IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hardcore & Punk II Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 01-06-2008 23:16 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Vandaag weer de hele dag Warzone geluisterd, wat is dat toch geniaal goed!


Against God and Government


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-06-2008 11:39 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 1 juni 2008 21:51 schreef XnegativeX het volgende:
Opflikkeren met die beatdown!

Hier weer wat echte hardcore:
http://www.myspace.com/xeffortx



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2008 16:33 by mental Profiel van mental

quote:
Op 1 juni 2008 22:25 schreef XnegativeX het volgende:
Oeh nee. Spierballencore
Luisteren , watje. Verandering van spijs doet eten. En ja dat kan ik weten, voor de lolbroeken onder ons.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2008 16:34 by mental Profiel van mental

Oh ja en warzone zuigt negerpiemels, nog nooit zo'n slechte meuk gehoord, fucking shit zeg.


Fuck the world and fuck you


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-06-2008 16:38 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 juni 2008 16:34 schreef mental het volgende:
Oh ja en warzone zuigt negerpiemels, nog nooit zo'n slechte meuk gehoord, fucking shit zeg.


Hebben ze bij jou soms de oren geamputeerd


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2008 16:47 by mental Profiel van mental

Nee maar laten we nou het toch over warzone hebben er maar op door gaan ook. WAT de neuq is er in hemelsnaam goed aan Warzone ? Ik vind er persoonlijk geen harige hol aan. Slecht gespeelde shit, en volgens mij zo inspiratieloos als madonna in bed. Bovendien, die zang is verschrikkelijk, ik durf te beweren dat zelfs die knakker van Right Direction beter kan zingen, en dat is heel wat want die gast is echt hopeloos met zang, verschrikkelijk. Nu weet ik ook wel dat je die twee zangerts niet met elkaar kunt vergelijken omdat ze heel verschillend zingen maar daar gaat het nu even niet om. En die brakke opnames van warzone man echt dat je daar met plezier naar kunt luisteren, holy fuck. Je had al me respect maar nou helemaal.


Fuck the world and fuck you


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-06-2008 16:51 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 juni 2008 16:47 schreef mental het volgende:
Slecht gespeelde shit, en volgens mij zo inspiratieloos als madonna in bed.


Gespot: Madonna met voorbinddildo

Showbizz - door Peter (Petre) op 13-09-2007 @ 00:25

Icoon ShowbizzQueen of Pop Madonna is in Londen gespot met een erotisch speeltje. De popdiva verliet een sjiek hotel met een doorzichtig tasje met daarin een 'purple penetrator', oftewel: een paarse voorbinddildo.

Of de plastic genotsknots een cadeau was voor echtgenoot Guy zijn verjaardag afgelopen maandag, of dat het koppel wat stoom af wil blazen na het moeizame adoptieproces van hun nieuwe afrikaanse oogappel, is niet bekend. Een bekende van het stel zegt in The Sun: "Het goede rapport is de laatste stap in de adoptieprocedure en nu die genomen is, reageren Madonna en Guy opgelucht. Het verbaast me dan ook niet dat ze nu wat willen ontspannen".

Madonna staat wel vaker bekend om haar heftige uitspattingen. Zo maakten videoclips van haar in het verleden veel los bij conservatieve organisaties, vanwege het erotische karakter er van. Of de diva wist dat het tasje met de dildo doorzichtig was en het gebruikt om mee te shockeren is dan ook niet uit te sluiten.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2008 16:53 by mental Profiel van mental

Ik bedoel maar, inspiratieloos. wie gebruikt er nou nog een dildo vandaag de dag.


Fuck the world and fuck you


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-06-2008 18:00 by Schaep Profiel van Schaep

Vandaag even niet.

Ik vind die hardcore altijd zo snel vervelen, geef mij maar gewoon de toffe punk van vroeger.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-06-2008 18:05]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2008 18:11 by mental Profiel van mental

Wat luisterde je vroegah dan ?


Fuck the world and fuck you


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-06-2008 19:34 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 juni 2008 16:47 schreef mental het volgende:
Nee maar laten we nou het toch over warzone hebben er maar op door gaan ook. WAT de neuq is er in hemelsnaam goed aan Warzone ? Ik vind er persoonlijk geen harige hol aan. Slecht gespeelde shit, en volgens mij zo inspiratieloos als madonna in bed. Bovendien, die zang is verschrikkelijk, ik durf te beweren dat zelfs die knakker van Right Direction beter kan zingen, en dat is heel wat want die gast is echt hopeloos met zang, verschrikkelijk. Nu weet ik ook wel dat je die twee zangerts niet met elkaar kunt vergelijken omdat ze heel verschillend zingen maar daar gaat het nu even niet om. En die brakke opnames van warzone man echt dat je daar met plezier naar kunt luisteren, holy fuck. Je had al me respect maar nou helemaal.


Kijk, ik heb dat juist met die overgeproduceerde meuk van tegenwoordig, die moshcore shit. Daar zit niks geen inspiratie in, gewoon lomp beuken tot vervelends toe, uitzonderingen daar gelaten. Neem het nummer van Warzone : The sound of revolution, lekkere tekst, rauw maar goed, en een goede sfeer en het blaast gewoon nostalgie uit, heerlijk gewoon.

Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar wat vind je van Cro Mags dan


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2008 19:35 by mental Profiel van mental

Cro mags zijn cool. had je niet verwacht he.


Fuck the world and fuck you


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-06-2008 19:37 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

En Slapshot dan?


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2008 19:38 by mental Profiel van mental

Die hebben geen kut met hardcore te maken.


Fuck the world and fuck you


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-06-2008 20:55 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 juni 2008 19:38 schreef mental het volgende:
Die hebben geen kut met hardcore te maken.


Whatevah.. Talk to the hand!!


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2008 20:59 by mental Profiel van mental

Als je een nummer opneemt met als titel FUCK NEW YORK dan heb je er geen flikker van begrepen.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-06-2008 21:01 by Mark Profiel van Mark

Hardcore, dat is dat gedeelte in de Terrorizer en andere mags dat ik zo snel mogelijk doorblader tot het goede materiaal weer begint


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2008 21:02 by mental Profiel van mental

Sinds wanneer besteed de terrorizer aandacht aan hardcore dan nou is eht al wel een tijd terug dat ik dat blaadje kocht maar..


Fuck the world and fuck you


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-06-2008 21:02 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 juni 2008 18:11 schreef mental het volgende:
Wat luisterde je vroegah dan ?


Hehe, vroeger luisterde ik naar hele blije punk, maar ik bedoelde meer de wat oudere punk, Angelic Upstarts, Cock Sparrer, Cockney Rejects, Crass, Subhumans, X-Ray Specs, dat soort dingen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2008 21:03 by mental Profiel van mental

Xrayspects, lol. maat van me gaat binnekort naar londen voor een optreden van die gasten.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-06-2008 21:04 by Mark Profiel van Mark

Je hebt gelijk, ik had Metal Hammer of Aardschok moeten zeggen, Terrorizer heeft alleen zo nu en dan een klein stukje erover

Maar MH of Aardschok blader ik tegenwoordig niet veel meer door, dus dan valt mijn opmerking een beetje dood. Dus, erm...


Kut

Hardcore is oninteressant, zo beter?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2008 21:06 by mental Profiel van mental

Nee. nou ja voor de hardcore koop ik de aardschok ook niet meer, of het moet zijn voor de cd recencies, die interviews van cro mag zuigen. in de laatste aardschok ook, 6 vragen aan terror, nou, dat is dan nog een lang interview voor de heer cro mag. als het tegenwoordig geen gelamrock of horrorpunk is vind ie het niks.de homo.


Fuck the world and fuck you


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-06-2008 21:12 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 juni 2008 21:03 schreef mental het volgende:
Xrayspects, lol. maat van me gaat binnekort naar londen voor een optreden van die gasten.


Haha, vet!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-06-2008 23:04 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 2 juni 2008 19:38 schreef mental het volgende:
Die hebben geen kut met hardcore te maken.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2008 23:05 by mental Profiel van mental

wat ?


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen