IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : met wie voel je je verwant Volgende pagina
Vinay
Usericon van Vinay
Posted 28-02-2002 22:51 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Iedereen heeft wel dat hij of zij met sommige mensen zich meer verwant voelt dan met een ander .
-met wie voel je je het meest verwant ?
op dit forum ,in je omgeving ,op school .
-met wiens denkbeelden over het leven voel je je het meest verwant ?
en met wie voel je je niet verwant ?en waarom ?



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 28-02-2002 22:53 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Heel standaard antwoord maar....mn vriend. We hebben echt connected souls...we begrijpen elkaar zo goed. Echt WAUW!
Verder gelooft iemand die ik ken dat als je je sterk verbonden voelt met elkaar dat je elkaar in een vorig leven dan ook al gekend hebt. Vond het wel een grappige theorie...of het klopt??


I spy with my little and verrry evil eye.....


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-02-2002 22:54 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

dat hou ik dus lekker voor me


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-02-2002 22:55 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Met wie voel ik me verwant... Hmm, lastige vraag.

Qua denkbeelden over de wereld/mensen met mijn grote vriend Mörke, alhoewel ik niet het niet zo extreem uit als hij.

Qua "gewone" alledaagse zaken, (vaak) hetzelfde denken en goed met elkaar op kunnen schieten met mijn lieve vriendin.

Met wie ik me helemaal niet verwant voel... hmm, een zekere Kees (ex-vriend), een zekere Jochien (ex-vriendin), en nog wel met een hele stapel mensen. Meerderheid van de mensheid dunkt mij.



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-02-2002 22:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik bedoel dus:

ik hou het ook lekker voor me

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 28-02-2002 22:59]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-02-2002 22:55 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 28 februari 2002 22:54 schreef Lord Morgoth het volgende:
dat hou ik dus lekker voor me





Suck my piss


Jade
Usericon van Jade
Posted 28-02-2002 23:18 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Die persoon weet dat wel.


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 28-02-2002 23:18 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

quote:
Op 28 februari 2002 22:53 schreef WickedKimmie het volgende:
Verder gelooft iemand die ik ken dat als je je sterk verbonden voelt met elkaar dat je elkaar in een vorig leven dan ook al gekend hebt. Vond het wel een grappige theorie...of het klopt??


Ik geloof in die theorie maar ja dat ga ik hier niet helemaal uitleggen zou enorm offtopic worden ben ik bang.

verder voel ik me erg verwant met een stel mensen die ik ken. m'n vriendin, een kunstenares uit limburg die ik al een tijdje ken. je hebt dat gewoon met sommige mensen, die kom je tegen en dan heb je ook het gevoel dat je ze al heel lang kent. vind ik wel tof. heb het best vaak, maar ja daar is dan ook weer een verklaring voor die op die theorie terug komt. Ik schijn een hele oude ziel te hebben. (lekker zweverig he )


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-02-2002 23:20 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2002 23:18 schreef Errorx het volgende:
Ik geloof in die theorie maar ja dat ga ik hier niet helemaal uitleggen zou enorm offtopic worden ben ik bang.



In dit geval zou dat geen probleem zijn, zolang het maar (zijdelings) betrekking heeft op het onderwerp


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-02-2002 23:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik voel me verwant met Jezus.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 28-02-2002 23:24 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 28 februari 2002 23:18 schreef Jade het volgende:
Die persoon weet dat wel.

Dat weet ik ook wel


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 28-02-2002 23:29 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2002 23:23 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik voel me verwant met Jezus.


MUHAHAHAHAHAHAHAAAAHAA

Ik voel me erg verwant met mezelf.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-02-2002 23:32 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik geloof dat Dwaallicht daar langer over nagedacht heeft.



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-02-2002 23:33 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Dwaallicht kennende wel ja.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 28-02-2002 23:35 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Dan zou ik wel graag willen weten wat...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 28-02-2002 23:37 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

soms voel ik me kortstondig met iemand verwant. Als je bijv een goed gesprek met iemand gehad hebt ofzo. Vaak voel ik me closs bij iemand en wordt dat na een tijdje zwakker.
Een echte soul mate ben ik 1 keer tegengekomen en uit het oog verloren. Ik mis hem nog regelmatig, maar alle de herrinerigen aan onze tijd maken al dat ik me beter en sterker voel.

Verder was mijn oom mijn verwant/ soulmate (hoe je het noemen wilt) Hellaas is hij 3 jaar gelden overleden


bla...bla...bla...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-02-2002 23:38 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2002 23:37 schreef Lady Rose het volgende:
Een echte soul mate ben ik 1 keer tegengekomen en uit het oog verloren. Ik mis hem nog regelmatig, maar alle de herrinerigen aan onze tijd maken al dat ik me beter en sterker voel.


Mag ik vragen hoe dat precies zat? Was dat iemand die je al kende?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-02-2002 23:41 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik heb wel geregeld momenten van herkenning, wederzijds begrip ofzow, of soms waardering. Maar echt verwant voel ik me met maar heel weinig mensen...


Dead things grow from deep inside...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 28-02-2002 23:49 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2002 23:38 schreef Lord Morgoth het volgende:
Mag ik vragen hoe dat precies zat? Was dat iemand die je al kende?


Nee ik kende hem niet.
Ik leerde hem kennen toen ik een tijdje in Brussel zat. Ik werkte daar aan een safe sex campagne en hij werkte daar ook aan mee.
We leerde eklaar vrij snel erg goed kennen. Het klikte meteen. Konden goed praten, nou ja alles klopte....
Na een maand was de campagne voorbij en vertrok hij terug naar Belfast. We hebben elkaar daarna veel geschreven en gebeld, maar door de situatie daar was dat erg moeilijk. Post werd opgemaakt en telefoontje afgeluisterd en verbroken. Langzaam zijn we elkaar uit het oog verloren.
Na een jaar belde hij opeens weer, maar omdat zijn vriendin het erg moeilijk had met onze vriendschap heb ik hem daarna nooit meer gehoord

Even voor alle duidelijkheid: De vriendschap was hecht en puur platonisch en als hij me nu zou bellen gaan we gewoon verder waar we toen gestopt zijn.
(wil je meer weten dan mail je maar)


bla...bla...bla...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-02-2002 23:50 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

De sex wordt er niet safer om met een one night stand lijkt mij.

Oeps, verkeerde topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 28-02-2002 23:51]



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-02-2002 23:52 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

laat ik zeggen dat ik ook wel eens zoiets heb gehad. (maar daar heb ik het hier liever niet over)

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 28-02-2002 23:55]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 28-02-2002 23:56 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2002 23:52 schreef Lord Morgoth het volgende:
laat ik zeggen dat ik ook wel eens zoiets heb gehad. (maar daar heb ik het hier liever niet over)


Als je ervaringen uit wil wisselen... me mailadres heb je geloof ik.

Ik heb jaren niet over deze jongen gesproken, maar nu ik zo iets over hem vertled heb moet ik zeggen dat het goed voelt. Net alsof hij weer een beetje terug. Do I make any sence?


bla...bla...bla...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-02-2002 23:58 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Klinkt heel gek misschien maar ik voel me wel 'ns verwant met Glenn Benton.
Nou weet ik niet of dat positief of negatief geinterpreteerd moet worden.
Whatever.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-02-2002 23:58 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

sorry, als je wilt weten wat hier stond, mail me dan maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 01-03-2002 0:12]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 01-03-2002 0:04 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

opzich ben ik toch wel redelijk close met LM (niet op een kleffe manier, maar op een broederlijke manier). Maar dat varieert ook sterk. Soms zijn we het met elkaar eens en soms ook absoluut niet, en dan kunnen de gemoederen soms hoog oplopen

Zo is de zanger van mijn band ook een van mijn beste maten, en denken we soms precies hetzelfde. Echt vaag...

Maar meer eigenlijk niet echt


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 01-03-2002 0:05 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Kerel, je hebt groot gelijk! (en nee da;s niet sarcastisch of ironisch bedoeld)

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 01-03-2002 0:05]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen