IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Fitna the Movie Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-03-2008 20:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 20:28 schreef Dentz het volgende:


:')


CHELMAN!!!!


spelfout weggehaald...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-03-2008 20:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 20:36 schreef ghoulliette het volgende:
polytheisten?? Een bijbelcursus kan geen kwaad voor die moslims... of een woordenboek

Waar zie je dat?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2008 20:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 maart 2008 20:36 schreef ghoulliette het volgende:
dat soort dingen weet ik ook niet... ik speelde vroeger altijd met Barbies.


komen ook hard aan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-03-2008 20:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 20:37 schreef varanus het volgende:
CHELMAN!!!!
Nu je het zegt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2008 20:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 20:38 schreef WhiteRider het volgende:
Waar zie je dat?

Engelse versie: Annihilate the infadels (is ook een kut band) and the polytheists.

Zegt ene sjaak met zonnebril na de metro ontploffing.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-03-2008 20:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 20:38 schreef WhiteRider het volgende:
Nu je het zegt.


Ja, sprekend he!!


spelfout weggehaald...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-03-2008 20:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 20:39 schreef ghoulliette het volgende:
Engelse versie: Annihilate the infadels (is ook een kut band) and the polytheists.

Zegt ene sjaak met zonnebril na de metro ontploffing.

Ja, maar wie zegt dat dat over christenen gaat? In de Koran staat duidelijk dat christenen en moslims dezelfde god aanhangen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2008 20:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja hier gaat Wilders wel veel zieltjes mee winnen denk ik.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2008 20:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 20:40 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, maar wie zegt dat dat over christenen gaat? In de Koran staat duidelijk dat christenen en moslims dezelfde god aanhangen.

omdat het na de beelden kwam van de aanvallen tegen de VS en Spanje...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-03-2008 20:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mooi muziekje eronder, btw.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-03-2008 20:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Grieg


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-03-2008 20:47 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Heb de film gedownload. Eerste dat ik zie: Soera 8, vers 60.

Ik heb het even opgezocht:

"60. En maakt aan de grens alle mogelijke strijdkrachten en vastgehouden paarden voor hen gereed, waarmede gij de vijand van Allah en uw vijand en anderen buiten hen, die gij niet kent, doch die Allah kent, moogt afschrikken. En wat gij ook voor de zaak van Allah besteedt, het zal u ten volle worden terugbetaald en u zal geen onrecht worden aangedaan."

Bijna identiek aan het eerder geposte deel uit de Bijbel. Wat echter niet in de film zit, maar wel in de Koran (en Bijbel) staat:

"61. En als zij tot vrede neigen, neigt u er dan ook toe en legt uw vertrouwen in Allah. Voorzeker Hij is Alhorend, Alwetend."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2008 20:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 20:47 schreef WhiteRider het volgende:
Heb de film gedownload. Eerste dat ik zie: Soera 8, vers 60.

Ik heb het even opgezocht:

"60. En maakt aan de grens alle mogelijke strijdkrachten en vastgehouden paarden voor hen gereed, waarmede gij de vijand van Allah en uw vijand en anderen buiten hen, die gij niet kent, doch die Allah kent, moogt afschrikken. En wat gij ook voor de zaak van Allah besteedt, het zal u ten volle worden terugbetaald en u zal geen onrecht worden aangedaan."

Bijna identiek aan het eerder geposte deel uit de Bijbel. Wat echter niet in de film zit, maar wel in de Koran (en Bijbel) staat:

"61. En als zij tot vrede neigen, neigt u er dan ook toe en legt uw vertrouwen in Allah. Voorzeker Hij is Alhorend, Alwetend."

De film is dan ook niet bedoelt om te relativeren he


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-03-2008 20:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dat zeg ik: subjectief, uit zijn verband gerukt en selectief.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-03-2008 20:50 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 maart 2008 20:49 schreef ghoulliette het volgende:
De film is dan ook niet bedoelt om te relativeren he


Hehehe, psies... Witte Riddert toch! Daar worden mensen toch helemaal niet bang van!



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-03-2008 20:54 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 20:50 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, psies... Witte Riddert toch! Daar worden mensen toch helemaal niet bang van!



Soera 4, vers 56:

"56. Gewis, degenen die Onze tekenen verwerpen zullen Wij weldra het Vuur doen binnengaan. Wij zullen hen telkens, wanneer hun huiden zijn verbrand, andere huiden er voor in de plaats geven; opdat zij de straf ten volle zullen ondergaan. Waarlijk, Allah is Almachtig, Alwijs."

Juist ja, en hier uit het Nieuwe Testament:

"26 &#8220;Ik zeg jullie: wie heeft zal nog meer krijgen; maar wie niets heeft, hem zal zelfs wat hij heeft worden ontnomen.
27 En die vijanden van mij die niet wilden dat ik koning over hen werd, breng hen hier en dood ze voor mijn ogen.&#8221;&#8217;
28 Na deze woorden trok Jezus verder, op weg naar Jeruzalem."

Lucas 19.



robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 27-03-2008 20:57 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

kut

[Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 27-03-2008 21:00]


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2008 20:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 20:50 schreef Mark het volgende:
Dat zeg ik: subjectief, uit zijn verband gerukt en selectief.

Ik vind die beelden van alle aanslagen en moordpartijen indrukwekkender dan die koran teksten. Al hadden ze nijnntje erbij voorgelezen dan nog voel je je bij al dat geweld nou niet erg lekker.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-03-2008 21:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 maart 2008 20:58 schreef ghoulliette het volgende:
Ik vind die beelden van alle aanslagen en moordpartijen indrukwekkender dan die koran teksten. Al hadden ze nijnntje erbij voorgelezen dan nog voel je je bij al dat geweld nou niet erg lekker.


Beelden zijn inderdaad sterker dan woorden. Maar dat is ook het gevaar, je kan 20 dingen van 1 kant laten zien en niets van de andere kant, dan is een mening zo gevormd.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-03-2008 21:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en escaleert de boel al een beetje?


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2008 21:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nou nu ben ik niet de meest grote wilders fan, maar die beelden zijn wat ze zijn: gruwelijk en de daden van gestoorde extremisten.

Ik geloof echter niet dat er een causaal verband is tussen
islam--> terroristen. Maar tot nu toe vind ik ook niet dat deze film dat implicieert. Het suggereert meer dat er een (grote) groep extremisten is die islam gebruiken om mensen te vermoorden voor machtsredenen. Wat ook wel zo is natuurlijk.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 27-03-2008 21:05 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Das toch geen film..

Als ik het nieuwsarchief opentrek heb ik hetzelfde.

Bullshit about nothing.

Maarja..zoals in het eind

Het is al een belediging voor een moslim als je geen moslim bent..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2008 21:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het 2e gedeelte van de film is dan weer jammer... dan gaat het over alledaagse moslism... alsof die ook van die mafkezen zouden zijn.


Pascalorie
<3Gaycloak
Usericon van Pascalorie
Posted 27-03-2008 21:09 by Pascalorie Wijzig reactieProfiel van PascalorieQuote dit bericht

Wat een anticlimax!

Typische politicus die Geert, van alles beloven...


De shit is aan!!!1


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 27-03-2008 21:09 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Tis een opsomming van uitspraken van personen..
Zo kan je elk geloof wel bekritiseren.


Ik vind het iig geen film.

Ik mis de autoexplosies, de clint eastwood scenes en een moslim die brult...Ill be back. voordat hij ontplofte in een zelfmoordaanslag.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen