van de underground in iedere stroming. Popmuziek is hun enige vorm van muziek en het gaat erg ver om muziek te verbieden.



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 24-04-2008 18:10 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
De politicus wuift het argument dat poppodia jongeren van de straat houdt, weg. "Na afloop kunnen ze ook vandalisme plegen." Verder wijst Zondag op het gebruik van drugs onder bezoekers van houseparty's. "Mensen gebruiken daar drugs en leven zich uit op de muziek", zo zegt hij op de website van de krant.


Dus als het niet 24/7 kan heeft het geen zin? Al die andere dingen vloeien voort uit het geloof, dit is echter gewoon "normale" kortzichtigheid.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-04-2008 20:52 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Iedereen detentie 24/7. Blijven ze mooi van de straat af, probleem opgelost?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-04-2008 2:00 by XXL Profiel van XXL

Duo slaat hond dood om verharing
Uitgegeven: 24 april 2008 15:39
Laatst gewijzigd: 24 april 2008 17:22

LEEUWARDEN - Een 45-jarige man uit Leeuwarden heeft met hulp van een 40-jarige vrouw zijn beagle doodgeslagen met een klauwhamer omdat de hond te veel verhaarde. Dat maakte de politie donderdag bekend.

Het tweetal toog naar een park in de Friese hoofdstad, waar de eigenaar de hond de schedel insloeg. Het duo gooide het dier daarna in een vuilcontainer. De man en vrouw zijn woensdag opgepakt door de politie. Beide verdachten hebben bekend, waarna ze zijn vrijgelaten in afwachting van eventuele strafvervolging.

De hond moet enorm hebben geleden, want het dier is pas na zeven klappen met de hamer overleden, zo blijkt uit onderzoek van een dierenarts.
(c) ANP



Eventueel???
Justitie moet er nog even over nadenken


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 25-04-2008 7:30 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

D'r zijn weer wat chineesjes gevonden!

Twee kinderen overleden door brand

ROTTERDAM - Twee kleine kinderen zijn donderdagavond overleden door een uitslaande brand in een woning in de Sint Agathastraat in Rotterdam. Een andere persoon raakte licht gewond. Dit heeft een woordvoerder van de brandweer bekendgemaakt.

Brand Rotterdam
De brand brak door nog onbekende oorzaak uit in de portiekwoning. In het pand waren op dat moment ongeveer twintig mensen aanwezig. Het is niet bekend hoeveel mensen er precies in de portiekflat aanwezig waren, omdat de zolder mogelijk illegaal werd bewoond, zegt een woordvoerder van de brandweer.

De brandweer kreeg rond 20.15 uur de melding binnen van de brand. Brandweermannen gingen het brandende pand binnen om de kinderen te redden. Toen de eerste, die tussen de 1 en 1,5 jaar oud was, naar buiten was gehaald ging de brandweer ervan uit dat de tweede bij de vader was. Het kind werd echter later onder het puin vandaan gehaald.

De brand was binnen drie kwartier onder controle. Een brandweerman raakte tijdens het blussen licht gewond.

De politie onderzoekt de dood van de kinderen. De identiteit van de slachtoffers is nog niet bekend. De overige bewoners worden volgens de brandweer opgevangen in een bejaardenhuis. Het pand heeft flinke schade opgelopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-04-2008 9:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun


Duo slaat hond dood om verharing

LEEUWARDEN - Een 45-jarige man uit Leeuwarden heeft met hulp van een 40-jarige vrouw zijn beagle doodgeslagen met een klauwhamer omdat de hond te veel verhaarde. Dat maakte de politie donderdag bekend.

Het tweetal toog naar een park in de Friese hoofdstad, waar de eigenaar de hond de schedel insloeg. Het duo gooide het dier daarna in een vuilcontainer. De man en vrouw zijn woensdag opgepakt door de politie. Beide verdachten hebben bekend, waarna ze zijn vrijgelaten in afwachting van eventuele strafvervolging.

De hond moet enorm hebben geleden, want het dier is pas na zeven klappen met de hamer overleden, zo blijkt uit onderzoek van een dierenarts.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-04-2008 9:37 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

En wat zo mogelijk nog erger is: er waren ooggetuigen. En die hebben dan weer niet het lef om in te grijpen. Persoonlijk zou ik niet voor mezelf instaan als ik zoiets zou zien. En dan godverdomme de politie op tv trots verkondigen dat er tegenwoordig een wet is waardoor zulke mensen kunnen worden bestraft met maar liefst maximaal 2 jaar gevangenisstraf. Om te janken. De doodstraf aan zulke debielen!


spelfout weggehaald...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-04-2008 9:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Die SGPer heeft, tot op zekere hoogte, wel gelijk. Je kan je alleen afvragen of dit onwenselijk is. Ik denk het niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2008 9:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hij signaleert een probleem, maar plakt daar een verkeerde oorzaak en een onwerkelijke oplossing aan.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen