IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : met wie voel je je verwant Vorige pagina | Volgende pagina
Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 09-09-2002 15:01 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 15:00 schreef Vampie het volgende:
Zeg laat anti metal 'ns met rust! Lazer jij op met je grappen


, dit is gewoon hoog verraad wat je nu doet, een "anti metaler" hoort hier toch niet thuis of wel?


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-09-2002 15:02 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

ON TOPIC!!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-09-2002 15:04 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Sorry Asherah ik zou hier zoooooo graag op willen reageren...



Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-09-2002 15:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 15:01 schreef Heosphoros het volgende:
, dit is gewoon hoog verraad wat je nu doet, een "anti metaler" hoort hier toch niet thuis of wel?


Het woord 'sarcasme' komt in jouw woordenboek niet voor geloof ik Pandaatje

Enne -- bah, weer een Libelle-topic..

WTF is er met ZM aan het gebeuren? Volop asskissing, libelle-gereutel en onzin.. Ik wil lekkere discussies godverdomme


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-09-2002 15:10 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

OK, ga je gang, maar niet hier... on topic alsjeblieft!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-09-2002 15:11 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Asskissing?...hoe kom je erbij?Geweldig topic juist...

Maar als je wil duscusieren begin je toch een goed topic?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 09-09-2002 15:11 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

met Lemmy en Biff Byford en mn bloedbroer Bjorn

verder met alle mensen met een ziel voor echte Metal.


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-09-2002 15:12 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hmm..ik vergat mijn stiefvader *schaamt zich ontzettend*

Ook al is hij niet meer stoffelijk aanwezig,de band blijft.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-09-2002 15:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 15:11 schreef Vampie het volgende:
Asskissing?...hoe kom je erbij?Geweldig topic juist...

Maar als je wil duscusieren begin je toch een goed topic?


I was speaking in general


Verder offtopic gereutel doe ik wel in het daartoe bestemde topic..

Enne -- ik voel me aan niemand verwant.. Nou, hooguit aan Al Quida dan.. DOOD AAN DE AMERIKANEN


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-09-2002 15:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 15:13 schreef Snaack het volgende:

Enne -- ik voel me aan niemand verwant.. Nou, hooguit aan Al Quida dan..



ga weg man


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 09-09-2002 15:21 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

quote:
Op 9 september 2002 15:01 schreef Heosphoros het volgende:
, dit is gewoon hoog verraad wat je nu doet, een "anti metaler" hoort hier toch niet thuis of wel?


<offtopic>
ik voel me ook verwant met Heosphoros..... ik denk alleen idd dat hij mijn naam verkeerd interpreteerd...
shockeren is toch een gezonde hobby?

Heosphoros ik ben niet anti metal hoor....
</offtopic>

Ik vindt de vraagstelling overigens wel voor erg veel antwoorden vatbaar...
zo voel ik me bijvoorbeeld ook verwant met dolfijnen en chimpansees..


why would you listen to me?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-09-2002 15:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 15:19 schreef attila_de_hun het volgende:
ga weg man


Sarcasme..

Oftewel -- ik voel me aan niemand verwant..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-09-2002 15:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 15:22 schreef Snaack het volgende:
Sarcasme..

Oftewel -- ik voel me aan niemand verwant..


aha, een "loner" dus


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-09-2002 15:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 15:23 schreef attila_de_hun het volgende:
aha, een "loner" dus

Mwah, ik vind 'je verwant voelen aan' nogal een sterk woord.. Tuurlijk zijn er mensen wiens wereldbeeld min of meer overeenkomt met dat van mij, maar daar voel ik me niet verwant aan..

En what's in a name: 'je verwant voelen aan' betekent al dat het een gevoel, dus momentopname betreft.. Doordat jij je op sommige vlakken in een ander herkent ervaar je een emotie, die je als 'je verwant voelen' zou kunnen aanduiden.

Ik heb het dan liever over 'mezelf herkennen in anderen', wat dus een (korte) emotie is. En zoals (waarschijnlijk) ieder ander mens, ervaar ik die emotie wel eens ja..

--edit

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-09-2002 15:29]


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 09-09-2002 15:27 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik zie niet in waarom ik me met iemand verwant zou moeten voelen..en ben daarom ook met niemand echt verwant...Ik heb wel vrienden enzo, maar een echt speciale band ofzo heb ik eigenlijk nog nooit echt met iemand gehad...Mensen kan je toch nooit 100% vertrouwen...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-09-2002 15:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 15:27 schreef Snaack het volgende:
Mwah, ik vind 'je verwant voelen aan' nogal een sterk woord..

--edit

inderdaad, daarom heb ik ook maar enkele mensen genoemd. als het over herkennen gaat kan ik er wel meer opnoemen.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 09-09-2002 16:00 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2002 11:59 schreef Lady Rose het volgende:
Ben ik nou de enige die mijn mams niet geweldig vind

lol ik heb een pleurishekel aan mn moeder


My madness, my sadness


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 09-09-2002 16:22 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Och jee waar moet ik starten bij de mensen waarmee ik me niet verwant voel. Nu ja probeerseltje:
1. Mensen die het achterste van hun tong niet laten zien. Daar kan ik niet mee omgaan. Soms ook wel eens verlegen mensen als ik me de energie erin heb gestoken om ze op gemak te laten voelen en het wil niet lukken.
2. Doen wat je zegt, zeg wat je doet. Op andere manieren krijg je dus al meteen een probleem met mij. En dat kan om de kleinste rotdingen zijn.
3. Mensen die oordelen vellen zonder kennis van zaken en die dat bloedserieus bedoelen.
4. Mensen die een haast ziekelijke verhouding hebben met hun moeder of vader of beide. Een goede band is wat anders; maar ik ben er's tegengekomen.
5. Mensen waar ik niet over het parket mag lopen op m'n sokken of blote voeten. "Nee, hier moeten altijd pantoffels worden aangetrokken". Hun huis is ook altijd bacterie vrij. Dat is nog het ergste soort want ze bezitten vaak precies karaktertrekken 1-4. LOL

Ondanks dat ik de naam misschien hier al opgebouwd heb zo'n spiritualist te zijn met m'n astrologie is het voor mij goed te doen om me verwant te voelen met mensen die er niet in geloven; zolang ze hun gigantische vooroordelen maar thuishouden. Dan zal ik ze ook verder niet lastigvallen met m'n gereuzel. Maar je voelt je wel op een heel ander niveau verwant; soms mis ik iets.

Mensen met wie ik me wél verwant voel:

Vriendinnen & vrienden; vaak om verschillende redenen maar elk voldoet wel niet aan één of twee puntjes die boven staan. Moet de pret althans niet drukken. Als ik overal me zin moest hebben bleef er géén één over waarmee ik om wil gaan. >>Me tightass, net alsof ik zo perfect ben<<

M'n ouders omdat ze me m'n gang laten gaan met alles wat ik wil doen. Ik ben veel vrijheid gewend en schrik dan ook als ik bij iemand thuiskom die dat niet heeft. Voel me meteen niet op m'n gemak. D'r is wel omheen te werken; maar ik zal het ten alle koste vermijden om zo'n huis binnen te gaan.

Cursisten, mede-astrologen, geinteresseerden; mijn favo rubriek verwantschap. Hier kan ik me dus helemaal uitleven. In deze mensen kan ik me helemaal vinden ook al zijn ze vaak ver in de 40. Maar dan mis ik weer die dingen die jongere mensen bezighouden. >>oh, oh zo in dubio<<

Op dit forum;
éénieder die openstaat voor wie ik ben. Maar écht verwant voel je je met mensen in cyberspace toch niet. Nu ja, behalve dan die waarmee ik meer klets [*waves to iedereen die zich aangesproken voelt*].


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-09-2002 16:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik voel me verwant met een kip die te lang in de oven heeft liggen sudderen.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-09-2002 16:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 15:27 schreef Kramy het volgende:
Ik zie niet in waarom ik me met iemand verwant zou moeten voelen..en ben daarom ook met niemand echt verwant...Ik heb wel vrienden enzo, maar een echt speciale band ofzo heb ik eigenlijk nog nooit echt met iemand gehad...Mensen kan je toch nooit 100% vertrouwen...
Mij niet vertrouwen?? Ik sloa u


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-09-2002 17:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 september 2002 16:46 schreef Vargen666 het volgende:
Ik voel me verwant met een kip die te lang in de oven heeft liggen sudderen.


Ik heb je altijd al een halve gare gevonden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-09-2002 17:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik voel me een gemutileerde kip die te lang in de oven heeft liggen sudderen.



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 09-09-2002 17:07 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik denk dat ik nog een partner-in-crime moet tegenkomen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 09-09-2002 17:33 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Tot zover nog niemand tegengekomen waarmee ik me "verwant" voelde. We leven op hoop


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-09-2002 18:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 15:09 schreef Snaack het volgende:
Het woord 'sarcasme' komt in jouw woordenboek niet voor geloof ik Pandaatje

Enne -- bah, weer een Libelle-topic..

WTF is er met ZM aan het gebeuren? Volop asskissing, libelle-gereutel en onzin.. Ik wil lekkere discussies godverdomme
Hier voel ik mij nou verwant aan... of in ieder geval is het voor mij erg herkenbaar . Of niet grote Snaack


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen