IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : A Storm Of Light Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-08-2011 22:16 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2011 22:08 schreef Retardo het volgende:
Heb ik al twee keer gedaan. 1e keer was samen met Minsk (rip) en de 2e keer heb ik met Ortega nog support gedaan. Helaas is Groningen niet de stad voor underdogs in zo'n veels te kleine scene. Was het Tilburg geweest aan de andere hand...


ja toen was ik nog niet zo'n fan, heb ze toen dus overgeslagen, wel een beetje spijt van nu, al vind die eerste 2 albums nog steeds niet je van het..

11 okt spelen ze in 013 he


... hoe de hazen lopen ...


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 12-08-2011 8:42 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2011 22:08 schreef Retardo het volgende:
Minsk (rip)


Dat nieuws heb ik een beetje gemist. Kut.


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-08-2011 12:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2011 19:45 schreef faalhaas het volgende:
Iemand als Layne Staley bevalt je ook totaal niet? Die kon ook zo'n geaffecteerde monotone stem opzetten maar toen vond iedereen het prachtig.

Hihi, foei.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Northward
Usericon van Northward
Posted 15-08-2011 15:25 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2011 8:42 schreef intothevoid het volgende:
Dat nieuws heb ik een beetje gemist. Kut.

+1; zuur.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-12-2011 14:25 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Muzikaal ontzettende goeie plaat, maar die zangert is niet helemaal mijn kopje thee, vaker luisteren gaat niet helpen vrees ik

Heb jij A Storm Of Light al een kans gegeven? Gezien jouw lijstje zou je dat wel vet moeten vinden.



hier maar verder
ik ken de band en heb het album al een paar keer beluisterd, maar blijft voorlopig niet genoeg hangen
misschien nog een kans geven, maar ik vrees dat dit een van de zovele releases is dit jaar die ik echt wel goed vind, maar mijn top 20 niet zal halen


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-12-2011 14:40 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

ok

Svartir Sandar staat nu op hier, begin wel steeds meer nummers goed te vinden


... hoe de hazen lopen ...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-12-2011 14:46 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

mooi!
ik denk trouwens dat Bloodiest en Grown Below uit mijn lijst je ook wel moeten bekoren
zeker als je liefhebber bent van oa A Storm Of Light, Steak Number Eight en Tombs

ik ga zo A Storm Of Light nog eens opleggen


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-12-2011 15:00 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2011 14:46 schreef Tool-fan het volgende:
ik denk trouwens dat Bloodiest en Grown Below uit mijn lijst je ook wel moeten bekoren



had ze vanmorgen al even snel gechecked uit je lijstje, af en toe hele mooie passages maar... weer de zang die me te weinig doet.. soms zelfs irriteert..

maargoed bij Sólstafir begint nu het kwartje ook langzaam te vallen dus wie weet


... hoe de hazen lopen ...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-12-2011 15:44 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

eigenlijk klinkt deze van A Storm Of Light echt té heerlijk!
die jaarlijst gaat zo'n ramp worden om samen te stellen


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-01-2013 2:03 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Brute sessie

http://violitionist.com/2012/05/a-storm-of-light/

Ander goed nieuws:


We've been writing and preparing for our next record recently. If you saw us on the Converge tour, you heard 2 songs that will be featured on it. If all goes as planned, we'll start recording in May.

Iemand die 2 nieuwe songs al tegengekomen op youtube?


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-03-2013 22:06 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

A STORM OF LIGHT To Unleash New Full-Length Via Southern Lord Recordings
March 19th, 2013

Following their 2011 album As The Valley Of Death Becomes Us, Our Silver Memories Fade and a rapturous response to their 2012 shows with the likes of Converge, Sleep, Corrosion Of Conformity, Torche and Valient Thor, A STORM OF LIGHT will return this year with a brand new record via Southern Lord Recordings.
A STORM OF LIGHT’s third album As The Valley Of Death Becomes Us, Our Silver Memories Fade was the band’s heaviest and most dynamic release to date bringing together the colossal energies and forces of the group, not to mention an assemblage of prestigious guests.
Their latest offering, entitled Nations to Flames, was recorded with Travis Kammeyer (Fahrenheit Studios), mixed with Matt Bayles (Red Room) and is currently being mastered and readied for our listening pleasure later this year.
The band, wishing to give little away, states that musically, Nations to Flames is “faster, much darker and noisier” adding that…”on this record, we have finally found ourselves.”
Further information, including track listing, artwork and audio, will be revealed in due course.



... hoe de hazen lopen ...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-03-2013 23:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ben benieuwd


Faustian Spirit of the Earth


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 20-03-2013 9:19 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Die vorige is goed, maar is bij nader inzien toch niet echt blijven hangen. Iig, benieuwd!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 20-03-2013 9:54 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 20 maart 2013 9:19 schreef Kvelgeest het volgende:
Die vorige is goed, maar is bij nader inzien toch niet echt blijven hangen. Iig, benieuwd!

+1
Ook duidelijk te merken dat ze "hitjes" probeerde te schrijven op die plaat. Ben ook benieuwd want als ze de nieuwe op SL uit gaan brengen zal deze ergens wel harder (of beter te flippen) moeten zijn. Lijkt me.
En dat is wat ik ervan vinD!

[Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 20-03-2013 10:05]



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-03-2013 9:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2013 9:54 schreef Retardo het volgende:
ik vindt!

ಠ_ಠ

Verder: +1 op jou en kvellie enzo! Harder en noisier klinkt als een goed plan


Quis moderabat ipsos moderatores?


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 20-03-2013 10:04 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 20 maart 2013 9:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
ಠ_ಠ

Verder: +1 op jou en kvellie enzo! Harder en noisier klinkt als een goed plan

Vind je dat?



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-03-2013 10:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dat vindt ik, ja!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 20-03-2013 10:11 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 20 maart 2013 10:10 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat vindt ik, ja!

Ik wilt niet meer. t.



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-03-2013 16:11 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2013 9:54 schreef Retardo het volgende:
+1
Ook duidelijk te merken dat ze "hitjes" probeerde te schrijven op die plaat. Ben ook benieuwd want als ze de nieuwe op SL uit gaan brengen zal deze ergens wel harder (of beter te flippen) moeten zijn. Lijkt me.
En dat is wat ik ervan vinD!


Och "hitjes".. het laatste album had absoluut zijn zeer catchy momenten. Ik had daar helemaal geen moeite mee. Er werd namelijk ook genoeg gebeukt, dus een zekere doordachte balans tussen hard/zacht was er zeker. Ik vond die hele melodieuze stukken die opeens leken op te duiken telkens erg gaaf in ieder geval. Wat mij betreft zetten ze die koers verder door op het nieuwe album

Live speelden ze ook al wat nieuw materiaal en dat klonk idd een tikje zwaarder/donkerder. Nog een paar songs met een "catchy" refreintje erbij en we hebben weer zo'n knaller van een album van deze lieden

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 20-03-2013 16:11]


... hoe de hazen lopen ...


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 20-03-2013 17:09 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-03-2013 17:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind dit een stomme band.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 20-03-2013 17:18 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

O.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 20-03-2013 17:48 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Asol kan me ook niet ooraal bevredigen.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 20-03-2013 17:55 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Heb het helaas al veel te vaak live moeten aanschouwen omdat ze iedere keer wel op toffe packages staan. Maar alles aan die band is zo verschrikkelijk binnen de lijntjes. Sowieso de slappe Neurosis-light muziek, die dan ook nog eens "opgevrolijkt" moet worden met overdreven bombastische, totaal oninteressante visuals. Misschien in de hoop dat het publiek door de muziek niet in slaap valt.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-03-2013 17:57 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Even normaal doen tegen Josh Graham.


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen