IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Fitna the Movie Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 28-03-2008 0:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 maart 2008 23:58 schreef kwelgeest het volgende:
Die zendrijd moet je ook kopen en daar kop je niet zo 1,2,3 iewts meer dan een kwatier van. Daar heeft de PVV destijds een ander filmpje uitgezonden. Als een politicus een propaganda filmpje wil maken en uitzenden moet dat kunnen. Ik zie niet in waarom dat slechts tijdens die zendtijd mag.


Hmmmmm, okay, maar waarom dan huilen als het niet op tv mag?



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 28-03-2008 0:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 28 maart 2008 0:00 schreef kwelgeest het volgende:
Der Ewige Jude?


Hehehe, zoiets ja!



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-03-2008 0:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

3 Pagina discussie over een samenvatting van terroristische moslims. Want dat is het in feitte.
De aanloop naar de film toe was intenser dat de film zelf, hoezee voor de eikel in het ministerie die half moslimland over de zeik heeft geholpen door de film vroegtijdig aan te kondigen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-03-2008 0:05 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Misschien komt er nu ook wel een anti-Nederland film: Met daarin beelden van o.a.: Guus Meeuwis, Gerard Joling en Frans Bauer. Ik kan me best voorstellen dat wanneer buitenlanders dat zien dat ze denken dat Nederland de hel is.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2008 0:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2008 0:00 schreef blonde rockgod het volgende:
Hmmmmm, okay, maar waarom dan huilen als het niet op tv mag?
Zoals ik in die post ook al aangaf verkrijg je niet gemakkelijk zoveel tijd. Hij wilde die film graag uitzenden en was teleurgesteld dat geen een omroep 'm integraal wilde uitzenden.
quote:
Op 28 maart 2008 0:00 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, zoiets ja!
Niet vergelijkbaar.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2008 0:06 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Komt er nog wat van Kwellie?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2008 0:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 23:56 schreef WhiteRider het volgende:
Nou, het toppunt van 'uit z'n verband rukken' vind ik toch wel het volgende:


Tja, waar heb je deze quote vandaan? Het woord 'oorlog' staat, denk ik, niet voor niets tussen haaljes. Dat woord staat er in de oorspronkelijke tekst waarschijnlijk niet en is slechts een aanname van de vertaler. Verder heeft ook Wilders het over overlevenden. Maar je kan je afvragen wanneer een oorlog in de islamitische theologie voorbij is. Er zijn teksten aan te dragen die impliceren dat er altijd oorlog tegen ongelovigen gevoerd moet worden, het zij met pauses.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 28-03-2008 0:09]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2008 0:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2008 0:08 schreef kwelgeest het volgende:
Tja, waar heb je deze quote vandaan? Het woord 'oorlog' staat, denk ik, niet voor niets tussen haaljes. Dat woord staat er in de oorspronkelijke tekst waarschijnlijk niet en is slechts een aanname van de vertaler. Verder heeft ook Wilders het over overlevenden. Maar je kan je afvragen wanneer een oorlog in de islamitische theologie voorbij is. Er zijn teksten aan te dragen die impliceren dat er altijd oorlog tegen ongelovigen gevoerd moet worden, het zij met pauses.

Ja hoor, kunnen we eindeloos over praten, maar je kan niet ontkennen dat Wilders wel een heel vrije interpretatie van de Koran hanteert. Hij maakt zich schuldig aan hetgeen hij zelf veroordeelt: het vrijelijk interpreten van verzen om anderen van het gelijk te overtuigen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-03-2008 0:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

heb hem net gezien.

K vind het eenzijdig belicht omdat de wantoestanden in de arabische landen ook niet zijn belicht.

maar voor de rest vind ik inderdaad dat hij het erg netjes heeft gehouden omdat hij bijna geen conclusies trekt. Dit zou dus ook nooit verboden mogen worden omdat het niet meer is dan lapjes tekst en stukjes film bij elkaar te plakken die redelijk bij elkaar horen.

K had eigenlijk verwacht dat hij vol met verkeerde vooroordelen, conclusies en extreme oplossingen zou komen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-03-2008 0:15]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2008 0:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2008 0:12 schreef WhiteRider het volgende:
Ja hoor, kunnen we eindeloos over praten, maar je kan niet ontkennen dat Wilders wel een heel vrije interpretatie van de Koran hanteert. Hij maakt zich schuldig aan hetgeen hij zelf veroordeelt: het vrijelijk interpreten van verzen om anderen van het gelijk te overtuigen.
Ik ken ze niet uit mijn hoofd, ik weet niet wat er letterlijk staat. Maar hij heeft slechts passages aan beelden gekoppeld. Als hij passages uit zijn verband ging rukken om een zo 'mooi' mogelijk beeld te schetsen had hij wel andere kunnen pakken.
Heb jij deze quote uit de koran zelf?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-03-2008 0:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht





Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-03-2008 0:22 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl



Bruce Banner


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-03-2008 0:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2008 0:28 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2008 0:18 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ken ze niet uit mijn hoofd, ik weet niet wat er letterlijk staat. Maar hij heeft slechts passages aan beelden gekoppeld. Als hij passages uit zijn verband ging rukken om een zo 'mooi' mogelijk beeld te schetsen had hij wel andere kunnen pakken.
Heb jij deze quote uit de koran zelf?

Ja, uit de vertaalde online-versie. Wellicht speelt interpretatie van de vertaler mee, maar ik kan me niet voorstellen dat mijn citaat meer afwijkt van de Arabische tekst dan dat van Wilders.

Buiten dat zie ik nog steeds de relevantie van de film niet. Als het bedoeld is om discussie op te weken, is dat doel uiteraard gehaald. Als het doel is 'ons' te waarschuwen voor 'hen', is het wel een achterlijke en populistische poging dat doel te bereiken. Dat extremistische moslims met in hun rechterhand de Koran of Hadith en hun linkerhand een bom over straat marcheren, zegt niets over de 'algemene dreiging' van de islam. Ik zal de laatste zijn te ontkennen dat er enige dreiging uit die contreien komt, maar ik zie geen verband tussen uit z'n verband gerukte Koran-citaten en 'de moslim'.
Zoals jij net zo goed weet als ik, zijn opiniepeilingen in het Midden-Oosten even schaars als water in de Sahara. Derhalve lijkt het me bijzonder moeilijk conclusies te trekken aan de hand van uitspraken van gezaghebbenden binnen de islam. Een staatshoofd van een islamitisch land is doorgaans niet democratisch gekozen, een imam vertegenwoordigt een select deel van de islam.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-03-2008 0:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb hem uit nieuwsgierigheid van Rapidshare afgerost. Los van de inhoud van deze "film": hulde voor dhr Wilders die met deze grap de hele wereld al maanden in zijn ban heet weten te houden, en juist daarmee de aandacht op zijn zaak gevestigd heeft. De inhoud van de film is dan ook irrelevant.

(hoeveel exposure heeft deze man wereldwijd met deze grap gehad en zal hij nog krijgen?)

De josti's onder de bevolking die sowieso al anti buitenlander/ moslim bla bla zijn schotelt hij precies voor wat ze willen zien, dus vermoed ik dat hij onder deze doelgroep zeker stemmen zal winnen. Uitstekend staaltje manipulatie/ propaganda.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-03-2008 0:51 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

propaganda en manupulatie vind ik wel een groot woord voor 3 maanden laten wachten op een filmpje van 15 minuten waar weinig wilders in voorkomt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-03-2008 1:07 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 28 maart 2008 0:47 schreef Snaack het volgende:
Ik heb hem uit nieuwsgierigheid van Rapidshare afgerost. Los van de inhoud van deze "film": hulde voor dhr Wilders die met deze grap de hele wereld al maanden in zijn ban heet weten te houden, en juist daarmee de aandacht op zijn zaak gevestigd heeft. De inhoud van de film is dan ook irrelevant.

(hoeveel exposure heeft deze man wereldwijd met deze grap gehad en zal hij nog krijgen?)

De josti's onder de bevolking die sowieso al anti buitenlander/ moslim bla bla zijn schotelt hij precies voor wat ze willen zien, dus vermoed ik dat hij onder deze doelgroep zeker stemmen zal winnen. Uitstekend staaltje manipulatie/ propaganda.


+1



WMP
Usericon van WMP
Posted 28-03-2008 1:12 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Nu begrijp ik waarom Wilders niet wilde dat iemand die film van te voren mocht zien.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-03-2008 1:14 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 28 maart 2008 1:12 schreef WMP het volgende:
Nu begrijp ik waarom Wilders niet wilde dat iemand die film van te voren mocht zien.





XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-03-2008 1:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gave film, man.

Op 09:37 met grote letters in beeld:

Nederland in de ban van de islam

Op dat moment op de achtergrond zelfs een foto met "twee torens".




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 28-03-2008 2:31 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2008 0:47 schreef Snaack het volgende:
Ik heb hem uit nieuwsgierigheid van Rapidshare afgerost. Los van de inhoud van deze "film": hulde voor dhr Wilders die met deze grap de hele wereld al maanden in zijn ban heet weten te houden, en juist daarmee de aandacht op zijn zaak gevestigd heeft. De inhoud van de film is dan ook irrelevant.

(hoeveel exposure heeft deze man wereldwijd met deze grap gehad en zal hij nog krijgen?)

De josti's onder de bevolking die sowieso al anti buitenlander/ moslim bla bla zijn schotelt hij precies voor wat ze willen zien, dus vermoed ik dat hij onder deze doelgroep zeker stemmen zal winnen. Uitstekend staaltje manipulatie/ propaganda.

+1
Heb em net bekeken, op dit tijdstip kijken er minder!! Iemand opgevallen dat de stats over moslims in Nederland ineens overgaan op in europa om ze op te drijven???



Spel vouten zijn cool!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 28-03-2008 3:26 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Wat een kutfilm..


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 28-03-2008 4:36 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Zoals mijn reactie op de hele affaire: *gaap*...

Slechte en goedkope productie trouwens... met niet zo heel veel moeite had deze film er een stuk beter uit kunnen zien, dit is meer een powerpoint-presentatie met bewegende beelden dan een film.

Kunnen we nu de beveiliging van hem intrekken? Dat kost de belastingbetaler meer geld dan het waard is.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 28-03-2008 4:44]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Dennis666
zoek een hobby of ga muziek maken
Usericon van Dennis666
Posted 28-03-2008 5:22 by Dennis666 Wijzig reactieProfiel van Dennis666Quote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2008 3:26 schreef Helvete het volgende:
Wat een kutfilm..


mee eens
Valt erg tegen.....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-03-2008 9:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 20:10 schreef blonde rockgod het volgende:
Verbranden ze ZM shirts! (damn, die waren al spuuglelijk, maarja...)




signature


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen