IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Illuminati, depopulatie, geloof en overige onderwerpen [Complottheorieën-topic] Volgende pagina
BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 18-05-2008 17:56 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ik ga hier verschillende artikelen plaatsen en wil kijken hoe jullie erover denken en discussiëren.
Misschien dat ik me er ook eens mee bemoei, maar aangezien de discussies hier eindeloos zijn en iedereen uiteindelijk toch bij zn standpunt blijft kijk ik altijd liever even van de zijlijn toe
In elk geval wil ik dus gewoon eens weten wat jullie ervan denken.

De artikelen/onderwerpen betrefd Illuminatie, depopulatie, geloof en overige complottheorieën zullen voornamelijk gaan over:
De wereldregering, vreemd nieuws, verschillende geloven en theoriën uit het verleden, 9/11, de gecontroleerde media, gezondheid, voeding, Bilderberg, U.f.O.'s (jahaa), Vaccins, Chemtrails etc....

Alles wordt netjes gekopiëerd van andere sites.
Mensen met eigen dingen mogen ook al te graag wat posten.

Dus Are you ready???

Om te beginnen dit:
Even iets uit de grabbelton gepikt>>

Onder gezondheid:



"We zijn er allemaal mee bekent, we zijn er letterlijk groot mee geworden, ik heb het natuurlijk over vaccinaties. Al op jonge leeftijd krijgen we er mee te maken, zodra een baby 2 maanden oud is krijgt het de eerste vaccinatie. In Nederland krijg je als ouder te maken met de organisatie RVP (Rijksvaccinatieprogramma), zij zien toe op de uitvoering alle vaccinaties bij kinderen. In Nederland is een vaccinatie een beslissing die de ouders nemen, het is een recht en geen plicht. Helaas worden ouders alleen gewezen op de voordelen en niet op de gevaren van vaccinatie en ik kan u zeggen, die gevaren zijn aanzienlijk en kunnen onherstelbaar zijn. De meeste mensen zijn wel eens gevaccineerd, als kind geldt dit voor zo'n 95% van de bevolking. Uitzonderingen zijn diegene die of door hun geloofsovertuiging of door een overdachte afweging afzien van vaccinatie.

Het aantal beschikbare vaccinaties is enorm toegenomen in de laatste jaren. Zodra we horen over een dreigende epidemie is het eerste wat iedereen zich afvraagt, is er een vaccin beschikbaar? Tijdens de golfoorlog in Irak zijn de militaire massaal gevaccineerd om ze te beschermen tegen eventuele biologische wapens. De gevolgen voor deze militairen bleken rampzalig, maar hierover meer verderop. Er wordt constant gewerkt aan nieuwe methoden om mensen te beschermen via vaccins, maar heeft u wel eens gehoord van een DNA-vaccinatie?

Wie wordt gevaccineerd, wanneer en waar tegen?

Laten we allereerst eens op een rijtje zetten wat vaccinaties inhouden volgens het schema zoals de RVP die volgt.

Fase Leeftijd Injectie 1 Injectie 2
Fase 1: 2 maanden dktp+Hib Hep B a
3 maanden dktp+Hib
4 maanden dktp+Hib Hep B a
11 maanden dktp+Hib Hep Ba
14 maanden bmr Men Cb
Fase 2: 4 jaar dtp aK c)
Fase 3: 9 jaar dtp bmr


Hib=Haemophilus influenza type b
dktp=Difterie, kinkhoest, tetanus, polio
bmr=Bof, mazelen, rodehond
dtp=Difterie, tetanus, polio
Hepatitis B. Alleen voor kinderen met minstens een ouder die geboren is in een land waar Hepatitis B veel voorkomt en voor kinderen met een moeder die drager is van het virus
Meningokokken C
acellulaire kinkhoes


Zoals u ziet hebben de meeste mensen voor hun tiende levensjaar al bijna tien vaccinaties gekregen. Dan hebben we nog de vaccinaties wanneer we op vakantie gaan naar landen waar een advies voor geldt. Meestal hebben we het dan over landen waar een tropisch klimaat heerst, maar ook voor landen dichterbij zoals bijvoorbeeld Turkije geldt een vaccinatie advies. Dan hebben we de griepprik die jaarlijks genomen wordt door kwetsbare groepen, dit zijn onder andere ouderen van 65 plus en mensen met bepaalde ziekten. Als laatste wil ik nog de tetanus noemen. Deze vaccinatie was jarenlang een eenmalige aangelegenheid, maar dat werd later veranderd in vijf jaar en nu is er zelfs sprake van 12 maanden werkzaamheid.

Wat zit er eigenlijk in een vaccin?

Vraag maar eens aan uw arts wat er nu eigenlijk in een vaccinatie zit, of het nu de griepprik is of een andere vaccin. Grote kans dat uw arts daar geen antwoord op heeft. en dat is op zijn minst al zorgwekkend. Als je mensen vraagt wat er in een vaccin zit, dan is er een deel die geen idee heeft en een deel die denkt dat er een levend virus in zit. Het oorspronkelijk idee achter een vaccinatie is het immuun systeem te stimuleren tot het aanmaken van een antistof, door een kleine hoeveelheid van het virus te injecteren. Nu klinkt dit idee op zich heel aannemelijk, maar er worden een aantal belangrijke zaken over het hoofd gezien, hierover later meer.

Maar wat zit er nu echt in een vaccin, laten we er een aantal op een rijtje zetten.

-In een griepprik zitten de volgende gifstoffen:
Ethyleen glycol = antivries; Phenol = een
desinfecteringsmiddel; Formaldehyde = kankerverwekkende stof;
Aluminium = deeltjes die je hersencellen aantasten; Thimerosal (kwik) =
desinfecteringsmiddel tast immuunsysteem aan en veroorzaakt
hersenbeschadiging; Neomycin & Streptomycin = anti-biotisch en
geeft allergische reacties.

-DPT - Difterie en Tetanus Toxoide en Pertussis Vaccine
SmithKline Beecham Pharmeceuticals 800-366-8900 x5231
Wat zit er in? Aluminium fosfate, formaldehyde, ammonium sulfaat,
Rode bloedcellen van schapen, glycerol, sodium chloride, thimerosal
medium: porcine (PIG) pancreatic hydrolsate van kaasstof.

-Hepatitis B
SmithKline Beecham Pharmaceuticals 800-633-8900 x5231
Inhoud: aluminum hydroxide, thimerosal.
Medium: gist (mogelijk 5% overblijfsel).

-MMR
(mazelen, bof, rode hond)
Levende virussen vaccin Merck & Co., Inc. 800-934-5556
Inhoud: sorbitol, neomycin, gehydroliseerde gelatine.
Mediums: M&M kippen-embryo.
Rode Hond (Rubella) - Human diploid cells (van menselijke foetus weefsel). Diploïde betekent: het aanwezig zijn in de lichaamscellen van het normale aantal menselijke chromosomen, in dit geval van foetussen)

-Vaccines gegroeid in geaborteerde foetus cel culturen:
Waterpokken, VARIVAX: Merck
Hepatitis A, VAQTA: Merck
Polio (oral), Poliovac, Canada: ConnaughtPolio,
IMOVAX: Connaught
Rabiës, Imovax: Pasteur Merieux
Rode Hond, MERUVAX: Merck

Als we naar de ingrediënten kijken zien we een aantal ronduit bizarre zaken staan.

Thimerosal (kwik)

Allereerst thimerosal, een product dat hoofdzakelijk uit kwik bestaat, kwik is zo'n beetje de meest giftige stof voor de mens. Mensen die met kwik werken (dimethyl kwik) hebben speciale handschoenen aan die voorkomen dat er kwik op hun huid komt, een druppel op je huid is al genoeg om binnen een paar maanden te sterven. Een ander zeer nare eigenschap van kwik is dat hoeveelheden die je niet doden zich ophopen in je hersenen en daar letterlijk je hersenweefsel wegvreten. Dit proces stopt ook niet, eenmaal in je hersenen blijft het kwik jaar in jaar uit zijn vernietigende werk doen. Wat doet dit in hemelsnaam in een vaccin? Als reden wordt opgegeven dat het er is om bacterie groei tegen te gaan in het vaccin. Inmiddels blijkt uit jarenlange studies dat kwik bovenaan de lijst staat als de veroorzaker van ziekten als Alzheimer. Een vooraanstaand onderzoeker stelt zelfs dat het opeenvolgend nemen van drie griepprikken je kans op Alzheimer met een factor TIEN toeneemt. Dit kan ook verklaren waarom er de laatste 10 jaar een explosie is en het aantal gevallen van Alzheimer en de aanwezigheid van Thimerosal in vaccins. Thimerosal staat ook als hoofdverdachte in de lijst als het gaat om de explosieve toename van Autisme. Alleen al in de Staat California tonen officiële cijfers aan dat 10 jaar geleden 1 op de 2000 kinderen aan Autisme leed, terwijl dat getal inmiddels ligt op 1 op de 165. Kinderen die door een vaccinatie Autistisch zijn geworden verslechteren met de jaren alleen maar, dit komt omdat het kwik zijn vernietigende werking in de hersenen blijft doen.



Er zijn alternatieve voor Thimerosal, maar vaccinaties zonder Thimerosal zijn nog steeds zeer beperkt beschikbaar.

Formaldehyde

Nog zo'n bizarre stof die zijn weg vindt in de cocktail van een vaccin. Formaldehyde is bekend in het gebruik om dode mensen of dieren te conserveren. De bekende kikker in het glas met vloeistof in het laboratorium op school of universiteit ligt dus in een bad van Formaldehyde. Wat doet dit in een vaccin en wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het voorkomen van een griep? Onderzoek naar de werking van Formaldehyde hebben aangetoond dat het een kankerverwekkende stof is.


Ethyleen glycol

Een chemische stof die we gebruiken als koelvloeistof in de radiator van uw auto of motorfiets. Bekend is dat 30 milliliter al dodelijk is, het is dus een zeer giftige stof. Tja, wat moet ik hier nog aan toevoegen?

Aluminium

Afhankelijk van de hoeveelheid die we binnen krijgen, kan aluminium kanker aan long, borst en blaas veroorzaken en is er een relatie met Alzheimer.



Human diploid cells, gemaakt van menselijke foetus weefsel

Veel mensen hebben een mening over wel of geen wetgeving rondom abortus, maar vrijwel niemand is zich bewust wat er gebeurd met al die dode foetussen. Nou, ik kan u melden dat er levendig in gehandeld wordt, de meeste dode foetussen belanden dus in vaccinaties, de rest als collagen in gezichtcrèmes (kijkt u maar eens op de verpakking en weet dat u cellen van een dode foetus op uw gezicht smeert). Het is niet alleen een walgelijk gegeven, maar er is ook nog eens sprake van kannibalisme, ronduit gruwelijk. Wederom, wat doet een foetus in een vaccin?

Golfoorlog experimentele vaccinaties

Ik zou nog even terugkomen op de vaccinaties die de Amerikaanse militaire hebben gekregen voordat de golfoorlog uitbrak in 1991. Het betrof experimentele vaccinaties tegen chemische en bacteriologische wapens. De gevolgen bleken ingrijpend, vele werden direct ziek, andere pas maanden later. Van de 650.000 ingezette militaire die deze vaccinatie ondergingen, raakte er 250.000 totaal arbeidsongeschikt. Nog eens 200.000 militaire raakte deels arbeidsongeschikt, wat het totaal brengt op zo'n 450.000 militaire, oftewel tweederde van alle gevaccineerde mannen en vrouwen.

Een duidelijk en vreselijk voorbeeld hoe gevaarlijk vaccinaties kunnen zijn.


Ons immuun systeem behoord ons te beschermen

Ons immuunsysteem is er niet voor niets, het is er om ons te beschermen tegen allerlei ziekten, bekend en onbekend. Komen we in contact met een bacterie of virus, dan moet deze zich eerst een weg banen langs diverse verdediging mechanisme. Onze huid is zo'n eerste barrière, inhaleren we ziekten, dan dienen onze longen als barrière. Ziekten die we via ons drinken of eten binnenkrijgen zullen ook hier via maag of darmstelsel een weg moeten banen naar onze bloedbaan. Een vaccinatie omzeilt al deze natuurlijke beschermingslagen, het levende virus (plus al dat andere gif) komt vrijwel direct in onze bloedbaan terecht.

Overdenking

Dit alles is maar een tipje van de ijsberg, in de kolom artikelen zal ik zoveel mogelijk goed onderbouwde informatie verzamelen. Het zal uw denken over vaccinaties voor altijd veranderen en ook u zult zich gaan afvragen of de gezondheidsrisico's van een vaccin niet groter zijn dan de dreiging van een epidemie. Overigens, zowel in de grote griepepidemie van 1918 (Spaanse Griep) alsook in een epidemie die in Duitsland vele het leven kosten, is van bekend dat de meeste doden vielen onder diegene die een vaccinatie hadden ondergaan. Hierover zal ik informatie verzamelen, aangezien er voldoende data bestaat om aan te tonen dat vaccinaties juist eerder een epidemie veroorzaken dan tegengaan.

Veel deskundige op het gebied van vaccinaties vergelijken het nemen van een vaccinatie met het spelen van Russies Roulette."







[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-07-2013 20:36]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-05-2008 20:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2008 17:56 schreef BerserkerWoman het volgende:
In elk geval wil ik dus gewoon eens weten wat jullie ervan denken.

De artikelen/onderwerpen betrefd Illuminatie, depopulatie, geloof en overige complottheorieën zullen voornamelijk gaan over:
De wereldregering, vreemd nieuws, verschillende geloven en theoriën uit het verleden, 9/11, de gecontroleerde media, gezondheid, voeding, Bilderberg, U.f.O.'s (jahaa), Vaccins, Chemtrails etc....





Mijn mening: Ik geloof in geen enkele complottheorie. En ik geloof helemaal al niet in "depopulatie". Mochten de "Illuminatie" daar mee bezig zijn, dan zijn ze wel erg slecht bezig, de wereldbevolking groeit nog steeds als kool. en dit niet ondanks maar juist dank zij vacinaties.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-05-2008 21:04]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-05-2008 20:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

...gaat op zoek naar zijn aluhoedje.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-05-2008 21:01 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht



quote:
Russies Roulette




Maar ok: mening: heb wel meerdere artikelen (nee, niet op het internet ) gelezen over de mogelijke nadelen van vaccinatie. Maar ook dat in de 'bible belt' hier in Nederland bepaalde ziektes door onthouding van vaccinatie wel blijven doorwoekeren. Daarnaast doen de Illuminatie zoals attila al zei wel erg slecht hun werk. Is Europa nog getroffen door grote ziektegolven na de Spaanse Griep?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 18-05-2008 21:02]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-05-2008 21:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me ook nog om dat soort zaken druk te moeten maken.

Als ik me met al die shit bezig ga houden kom ik er helemaal niet meer aan toe nog een gezellig en leuk leven te leiden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-05-2008 21:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2008 21:07 schreef XXL het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me ook nog om dat soort zaken druk te moeten maken.



ha, dat komt door de satelieten die boven de aarde hangen (met grey-technologie) die alfa-epsilonbetafluctuerende gammastraling uitzenden en die straling gaat dwars door allu-hoedjes en zorgt ervoor dat je een passieve zombieslaaf wordt!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2008 21:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zag Elvis net nog, die was Monroe aant likken


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2008 21:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hey, een serieuze post van je Jan, hulde


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-05-2008 21:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik kan dit soort teksten überhaupt moelijk serieus nemen, maar dit helpt al helemaal niet:
quote:
Op 18 mei 2008 17:56 schreef BerserkerWoman het volgende:
"We zijn er allemaal mee bekent, we zijn er letterlijk groot mee geworden, ik heb het natuurlijk over vaccinaties."

bekend
quote:
Ons immuun systeem behoord ons te beschermen

behoort

-------------------------------

Mocht je een soortgelijk artikel vinden met nette bronverwijzingen en een helder (geschreven) verhaal: probeer het nog eens!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2008 21:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2008 21:18 schreef spectre het volgende:
Hey, een serieuze post van je Jan, hulde


Goed hé, maar ik kan op dit soort x-files geneuzel moeilijk serieus blijven.

Leer eerst eens bijvoorbeeld een stukje scheikunde, dan weet je al snel dat bovenstaand nogal onzin is ..


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2008 21:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het is ook onzin
Ze is wel een volhouder, dat wel.. Misschien kan Heiden wat met dit topic

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-05-2008 21:45]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2008 22:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Misschien moet mevrouw Berzerkerdinges eens zoeken naar verschillende belichtingen hierop, en niet alleen die van de mensen die dit soort paniekverhalen schrijven.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-05-2008 22:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2008 17:56 schreef BerserkerWoman het volgende:
"We zijn er allemaal mee bekent,



3
2
1

-> exit.



EDIT: Ah, ik was niet de eerste.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 18-05-2008 22:13]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-05-2008 22:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-05-2008 22:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2008 21:10 schreef attila_de_hun het volgende:
ha, dat komt door de satelieten die boven de aarde hangen (met grey-technologie) die alfa-epsilonbetafluctuerende gammastraling uitzenden en die straling gaat dwars door allu-hoedjes en zorgt ervoor dat je een passieve zombieslaaf wordt!!!


H.A.A.R.P.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-05-2008 23:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2008 22:09 schreef Jenje het volgende:
Misschien moet mevrouw Berzerkerdinges eens zoeken naar verschillende belichtingen hierop,

Ik snap ook niet zo goed waarom je wel de moeite zou nemen je te verdiepen in vage vaccinatie-verhalen terwijl je scheikunde, biologie, fysiologie etc. links laat liggen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 19-05-2008 0:03 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 18 mei 2008 21:35 schreef ZelThoR het volgende:
Ik kan dit soort teksten überhaupt moelijk serieus nemen, maar dit helpt al helemaal niet:

bekend

behoort

-------------------------------

Mocht je een soortgelijk artikel vinden met nette bronverwijzingen en een helder (geschreven) verhaal: probeer het nog eens!


Hier het orginele artikel, doe je best.

http://www.eqgen.nl/html/vaccins.html


En het interesseert me vrij weinig als iemand een typ foutje maakt.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 19-05-2008 0:04 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 18 mei 2008 21:07 schreef XXL het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me ook nog om dat soort zaken druk te moeten maken.

Als ik me met al die shit bezig ga houden kom ik er helemaal niet meer aan toe nog een gezellig en leuk leven te leiden.


Gelukkig doe ik dat ook, dit soort zaken komen dan ook alleen op mijn internet voor.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 19-05-2008 0:10 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 18 mei 2008 21:44 schreef spectre het volgende:
Het is ook onzin
Ze is wel een volhouder, dat wel.. Misschien kan Heiden wat met dit topic

Een volhouder in wat?
Ik heb dit topic eigenlijk geopend om jullie meningen over deze zaakjes te lezen zoals ik al schreef en niet om jullie te overtuigen van iets waar iikzelf nog niet eens zeker van ben...ojaaaa, maar dat ontgaat de meeste ZMers weer eens.
Zoals gewoonlijk: Hap! Bijt! GRRR! en alles meteen als onzin afdoen en degene die erover begint voor gek verklaren, nou das wederom precies het goede voorbeeld, bravo

En ja er komt idd nog meer, dus serieuze meningen en tegenfeiten zijn meer dan welkom.
*wat ben ik toch een volhouder, zwijmel*


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 19-05-2008 0:13 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 18 mei 2008 22:09 schreef Jenje het volgende:
Misschien moet mevrouw Berzerkerdinges eens zoeken naar verschillende belichtingen hierop, en niet alleen die van de mensen die dit soort paniekverhalen schrijven.



Maak je geen zorgen, daar is mvr. Berzerkerdinges natuurlijk ook mee bezig, dus als jij nog iets verder te belichten hebt lees ik dat ook graag.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 19-05-2008 0:15 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 18 mei 2008 23:37 schreef M. het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom je wel de moeite zou nemen je te verdiepen in vage vaccinatie-verhalen terwijl je scheikunde, biologie, fysiologie etc. links laat liggen.

Sorry niet iedereen is zo geleerd, ik ga dan ook niet zelf berekeningen van dingen maken die ik niet eens kan uitrekenen etc..


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-05-2008 0:16 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Hmmmmmmm, dat veel dingen die eerder in de medische wereld als "goed" bestempeld zijn later toch niet zo "goed" bleken te zijn is een feit, maar zoals uiteengezet in de openingspost is het wel erg onzin.

Denk ik dan...



BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 19-05-2008 0:16 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Nou ja al bij al heb ik me niet weten te weerhouden om te reageren, de zijlijn was al snel weggevaagd


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 19-05-2008 0:19 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 19 mei 2008 0:16 schreef blonde rockgod het volgende:
Hmmmmmmm, dat veel dingen die eerder in de medische wereld als "goed" bestempeld zijn later toch niet zo "goed" bleken te zijn is een feit, maar zoals uiteengezet in de openingspost is het wel erg onzin.

Denk ik dan...


Waar baseer je dat dan op, op de manier hoe hij de dingen uitlegd of aan feiten waar jij wel weet van hebt?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-05-2008 0:21 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 mei 2008 0:16 schreef BerserkerWoman het volgende:
Nou ja al bij al heb ik me niet weten te weerhouden om te reageren, de zijlijn was al snel weggevaagd


Hehehe welkom op ZM!

Maar ik vind het hele artikel een onuitstaanbaar slecht geschreven en onderbouwde sfeer hebben.

Wel roepen dat er een bepaalde stof inzit, vervolgens niet weten hoeveel, en daarna roept de schrijver dat hij niet snapt dat de stof erin zit. Beetje dom.



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 19-05-2008 0:21 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Probleem met dit soort topics is dat dit onderwerpen zijn waar een klein deel van de wereldbevolking zich mee bezig houdt! Ik snap ook niet dat je probeert om hier op ZM de meningen probeert te peilen! Zoek liver op "je" internet fora die hier "gespecialiseerd" in zijn!
Kan je nu al zeggen dat het merendeel (op misschien een summiere handvol na) hier absoluut niet mee bezig zijn!



Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen