IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zo zo, maar dat is belangrijk (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
FireDragon
Usericon van FireDragon
Posted 14-05-2008 0:16 by FireDragon Profiel van FireDragonhttp://www.tdsquad-hq.com

Damn, mn vriend studeert daar :p moet ie strax maar in een tentje gan studeren lol.


[img]http://i102.photobucket.com/albums/m105/techdragon666/sigs/FieryDragonsigfinished.jpg[/img]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-05-2008 12:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Justine Henin zal deze namiddag op een persconferentie in haar tennisclub La Palestre afscheid nemen van de tenniswereld. Even werd er gedacht dat Henin een pauze zou aankondigen, maar deze morgen bleek dat Henin wel degelijk een punt achter haar rijk gevulde carrière zal zetten. Ze behaalde maar liefst 41 toernooizeges, waaronder zeven Grand Slams (4 keer Roland Garros, 2 keer US Open en 1 keer Australian Open) en olympisch goud in Athene 2004. Nu stopt ze onmiddellijk met tennissen.

Definitief?
Of het afscheid definitief is, is niet duidelijk. Maar over haar beslissing is duidelijk heel erg lang en goed nagedacht. De persconferentie was normaal voorzien voor gisteren, maar werd afgelast om dan uiteindelijk naar vandaag verzet te worden.

Burn-out
Volgens mensen uit haar omgeving kampt Henin met een burn-out en kan ze het niet meer opbrengen om zich nog voor elke wedstrijd op te laden. Na haar succesvolle 2007, met tien toernooizeges, beleeft Juju een bijzonder moeilijk jaar met kansloze nederlagen tegen Sharapova op de Australian Open en Serena Williams in Miami. Vorige week ging ze onderuit tegen Safina in Berlijn en besloot om af te zeggen voor Rome.

Safina
"Wat ik nu meemaak stemt me niet gerust", sprak Henin na haar verlies vorige donderdag tegen Safina, die daarna ook wel Serena klopte en het toernooi won in de finale tegen Dementieva. "Ik hoop mijn vertrouwen terug te winnen, al vallen deze nederlagen me zwaar. Of de veer gebroken is, weet ik niet, maar ik mis momenteel de juiste middelen om op terug te vallen. Ik heb tijd nodig dit te verwerken."

Studeren en reizen
Ook voor het toernooi van Berlijn viel er al merkwaardig nieuws uit het kamp van Henin te horen. Juju, die op 1 juni 26 wordt, zou opnieuw willen gaan studeren. En reizen. "Ik wil graag de wereld verkennen, ver weg van de druk op de tenniscourts. Dingen doen die door het tennis nooit mogelijk zijn." (odbs/ka)


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-05-2008 13:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De Amerikaanse vrouwelijke rapper Remy Ma is gisteren veroordeeld tot een gevangenisstraf van acht jaar voor het beschieten van een vriendin net buiten een nachtclub in New York in juli 2007. Ma, wier echte naam Remy Smith is, had de vrouw beschoten omdat ze dacht dat die 1.900 euro van haar had gestolen. Het slachtoffer liep inwendige bloedingen op en moest drie weken in het ziekenhuis verblijven.

De advocaten van de zangeres beweerden dat het vuurwapen per ongeluk was afgegaan tijdens een gevecht tussen de twee vrouwen. De jury, die oordeelde dat Ma een extreem bittere vrouw is die de pedalen verloren heeft, gaf hier echter geen gehoor aan en dus werd ze schuldig bevonden.

Jawoord
De zangeres zou maandag in de gevangenis het jawoord geven aan haar verloofde, de rapper Papoose. Die huwelijksceremonie werd echter uitgesteld nadat een sleuteltje van handboeien ontdekt werd op het lichaam van Papoose.

Remy Ma sleepte in 2004, als lid van Terror Squad, een Grammy-nominatie in de wacht voor de hitsingle 'Lean Back'. Ze oogstte ook succes met nummers als 'Conceited' en 'Feels So Good'. In 2005 werd Remy Ma uitgeroepen tot beste vrouwelijke hiphop-artiest tijdens de BET Awards.


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-05-2008 13:23 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 mei 2008 13:12 schreef Hypnos het volgende:
De jury, die oordeelde dat Ma een extreem bittere vrouw is die de pedalen verloren heeft,
...pedalen..?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-05-2008 13:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

belgen...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2008 21:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Een buitenaards wezen is in 1981 vermoord door een andere alien omdat hij contact probeerde te maken met de Britse overheid. Dat zegt een man die claimt sinds zijn jeugd geestelijk en lichamelijk contact te hebben met buitenaardse wezens.

De Britse regering gaf vandaag, in het kader van de Freedom of Information Act, geheime informatie vrij over UFO-meldingen tussen 1978 en 1987. Verklaringen komen van publiek, militairen en politieagenten.

Agenten zien object

In 1981 beweerde een luitenant-kolonel dat hij een driehoekig object boven een veld had zien zweven. Ook verschillende agenten zagen het object en zeiden dat het bij het wegvliegen een enorm wit licht verspreidde dat het hele bos verlichtte. Onderzoekers die de plek onderzochten, vonden drie driehoekige gaten aan waar een verhoogde intensiteit op de radar werd waargenomen. Een verklaring hiervoor is nooit gevonden


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-05-2008 21:24 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 mei 2008 21:19 schreef kwelgeest het volgende:
Een buitenaards wezen is in 1981 vermoord door een andere alien omdat hij contact probeerde te maken met de Britse overheid. Dat zegt een man die claimt sinds zijn jeugd geestelijk en lichamelijk contact te hebben met buitenaardse wezens.

De Britse regering gaf vandaag, in het kader van de Freedom of Information Act, geheime informatie vrij over UFO-meldingen tussen 1978 en 1987. Verklaringen komen van publiek, militairen en politieagenten.

Agenten zien object

In 1981 beweerde een luitenant-kolonel dat hij een driehoekig object boven een veld had zien zweven. Ook verschillende agenten zagen het object en zeiden dat het bij het wegvliegen een enorm wit licht verspreidde dat het hele bos verlichtte. Onderzoekers die de plek onderzochten, vonden drie driehoekige gaten aan waar een verhoogde intensiteit op de radar werd waargenomen. Een verklaring hiervoor is nooit gevonden



Euh, wat is de nieuwswaarde hiervan?



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2008 21:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Dat het vandaag vrij gekomen is, wellicht? Leuk voor de allu. hoedjes hier.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2008 21:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 mei 2008 21:19 schreef kwelgeest het volgende:
Een buitenaards wezen is in 1981 vermoord door een andere alien



Alien vs predator!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2008 10:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Bevolking Myanmar stemt in met nieuwe grondwet
Uitgegeven: 15 mei 2008 09:14
Laatst gewijzigd: 15 mei 2008 09:15

YANGON - De bevolking van Myanmar (Birma) heeft volgens staatsmedia in een referendum ingestemd met een nieuwe grondwet. De opkomst voor de volksraadpleging in het autoritair geregeerde land zou 99 procent zijn.

Staatsmedia in het Aziatische land meldden donderdag dat 92,4 procent van de stemmers akkoord ging met door de junta bepleite nieuwe constitutie. Het referendum werd afgelopen weekeinde gehouden.

De junta van Myanmar stelt dat het met de nieuwe grondwet de weg wil vrijmaken voor democratische verkiezingen in 2010.

Versterken

Maar volgens de Nationale Liga voor Democratie van oppositieleidster Aung San Suu Kyi aast het militaire bewind met de grondwetswijziging juist op het versterken van zijn positie.

De nieuwe grondwet voorziet in het reserveren van 25 procent van de parlementszetels voor militairen. Suu Kyi, die al jaren onder huisarrest staat, mag onder de nieuwe grondwet geen publieke functies bekleden.



Erg geloofwaardig die uitkomst en zo'n opkomst als net het gehele land in puin ligt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-05-2008 10:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

de andere 1 procent lag op sterven?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 15-05-2008 10:39 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 14 mei 2008 13:23 schreef Greycloak het volgende:
...pedalen..?



Van d'r kinderfiets. Dat is zó kut! Ik zou er ook verbittert van worden.


Subtiel kamerolifantje


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-05-2008 23:03 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Verkrachte honden naar asiel

Een man uit Palm Beach is zijn honden kwijtgeraakt aan een asiel. Hij heeft zijn herdershonden meermaals verkracht en dus heeft de dierenbescherming ingegrepen.

Seks met dieren is echter niet strafbaar in Florida en dus zal de man niet worden gestraft. Of de dieren nog mogen terugkeren naar hun baasje zal door de rechter worden bepaald.

In Florida heeft een senator inmiddels een wetsvoorstel ingediend dat seks met dieren de kop moet indrukken.


Woef!!



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2008 10:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Het is belangrijk dat kinderen op zeer jonge leeftijd al leren omgaan met seksualiteit. Dat vindt de Rotterdamse wethouder Geluk van Onderwijs. Rotterdam is woensdag daarom gestart met het programma Wensen en Grenzen. Leerlingen van 4 tot 19 jaar, op tien basisscholen en vier MBO scholen in Rotterdam, krijgen seksuele en relationele voorlichting op hun eigen niveau.

Duscjhhh......


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2008 11:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Cartoonist aangehouden wegens discriminatie
Uitgegeven: 15 mei 2008 22:25
Laatst gewijzigd: 16 mei 2008 10:23

AMSTERDAM - De politie heeft dinsdag op last van het Openbaar Ministerie in Amsterdam de cartoonist die publiceert onder het pseudoniem Gregorius Nekschot aangehouden.

Hij wordt verdacht van het publiceren van cartoons die discriminerend zijn voor moslims en mensen met een donkere huidskleur, zei een woordvoerder van het Amsterdamse parket donderdag.

In de woning van de tekenaar in Amsterdam is een doorzoeking verricht en mogelijk belastend materiaal in beslag genomen, aldus de woordvoerder. Gregorius Nekschot is woensdag na verhoor weer op vrije voeten gesteld.

Aangifte

De arrestatie volgt uit een onderzoek naar het werk van 'Nekschot', nadat in 2005 aangifte tegen hem was gedaan. De aangifte komt voort uit een klacht van imam Abdul Jabbar van de Ven bij het Meldpunt Discriminatie Internet. Deze klacht is doorgeleid naar het OM, aldus de woordvoerder.

De controversiële 'Nekschot' publiceert vooral op internet, maar ook zijn boek 'Nekschot: Misselijke grappen' wordt in het onderzoek betrokken. Zijn extreme grappen en tekenstijl gaan velen te ver, anderen koesteren er bewondering voor en vinden ze hilarisch en scherp.

De in 2004 vermoorde cineast Theo van Gogh behoorde tot de laatste categorie en bood op zijn website ruimte aan het werk van 'Nekschot'.

Onderzoeken

Volgens het OM is een aantal cartoons beledigend dan wel dicriminerend, aldus de woordvoerder. Het Landelijke Expertise Centrum Discriminatie, dat zich met dergelijke onderzoeken bezighoudt, is ondergebracht bij het parket Amsterdam.

Het onderzoek loopt nog. Of 'Nekschot' ook daadwerkelijk vervolgd gaat worden, staat nog niet vast.

Intimiderend

Gregorius Nekschot houdt zijn ware identiteit voor het publiek verhuld, om geen onnodige risico's te lopen. Cabaretier Hans Teeuwen, een bekende van 'Nekschot', noemde de arrestatie en kortstondige detentie van de cartoonist donderdagavond in het tv-programma Pauw en Witteman intimiderend.

Teeuwen sprak de tekenaar na diens vrijlating kort. De politie zou 'Nekschot' hebben gezegd dat hij zijn anonimiteit nu wel kwijt is. "Een tamelijk intimiderende opmerking", aldus Teeuwen.

Tweede Kamer

De Tweede Kamer zit bovenop de arrestatie van cartoonist Gregorius Nekschot, die discriminerende spotprenten zou publiceren. VVD, PVV en D66 vragen minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie om opheldering. De zaak ligt gevoelig omdat de vrijheid van meningsuiting in het geding lijkt.

(c) ANP


Mooi 'enn-tweetje' van linksmensen en hakbars. Vrijheid is voor homo's, stem rood.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 16-05-2008 11:01]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2008 11:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 16-05-2008 21:07 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Heel droevige dit, Nederland kan zo in het rijtje China, Cuba etc. qua censuur.


Against God and Government


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-05-2008 21:17 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Overdrijven is natuurlijk ook een vak apart.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-05-2008 21:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

of het gaat toch zo slecht niet met china


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-05-2008 21:23 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nu je 't zegt: volgens mij las ik laatst dat mensen in Cuba nu pc's en mobieltjes mogen kopen .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 16-05-2008 21:30 by Reddy Profiel van Reddy

Gregorius Nekschot opgepakt, jeetje. Stel je toch eens voor, dit kan dus ook met grappige cartoonisten gebeuren...


dus


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 16-05-2008 21:45 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 16 mei 2008 21:17 schreef Gemene Lepel het volgende:
Overdrijven is natuurlijk ook een vak apart.


Vind ik niet, moet je eens zien wat die Hirsch Ballin en zijn christenvriendenjes allemaal uitspuwen de laatste tijd, als het aan hem ligt wil ie alles verbieden, die gek is niet goedwijs. Ik word echt doodziek van dat politiek correcte gedrag, een cartoonist opgepakt door 10 politiemensen? Dit is echt te triest voor woorden.


Against God and Government


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-05-2008 23:32 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja, het is kut wat er allemaal gebeurt en ik ben er tegen, maar om dit nou met een autoritair links regime te vergelijken zoals Cuba of China is echt kul.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-05-2008 18:57 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Man smeert sambal in vagina vrouw
ALPHEN/DEN HAAG - Het echtpaar uit Alphen was al ruim twintig jaar gehuwd en had al twee kinderen, toen de mannelijke helft compleet ontspoorde.
afbeelding vergroten
Uit woede over een vermeende affaire van zijn vrouw met een huisvriend, zou hij haar onderworpen hebben aan bizarre vernederingen. De man verbrandde het schaamhaar van zijn vrouw, liet haar zijn urine drinken en smeerde sambal in haar vagina. Vrijdag eiste het OM tegen de man een celstraf van achttien maanden, waarvan zes maanden voorwaardelijk.

Omstreeks 2000 begon hij haar te mishandelen, omdat zij hem zou bedriegen met de huisvriend. Om de klappen te stoppen, biechtte ze de affaire maar op, hoewel ze helemaal geen affaire met de man had.

Haar echtgenoot zou zich na deze valse bekentenis pas echt ontpopt hebben tot een sadistische kwelgeest. Hij stak haar schaamhaar in brand, liet tattoo’s op haar lichaam plaatsen met de naam van de vermeende minnaar. Hij dwong haar nachten naakt op de vloer te slapen. Zij moest iedere avond een glas met zijn urine drinken. Daarnaast duwde hij pepers in haar vagina.

Of het nog niet genoeg was, stuurde hij naaktfoto’s van haar naar vrienden en collega’s. Ook bedreigde hij haar met de dood. De kinderen waren getuigen van de mishandelingen. ,,Mijn vader heeft een zieke geest,’’ verklaarde een zoon later bij de politie.


Vrijdag moest de 62-jarige verdachte voorkomen bij de rechtbank in Den Haag. De man ontkende verschillende beschuldigingen. Andere praktijken, zoals het verbranden van het schaamhaar, deed hij volgens hem op haar verzoek. Hij had haar wel eens geslagen, maar dat was omdat zij ook sloeg.

De officier van Justitie vond de vernederingen ‘te bizar voor woorden en totaal onacceptabel’. Naast een celstraf eiste de aanklager tegen de man een contactverbod met zijn voormalige vrouw. Beide echtelieden leven inmiddels ondergedoken.


De rechtbank doet op 30 mei uitspraak.

Je mag ook helemaal niets meer.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-05-2008 19:01 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 16 mei 2008 21:45 schreef Rotzak het volgende:
Vind ik niet, moet je eens zien wat die Hirsch Ballin en zijn christenvriendenjes allemaal uitspuwen de laatste tijd, als het aan hem ligt wil ie alles verbieden, die gek is niet goedwijs. Ik word echt doodziek van dat politiek correcte gedrag, een cartoonist opgepakt door 10 politiemensen? Dit is echt te triest voor woorden.


De opmerking van Kwelgeest vind ik dan weer erg typerend: het zou de schuld van 'linksmensen' zijn (een geniaal bedachte term trouwens, echt! Het gemiddelde tokkieniveau is er niets bij). Dit kabinet is inderdaad ook echt een toonbeeld van linksigheid.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 17-05-2008 19:01]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen