IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : met wie voel je je verwant Vorige pagina | Volgende pagina
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 02-03-2002 11:59 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ben ik nou de enige die mijn mams niet geweldig vind


bla...bla...bla...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 02-03-2002 12:08 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ik voel met verwant met Edwin, een nachtclub manager uit the Fillipijnen, hij heeft goede ideen en we hebben een beetje dezelfde achtergrond. Als we samen aan het werk zijn daar is het altijd een zooitje in de club.


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 02-03-2002 12:11 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Ik voel me verwant met S A T A N en shiet iedereen hier af.


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-03-2002 12:14 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dan ga ik lekker 112 bellen!!!


Ik, Wil Schuurman


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-03-2002 12:14 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik voel me verwant met NuclearBastard omdat ie zoveel van Blackmetal afweet.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 02-03-2002 12:27 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik voel mij verwant met m'n beste vriendin omdat we zo veel op elkaar lijken, en tegelijkertijd precies elkaars tegenpolen zijn. Maken dezelfde dingen mee, hebben dzelfde problemen enz. Echt fijn om dan iemand te hebben die datzelfde vindt en je elkaar kan helpen.
Helaas is m'n beste vriendin de enige waarmee ik een echte band heb, en met wie ik het overal over kan hebben.
O ja, op dt forum geloof ik dat SQT en ik wel op elkaar lijken in levenservaringen(vreemd woord hiervoor trouwens, ik begin pas net te leven).

Enne, SQT ik mail je morgen weer


MuayThaigerrr!!


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 02-03-2002 13:53 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

ik ben niet verwand met iemand anders, maar dit wil zeker niet zeggen dat ik niemand graag zie.Ik heb een schat van een vriendin en wij weten alles van elkaar, maar of je daardoor echt verwand zijt met elkaar weet ik nog zo niet.
Wat is nu eigenlijk een definitie van "verwand"??


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 03-03-2002 6:48 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik voel me verwant met weinigen hier. Ziek word ik er van. Wat stelt metal nog voor?
Niet veel iig als je de boel goed bekijkt. Ach, aan degenen die het wel menen, gracias, we'll meet sometime! Waar dan ook...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 03-03-2002 10:51 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik voel me verwant met Paul...uitleg waarschijnlijk niet nodig ...mijn beste vriendinnetje Amy Mijn vrienden Marty en Ultima en uiteraard mijn mama

Deze mensen zijn er altijd voor mij


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 03-03-2002 18:51 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

me zus,pa & beste vriend, zijn gelijk ook 3 de enige personen die me echt helemaal snappen


My madness, my sadness


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 03-03-2002 19:05 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Ik voel me verwant met Piet Paulusma


sebinsagoil


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 03-03-2002 19:17 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

Ik vertrouw alleen mezelf en ik en moi...

en ik voel me verwant met... me pc


Godverdommen..


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 03-03-2002 19:19 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

moet gezellig zijn dan...


MuayThaigerrr!!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 03-03-2002 19:26 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik voel me verwant met Ursul de Geer

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 03-03-2002 19:30]


No meat is sweater


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-03-2002 19:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb een intens goede relatie met mijn rechterhand.
nee ff serieus


ik ben nog niet zo lang op ut forum, dus met iemand op ZM nog niet heel erg.
maar dat komt nog wel (toch?)


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-03-2002 22:09 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik voel met verwant met mn broer, hij en ik denk vaak hetzelfde over dingen, hebben min of meer dezelfde smaak, ik waardeer zijn muzieksmaak, en luister ernaar (veel punk) en hij waardeert de mijne en luistert naar veel van mijn cds. Verder zo ongeveer dezelfde interesses, en zo nog wel meer waarin ik behoorlijk met hem overeenkom.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 03-03-2002 22:44 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

wie is er verwandt met mij???


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-09-2002 13:53 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Met Helmet en m'n zoon

En L.M. en L.R. ( de beste vrienden ever)

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 09-09-2002 15:03]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-09-2002 14:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Bepaalde tekenfilmfiguren.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 09-09-2002 14:20 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2002 11:59 schreef Lady Rose het volgende:
Ben ik nou de enige die mijn mams niet geweldig vind


nee mijn mama heerscht ook


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 09-09-2002 14:22 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik zelf ben erg verwant met Bint, want wij hebben dezelfde mening en onze vriendschap klikt gewoon super. he bintie?


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 09-09-2002 14:33 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

ik voel me verwant met alles en iedereen.
ik voel me alleen niet verwant met angst en onwetendheid.

dus....


why would you listen to me?


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 09-09-2002 14:36 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 14:33 schreef antimetal het volgende:
ik voel me verwant met alles en iedereen.
ik voel me alleen niet verwant met angst en onwetendheid.

dus....

Rot nu maar weer op, met je anti metal.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-09-2002 14:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik voel me verwant met mijn moeder, broer en vriendin.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-09-2002 15:00 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 14:22 schreef Heosphoros het volgende:
Ik zelf ben erg verwant met Bint, want wij hebben dezelfde mening en onze vriendschap klikt gewoon super. he bintie?


Zeg laat anti metal 'ns met rust! Lazer jij op met je grappen, nu weten we het wel

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 09-09-2002 15:02]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen