IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : met wie voel je je verwant Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-09-2002 20:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 18:12 schreef Dwaallicht het volgende:
Hier voel ik mij nou verwant aan... of in ieder geval is het voor mij erg herkenbaar . Of niet grote Snaack


Asskisser



Trotz
Usericon van Trotz
Posted 09-09-2002 21:13 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Hmm Snaack klinkt eigenlijk als een grote lul (als in: penis). (sorry, moest ik even kwijt)

Dus in dat geval voel ik mij ook verwant met Snaack, aangezien veel mensen mij een grote lul vinden. (of had je verwacht dat ik iets anders suggereerde? )

Ha.. ha.. ha.





Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-09-2002 21:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 21:13 schreef Trotz het volgende:
Hmm Snaack klinkt eigenlijk als een grote lul (als in: penis). (sorry, moest ik even kwijt)

Dus in dat geval voel ik mij ook verwant met Snaack, aangezien veel mensen mij een grote lul vinden. (of had je verwacht dat ik iets anders suggereerde? )

Ha.. ha.. ha.






Dus veel mensen vinden jou, letterlijk, een grote lul?? Stik je dan niet tijdens de 'safe sex'

Best vaag, en daar voel ik me weer verwant aan

Ik voel zoveel liefde op dit forum


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 09-09-2002 21:48 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

met hem



Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 31-10-2002 23:14 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Het meest verwant voel ik mij met de Rokers in mijn omgeving, vooral als ik ergens ben waar niet gerookt mag worden voel de pijn


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 01-11-2002 16:06 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

een hele goede vriend van mij. Wij denken vaak hetzelfde en we hoeven elkaar alleen maar aan te kijken om te weten wat we bedoelen.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-11-2002 16:28 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

rokers pff dat stelletje meelopers buiten ....


Ik voel me verwant met mijn vikingbroeders hehe


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 01-11-2002 16:48 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Met mijn vrienden


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-11-2002 17:10 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik voel me verwant met god. Ik weet dat ie niet bestaat, maar de omschrijving van de macht die gelovigen hem geven, die past wel bij me.



Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 01-11-2002 18:23 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

We zijn allen verwant door onze menselijkheid, jammer genoeg...


Tum podem extulit horridulum...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 02-11-2002 15:30 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Charles Baudelaire
Eric Draven


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-11-2002 16:23 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hmmm... ik wil me nu ook wel es verwant voelen met iemand... mislyd misschien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-11-2002 16:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 16:23 schreef Asherah het volgende:
Hmmm... ik wil me nu ook wel es verwant voelen met iemand... mislyd misschien
Foto's!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-11-2002 16:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 31 oktober 2002 23:14 schreef Dark_child het volgende:
Het meest verwant voel ik mij met de Rokers in mijn omgeving, vooral als ik ergens ben waar niet gerookt mag worden voel de pijn


jah en dat stelletje mietjes maar zeiken dat ze misschien ziek worden van onze rook, jammerrrrrrr niet mijn probleem, ga je maar ergens anders staan


Je moeder.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-11-2002 17:19 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 2 november 2002 16:23 schreef Asherah het volgende:
Hmmm... ik wil me nu ook wel es verwant voelen met iemand... mislyd misschien

Idd Niks aan te doen, we zullen er ons bij moeten neerleggen..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-11-2002 17:20 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik denk het ook ja


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-11-2002 17:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

BELI!!!!!!!! (Beli is een gezellige dronkaard bij tijd en wijlen )


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-11-2002 17:24 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 16:23 schreef Asherah het volgende:
Hmmm... ik wil me nu ook wel es verwant voelen met iemand... mislyd misschien
Omdat jullie alle2 van Hennka houden zeker


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-11-2002 17:25 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Zo is het misschien wel begonnen ooit...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-11-2002 17:26 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

met ZM


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 02-11-2002 21:26 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik voel met met niemand echt verwant, ik haat dat woord ook, blé!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-11-2002 0:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Met dat sentiment kan ik mij wel enigszins verwant voelen.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 03-11-2002 0:27 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Verwant met sentiment? Klinkt ongezond...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-11-2002 0:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 0:27 schreef Asherah het volgende:
Verwant met sentiment? Klinkt ongezond...

Ahh, het verlangen om een keer in je ééntje alle laatste posts gemaakt te hebben klinkt ook wel bekend....




Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 03-11-2002 13:21 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

Ik voel me verwant met m'n moeder. We denken 't zelfde over een heleboel dingen, maar ook karaktertrekjes enzo. Echt fijn om zo'n band met 'r te hebben, iemand die je altijd begrijpt.


*etiket*


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen