IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Pixies Vorige pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-10-2009 8:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Vanavond!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-03-2012 21:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Vette band! Mijn interesse werd gewekt door die Wave of Mutilation-best of. Intussen draai ik Doolittle regelmatig. De rest moet ik eens opsnorren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-03-2012 22:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik heb laatst de cd met b-kantjes gekocht. Daar staan voor het eerst wat mindere dingen op. Verder is i.m.o. echt alles goed van ze.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-03-2012 22:18 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Laatst Doolittle eens wat luisterbeurten gegeven omdat ik het nummer Gouge Away zo lekker vind:



Viel me toch wat tegen omdat ik tegelijkertijd Sonic Youth heb ontdekt. Pixies komt op mij wat 'kinderlijker' over. Toch heeft de plaat wel erg gave nummertjes (Debaser) Toch nog maar als ik me verveel een paar keer opzetten.



Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 22-03-2012 22:20 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Wat een te gekke band! Ik vind het nummer 'My velouria' (of zo) echt helemaal geweldig.
Net als de Smiths een band die ik had moeten ontdekken toen ik jonger was. Had me een boel rotherrie bespaard!


Ja hoor...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-03-2012 22:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

'Velouria' en goed nummer inderdaad. Bij mij wint 'Debaser' het momenteel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-03-2012 22:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2012 22:20 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Wat een te gekke band! Ik vind het nummer 'My velouria' (of zo) echt helemaal geweldig.
Net als de Smiths een band die ik had moeten ontdekken toen ik jonger was. Had me een boel rotherrie bespaard!
Sic!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-03-2012 22:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2012 22:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Bij mij wint 'Debaser' het momenteel.


Hier ook


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-03-2012 12:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

'I bleed' en 'Hey' blijven nostalgisch gezien toch de toppertjes.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-03-2012 12:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De hele Surfer Rosa-cd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-03-2012 14:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Come on pilgrim aan de andere kant vind ik dan toch weer een flink stukkie minder.

[edit]Al is I've been tired natuurlijk wel een lekker nummer.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-03-2012 14:22]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen