IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Welke bands zou jij nog wel eens live willen zien? Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-11-2008 22:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Over gave bands uit die buurt gesproken: Ik zou Inquisitor nog wel eens live willen zien spelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-11-2008 22:12 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 november 2008 22:10 schreef bastianus het volgende:
Over gave bands uit die buurt gesproken: Ik zou Inquisitor nog wel eens live willen zien spelen.


Die shows waren altijd gaaf, ja. Maar what the hell met wim van der valk gebeurd is, geen idee, ik heb hem via internet nooit meer te pakken gekregen. Hij heeft in het verleden ook nog bij JD achter de drums gezeten, goeie gast! Alex wesdijk (de zanger) heb ik zowaar op loud from the south gezien, met Johan.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-11-2008 22:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 22:12 schreef De Tegenpartij het volgende:
Die shows waren altijd gaaf, ja. Maar what the hell met wim van der valk gebeurd is, geen idee, ik heb hem via internet nooit meer te pakken gekregen. Hij heeft in het verleden ook nog bij JD achter de drums gezeten, goeie gast! Alex wesdijk (de zanger) heb ik zowaar op loud from the south gezien, met Johan.


vast een normalo geworden.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-11-2008 22:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 november 2008 22:13 schreef mental het volgende:
vast een normalo geworden.


Ja, zoiets, hij had een kind met zijn eega gekregen en enzo. Maar ja, moet je dan meteen "normaal" worden...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-11-2008 22:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Elexorien.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-11-2008 22:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 22:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, zoiets, hij had een kind met zijn eega gekregen en enzo. Maar ja, moet je dan meteen "normaal" worden...
blijkbaar man...genoeg lui die dan ineens niets meer van het hele metal gedoe niks meer willen weten al dan niet onder dwang, hehe


Fuck the world and fuck you


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-11-2008 22:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 22:12 schreef De Tegenpartij het volgende:
Maar what the hell met wim van der valk gebeurd is, geen idee, ik heb hem via internet nooit meer te pakken gekregen.



Hij zat toen bij Centurian, met Pulverizer nog samen met hun gespeeld. Maar volgens mij lag hij niet zo goed bij de andere haakneuzen in die band, backstage boterde het toen onderling niet al te best.
Laatste keer dat ik hem sprak was met zijn laatste vriendin, we zijn toen nog samen behoorlijk zat geworden in het Podium in Hardenberg volgens mij. Zijn vriendin lazerde toen nog op haar hoge hakken van de trap af.
Vlak daarna hoorde ik dat hij vader was geworden samen met die hoge hakkenvrouw. En zich had teruggetrokken uit de metalwereld. Hij woont nu volgens mij gewoon in Putten, waar hij ook werkt en zijn gezin heeft.
Dat je Alex hebt gezien verbaast me trouwens wel, die hield er indertijd niet zo'n hele gezonde levensstijl op na als ik het me goed herinner. Ikzelf trouwens ook niet, vandaar dat ik me alles ook zo moeilijk herinner.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-11-2008 22:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 november 2008 22:19 schreef bastianus het volgende:
Hij zat toen bij Centurian, met Pulverizer nog samen met hun gespeeld. Maar volgens mij lag hij niet zo goed bij de andere haakneuzen in die band, backstage boterde het toen onderling niet al te best.
Laatste keer dat ik hem sprak was met zijn laatste vriendin, we zijn toen nog samen behoorlijk zat geworden in het Podium in Hardenberg volgens mij. Zijn vriendin lazerde toen nog op haar hoge hakken van de trap af.
Vlak daarna hoorde ik dat hij vader was geworden samen met die hoge hakkenvrouw. En zich had teruggetrokken uit de metalwereld. Hij woont nu volgens mij gewoon in Putten, waar hij ook werkt en zijn gezin heeft.
Dat je Alex hebt gezien verbaast me trouwens wel, die hield er indertijd niet zo'n hele gezonde levensstijl op na als ik het me goed herinner. Ikzelf trouwens ook niet, vandaar dat ik me alles ook zo moeilijk herinner.


Ja, klopt, ik heb ook nog wel eens met centurian gerammeld. Dus wim heeft zich teruggetrokken. Ik dacht wel zoiets, maar vond het toen vreemd dat hij niet eens meer op mails reageerde, ik heb een toffe tijd met hem in JD gehad.

Alex, ja, wat zal ik zeggen, ja. Hij zag er niet eens zo heel slecht uit en ik kenzijn verleden etc ook, ja. Was wel tof om hem weer eens te spreken. Johan had ik ook al een tijd niet meer gezien, maar wel vaker dan alex. Johan ziet er noog steeds hetzelfde uit, kolossaal. Ook hij heeft nog in JD gezeten. Man, wat hebben we veel leden uit de underground in de band gehad, als ik er zo over nadenk.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-11-2008 22:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Legendarische gast, die Johan.
-Johan, biertje?
-NEE TWEE!!
-Oefenen jullie in de Bam Johan?
-NEE, IN DE BAAMMMM!!!!
-MAG IK VAN JOUW STERRETJE EEN RONDJE MAKEN!!??
Etc...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 06-11-2008 22:34 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Apoptygma berzerk
Eden Synthetic Corspe


Het is de lichtinval ;')


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-11-2008 22:38 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 november 2008 22:34 schreef bastianus het volgende:
Legendarische gast, die Johan.
-Johan, biertje?
-NEE TWEE!!
-Oefenen jullie in de Bam Johan?
-NEE, IN DE BAAMMMM!!!!
-MAG IK VAN JOUW STERRETJE EEN RONDJE MAKEN!!??
Etc...




Ja, hij bulderde altijd. Op het podium, naast het podium, achter het podium. Gewoon thuis...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-11-2008 22:38 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 november 2008 22:34 schreef Kimmey het volgende:
Apoptygma berzerk
Eden Synthetic Corspe


NG-PRO...



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 06-11-2008 22:47 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 22:38 schreef De Tegenpartij het volgende:
NG-PRO...




Die zie ik zo regelmatig :p nouja 1 deel ervan dan


Het is de lichtinval ;')


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-11-2008 23:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 november 2008 22:10 schreef bastianus het volgende:
Over gave bands uit die buurt gesproken: Ik zou Inquisitor nog wel eens live willen zien spelen.


ienderdaad! die cd is vet!


Je moeder.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-11-2008 23:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Enslaved, en dat gaat woensdag *eindelijk* gebeuren!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-11-2008 0:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik zal het maar houden op de dingen die eventueel nog echt zouden kunnen gebeuren.

-Diabolicum
-Mysticum (alhoewel erg onwaarschijnlijk)
-ulver
-manes
-lamented souls
-judas priest
-emperor

verder heb ik volgens mij al zo'n beetje alles gezien


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cees
Usericon van Cees
Posted 07-11-2008 0:18 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

-Black Label Society
-Pride & Glory
-Deep Purple (2e x)
-John Fogerty (2e x)


The trend is dead.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-11-2008 0:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 21:46 schreef Blueprint het volgende:
- Gojira
- Oceansize
- Tool


Yeah. Dat wordt weer eens tijd verdullemme!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-11-2008 0:32 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2008 0:22 schreef Snaack het volgende:
Yeah. Dat wordt weer eens tijd verdullemme!


Ik weet het. Met name qua Oceansize heb ik nogal wat kansen laten liggen..


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 07-11-2008 2:20 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Cryptopsy
Lamb of God


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-11-2008 10:00 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik zit nu naar die laatste live-plaat van Lacrimosa te luisteren, en dat is een band die ik ook zeker nog wel eens zou willen zien, bedenk ik me nu.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2008 11:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2008 0:17 schreef Cadaveria het volgende:
ik zal het maar houden op de dingen die eventueel nog echt zouden kunnen gebeuren.

(...)

-judas priest

(...)


-1


Wat was dat een aanfluiting zeg op Graspop. Halford kwam nog net niet met een rollator op, maar het scheelde niet veel. En zingen kan hij echt niet meer.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 19-11-2008 20:11 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

Palatka
The End of the Century Party
Rot
Under Threat
Drop Dead
Intestinal Disease
Cripple Bastards
Entrails Massacre
Petrograd
Active Minds
Roggel
Zwaar Klote



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 19-11-2008 20:55 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

IAMX... ow wacht die ga ik ook zien


Het is de lichtinval ;')


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-03-2009 23:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2008 0:17 schreef Cadaveria het volgende:
ik zal het maar houden op de dingen die eventueel nog echt zouden kunnen gebeuren.

-Diabolicum
-Mysticum (alhoewel erg onwaarschijnlijk)
-ulver
-manes
-lamented souls
-judas priest
-emperor

verder heb ik volgens mij al zo'n beetje alles gezien
YES YES YES

Ulver kan van het lijstje worden geschrapt


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen